Мен қалай рухани бітіріп, адамдардан сауал(п?) алдым?

Обшым, пост жазу қысқарған екен. Фейсбук пен твиттер әсер еткен ғой.
Farabi
вк-га кош келд1н!!!
15.06.13

Nurzhol
қош көрдік, амиго
15.06.13
кезекті социальная сеть ауруы болып жабысты

Farabi
вхахаахахх

Посттың басы, Вконтактенің көк парағы:

Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 4 бөлім. Соңы

(Соңы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Орыстарда пушкинтану ол дүниеден өткесiн кемi елу жылдан кейiн басталды. Ал қазақта Абай қайтыс болған соң арада он-он бес жыл өтiсiмен-ақ ақын туралы сөздер айтыла бастады. Оған алашордашылардың еңбектерi куә. Бұл ұлысын тануда қазақтың орыстан зеректiгiн аңғартпай ма?

Өтежан Нұрғалиев: Алаш орданың ақындары Абайға мүлде ұқсамайды. Олар Абайдың әсерiнсiз, ықпалынсыз қалыптасқандар. Сендерге оңашалап айтайын, олардың бәрi – орыс ақындарының көшiрмесi.
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 3 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)



Борхес – қазақтың Сегiз серiсi


Жас қазақ: Неге олай? Аргентин Борхестi оқысаңыз, эфталит, ғұн, галл мен гот секiлдi халықтардың ұрпағына мұра еткен тарихы жоқ, дәстүрлi тарих тек Өлi теңiз жағалауындағы халықтарда ғана бар дейдi. Олардың арабтар мен еврейлер екенi белiгiлi.

Өтежан Нұрғалиев: Борхес – бiздiң заманның Сегiз серiсi. Сендер оның атын ғана бiлесiңдер. Бүкiл қазақтың оңай өлең шығаратын, бес минутта бүкiл тарихты жырлап беретiн
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 2 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Егер шығармаларын жiлiгiн шағып, майын iшiп оқитын, ойлы, терең оқырман қауымы пайда болса, Мұқағали, Жұмекендердiң жұлдызы жаңадан жарқырайды демексiз бе?
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 1 бөлім.

Көвәріп оқығысы келмейтіндерге фабула: Өтежан амигос қазіргі тренд ақын-жазушысымақтардың жаттанды обрызын аршып тастап, оларға басқаша көзқарас ұнсынады.
Негізі, көвәріп болса да іштерің пыспайды.




Менен мықты ақын шықса, қуанар едiм. Бiрақ ондай ақын жоқ («Жас қазақ», №32, 2008)
Әрі қарай

Линкольнның басын берсін, Гранттың тасын берсін!

Қолдан жасалған фото мен монтаждың тарихы – Сиэтлде “Адоуб” ЖШС өзінің “Фотошопақ” атты тауар белгісін тіркегеннен басталды деу авесттік болар еді, Arhun -сстың. Тарихтың тасақ беттерін аударыстырсақ, монтаждау тарихы сонау фотоға түсіру өнері басталған уақыттарға дейін кететін көрінеді.
Әрі қарай

Жадовская vs Асан Қайғы, fight! Мағауин wins!!!

Оля vs Асан, fight! Бджж-бджж! Ы-уу-әқ-қа-қа!

Көвәріп оқуға ерінетін адамдарға фабуласы:
Очм халық барып Мухычқа айтад та, «Мухырло, „Ой түбінде жатқан сөз, шер толқытса шығады“ — Асан қайғыныкі емес!» деп. Оған Мухырло, сонша кітап жазған ғалымның қызығушылығының орнына: "қасымды ауыртпай, жоғалыңдарЧ нақ!" дейді. Ғылыми пактіге қатынасы осындай адамның тарихи
Әрі қарай

Қарапайым романтика

Қара Сашок пен Меруерт бір-біріне қатты ғашық еді. Екеуі де сүйгені үшін өмірін беруге әзір болатын. Айналасындағы жұрт екеуіне қызығы да, қызғана да қарайтын.

Қара Сашоктың мінезі ұрда-жық. Райондағы мысық-күшіктерге дейін аяқтарынан тік тұрғызады. Талай рет көршілердің мысығына насыбай иіскетіп, иттерге арақ ішкізген. Кемпір-шал Қара Сашок дегенде жаны азар да, безер. Оны қойшы, менмін дейтін жігіттердің өзі оның алдында тілден айрылатын.
Әрі қарай

HTML - шәйнектерге. 2 сабақ. Ет таситын пяншіктердің мысалы

(Басы — өткен 1 сабақта.)
Сонымен, HTML тілін тереңірек түсіну үшін, оның технологиясын түсіну — кейінірек жалпы оқуды пензесс жеңілдетеді деген болатынбыз, және оған AKY ештеңе демеген болатын. Ендеше, броузер деп аталатын программаның принципін түсіну де біраз көмек болмақ. Нақтың.

Қаззақ болсаңыз, бір-екі садақа, үш төрт тойға қатысуыңыз әбден кәдік. Ендеше бізге — ет үлестіретін сарайдың алдындағы қырықтарды алқымдап қалған жігіт інісінің қызметі қызық.
Очм, бақылап тұрсаңыз, әлгі алқашатаңанә ашық тұрған сарай есігіне сонша жалпақшешейлікпен әрі ромбәкелікпен черттар құсап қарап тұрады. Іштен тарамыс-тарамыс қолдар шығады да, ет толы табақты қолына ұстатады.

— Аға, мұны не істейін? — дейді черт.

— Ой малатаңанәлет, мұны жоқтау айтывотырған қатындар жағына апар! — деп гүж етеді қол иесі.

Черт жүгіріп, табақты апарып тастайды да, қайта келеді. Сарайдан тағы да табақ беріледі.

— Аға, мұны не істейін?

— Алқаш ябадтыбаямайт, мұны коллектив отырған бөлмеге апарасың!

Черт апарып тастап, қайтып келеді. Ішке қарап:

— Аға...-дей берген кезде, әлгі дауыс:

— Кел лібә, бір жүзелуграммдатып жіберейік етпен, өлеміз бе тігейіннің — дейді де, жігіт сарайға кіріп кетеді.

Ендеше біздің броузер деген программамыз да тап осы принциппен жұмыс істейді. Серверден келген мәтіннен, парсер деп аталатын программалық процессор: «Бұл мәтін бұтағыма керек пе?» деп сұрайды. Мәтіндегі HTML тіліндегі арнайы белгі «бұл мәтінді қою қылып көрсет нақ!» дейді. Броузер сәйкесінше мәтінді қою қаріптермен көрсетеді.
Сонымен, сабағымыздың ашетері — HTML тілі мазмұнды қалай көрсету керек екендігі туралы бұйрықтар. 3-ші сабақта қарапайым эксперименттер жасаймыз.
Әрі қарай