Шежіре

Халқымызда «Жеті атасын білмеген жетесіз» деген сөз бар. Жеті атадан аспаған қыз бен жігіттің отбасы құруына қарсы болғаны жайлы да білеміз." Бабаларымыздың ақылдылығы сонша, медицинаның өзі кейін дәлелдеген жоқ па бұл мәселені гендік тұрғыдан " деп бөсеміз. Дұрыс-ақ делік, ал біз өз ұрпағымыздың өз туысына үйленбеуі үшін қандай жұмыстар істеп жүрміз. Күйбең тіршіліктің қамымен гәлөшімізді сүйрететін осынау заманда туыстармен кең араласатын мүмкіндік болғанымен уақыттың жоғы анық. Сондықтан да әр азамат өз туыстарының шежіресін жазуға міндетті десем артық болар, бірақ соны жазса НҰР болмаса да жақсы болар еді. Шежіре деген тек кешегіміз емес, бүгініміз бен ертеңіміз.Сондықтан да сонау Адам атадан бастау алатын шежірені толтырмай-ақ өз отбасысынан бастаса екен. Мысалы:
Әкеміз Мараттан үш ұл
Медет, Асхат, Жарас
Медеттен 3 қыз, 1 ұл, дегендей кете берсе.Әркім өзінің туыстық қатынасын осылай толтырып отырса, артымызда келе жатқан буынға өз кезегінде таныстырып, табыстап отырсақ деген ой ғой менікі
Әрі қарай

Мини бұзақылықтар

Мектепте небір ойын түрлерін ойнаушы едік. трубка ручкалар шығып еді ғой.Екі басы да ағытылатын. соған қағазды шайнап-шайнап «трубка атыс» жасайтынбыз. Сызғыштың басына шайналған қағаз қойып «Былш» еткізу де боп тұратын.
Жетінші сыныптарда қыздардың жауырын ортасынан резинка іздеп, тауып алсақ тартып қалып «шарт» еткізтуші едік.
Туфлиіңе (аяқтың басына) айнаның сынығын қойып алып, қыздың екі аяғының ортасын қарау дегендей…
Ал, жігіттер сендер бұлардың қайсын істеп көрдіңдер?
Қыздар сендерге балалар істеп көрді ме осы мини бұзақылықтарды? Бөлісе отырыңдар, бала кезді еске алудың өзі керемет қой.
Әрі қарай

Мына мектептен өттіңдер ме?

Өмір мектебінің өзі бірнеше мектепке бөлінеді ғой.Көше мектебі анау-мынау дегендей. «Тіл ұстарту мектебінен» өттіңіздер ме? Бала кездеріңізде мынандай тіркестерді, тіркес болғанда да жауаптарды қолдандыңыздар ме?
-Неге?
-к*тіңді тасқа еге?
/////////////////////
-Әу
-к*тің дәу
////////////////////
Немене?
-ожау менен тегене (ни в тему ия)
////////////////////////
Бұдан бөлек мынандай приколымыз бар болатын.Біреуге "Әкөн" деші дейсің.ол "Әкөн" десе «Сенің қызың Шәкөн» дейсің де тарқылдап күлесің. Бізден төменгі класта Шәкөн дейтін қара қыз оқитын қылжағымыздыңтүрінсс…
Әрі қарай

ББ

ББ-Бауыржанға базына

Кәдімгі Бауыржан Ибрагимов ағамызға ренішім скавородкадай. Жаңа жылдың демалыс күндерінің бірінде еліміздің арналарының бірінен осы кісінің есеп беру кешін берді. Шығармашылық кеші. Алдында біздің қаламызға да машинасының капотын тіреп кеткен.Цирк ғимаратына. Бармағаным жақсы болыпты.
«Бауыржан шоу» болып «Тамашадан» бөлініп шыққан кезінде тап-тамаша қойылымдар қойылушы еді. Бұл жолы да сондай бір нәрселер күттім. Езуіме жымиыс әкелген әзіл болмады.Әлде екі баланың әкесі болғалы мен «серйозныймын» ба? Баяғы бір тізесі шығып кеткен трико тақырып. Құдағи мен татар құда жайлы. Оған да не қосарларын білмей қалса керек.Ақырында құдағидың аузына «Менің аяғым ауыр» деген сөзді салыпты. Басқа-басқа Бауыржан ағамызға бұндай әзілдер жараспайды екен. Кезіндегі «Тамашаның тарландарын» көрген Бәкеңнің бұл қай сасқаны дедім де қойдым. Ішім ашыды. Әзілдеріне емес, көрермендердің босқа кеткен уақытына. Билеттерінің құыны екі мың теңге ме, бес мың теңге ме маған белгісіз. Белгілісі, екі жүз теңгеге де татымайтындығында.

Айтпақшы, Бауыржан ағамыздан алынған «Сахна- сайқымазақтардың төрі емес» деген тақырыптағы сұхбатты «Астана ақшамы» газетінен оқи аласыздар
Суреттің алынған жері
Әрі қарай

Киносөздер

Қисықтың Голливуд фильмдері жайлы жазған тамаша жазбасы бар еді. Мына сілтеме арқылы өтіңіз.
Ол жерде біраз көріністер талқыландды. Ендігі кезек сол фильмдерде айтылатын сөздер.

Басты кейіпкер қаланың жартысын қиратып, ақырында залым жанды ұстап алады.«Осының бәрі не үшін?» деген сұраққа «Я делаю свою работу» деп жауап береді.

Басты кейіпкердің жұмыстасы әкесінің жолдасы болып шығады. Соңында «Знаешь Джек, твой отец гордился бы тобой» деп жас жігіттің иығынан қағады.

Басты кейіпкер рөліндегі қыз жігітке «Уходи, просто уходи» деп сүйе тұра айтады және кейін өзі іздейді әлгі жігітті.

Тағы қандай сөздерді көп қолданады, өле көргенше бөле көрейік!
Әрі қарай

Аперис адам

Ол кезде ойын баласымыз. Ауылдың жайпақ (шатырсыз) үйінде тұрамыз.Шатырлы үйлерге қызығатынмын.Себебі, олардың шатырында кептер (көгаршындар) бар. Көгаршындардың уілдегені қызық еді. Сабаққа бармаған кезім.Мүмкін «Нөлебайға» барған шығармын қырсам. Шамасы жазғы каникулға келген болуы керек көршіміз Мәдина апаның (ауылдың бәрі мәдинаапа деп атап кеткен) үйіне біздерден екі-үш жас үлкендігі бар бала келді. Мәдина апа күніге бір рет келіп біздің үйден шай ішіп кететін.Қонақ бала апасымен еріп келді. Көзі жылт-жылт етіп тұратын қара бала екен.Есімі -Нурик. Жезқазғаннан келіпті. Қаланың баласы ғой ақыры, лып-лып етіп тұр. Білмейтіні жоқ. Екеуміз аз күнде достасып алдық. Ойынның түр-түрін ойнаймыз.Мендегі неше жыл сынбай келе жатқан ойыншықтарды сындырдық.
Әрі қарай

Қарақшы Ринат

Өткен жолы бір тақырыпта жаңажылдық киімдер жайлы талқылып едік қой. Атасы мен апасы Ринатқа қарақшының киімін тіккізіпті. Қарақшының күні құрысын төрт жол тақпақтың алғашқысы мен үшінші жолын ғана жаттап алыпты)))
Әрі қарай

"Толағай" және "Маймақ қаз"

Қазақ мультфилімдері қатарына тағы да екі мульт қосылды. Бірі, Әбділдә Тәжібаевтың «Толағай» поэмасы бойынша түсірілген «Толағай» мультфилімі. Жалпы сюжеті бізге белгілі. Ауылын қуаңшылық жайлағанда алыстағы тауды ауылына көтеріп келетін жасөспірім жайлы.
Екінші мульт көрген жандарға ой салатын туынды екен. Қаздар отбасысы аяғы маймақ (қисық) балапандарынан бас тартады. Сәйкесінше, балапандары жоқ отбасы бұл балапанды өз тәрбиелеріне алады. Жақын күндері өз көрермендеріне жол тартпақ мульттердің қысқаша сипаттамасы осындай.
Әрі қарай

Ешкіемген

Тілші: Байқап отырсақ әргі-бергі бабаларыңызда бұл салада қызмет атқарған жан жоқ екен. Осы саланы таңдап полиция маманының киімін киюіңізге не себеп болды?
Полиция полковнигі: Мені туған кезінде марқұм анамның төсінен сүт шықпапты.Қорамыздағы жалғыз ешкінің сүтін беріп өсіріпті…
Әрі қарай

Керзі етік

Ауылдағы ат үстінде жүретін ағаларымыз қысы-жазы аяқтарынан керзі етігін тастамайды.Ондағылары аяқтарын үзеңгі қажамас үшін болар бәлкім. Бірақ, менің айтпағым басқа еді.
Бала кезімде маған да керзі етік сатып әперді. Өзіміздің елде шыққан. Табанында «ЖАМБЫЛ» деген жазуы бар, жоғарыдан төмен қарай жазылған. Сірә, Жамбыл жақтағы аяқ киім фабрикаларының бірінен шықса керек. Не керек, жап-жаңа етігімді киіп алып сыртқа шықтым. Үлкендер анадай жерде соғымға жылқы сойып жатыр. 6-7 жасар кезім. Қарға түскен ізіме мәзбін. Анықтап қарасам табанымдағы жазу қарға анық түспейді екен. Үлкендер жаққа жүгіріп бардым да «Менің етігімнің астында жазу бар. Сол қарға толық түспейді „АМБЫЛ-Амбыл“ деп қана түседі» дегенімде үлкендердің неге бұттан кете күлгенін кейін түсіндім.
Әрі қарай