Жергілікті айырмашылықтардың бар екені рас. Тамдыда тұратын адамдарда (рулары әртүрлі болса да) өздерінің ортақ, оларды басқа өңірдегілерден өзгешелейтін ерекшеліктері болуы мүмкін – сөйлеуімен, жергілікті дәстүрлерімен дегендей.
Ал адай қыз болса тамдылық та болуы мүмкін, шымкенттік де болуы мүмкін…
Мен сізге тамдылықтың басқа өңірлік адамнан қалай ерекшеленуі мүмкін екенін көрсеттім. Енді сіз маған адай қыздың шеркеш қыздан қалай ерекшеленетінін көрсетіп берсеңіз.
Ру жайлы әңгімеге ән негіз бола алмайды. Жай ғана ұнатты, өлең жазып, ән арнады. Ал, ол қыз адай бола ма, шымкенттік бола ма, аты Бәтима емес Әлия бола ма, өзі білед )
Бәтима не Әлия болса, сұрақ туындамас еді. Өйткені Бәтиманың Әлия бола алмайтыны даусыз. Және керісінше. Яғни екеуі екі түрлі адам. Шымкенттік болса да сұрақ туындамас еді. Неге туындамайтынын жоғарыда айтып өттім.
Просто аутордың ұнатқан қызының руын айтып әнге салуы біртүрлі көрініп тұр. Назарб қыздың ақ маңдайынан көрі оның адайлығына аударылып тұрғандай.
Адай қыздың шеркеш қыздан айырмашылығын айта алмасаңыз, онда ең болмаса аутордың адай екенін растай кетсеңіз. Сонда мән-жайды түсінікті қылар едіңіз.
Ал адай қыз болса тамдылық та болуы мүмкін, шымкенттік де болуы мүмкін…
Мен сізге тамдылықтың басқа өңірлік адамнан қалай ерекшеленуі мүмкін екенін көрсеттім. Енді сіз маған адай қыздың шеркеш қыздан қалай ерекшеленетінін көрсетіп берсеңіз.
Просто аутордың ұнатқан қызының руын айтып әнге салуы біртүрлі көрініп тұр. Назарб қыздың ақ маңдайынан көрі оның адайлығына аударылып тұрғандай.
Адай қыздың шеркеш қыздан айырмашылығын айта алмасаңыз, онда ең болмаса аутордың адай екенін растай кетсеңіз. Сонда мән-жайды түсінікті қылар едіңіз.