..алдына
лдына жан салмайтын мудила-водилалар туралы әңгіме өрбімек бұ жолы. Дөңгелексіз жүргендерге өзексіз шығар, бірақ көлікшілерге әкшіли деген ойдамын (ең бастысы айтып тұрған сол ЭмВи болмасаңыз).
Қайсыбірінің түсінігі бар дейсің?! Moodилалар туралы айтам да. Түсінем арасында боп тұрад көбіміздің ондайымыз, қызуқандылық жоқ емес «қаззақта». Жұмысқа, кездесуге, томалақтарға асығамыз. Рөлге түрлі-күмәнді мудпен отырып қойып жатамыз. Бірақ тәуекелдің құрбанына қауіпсіздік айналмауы тиіс. Бұны көп жағдайда жол апатына түскенде ғана немесе жүргізу құқығынан айырылып барып түсінетіндер қатары сан. Соңғысына қатысты өзімді де мысалға келтіре алам.
МӘСЕЛЕ ІШІНДЕ «КАРТОПЩИКТЕР»
3 көлік сыйып кететін жерде 2 көлік тұрады. Ана… есікті міндетті түрде керіп ашпаса, киім лас боп қалады ғо. Біреу көлігін таза ұстамаса, екіншісі диета ұстамаса керек. Сосын жүред басқалары автосын қоюға орын таба алмай, көлік кептелісін босандырып. Бос орынды таптым-ау әйтеуір деп, енді бұрыла бергенде төрде керіліп «тико»лар тұрад.
Ш.Уәлиханов көшесі
Ш.Уәлиханов көшесі
Гарнизон көшесі
Көлденеңінен де
Парақшалар да таратылды осындай
Бұның бәрі де түсінікті нәрсе, бірақ «мәселе минимизациясы» туралы ұмыт тастамайық. Мысалы, көлік аңдыған догтардың алда бар екендігі жөнінде жарық жыпылдату арқылы белгі беруді алсақ та болады. Бұл — бір мәселенің титтей де болса шешімі. Біріншіден, шекеге тиетін апат саны азаяды, қалды одан өзара сыйластық та артат. Адам баласы ұмытшақ қо, ұмытпайық осыны адам ііі… Басқа қалада қайдам, бірақ октобеде фармен амандасу-мыс өз орнында, шүкір. Енді гирлзтерге бір фарыңды қысып, бампер астыңғы торының формасы өзгеретіндей етіп жасап алмаса кей креаттар) «көліктер»дегідей.
Кірпішті ауданы
Сос, жол талғамайтын көліктер мен раша консервілері зайыб қылды. Біріншілері таныстары мен «пара»шасына сеніп, қарама-қарсы бағытқа шығып кетіп жатса, екіншілері сатып алған жаңа қаңылтырларына қанағаттанбай, озуды тек сол жақпен емес, оң жақ жиекпен де жасап жатады. Иномаркадан қай жеріміз кем. Мақұл, бірақ жол жиегінен ұшатын ұсақ тастар қайда қалад?!
Жанқожа батыр көшесі
Жолымыздың түрі анау. Тесік — жамау. Басқаны айтпасау. Көлік аңдыған «епті бай иттер» а-ууу. Айыппұлдың өзі өлтіріп жіберед-ау. Бірақ бәрімізге де «парақорлық, бльат, съемкаедбзде» аман болсын! (соңғы жағы ұйқаспай қалд, экскюземуау)
ҚАЙДА ЖӘНЕ ҚАШАН БҰРЫЛАРЫМДЫ ТЕК ӨЗІМ БІЛЕМ!
Бұрылатыны туралы белгіні бұрылыс алдына келіп барып беретіндер көбейіп кетті. Сосын басты жолмен келе жатсаң, жол жиегінде тұрған далбайебхати сенің келе жатқан жылдамдығыңа қарамай, күтпей-ақ трассаға шығып кетіп жатады. Тежегішіңе түкіргені бар олардың, бірақ «поцелуй» болса сен кінәлісің.
ЖОЛДАҒЫ «ЖЫНДЫ» ТЕК ЖАЛҒЫЗ СЕН ЕМЕССІҢ!!!
60-80ді ұстап келе жатасың сыртқы жолда, айнала-арт тап-таза, тып-тыныш, бірақ айнадан кезекті эмвидің қалай жетіп келгенін білмей қаласың. Ол сенің өзінің алдында келе жатқанына шыдай алмайд, озғысы келед. Нең бар ода, жібере сал дерсің. Бірақ кейде, дәл сол сәтте «жынды» жалғыз ол емес боп қалат та.)) Жарайд, жақсылық туралы пост құрбанына сол жақсылықты айналдырып жататынымыз жиі кездеседі. Типа «маған болад, ал сендер тыныш жүріңдер» дегендей. Эго-д-ай құдайдың берген епті…
ШІК-БҮК-ЛҮК немесе «ЖОЛҒА» НЕ ЖОЛҒА ҚАРАРЫҢДЫ БІЛМЕЙСІҢ.
Люктермен мәселе қиындау. Шығыңқылары мен ойыңқылары. Әсіресе соңғылары асфальтта өз орындарын ойып тұрып алған мемлекеттік қызметкерлер. Жатқан полицайлар-мыс. Ана уорбиттің тамақ қалдықтарын сөйлетіп қойған жарнамадағыдай ғо. Менсіз сен ешқайда да бармайсың! Сосын алдайсың. Өз қызметтерін атқарғанда былай ғо: Ол тесіктер офишіл түрде лүктер, оларға ешкімнің де наразылығы болмау керек, өз игілігің үшін тұр типа.
Жанқожа батыр көшесі
Асфальт қанша биіктесе де, жолшыларға люктерді ойық қылу міндетті емес ед. Көлігіңнің дөңгелегі түсіп кетіп жатса, резеңкең жарылады немесе аспаны ауыстыру керексің. Ал бұл сатушылар мен ТҚСтер үшін тиімді. Мәселе болмаса, жұмыс та болмайды. «Жұмыспен қамту бағдарламасы – 2020» из эккамплишт. Ең бастысы «мәсележоқтық» деген мәселе туындамауы тиіс қо қашанда.
Басшылардың көрегендігі деп осыны айтса керек. Ал өзіңе пайдалы жағы жылдамдықты шамадан асырмайсың және мұқият боласың жолда. Ай, бірақ эмвилер ол тесіктерге түсіп кетіп жатса, одан сайын ызғи жөнелер. Бірр… дөңгелек жылдам айналғаннан манағы «облом» шайылып кетердей. Дөңгелек аяқ емес, ауыртып алып жүгіре салатын. Мүмкін жүректерінде пайда болған сызды жоям дер. «Ауырмайды жүрек ауырмайды, дөңгелегім лүкке түспесее»-ңдіебхати. Бір сөзбен айтқанда, манағы тесіктер (лүктер) қолайсыздық пен қауіпсіздіктің балансы іспеттес. Жарайд, оған да көндік.
Сонымен, көлікті жол ережесін сақтап, қалыпты жүргізу үшін неден бастаған жөн (әсіресе қала ішінде).
1. Терең дем алып, құлаққа жағымды (баяу) әуенге қою. (өз басым радио көп тыңдамайм, мәә десеңіз, қай толқынға қойсаң да, орысша әуен. Көтриот емеспін, бірақ қайталана беретін бұл факт еріксіз жындандырады. Бұрын «Еуропа+ Қазақстан» бар ед, қазіргі «Ретро ФМ» тек өзінің алдындағы ізашарына қатысты нНостАльжИи тудыруда). А иә, сосын деміңді шығаруды ұмытпа!
2. Көздерің қисайып кетсе де, тесіктерге түспей, жаяу жүргіншілерді ілмей, қауіпсіздік белдігін тағып, фарды жағып, белгідегі жылдамдықты сақтап, жолаушылармен де әңгіме-дүкен құрып, басқа көлік жүргізушілерден де таса болмай, өзара коннектингтеніп жүрің!
3. Озғысы келетін көлікпен ерегіспе! 1ақ сөйте тұра, көлігіңді қыспаққа алып, кедергі келтірткізбе де.
Жалпы көңіл-күй «жиі» болмаса да, «сирек деп айтуға келместей» өзгеріп тұратындықтан, көлікші-күйіміз де бір қалыпсыз. Жол ұзақ және түзу болса, арман-жоспар-ойға шомылып, тіпті юхтап кетіп, соңы джәмәәӘн аяқталуы мүмкін. Кейде кей мәселелердің шешілгені басқа мәселені босандырады және керісінше. Көлікке отырмас бұрын, барлық арман-жоспарларды, жақсылық пен жамандықты уақытша ұмытқан абзац.
Ақжар ауданы. Ақтөбе қаласының межесі
Былай қарағанда, бәрі де ұғымды. Көліктердің көптігі. «Дөңгелегін» несиеге алған іппәцән жүргізушілер. «60-80» тең болады «жаяу» деп ойлайтындар. Тығылыспақ ойнайтын жолпол. Енді міне келе жатқан көктайғақ. Хфактор көп айта берсең. Менікі тек осы мәселелерді минимизациялау амалы ғо. Айтуға оңай.
ПыСы: Ма мууд из сөу гүүд боп жүрің. Бастысы газ да, тормоз да болмаңдар. Айтпақшы, Қарабұтаққа газ берілді. (а джө-джө мен ояқтікі емеспін)
Қайсыбірінің түсінігі бар дейсің?! Moodилалар туралы айтам да. Түсінем арасында боп тұрад көбіміздің ондайымыз, қызуқандылық жоқ емес «қаззақта». Жұмысқа, кездесуге, томалақтарға асығамыз. Рөлге түрлі-күмәнді мудпен отырып қойып жатамыз. Бірақ тәуекелдің құрбанына қауіпсіздік айналмауы тиіс. Бұны көп жағдайда жол апатына түскенде ғана немесе жүргізу құқығынан айырылып барып түсінетіндер қатары сан. Соңғысына қатысты өзімді де мысалға келтіре алам.
МӘСЕЛЕ ІШІНДЕ «КАРТОПЩИКТЕР»
3 көлік сыйып кететін жерде 2 көлік тұрады. Ана… есікті міндетті түрде керіп ашпаса, киім лас боп қалады ғо. Біреу көлігін таза ұстамаса, екіншісі диета ұстамаса керек. Сосын жүред басқалары автосын қоюға орын таба алмай, көлік кептелісін босандырып. Бос орынды таптым-ау әйтеуір деп, енді бұрыла бергенде төрде керіліп «тико»лар тұрад.
Ш.Уәлиханов көшесі
Ш.Уәлиханов көшесі
Гарнизон көшесі
Көлденеңінен де
Парақшалар да таратылды осындай
Бұның бәрі де түсінікті нәрсе, бірақ «мәселе минимизациясы» туралы ұмыт тастамайық. Мысалы, көлік аңдыған догтардың алда бар екендігі жөнінде жарық жыпылдату арқылы белгі беруді алсақ та болады. Бұл — бір мәселенің титтей де болса шешімі. Біріншіден, шекеге тиетін апат саны азаяды, қалды одан өзара сыйластық та артат. Адам баласы ұмытшақ қо, ұмытпайық осыны адам ііі… Басқа қалада қайдам, бірақ октобеде фармен амандасу-мыс өз орнында, шүкір. Енді гирлзтерге бір фарыңды қысып, бампер астыңғы торының формасы өзгеретіндей етіп жасап алмаса кей креаттар) «көліктер»дегідей.
Кірпішті ауданы
Сос, жол талғамайтын көліктер мен раша консервілері зайыб қылды. Біріншілері таныстары мен «пара»шасына сеніп, қарама-қарсы бағытқа шығып кетіп жатса, екіншілері сатып алған жаңа қаңылтырларына қанағаттанбай, озуды тек сол жақпен емес, оң жақ жиекпен де жасап жатады. Иномаркадан қай жеріміз кем. Мақұл, бірақ жол жиегінен ұшатын ұсақ тастар қайда қалад?!
Жанқожа батыр көшесі
Жолымыздың түрі анау. Тесік — жамау. Басқаны айтпасау. Көлік аңдыған «епті бай иттер» а-ууу. Айыппұлдың өзі өлтіріп жіберед-ау. Бірақ бәрімізге де «парақорлық, бл
ҚАЙДА ЖӘНЕ ҚАШАН БҰРЫЛАРЫМДЫ ТЕК ӨЗІМ БІЛЕМ!
Бұрылатыны туралы белгіні бұрылыс алдына келіп барып беретіндер көбейіп кетті. Сосын басты жолмен келе жатсаң, жол жиегінде тұрған далбайебхати сенің келе жатқан жылдамдығыңа қарамай, күтпей-ақ трассаға шығып кетіп жатады. Тежегішіңе түкіргені бар олардың, бірақ «поцелуй» болса сен кінәлісің.
ЖОЛДАҒЫ «ЖЫНДЫ» ТЕК ЖАЛҒЫЗ СЕН ЕМЕССІҢ!!!
60-80ді ұстап келе жатасың сыртқы жолда, айнала-арт тап-таза, тып-тыныш, бірақ айнадан кезекті эмвидің қалай жетіп келгенін білмей қаласың. Ол сенің өзінің алдында келе жатқанына шыдай алмайд, озғысы келед. Нең бар ода, жібере сал дерсің. Бірақ кейде, дәл сол сәтте «жынды» жалғыз ол емес боп қалат та.)) Жарайд, жақсылық туралы пост құрбанына сол жақсылықты айналдырып жататынымыз жиі кездеседі. Типа «маған болад, ал сендер тыныш жүріңдер» дегендей. Эго-д-ай құдайдың берген епті…
ШІК-БҮК-ЛҮК немесе «ЖОЛҒА» НЕ ЖОЛҒА ҚАРАРЫҢДЫ БІЛМЕЙСІҢ.
Люктермен мәселе қиындау. Шығыңқылары мен ойыңқылары. Әсіресе соңғылары асфальтта өз орындарын ойып тұрып алған мемлекеттік қызметкерлер. Жатқан полицайлар-мыс. Ана уорбиттің тамақ қалдықтарын сөйлетіп қойған жарнамадағыдай ғо. Менсіз сен ешқайда да бармайсың! Сосын алдайсың. Өз қызметтерін атқарғанда былай ғо: Ол тесіктер офишіл түрде лүктер, оларға ешкімнің де наразылығы болмау керек, өз игілігің үшін тұр типа.
Жанқожа батыр көшесі
Асфальт қанша биіктесе де, жолшыларға люктерді ойық қылу міндетті емес ед. Көлігіңнің дөңгелегі түсіп кетіп жатса, резеңкең жарылады немесе аспаны ауыстыру керексің. Ал бұл сатушылар мен ТҚСтер үшін тиімді. Мәселе болмаса, жұмыс та болмайды. «Жұмыспен қамту бағдарламасы – 2020» из эккамплишт. Ең бастысы «мәсележоқтық» деген мәселе туындамауы тиіс қо қашанда.
Басшылардың көрегендігі деп осыны айтса керек. Ал өзіңе пайдалы жағы жылдамдықты шамадан асырмайсың және мұқият боласың жолда. Ай, бірақ эмвилер ол тесіктерге түсіп кетіп жатса, одан сайын ызғи жөнелер. Бірр… дөңгелек жылдам айналғаннан манағы «облом» шайылып кетердей. Дөңгелек аяқ емес, ауыртып алып жүгіре салатын. Мүмкін жүректерінде пайда болған сызды жоям дер. «Ауырмайды жүрек ауырмайды, дөңгелегім лүкке түспесее»-ңдіебхати. Бір сөзбен айтқанда, манағы тесіктер (лүктер) қолайсыздық пен қауіпсіздіктің балансы іспеттес. Жарайд, оған да көндік.
Сонымен, көлікті жол ережесін сақтап, қалыпты жүргізу үшін неден бастаған жөн (әсіресе қала ішінде).
1. Терең дем алып, құлаққа жағымды (баяу) әуенге қою. (өз басым радио көп тыңдамайм, мәә десеңіз, қай толқынға қойсаң да, орысша әуен. Көтриот емеспін, бірақ қайталана беретін бұл факт еріксіз жындандырады. Бұрын «Еуропа+ Қазақстан» бар ед, қазіргі «Ретро ФМ» тек өзінің алдындағы ізашарына қатысты нНостАльжИи тудыруда). А иә, сосын деміңді шығаруды ұмытпа!
2. Көздерің қисайып кетсе де, тесіктерге түспей, жаяу жүргіншілерді ілмей, қауіпсіздік белдігін тағып, фарды жағып, белгідегі жылдамдықты сақтап, жолаушылармен де әңгіме-дүкен құрып, басқа көлік жүргізушілерден де таса болмай, өзара коннектингтеніп жүрің!
3. Озғысы келетін көлікпен ерегіспе! 1ақ сөйте тұра, көлігіңді қыспаққа алып, кедергі келтірткізбе де.
Жалпы көңіл-күй «жиі» болмаса да, «сирек деп айтуға келместей» өзгеріп тұратындықтан, көлікші-күйіміз де бір қалыпсыз. Жол ұзақ және түзу болса, арман-жоспар-ойға шомылып, тіпті юхтап кетіп, соңы джәмәәӘн аяқталуы мүмкін. Кейде кей мәселелердің шешілгені басқа мәселені босандырады және керісінше. Көлікке отырмас бұрын, барлық арман-жоспарларды, жақсылық пен жамандықты уақытша ұмытқан абзац.
Ақжар ауданы. Ақтөбе қаласының межесі
Былай қарағанда, бәрі де ұғымды. Көліктердің көптігі. «Дөңгелегін» несиеге алған іппәцән жүргізушілер. «60-80» тең болады «жаяу» деп ойлайтындар. Тығылыспақ ойнайтын жолпол. Енді міне келе жатқан көктайғақ. Хфактор көп айта берсең. Менікі тек осы мәселелерді минимизациялау амалы ғо. Айтуға оңай.
ПыСы: Ма мууд из сөу гүүд боп жүрің. Бастысы газ да, тормоз да болмаңдар. Айтпақшы, Қарабұтаққа газ берілді. (а джө-джө мен ояқтікі емеспін)
6 пікір