Банкомат ақша бермей қойса...
«Егер қыз болса, шашын бір талдап жұламын. Жігіт болса, тұмсығынан бір перемін» дедім ішімнен. «Халық банкіндемін». Кезек келіп болмайды. 203-тің алдында екі адам ғана бар деген, жарты сағат болды әлі күтіп тұрмын…
***
Америкадан келсем, банк карточкаларымды жарамсыз қылып тастапты. Карточкамда Алматыда бір ай күн көруге жарайтын ақшам бар еді. Өз ақшамды алу үшін банкке бардым. «Карточканы іске қосу үшін ақша төлейсіз, екі апта күтесіз» дейді (бұл арада банк қызметкерінің маған қазақша жауап бермей, біраз қырылысқанымды, банк охранигінің есіктің аузында кезек күтіп тұрған маған зілді дауысымен әрі тұр дегені, сарылып күткен кезектер хикаясын өткізіп жіберейін). Мақұл. Төледім. Күттім. Мерзімді күні барсам, карточка дайын емес. «Жұмыс орныңыздан справка керек» дейді. Мақұл. Справкасын апарып бердік. Екі аптадан соң, карточкамды алдым.
Бұл уақытта жұмысымнан екі айдың ақшасы түсуі керек болатын. Банкоматқа бардым. Әдеттегідей қазақ тілін таңдадым. Банкомат «Күте тұрыңыз… Ақшаңызды 20 секундта алып үлгеріңіз» деді. Бұл жазудың жанып тұрғанына 20 секундтан асып кетті. Ақшамды тез алып үлгерейін деп қолымды дайындап мен тұрмын. Бір сәтте банкомат: «Сау болыңыз!» деді де бастапқы бетін шығарды. Ақша жоқ. Карточка қолда. Қанша ай бойғы өз ақшамды алу үшін дедектеп жүгірген кездерім, маңдай термен тапқан ақшамды алу үшін маған дөрекілік танытқан қызметкердің банкіне 1%-імді қалдыратынымды ойладым. Қысқасы әділетсіздік!!!
Call центрге звондадым. Шіңілдек дауысты қыз "Қызмет сапасын жақсарту мақсатында әңгімеңіз жазылады" деді. Мақұл. Тұтқаның арғы жағындағы қызға «осылай да, осылай ақшамды банкомат бердім деген жазу шықты, бірақ ақшаны қолыма ұстатқан жоқ» деп тәптіштедім. Ішімнен «банкоматтың маған ақша бермегенін соткама түсіріп алмағаным-ай, бұл пәтшағарларға енді қалай дәлелдеймін» деп уайымдап тұрмын. Алматы өмірі мекемелерге сенбеуді әлдеқашан үйретіп қойған. Жалпы, Алматыда адамдардың бір-біріне сенуі сирек кездесетін сияқты.
Содан тұтқаның ар жағындағы қыз есепшотымнан ақша алынған деді. «Бірақ қолыңызға ақша түспесе, кез-келген банк бөлімшесіне барып, заявление жазасыз» деді. Кешкі сағат жеті еді. Алматыда 24 сағат бойы істейтін бір бөлімшесі бар деп естігенмін. Бірақ таксиге кететін шығынды ойлап, кейінге қалдырдым. Банкоматтың нөмірін жазып алып қалдым.
Бүгін. Банкке келдім. Ішім толы у мен кек ыза. Банк ішінде кезек қағазын беретін машинада «банкомат ақша бердім деп бірақ ақша бермесе» деген арнайы түйме жоқ. Ал енді қайсысын басамын? Сол жерде бастық бола алмай жүрген бір қызға күллі хикаямды баяндадым. Содан орысша бір қағазды бірге отырып толтырдық. Сосын тағы да кезек күттік. Қолымда 203-нөмірлі талон.
«Егер қыз болса, шашын бір талдап жұламын. Жігіт болса, тұмсығынан бір перемін» дедім ішімнен. Кезек келіп болмайды. 203-тің алдында екі адам ғана бар деген, жарты саған болды әлі күтіп тұрмын… Жарты сағатта кезегім келді.
Жігіт екен. «Ассалаумағалейкум?!» деді. «Уағалейкумассалам» дедім. Бірден сабама түстім. Құжаттарды қолына ұстатып, бұл жігітке ішімдегі запыранды қалай ақтарамын деп ойладым. «Бұл байғұстың кінәсі жоқ екені түсінікті. Бірақ маңдай термен тапқан ақшаны банк бермей жатса, бұл да әділетсіздік!». Содан әлгі бауырымыз ақшаны 15 күн (!) ішінде карточкама қайтадан құямыз деді.
Айттым. «Бұл сіздің кінәңіз емес екенін түсінемін. Бірақ бұлай істеуге болмайды. Адамдар бір ай бойы маңдай термен жұмыс істейді. Бір ай бойы осы ақшаны күтеді. Енді сіздер тағы екі апта күттіресіздер. Бұған нақты сіз кінәлі емес екеніңізді білемін. Бірақ алдағы уақытта банкоматта ақша жоқ екенін қайдан білейін? Басқа адамның басында да осы жағдай қайталанбас үшін не істеуіміз керек? Бұл сіздің кінәңіз емес екенін түсінемін, сонда да қай басшыңа хабарласайын?» дедім.
Жігіт маған тура қарай алмайды. Төмен қарап отыр. Иманы бар екен. Өзімнің де бетімнен отып шығып отыр. Намазхандарға банктерде жұмыс істеу онсыз да оңай еместігін ойладым. «Техникаға сенім жоқ қой, аға. Кассадан алғаныңыз дұрыс болар» деп ақтарылды.
Не деймін?.. Ассалаумағалейкумның болғаны жақсы болды.
Егер банкомат ақшаңызды бердім деп, бермей қойса:
1. Карточканың артындағы call центрге хабарласыңыз.
2. Банкоматтың нөмірін жазып алыңыз. Қанша сумма ала алмағаныңызды айтыңыз.
3. Банк бөлімшесіне барып, өтініш толтырасыз. Банк қызметкерлеріне бұл оның кінәсі емес екендігін, алайда банкоматтарының қызметінің сапасын жетілдіру керектігін естеріне саласыз.
4. Ақшаңызды қайыра алу үшін екі аптадай сабыр сақтайсыз!
пысы. Сіздің де басыңыздың осындай жағдай өтсе, айта отырыңыз. Алматыда жағдай осылай болса, басқа қалада қалай екен деп ойлап қоямын.
Сурет СС рұқсат негізінде catatronic фотомұрағатынан алынды
ол туралы мен осы сайта Халық банкінің интернет банкингі деген тақырыпта жазбам бар соны да оқи салыңыз артық болмас… Міне сілтеме
Өтініште банкоматтың орналасқан жерін, инцидент орын алған уақытты барынша дәлдікпен көрсету керек. Соткаға түсіріп алмадым деп өкінбесе болады, меніңше әрбір банкоматта видеокамера бар, уақыты арқылы не болғанын сол арқылы білетін сияқты. (өтірік болса түзетіңіздер)
Интернет банкинг халықбанкте бар, менікі тіпті жалақы карточкасы емес, студент кезімнен стипендия үшін аштырған карточка, бөлек өтініш жаздым ау деймін, есімде жоқ, бірақ интернет банкинг пайдаланамын.
Жалпы, банктердің бөлімшелерінің жанындағы банкоматтардан алуға тырысу керек шығар. Бірдеңе бола қалса, бөлімшеге кіріп, сол жердегі қызметкерлерге айтып түсіндіруге болады. Сонымен қатар, ол банкомат бөлімшенің өзінде орналасқандықтан, банкоматта әрдайым ақша болу ықтималдығы жоғары болады. Айтпақшы, бөлімше болғанда да адамдар кезекте көп тұратын орталық емес, шағындау бөлімше болғаны да дұрыс сияқты.
Мұны не үшін әлдеқандай кеңес қылып жазып отырсың дейсіңдер ғой?
Қыста жаңа алаңдағы Қазкомның бөлімшесіндегі банкоматтан ақшамды алып, карточкамды ұмытып кетіппін. Карточка алынбағасын, банкомат оны жұтып қойған ғой. Карточкамның жоғалғанын үйге келгенде кешкісін бір-ақ білдім. Колл-орталыққа хабарласып, құлыптатып тастайын десем, кодтық сөзім дұрыс емес дейді. Отырып алып, барған, жүрген жерлерімнің бәрін еске түсірдім. Дәу де болса, сол күндіз ақша алған банкоматта қалып кетті деп түйдім. Ертесі күні әлгі бөлімшеге барып, қызметкерлеріне айтып, сол жерден-ақ шығартып алдым. Кемінде бір апталық уақытым үнемделді ғой деймін сол кезде
Пәтер іздеп, бір кемпірдің бөлмесіне тұруға келістім. Ақшасын кешке әкелемін деп уәде бердім де, банкоматқа бардым. Карточкамды салып едім, жұтып қойды. Сөйтіп, кемпірге жалынып, төлеу мерзімін 1 күнге әрең шегеруге көндірдім.
Кейде ақша болмағанда ағамнан көмек сұраймын. Ол осы Халық банк арқылы лақтырады. Мәз болып алуға барасың, банкомат істемейді немесе бөлімше жабық тұрады. Тапа-тал түсте. Үйіңе жаяу қайтуға мәжбүр боласың.
Кассаға барып шотыңдағы ақшаңды алмақ боласың. Кассирлер жекіріп, сұраққа дұрыс жауап бермей итіңді шығарады.
Бір күні Халық банк картамдағы соманы -700 еттім де, картаны лақтырып тастадым. Содан кейін жоламаймын.
КАЗКОМ банкоматымның пин кодын жоғалтып алған кезімде 15 минутта калпына келтіріп берген, ұмытпасам 200тг, ал дәл осы жағдаймен Халық банкі 2 аптадан соң кел деді, 700тг