Қазаннан қақпақ кетсе, иттен ұят кетеді

Әурет жерін жауып жүрген қыз-келіншектерді көргенде көбісі «бұл не жаңалық, біздің әжелеріміз үйтіп киінбеген» деп жатады. Осы мақалада біз қазір «хиджаб» (әйел адамның бетін жаппайтын, білезікке дейін жеңі ұзын, ұзындығы тобыққа дейінгі кез-келген киім) деп атап жүрген киім үлгісінің түр-түрін қарастырамыз. Яғни әйел адамдар о бастан шариғатқа сай киініп жүрген, тіпті ислам келместен бұрын. Және де бұл тұрғыда ұлттың дінге еш қатысы жоқ. Сонымен…


Сіз орыс әйелдерінің ертеректе хиджаб кигеніне таң қаларсыз. Русь елінде «плат» деп аталатын орамалдар әйел киім-кешегінің арасында маңызды рөл атқарған. Байырғы заманда орыстың әйелдері қазіргідей неше түрлі шаш үлгісін жасап, қайта-қайта шашын бояудың орнына түрлі үлгідегі, түрлі түсті бас киімдерді киіп, оны байлаудың тәсілін алмастырып жүрген. «Развязывание ума» деген салт болған, онда кішкентей қызға орамал мен юбка сыйға тартылған. Ол жыныстық жетілуіне дейін орамал тағуға міндетті болмаған, бірақ сол жасқа жеткенде шашына жемелек байлап, орамал таққан.

Бір апта бойы мерекеленетін үйлену тойы кезінде қыздың әкесі оның басына орамал таққан. Неке қию рәсімінде (венчание) қалыңдыққтың шашы екіге өріліп, оның басына «кика» кигізетін болған. Тума-туыс та бір біріне сыйлық ретінде орамал берген. Содан кейін тұрмыстағы келіншек көшеге жалаң бас орамалсыз шықпайтын болған…



Әрмен қарай Түркияға барайық. Түркия зайырлы мемлекет болып саналғанымен, 15-23 жастағы жас қыздардың 20 пайызы шариғатқа сай киінгенді жөн санайды. Көпшілік түрік әйелдерінің ойынша орамалмен өзіңе сенімдірек боласың, қауіпсіздікті сезініп, өзіңнің бағаң да артады, тіпті түрік қоғамында биіктерден көрінуге септігін тигізеді.

Стамбул шаштараздарында шашын қиюға емес, орамалын әдемілеп байлатуға келген қыз-келіншектерді жиі кездестіруге болады. Сұлулық салондарының прайс-листтерінде тіпті «орамал байлау» деген жол бар. Оны әр түрлі әшекейлермен, моншақтармен әдемілейді.


Ал мынау паранжа – мұсылман елдерінде әйелдің сыртқы киімі, атап айтқанда Орталық Азия мен Таяу Шығыста. Оның ұзын жалған жеңі бар, бетті «чачван» деп аталатын тормен жауып тұратын халат сияқты киім.

Чадра (тур. yaşmak) – ақ, көк, қара түсті жеңіл әйел жамылғысы. Үйден шыққанда киіетін, әйелдің дене бітімін бастан аяқ жауып тұрады. Көбіне көп бұны Ауғаныстан немесе Пәкістанда түсірілген суреттерден көресіз.

Араб түбегіндегі әйелдер негізінен «абая» киеді. Абая – араб әйелдерінің дәстүрлі киімі. Ол жұқа жұмсақ көбіне қара матадан тігілген жамылғы немесе кең көйлекке ұқсайды. Таяу Шығыстағы қалалық әйелдердің басым көпшілігі ашық түсті әшекейлер мен түрлі-түстілерінен бас тартып, қарасын киеді. Олар кішкентай қара көлекті ойлап тапқан әйгілі Коко Шанельден бұрын қара түстің тереңдігін, айқындылығын, жұмбақтығын ашқан болатын.


Сауд Арабиясында дәстүрлі әйел киімі рулық белгісі бар оюлармен, шашақтармен, тиындармен көмкерілген. Үйден шығарда сауд әйелі міндетті түрде абая киюі тиіс.

Ал қазір Малайзия мұсылмандары не киетінін көрейік. Малайзияда ашық түстерді артық көреді. Барлығы шариғатқа сай болғанымен, әйелдердің көбісі салтанатты да сәнді болып көрінеді.


Киім-кешектің негізінде «баджу кебая» мен «баджу куронг» жатыр. «Баджу куронг» тізеге дейін келетін кең жейде мен ұзын юбкадан тұрады. «Баджу курунг» дәстүрлі батик немесе сонгкет маталарынан тігілуі мүмкін. Бұған қосымша ретінде «селенданг» шәлісі немесе «тудунг» орамалы бар.

Балаларға келетін болсақ Келентан штатындағы өте діндар отбастарын санамағанда, мұнда оларға дәстүрлі киім кигізіп, орамал тақпайды. Бірақ жинақта келесідей балалар киімдері ұсынылады.

Айтпақшы Малайзиядағы сән үлгісін көрсетіп жатқандардың көбісі малайлық емес, сондықтан бет әлпеттеріне таң қалмаңыз.
Ал мынау әзербайжандық «хиджаб».

Өкінішке орай қазір көбісі бұлай киінбейді, сондықтан сурет қойылымдық.



Осы ретте «никаб» жайлы айта кету керек. Никаб – әйелдің бетін жауып тұратын, көзге арналған тілігі бар мұсылмандық бас киім. Әдетте ол қара матадан тігіледі. Көзден басқа беттің бәрін жауып тұрады.


Ислам – маңызы бойынша Үндістандағы екінші дін (басымдық танытатын индуизмнен кейін). Қолда бар деректерге сенсек Үндістанда 150 миллион мұсылман бар, ол елдің 14 пайызын құрайды. Үндістандағы мұсылмандар саны ислам мемлекеттерінің көбісінен асып түседі, бұл үнді мұсылмандары өз елі мен бүкіл ислам әлемінде тиімді әрі ықпалды рөл атқара алады деген сөз. Исламның Үнді түбегінде бай тарихы бар.

Қытайдағы ислам. Тарихи жазбаларға сүйенсек ислам Қытайға шамамен 7-ші ғасырда мұсылман көпестері арқылы келген. «Жібек жолы» арқылы Қытайға теңіздің ар жағынан араб және парсы көпес-мұсылмандар жиі келген.

Парсы елінде:

Түркменістанда:

Арменияда:

Өзбекстанда:

Қазақ елінде:


Айта кетерлігі, қазақта әйелдің жасына, әлеуметтік жағдайына, руына байланысты әр түрлі бас киімнің түрі болған, олар; бергек, бөрік, жаулық, желек, жырға, кимешек, күндік, орамал, қарқара, сәукеле, тақия, шәлі (жібек, шілтер, оюлы ж.т.б.).

Тұрғылықты жеріне қарай кимешекті түрлі әдіспен байлаған.





Дағыстанда:

Тағы да Орыс елінде:



(орыстарды насихаттап кетті ғой демеңіздер)
Христиан дінінде:

Апостольник бұрынғы қазақтың кимешегі қазір «хиджаб» деп жүргенімізден еш айырмашылығы жоқ. Сондықтан «хиджаб» ықылым заманнан әйел адамның өмірінің айнымас бөлігі болған.
Бөлісу:

102 пікір

ken
паранжа кигені күшті екен
ken
Қазаннан қақпақ кетсе, иттен ұят кетеді
қазан — әйел, қақпақ — хиджаб, ит — еркек???
ruben
Қарапайым «жамылғыны» хиджап деп ататқызатындарына ығырым шығады. Әдейі «әбүйір жабу» үрдісіне жиіркеніш тудырғылары келетін секілді. Осы орайда Рашатшыларды қолдап кете жаздайм. Сосын «хиджап» брендімен әкесінің құнын тауып жүр таяу шығыстық синдикат иелері. Ол қаражаттың сосын қайда кетіп жатқанын ит біліп пе?
bizbike
сол ғой бренд деген, әйтпесе өзіміздің кимешек қой тұрған. Кім біліпті егер қазақтар бірінші болып айналысса, оны бүкіл әлем хиджаб емес, кимешек деп атар еді ма
omarbirat
Неодіншілдердің жаргондары ғой. Әбүйір жабатын нәрселерді «хиджап», балақты изар, «бауырым» дегенді «ахи» деп… Тіпті «рақмет» деуге де болмайды деп кім ойлаған? «Джазакаллаху хайран» деуің керек екен! Тілдердің барлығына араб тілін тықпалау деген бір ауру пайда болды, опшым

Енді «ораза», «намаз» деген сөздерді «саум», «салат» деп алмастыру қалған сияқты.
Adiletshu
Өткенде түрікше білетініңді байқап қалып едім, арабша да біледі екенсің ғой
omarbirat
Жұрт білетін бес-алты сөз ғой сол
bizbike
келісемін сізбен, уағызды вааз дейді. Қазақ тіліне арабтан енген сөз көп қой, дегенмен олардың арабтан енгені білінбейді де, әуелден қазақ сөздері секілді. бұл тренд енді өз тілін менсінбеу ме, әлде өзінің арабша он сөз білетіндігіне мақтану ма, түсінбеймін
torgai
Меніңше қазақ қызына хиджап тағудың қажеті жоқ! Бірақ етек-жеңін жауып жүргені дұрыс. Өзің айтқандай қызы қыздай болып қос бұрымын өріп, басының бос екенін білдірген. Келіншегі орамал тағып жұбайының бар екенін ұқтырған. Ал әжелеріміз кимешек тартып өз статусын көрсете білді. Содан алыстамаса да болады. Ислам дінін ұстау — араб болу емес.
Abilakim
Қыздарымыз қос етек көйлек кимесе де, ұятты жерлерін жауып жүрсе несі айып? ашық-шашық киім кейде жиіркеніш тудырады
edige
кейде...?
күдік күдік…
Aldeken
Не болса да шектен шықпаса болды, өз ойым. Қазақ қоғамында бас киім түгілі көйлектің етегіндегі бүрменің саны да өзіндік мағынаға ие болған дегенді естігенім бар. Ұятты жерлерін қымтап, әдеппен киінсе де жарасады деп ойлаймын. Ал, мәлкілдетіп, арабтар мен түріктердің ұлттық киімдерін киіп алып, оны дінмен дәлелдегісі келетіндерге, ұятты жерімді көрсетпеймін деп, қолына дейін қара қолғап киіп алатындарды, түсінбеймін, өз басым… Бәрі де салыстырмалы түрде, біржақты пікірмен құлай бермеңдер, құрбыларынан қалыспай, шашын қысқартып, қысқа юбка киіп жүріп, арына дақ түсірмей күйеуге шығып, түтінін түтетіп, есті келін, ақылды әйел болып отырған жанды кездестірдік, намазға жығылдым, тәубеге келдім деп, хиджабын киіп, бос уақытынң бәрін медреседе өткізген 11-сынып оқушысының оң жақта отырып, екіқабат болып қалғанын да көзіміз көрген… такышто бәрін бір қалыпқа тыға бермейік…

Пы.сы.
Қазаннан қақпақ кетсе, иттен ұят кетеді

қазан — әйел, қақпақ — хиджаб, ит — еркек???
дәл осы жерде хиджаб қақпақ бола алмайды дер едім, бұл жердегі қақпақ — әйелдің санасы мен ар-ұяты.
konvict
 Алдеке, елдің бәрі сіз секілді түсінсе баяғыда ақ жұмақта өмір сүрер едік
bizbike
келісемін толықтай. Мен де көмірге ұқсап қап-қара жамылғы жауып, бетін жауып жүргендерді жаратпаймын, әуелден қазақта қара түс қайғының белгісі, олар оны білмейді ме, әлде не екен?
кимешек қақпақ болмағанмен сақтықтың бір түрі ғой әзәзілден
kokbori
дәл осы жерде хиджаб қақпақ бола алмайды дер едім, бұл жердегі қақпақ — әйелдің санасы мен ар-ұяты
Ал мен мұныңызды құптай алмаймын. Қақпақ деген иттің сұғанақтыққа бой алдырмауына кепіл болатын жай ғана құрал. Әйтпесе қазанның қақпағын итеріп, ішіндегісін жалап жатқан иттерді көргенбіз. Сол сияқты ашық шашық киінген қыздарға еркектің көзі түсуі табиғи жайт екені белгілі ғой. Ал көзі түскесін нәпсісі оянып, соны қолға бір түсірсем деумен қыздың басын айналдыра бастауы мүмкін дегендей… Демек, киім де еркектің нәпсісін қоздырмауға арналған жамылғы ғана болады
Лібәд, мынаның бәрін жазуға ерінбегенімді-ай
Aldeken
"Құнажын көзін сүзбесе, бұқа өмілдірігін үзбейді" деген сөз босқа айтылды дейсің бе? Әйел еркектің нәпсісін қоздырып, өзіне қаратқысы келсе, хиджаб түгілі қапқа салып қойсаң да қаратады да, қоздырады да. Ал, ар-ұяты мен абыройын санасымен ойлаған әйел, жалаңаш тұрғызып қойсаң да, еркектің бетін қайтара алады. такышто, санасыз әйелге хидабпен қақпақ бола алмайсың.
SaZhaM
Бірде біреу екіншісіне "өлең шығардым" деп, мақтанып жатыр екен. "Қандай өлең? Оқышы" — десе, әлгі «Көзімнің қарасы...» деп сайрай жөнеліпті. «Оу, мұны әлдеқашан Абай жазып кеткен ғой!» — «Ойбуу, солай ма?!» — дегендей, мен де аталмыш пікірдегідей өз ойымды білдіргелі отыр едім… Құрдасым алдымды орап кеткен екен! Алдекеее, дөп бастың ойымды!
Aldeken
не ғо, 2014 жылдың қарашасында осы тақырыпқа қайта келіп, сенің пікіріңе «Рахмет, құрдас!» типтес бір пікір қалдыруды жоспарлағым келген, дегенмен, ұмытып кетермін деп қазір айтас салайын деп шешетім.
Рахмет, құрдас!!!
ken
неге айналып келіп, осы тақырыпты қозғай беред жұрттар
Ereke
Жақсы тақырып! Автордың еңбектенгені көрініп тұр!
neoaskar
Anuarbekkyzy жарайсыз (қарындасым, не әпкем)!!! Кеше түнімен ойланып шығып едім, осындай бір мақала жазсам ба деп, бірақ қалай бастарымды білмей отыр едім. Өйткені, киімдердің атауын дұрыс білмеймін. Әйелдің киімі ғой не дегенмен. Жақсы еңбектеніпсіз. Көрініп-ақ тұр. Менің де келіншегім орамал тартады. Өткенде базарда кетіп бара жатсақ екі әйел өздері жалаңбас: «Назарбаев мынандай орамал таққан қыздардың орамалын шешсін, деп айтты ғой» деп тұр. Сөздерін тек естіп қалдық. Сонда орамалдың не екенін олар түсінбеген бе деймін. Әлде оларға келін болып түскенде «Орамалың құтты болсын!» деп бастарына ақ жаулық тақпады ма?
bizbike
шынымен де жүн құсап сабалған тақырып қой, бірақ осы жайлы дұрыс түсінік қалыптасу үшін объективті шолу жасайын деп едім бар болғаны. Негізі мұндағы менің еңбегім шамалы, қазақшалағаным болмаса, нағыз еңбек мында lifeglobe.net/entry/1689
madikon
Не десе де, жақсы екенін қалай қанша айтса да, меніңше ол араб сияқты киініп, арабша сөздер қосу қазақ халқына тән емес. Шынымды айтсам қатты шошимын да. Мен Алланың бар екеніне сенемін, рахметімд, шүкіршілігмдіі айтып отырамын, дінге сенемін,құрметтеймін, бірақ дінге деген білімімді арттырайын десем, шынымды айтсам, қорқамын. Қайсысының дұрыс жол екенін білмеймін, білуге де қорқамын. Вдруг басқа жолға кетіп қаламын. Сондықтан да дінге бет бұрғандар хиджабпен шатастырып, басты айналдырмаса нетті. Меніңше, ата-баба салған сара жолды ұстансақ, жаман жолға түспейміз.
konvict
Олай қарайтын болсақ джинсы кию де қазақ халқына тән емес қо))))
madikon
бірақ джинсы кигенде қандай да бір секта, немесе тағы бір нәрсе деп қорықпайсың,әрі жып-жылы жүресің!
Daniar-Alan
зиян ол қарындас. болашақ балаңды аясаңЧ…
madikon
оны зиян деп ойламаймын
konvict
Әркімнің көзқарасына байланысты ғой. Әлгі түріктердің "әдемілікті көрген әдемі түсінеді, жаманды көрген жаман түсінеді" деген мақалы бар. Мысалы, мен хижап киген қыз көрсем секта деп ойламас едім. Егер, хижап кигенді секта деп қорықсақ, мини юбка киген қызды жп деп ойлауға тура келеді ғой)))
bizbike
қорықпаңыз. Алла тағалаға қарай бір қадам жасасаңыз, ол сізге қарай он қадам жасайды білесіз бе? Тек әр-кімді тыңдап, еріп кетпей, өзіңіз ізденуіңіз керек, әр құбылысқа өзіңіздің көзқарасыңыз болуы керек
Gastarbaiter
Жалаңаш жүр, қабат қабат киін бәрібір тән сұлулығына сұқтанбай қоймайды еркек.
Әркім өзі шешуі керек, қалай жүрсе де.
Батысша киім үлгілері ұнайд маған. Құлдық сана емес, кәдімгідей ұнайды.
Кей америкалықтарға жапон мәдениеті, каратесі қызық боп тұрад, ал маған батыс мәдениеті, Испан сомбреросы ұнайды, біздің қу ыстыққа нағыз керек дүние, зонтик қажет емес.
Сосын, еркек ретінде әрқайсың болашақ әйеліңнің, қасыңда жатып, балаңның шешесі болатын адамның дене пішінен үйленбей тұрып хабардар болғың келетін шығар.
Тем более, біздер арабтар, не баяғы қазақтар сияқты үстін үстіне қатын алып, түнде кимешек ашқанда, лотерея ойнаған күйге түсіп, ох осы жолғысы «жынды» екен деп отыратын жайымыз жоқ.
Көтін ашып, емшегін шашып жүрмегенімен, жуықтап болса да габаритінен, ауыз қуысының жағдайынан, құлақтарының пішінен, терісінің күйінен хабардар болғанды қаламаймын деңдерш.
Тым ашық, ерсі киінген қыздарды онсызда байсалды қабылдамайсың ғой. Сол үшін де артық пен жыртықты реттейтін, әдемтілі шеңбері мен жарасымдылықты реттейтін СТИЛЬ ұғымы бар.
Кимешек, сәукелені де секси етіп киюге болады, стильдік фишкаларға сүйеніп.
konvict
Мейлі ғой, өзім қыздардың орташа киінгенін қалаймын. Алайда, үйленген соң, соны білдіріп тұратын белгісі болса. Не қолында неке жүзігі жоқ, не басқасы жоқтарды көргенде не істейсің. Кенеттен сол әйел ұнап қалды. Оның үйленген екенінен хабарсызсың да, қырындауға көштің. Белгісі жоқ болғандықтан "үйленгенмін" деген сөзін наққа жібересің. Аяғында дәл мұрныңның қасынан өгіз мойын еркектің жұдырығын көресің.
Aldeken
пікірдің авторы Арманжан шығар десем… Конвикт… сынықтан басқаның бәрі жұғад деген рас екен-ау…
Gastarbaiter
Белгісі жоқ болғандықтан "үйленгенмін" деген сөзін наққа жібересің. Аяғында дәл мұрныңның қасынан өгіз мойын еркектің жұдырығын көресің.
Фантазер)
bizbike
бізде мынадай жағдай болған. Бір ер кісі жұмысындағы әйелдің аяғындағы жүнін көріп "қырсаң не етті" деген ғой. Анау келіншектің жұбайы бір бұзақы көрінеді авторитет. Ертеңгі күні ана кісіні жұмыстан шығарып жіберген.
Abilakim
сол әңгімені күйеуіне айтып бармаса да болатын еді ғой
Gastarbaiter
Біреудің келіншегіне ондай претензияны айтпаса да болар еді
Abilakim
ия, расында да жұрттың қатынының жүнінде несі бар десеңші, есалаң неменің
asaubota
ken
секси, ия?
Daniar-Alan
өййғаяқтың… бетінің бәрі штукатурка…
bizbike
негізі мұсылман келіншекке көшеге былай шығу ұяттау, көңілдің бәрін өзіне аударып. Бұл мүмкін өз күйеуі үшін жағылған боя болар
ruben
қазір, керісінше, оранған қызға сұқтана қарайтын заман ғой.
zhas_kazakh
Мына суреттегі қыз дін жолында әуретін жапты дегенге сену қиын екен
bizbike

қалай сізге? меніңше әп-әсем, ортағасырлық не колхоз болып тұрған ештеңесі жоқ. Осы заманға сай әрі шариғат бойынша
Abilakim
өкінішке орай бұл көрсетіп тұрғандарыңыздай киінетін қыздар санаулы ғана ғой. Біздікілер діннің жолы осы екен деп салпылдатып киініп алуға құмар. өздеріне ықшамдап дәл осылар секілді киіне алса құба-құп!
bizbike
бұлай киінетін қыз-келіншектер де көп, мүмкін оларды көп аңғармайтын шығармыз, себебі салақтатып, балақтатып, қап-қара болып жүретіндер көзге бірінші ұшырайды ғой
bizbike
көрініп тұр ғой мында дене бітімі, әп-әдемі
Gastarbaiter
Жоғарыда айтқаным осы еді. Есектің жабуын да секси етіп киюге болады.
Әнуарбекқызы, сонда кімді алдайсыңдар?? Лібә-ә-ә осындай екіжүзділіктің не керегі бар?

КөтБетжаптың алғашқы да қасиетті қызметі әйелдің сексуалдығын, дене пішінінің иірімдерін өзге еркектен жасыру ғой. Яғни сән деген қызмет ескерілмейді. Әйел тек күйеуіне ғана сәнді болу қажет деген қисыннан туады.
ӘЛбетте, мен бұл қисынмен келіспеймін. Және себебін төменде айтамын.

Алайда, мынадай әрекетті тек екі мотивпен жасауға болады, біріншісі — орыстарда и «рыбку съесть и на хій сесть» дейді. Яғни бір мезетте секси-Азизам бола қалу, және тап сол мезетте тәқуа, іс жүзінде еш жерін ашып көрсетпеген мұғжиза мүкәммал мүмін бола қалу.
Психологиялық тұрғыда, еркектің бейсанасы көздегі үлкейген қарашықты ғашықтық, қызығушылық деп қабылдайды, ал қызарып, түртиген ал-қызыл ерін әйелдің жыныстық ойындар кезінде қозып, демінің жиілеп, ерніне қан толысуының иммитациясы ретінде ежелден келе жатқан трюк екенін бір білсе, екінші білмейді.
Олай болса, кімді алдайсың, кәдімгідей ақ киініп жүре бер, міндетті түрде хиджап киіп, мән-мағынасы үшін емес, жай көзбояу-символ ретінде кию керек пе әлде саған???

Екінші мотив жоғарғыдағыдан кешірімдірек.
Бұл керісінше, жас әдемі әйелді сәнін, сұлулығын көрсету мүмкіндігінен айыру ең жауыз тірлік. Себебі, әйелдің аты әйел, оны темір қорап кигізіп үйретсең де, әрқашан сәнге талпынады. Әсіресе, бойдақ қыздар назарға құмарлығын еш сөкпеймін. Ол табиғи да, заңды әрекет. Міне, осындай талпыныстан, Исламды берік ұстанатын елдерде, бойдақ әйелдерге батыстық стильде киіну өміріне қауіп төндіреді, немесе заңмен, салтпен, дәстүрмен қудаланады. Амалы жоқ жақсы ердің көзіне түсу үшін, басқа сұрқай әйелдерден ерекшелену үшін осылай көтжаптың ішінен шықпай, сұлулығын білдірудің шешімдерін тапқан. Және бұған түсіністікпен қарау керек.

Өкінішке орай, біздің елде бірінші мотив басымдау боп тұр.
bizbike
суреттердегі қыздар қарапайым модельдер деген ойңызға келмеді ме?
bizbike
ешкімді алдап жатқаным жоқ, сіз көшеде жамылғы киіп, сізге осылай қараған қызды я келіншекті көрдіңіз бе?
bizbike
не ғо, суреттегі мен емес, құрбым да емес, танысым да емес, сондықтан екіжүзді деп кінәламаңыз ешкімді.
bizbike
сізге батысша киім үлгілері ұнаса, біреуге шығыстыкі, біреуге арабтыкі, ал біреуге қазақтікі ұнайды.
Gastarbaiter
Оған әсте қарсылығым жоқ.
bizbike
онда тұмшаланып тақуа болып көрінгісі келсе де, шайтан болып көрінгісі келсе де, жартылай жалаңаш бола тұра, біреу сұқтанып қарағанда, қызара қалып, періште болып көрінгісі келсе де қарсылығыңыз жоқ шығар? Олай болса осында пікір жазып отырғандардың бәрінікі бос әурешілік, бәрібір кім қалай киінгісі келсе, солай киінеді ғой.
Gastarbaiter
Дұрыс. Тек бос әурешілік емес, пікір алмасу. Жай пікір алмасу ғана, ал одан асып жатса, қоғамдық пікір түзуші пікір алмасу. Кейде осындай пікірталасты оқып отырып, біреу, қап мынаныкі дұрыс екен, өй мынау да жөн айтады, ал бір жағынан алып қараса мынаусы да бар екен ғой! Деп екеуміздің пікірлерімізді оқығаннан мәселеге қарау көкжиегі кеңеймесе, тарылмайды деп үміттенемін. Біреуге әмбебап үйт-бүйт деуден аулақпын. Десем де жағдайына, не мақсатына байланысты айтар едім. Адамдардың өзі не қалайтынын анық білгенін қалаушы едім.
Gastarbaiter
Қысқасы қыздар жауапкершілік өздеріңде, өз қыздарымнан жұрт колхоз деп, артта қалған, талғамсыз дегенін қаламайм, бірақ тым қысқа киіп әрбір лохтың соған қарап ауызын жалануына түрткі болмағанын қалар едім. Небір малдар бар ғой, қара бірақ тиіспе дегенді провокация деп қабылдап, қараңғы бұрышта мыңқ еткізед. Сосын, рейдерден кезекті зорланған мүрде жайлы жан түршіктіріп жатады. Очм, бір шектен екінші шекке түспесе екен деймін қыздар.
Aidakonya
Оз басым еркин киинемин, жаксы суреттер койган, келисуге болады, бирак коби келин, келиншек болган кезден бастап кимешек киген деген ойдамын, мен келин боп тускенде миндетти турде басыма орамал тагам, ол мени сол уйдеги кыздардан озгешелеп турады, осы уйдин келни осы кыз екен го деген сиякты, арабтар, озбектер кузенкаларын алуды кумарткандыктан, жигиттердин коздери оз апке-карындастарына тусе бергендиктен хиджаб п.б. деген оймен келисемин, сосын не го, барлык маселе козде, тон кигизип койсанда коздери молдиреп, жанып, ойнаса — бале
Tyulpan
кейде фаранджа киіп алып жүргім келеді. сән шүн
zhandarm
Нұрсұлтан Назарбаев «Жас Отан» жастар қ­анатының II съезінде сөйлеген сөзінде «Дініміз ислам, біз одан кеткеміз жоқ, оны қолдаймыз. Біз мұсылман екенбіз деп халқымызды орта ғасырға қарай тарта алмаймыз. Біз мұсылмандардың болашағын қолдаймыз. Мұсылмандықтың да, біздің де өз жолымыз бар. Барлықтарын сыйлаймыз, ой-пікірін құрметтейміз. Алайда, бізге арабтардың киімін басымызға жапқызып, қыздарымызды, әйелдерімізді орта ғасырға қарай тарту – біздің жолымыздан емес», — деді сонда сіздер не талқылап отырсыздар?
bizbike
келіншектердің кимешек киюі олар ортағасырлық болып кетті деген сөз емес. Президенттің айтып отырғаны паранджа, никаб кию мәселесі. Сіз өзіңіз соларды шатастырып отырған сияқтысыз. Паранджа, никаб, чадра мен кимешек екі түрлі дүние
zhandarm
менің білгім келетіні неге осы кейбір адамдар қандастарымыз діни ережелермен кәдімгі қазақи салт дәстүрді шатастырады олар екеуі екі дүние емеспе
bizbike

мінеки кимешек киген келіншек, қазақи, артық ештеңесі жоқ. Салтымызға да, дінімізге де сай киінген деп ойлаймын
Tyulpan
телефонмен сөйлесіп тұр кен десем
ken
жылы/ыстық жерде шашыңды солай орап жүрсең, сен де қасынар едің
zhandarm
кешірерсіз сіздің мына фотодағы келіншегіңіздің киген киімі жасына сай емес бүндай киімді енелер, орта жастан асқан аналар,әжелеріміз ондада жай емес елге беделі бар аналар киген. Қайталап айтам кимешекті кез келген әйел тақпаған тек елге беделді ардақты аналар таққан кимешект, сіз тарихқа терең үңіліңіз
konvict
Уақыт машинасымен қазақтың тарихына барып келгендей сөйлейсің ау боғырем. Қазақ қызының былай киінгеніне де күмәнім бар
Abilakim
Мына киімнен еш сөлекеттік көре алмадым. Еңкейіп тоңқайса ғана көруге болатын шығар. Уақыт машинасымен қанша жылға артқа шегінуіңе байланысты бәрі. Қатты шегініп кетсең неміс те, орыс та, басқалар да бұлай киінбегенін көресің. Одан да қаты шегінер болсаң киімсіз жүрген кезеңдерге түсіп те кетуің ықтимал
konvict
Сөлекеттік бар деп жатқан ешкім жоқ. Нәп-нәрмәлні иә? Қыз да жалындап тұр. Алайда, қазақ олай киінген, былай киінген деп мыжитын болсақ мынандай да киім кимеген қазақ.
edige
Тек сәтсіз сурет қана сияқты… Былай несі бар?
zhandarm
бұл қарындасымнан еш әбестік көріп тұрғаным жоқ заман ағымына сай киінген егер таза қазақылық қысса онда сол заманғы шапан киіп беліңді ескен жіппен байлап жүрсеңші
bizbike
сонда сіздің ойыңызша ана суреттердегі қазақ келіншектері мен кішкентай артында отырған қыздың қандай статусы болған? Олардың жасын шамаласақ 25 тен аспаған да (ол кезде косметиканың және өзін күтуге мүмкіндігін болмағанын ескерсек). Елде беделі жоқ әйелдер сонда жалаңбас жүре берген бе?
Abilakim
кимешектің де түр түрі болған ғой. Төбесі биік, жібек жіптермен көмкерілген кимешектерді елге сыйлы, еланасы жасына жеткен кемпірлер киген болуы керек. ал, жәй ғана жәйпақ кимешекті кез келген қатын киген болуы да мүмкін. Жас шамаларына қарай алдымен орамал тартып, мосқал тарта бастаған кездерінде кимешекке ойысқан шығар
Adiletshu
Шаншарда үкіні ақынның автаритетіне байланысты тағады дегені есіме түсіп кетті
zhandarm
егер сіз жоғарыда айтылған орта ғасырлық үлгіде киінуді құп көрсеңіз онда қажетті жеріңізге жылқымен барып киіз үйде тұрғаныңыз жөн сонда ғана қазақи салт дәстүрді нақышына келтіре насихаттайсыз. Егер оған келіспесеңіз кешірерсіз заман ағымына сай адамыда өмір сүру салтыда дамып өркендеп отырады.
zhas_kazakh
неше сынып бітіріп едіңіз?
ken
осы бар ғой, хиджаб киюді үгіттейтін тақырыптар адамды қалай мезі етсе, дәл солай сол тақырыптарға хиджабқа қарсы қаптап жазыла кететін каменттерде келе-келе адамды жалықтырады екен, шыны керек.
bizbike
бұл пост хиджаб киюді үгіттеп отырған жоқ, тек қазір хиджаб деп жүргеніміз ежелден бүкіл ұлтта бар дүние екенін жеткізу ғой тек
ken
ал оны жеткізудегі мақсат не сонда?
Gastarbaiter
Мақсат танымдық, білә, Кендебай. Сен білгенді, мен білгенді басқа біреу білмеуі мүмкін.
Біз әншейін, осындай мәңгі пікірталасқа көп қатысып қойғанбыз, құрдас. Сондықтан мезі боламыз. Ал Өскелең ұрпақ архив ақтарып, бұрыңғы пікірталастарды оқуға ерінеді. Немесе, бізге дейін әлем надан болған деп ойлайды.
Әйтпесе, әлбетте киім мәселесі мың рет талқыланған ғой, Коко Шанельден бері.
ken
жеткізу/таныту үшін екенін түсіндік қой. бірақ оны не үшін жеткізіп/танытып жатыр деп ойлайсың?
«хиджабтан шошмаңдар. оны бұрыннан әжелеріміз киіп келген киім. сондықтан хиджаб кигенде тұрған ештеңе жоқ» деген сияқты оймен танытуда емес пе? әлде олай емес пе?
сосын автор каменттерінің бірінде хиджабтың заманауи сәнді үлгілерін де орналастырды, "қалай сізге? меніңше әп-әсем, ортағасырлық не колхоз болып тұрған ештеңесі жоқ. Осы заманға сай әрі шариғат бойынша" дей отырып.
яғни хиджаб киюді үгіттеп отыр. бірақ неге ол әрекетінен бас тартып отырғанын түсінбедім. меніңше, хиджаб киюге шақырғанда тұрған ештеңе жоқ. ол — қылмыс немесе бір ұят нәрсе емес қой.

жарайды, осымен бітірдім.
bizbike
хиджаб деген жаңалық емес екенін жеткізу
ken
жоғарыдағы каментіңдегі сөйлеміңді басқаша құрастырғаның болмаса, алдыңғы айтқаныңнан еш айырмашылығы жоқ. яғни осы каментіңе де сол сұрағым қойылады:
оны жеткізудегі мақсат не?
bizbike
жеткізудегі мақсат- өздері кимешек кимесе де, басқалардың кигенін сөгіп жазғырмау. Сізге жеткізе алмадым ғой тіпті
bizbike
әсіресе қазаққа жаңалық емес, ал бетін бүркеп киіну ол Таяу Шығыс елдерінің ұлттық киімі екенін ұқтыру, дауыл болғанда үсті басың құм болмауы үшін
Karaetik
Иә бізде кигізіп көрдік, бірақ артында қалған бала шағасына көмек берсем сауабын алармын деп, екі аттам жерге жаяу шауып кеттім
Adiletshu
Түсінбедім. Тәпсірлеп берші
Karaetik
Ит тойған жеріне, ер туған жеріне дейдіғой, соған ұқсатқаным болмаса бейқам күйде жүре беремізғой Сақыпжамал
edige
Қилызаман Жолда қалды… )))
VKM
ken
қалыңдық киіміне ұқсайды.
VKM
иә, муслимкалардың қалыңдық киімі ғой.Әдемі!
ken
шындығында оны әдемі қылып тұрған қыздың сұлулығы
Simona
Қaзiргi тaңдa орaмaл тaғу менiңше жәй ғaнa тренд. Өткiншi құбылыс.
Қыздaр денеге aсa тырысқaн, ұқыр-шұқырынa шейiн көрсететiн жұқa киiмдерден aулaқ болсa жетедi.
Қыздың шaшын көре қaлa, қозып кететiн мисыз еркекке, яғни "ұятсыз ит үшiн" үстiне қaп киiп aлсaң дa бәрiбiр.
9 жaсaр бaстaуыш мектептiң қызынa әйел ретiнде қaрaп, көзiн тiккен қaуымның еркектерi: педофилдер. Ойын бaлaсын бүркеп тaстaйтындaрынa жыным келедi. Бүйрек десе сирaқ шығaрғып.
omarbirat
Қaзiргi тaңдa орaмaл тaғу менiңше жәй ғaнa тренд. Өткiншi құбылыс.
+1
nurbergen_makym
Менің 13-ші разъезде тұратын жеңешемнің үй мен қора арасына көгілдір халат пен оранж орамал таққанын көріп, «Уау, мына ит өлген жерде отырып, трендтерді бақылайды екенсіз ғой» десеңіз, менің жеңешемнің «Ия, Миландағы соңғы сән апталығында басымдық берілген тенденцияларды кеше енеміз екеуміз бесін шайда талқылап тастағанбыз» деп жауап беруі неғайбыл…

Орамал киімнің бір түрі ретінде пайда болғаннан бері пайдаланылып келеді ғой.
Simona
Жеңгелерiң орaмaл тaғуы бiздiң aуылдa кеңiнен тaрaғaн. Мен қыздaрғa бaйлaнысты aйттым. Орaмaл болғaндa дa толық комплект: aбaя, тiптi қолғaп тб.
nurbergen_makym
Ааа, арабтың ақысыз ішпиендерін айтып отырмын десеңізші)))
mercedes
Туф Арменияның қызы қандай.....
Соңғы түзету: