Менiң ел үшiн жасап жүрген азды-көптi еңбегiмнiң барлығы дерлiк Елбасы тапсырмасынан туындаған әрекет екендiгi анық,- дейдi Елбасы туралы сұраған сауалымызға ел ағасы атанған Серiкжан аға ағынан жарыла
енем екеуіміз жыладық мына сөздерден кейін. әлі әсерінен айыға алар емеспіз.
Осы «ардақ тұту» туралы не дейсіңдер? Дұрыс қолданып жүрміз бе? Яғни «арда тұту»-мен синоним бе дегенім ғой… Бір жағынан Алла ма, Аллаһ па дегенге келіңкірейтінін…
Серікжан Сейітжанов ағамыздың ар-намысына тиетін сөздер, және мақала авторы Ердәулет Сұлтанның рұқсатынсыз көшіріп басып, келеке мазаққа айналдырғандарың үшін МІНДЕТТІ түрде жауап беретін боласыңдар! Сол кезде көреміз кімнің қалай күлгенін
Осы жерден бастап Сатыбалды мәймөңкелей бастайды, басында ақырып бастағанымен. Ары қарай жазғандарын оқысаң… Адам деген өз позициясында тұру керек қой. Осы посттан кейін өзі де жоқ болды. Ар жағын ішің білсін.
Посттың соңында мақала авторы көрсетілген, бәрі дұрыс.
Ар-намысқа тиетін сөздерді қайдан көріп тұрсың? Мақалада ма? Онда претензияларыңды Ердәулет Сұлтанға айт. Себебі жоғарыдағы пост авторы мақаланы тек көшіріп қоя салған, еш қосусыз.
Сатыбалдыны жеңе алмайсың… Оның жоғары жақта мықты крышалары бар деп естігем, төбесінен су ақпайды. Көрдің ғой, ақыр аяғында айналдырып өзіңді кінәлі етіп шығарды.
Біздер Назарбаевтың да мақаласынан қате тапсақ жамырап отырамыз, Ердәулет Сұлтан кім еді?! Мазақтаймыз, несі бар, оның қасында Абайдың сөзінен мін тапқымыз келіп отырады. Жеңіл ма, ауыр ма күлкімізді келтіргені рас, бұл көпәріптің. Жалпы заңнан хабары жоқ адам секілдісің ғой. Бұл газет емес, блог. Ердәулет деген журн. осылай жазыпты деп айтып отырғанмен бірдей. Егер осыдан пайда тауып отырсақ бір жөн. Қайқай бала
Сонда адамды дәрежесіне қарай бағалайсыңдар ма? Заң алдында хан да қара да бір. Кез келген адам өз құқын қорғауға толық хақы бар. Ердулет Сұлтанды мазақтағаның үшін ол кісінің сенен моральдық шығын өндіруге толық құқы бар
Жоқ, сен осынша пікірді өз сайтыңа жинай алмағасын ызаланып отырсың. Ардақты ағаның ізгілігін жетесіне жеткізе талқылап жатқанымызды көре алмай, ішің күйіп отыр. Ағаның алдында әйтеуір көзге түсіп қалу.
Бірақ көпті көрген кісі ғой. Пиғылыңды бірден түсініп қалар деп ойлаймын.
Көрерміз емес, құрдасыңдай кісі болса, барып айтып, қазір нәтиже шығарып әкел. Көрейік, өзіңді айдап жібермесін, оңбаған бозбала! Көре алмай отырсың ғой түге!
Ой, тәуелсіз журналистің баласысың ба? Мемлекеттің меншігінде болар деп қорқып едім, тәуелсіз журналисттен қазір биліктің бишігінде отырғандарға шыбын шаққандай болса да әсер болатын болар, бірақ мұндағы блогшыларға емес
Ең басқы және ортаңғы пікірлеріне қарағанда, соңғыларында Сатекеңнің аздап қылшығы қисая бастаған ба қалай өзі, біраз боса да мейірімділіктің лебі есіп тұрғандай әсер қалдырып жатыр
Сен ойлап қарашы бірінші, постты қандай мақсатта жариялағаның көрініп тұр ғой. Тапсырыс беріп жаздырды деп көзің жетпей айтқаның үшін өкінесің әлі
Мен ештеңе ойлап қарамайм. Өзіңнің миыңа жүк түсір. Дырдай Әуезовті бітіріпсің, Заң туралы білігің көше қулиганынан да кем екен. Айтпақшы. процедура бойынша мақала авторының хатын күтіп отырмын. Тездет.
Сарайақындық қайда жоқ дейсің, болған, бола да береді.
Пиар -дейді бұны. Бірақ бүгінде өтпейтін пиар әдіс.
Қазір батыстың сарайақындары, иммиджмейкерлері мен жарнамашылары бұдан да өтімді, әрі ішпыстырмайтын «пиар» әдістерін ойлап тапты.
Ал бұндай мақалаларды тек аға буын өкілдері басқа ештеңе жоқ кезде оқиды, немесе қахарманмен шалатаныс адамдар ғана "Өй, мынау өзіміздің Пәлен ғо, не жазыпты соншама" деп оқиды.
сөздерімді жазып не айтып отырғанда «бұл қай септік еді» деп ойланып отырмаймын. Құжат емес, маңызды қағаз емес, бұндай жерлерде жазған жазбаларымның қатесіне көп мән бермейді екенмін. Ал, сенің ескертпеңді қабыл алдым.Бірақ, есімде қала ма қалмай ма ол жағы белгісіздеу маған…
Жалпы қазақ тілінде таза ойлап, сөйлейтін адам жалғау жұрнақ туралы ойланып жатпайды, бірақ «по умолчанию» олардың қай жерде қолданылып, қолданылмайтынын біледі.
Би-шешендер жалғауларды орынды-орынсыз қолдана берсе, жұп-жұмыр сөз шығар ма еді?
Біткен жоқ
Мынадай нәрсені ескерген де дұрыс, кабинеттегі ағайлар әлі қабылдаған жоқ, бірақ қазақтарда шала-жансар «нақтылық артикль» және «жалпылық артикіл» құбылысы бар. Ағылшындарда оны «a» және «the» артиклі арқылы береді. Мектепті жақсы оқығандар еске түсіріңдер.
Ұзын сөздің қысқасы:
"Қойды әкел!" дегенде адам нақты қойды (яғни сен де, айтушы да әңгіме қай қой туралы екенінен хабардар) білдіріп айтады.
"Қой әкел!" дегенде адам жалпы бір қойды білдіріп айтады, яғни кез келген бір қой.
Тап сол сияқты, «Сиырды сойдық» (Мысалы кешегі сатып алған сиырды)
және «сиыр сойдық» (қай сиыр екені маңызды емес, жалпы сиыр сойдық)
Табыс септігі сондай ақ санауға келмейтін сөздерде де осындай нақты-жалпыны анықтайтын қызметке ие.
Мысалы; «Су іштім» және «Ыдыстағы суды іштім»
"Қант төгіп алдым" және «Төгілген қантты жинап қой»
дұрыс қой. Осындай простыньдар жазып, әрдацым менің каменттерімді толықтырып отырғаныңа рахмет.
Бірақ қазақ «сиырды» бақпайды, «сиыр бағады». Бұл жерде грамматикалық категориялармен ойлаудың қажеті де жоқ.
Дарақы Назғұл, сенен асып түсем деп жазғам жоқ, жай өзім байқап жүрген құбылыс еді, ағылшын тілімен салыстырып бір реферат жазғанмын, сол кезде мұғаліміме айтқанмын, бізде ереже күйінде сіңбесе де, осындай құбылыс бар ауызекі тілде деп.
Ал сенің Қазақ үйтпейді, бүйтпейді деуің тілді толық зерттелген, тасқа қашалған өлі құбылыс етіп көрсеткісі келеді.
Тілімізде жалпы кез келген тілде ашылмаған құбылыстар көп. Және тіл күннен күнге жаңа сөздермен толысып, өз өмірін сүре береді. Филологтар тек сол тілдің өзгеру қарқынына үлгеріп, зерттеуге ерінбесе болғаны
Простыняның да біреуге пайдасы боп қалар.
Пақан «Сиыр бағасың» десе, ол жалпы осы жазда не істейтініңді айтып тұр.
Ал «Ешқайда бармайсың, сиырды бағасың» десе, үйлеріңде бір ғана сиыр бар, және пақаның тап сол сиыр туралы айтып тұр.
Гаста, қазақ тілінің 20 ғасырдың басында жасалған емле ережесінен басқа, ғасырлар бойы сақталып келе жатқан, гендік тұрғыда қалыптасқан ережесі бар.
Негізі, ең таза қазақ тілі ауыз әдебиетінде, батырлар жыры мен шешендердің сөздерінде. Соларды оқып-ақ, жалғау-жұрнақтар туралы біліп алуға болады.
Таза тіл деген арийлік ұлт деген сияқты шартты мәселе. Филологтар дауласып, дауласып, бір бірін подъезде күтіп алып теуіп кететіндей жағдайға жеткен соң, «бір стандарт болсын да зайыбал!» деп ойбай салған.
Ал трафареттік тіл иелері Рұмдықтардың Латын тілі не болғанын тағы да есіңе салмай ақ қояйын. Lingua Latina non penis canina деуші еді «Асфендьяровтың» перваштары.
Саммита отпускаға кеткелі дейін десем, ол бұндай әдетін баяғыда тастаған секілді еді. Инет әлемінде кей сөздерді айтылуы бойынша жаза салу бұрынна бар еді ғой
Не ғо, zhomart1991 , жалпы тіркелгеніңе 3 күн толмай жатып, отбасы мүшелеріңнің шығармашылығы сыналуының үстінен түскенің жалпы көңіл-қошың мен психикалық жай-күйіңе қатты әсер берген секілді. Не дейміз, енді, тағдырдың жазуы сол шығар. Әкеңнің намысы үшін жыртылып, атой салып, аттандатқаныңа жалпы тәнтімін, бірақ…
1) Админнен бұл мақаланың жойылуын талап етуің орынсыз. Неге дейсің бе? Себебі, админ мақала авторының келісімінсіз, немесе мақаланың басқа бір тараптың (бұл жерде түсінуімше сенің папаңның) ар-ожданына, беделіне нұқсан келтіргені дәлелденбейінше сайттан алып тастауға құқығы жоқ. Олай істесе, Авторлық және сабақтастық құқықтар туралы қолданыстағы заңнамаға қайшы келетін іс-әрекетке жол бергені үшін заң алдында жауапқа тартылуы мүмкін. Сонымен қатар… қалай десем екен… әрине менің бұл сөзімнен кейін сен өмірден түңіліп те кетуің мүмкін… бірақ, шындығы сол, Сатыбалды осы сайттың тең дәрежелі админі… ия, ия, демек, ол өз-өзіне рұқсат бергенше бұл мақаланы өшіре алмайды. Уоот, осындай да құқықтық казустар болады өмірде…
2) Енді сенің арыз-талаптарыңа келейік… Сатыбалды сенің папаңның авторлық құқын бұзған жоқ. Яғни мақаланы көшіріп, осы сайтқа орналастырған кезде, мақаланың авторлығы сенің папаңа тиесілі екендігін көрсетті. Сонымен қатар, сайтта пост орналастырудың ерекшеліктеріне байланысты мақаланың толық көлемде берілмегенін атап өтті. Демек, авторлық құқық туралы заңнама талаптары толығымен сақталды. Сондай-ақ, пост ішінде сенің папаңның жеке басына (қайталаймын, жеке басына) бағытталған кемсіту, мазақтау, төмендету сөздер жазылған жоқ. Сенің шымбайыңа шегедей қадалып, шырылдатқан кіріспе сөздің өзі, кейін пост авторымен өзгертілді. Ілмектердегі сөздер үшін Сатыбалдыны жауапкершілікке тарта алмайсың, себебі, ілмектегі сөздердің мақала мазмұнына байланысты болуы міндетті емес, яғни автор ілмектерге ойына келген сөздерді жаза алады. Мысалы, біреу, Конституцияны көшіріп басып, ілмектерге сенің, папаңның және достарыңның атын қойып қойса, ол үшін сол біреуді Рәміздер туралы заңнаманы бұзды деп айыптай алмайсың… расымен солай… Такышто әрі қарай қоқан-лоққы көрсеткенсіп, аяғыңмен жер тарпып, көбігіңді шашыратып, пернетақтаны сабалайтын рет қалған жоқ. осымен доғарғаның дұрыс…
3) Есесіне, Сатыбалды мырза, кешеден бері сенің жалпыға ашық интернет-ресурста, жеке басына, ар-ожданына нұқсан келітіретін сөздер айтып, қоқан-лоққы көрсеткенің үшін заң алдында жауапкершілікке тартуына толық құқығы бар… және оны дәлелдеу аса қиынға түспейді. Себебі, сен Ердәулет Тұрапбекұлының заңды некеде туылған баласы болғаныңмен, 2012 жылдың 13-14 тамызындағы жағдай бойынша оның заңды өкілі емессің, сол себептен еш негізсіз, агрессивің үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылуың әбден мүмкін. Көп болса айыппұл төлерсің, қорқынышты емес, бірақ, атағын айтсайшы… Сондықтан мен Админнен мақаланы өшіруді емес, оның астындағы өзіңнің пікірлеріңді өшіруді өтініп сұрар едім, сенің орныңда болсам…
Пы.сы. болашақта, аямайтын ағаларың, қинайтын қандастарың, әкіреңдейтін әке-көкелеріңді емес, нақты заңның баптарына сілтеме жасай отырып, өзіңнің келіспеушіліктеріңді алға тартуды рекомендеймін. Сау бол!
Aldeken мырза! Осы жолдарды түсіндіріп өткеніңізге алғыстан басқа айтарым жоқ. Дей тұрғанмен қарсы жақтың да пікірін тыңдауларыңызды өтінемін:
Негізі бұның бастауы Фейсбукта басталды, «Көргенсіздің көгіне өрмелеп шығып күн болам, күн болмасам нақ маған» деп менің шығарған сілтемемді көшіріп шығарған тұғын. Онда да біраз пікірлер білдірілген, әрине келеке мазақ тұрғысынан. Енді бірі " Сатеке Стандарт Цементтің бастығы шіріген миллионер сен де жазып жібер, ат-шапаныңды киіп қайтасың" деген пікірлер болды онда. Одан кейін бірнеше минуттан соң, мақала көшіріліп Керекинфо сайтында шығарылды. Ал фейсбуктағы сілтемені кейіндеу өшіріп тастапты. Бұл жерде бір ғана мақсатпен шығарылғандығы айдан анық еді. Кейін посттың өзгергенін көріп қуанып қалдым. Итің жаман десе кеийтін қазақ емеспіз бе. Кім әкесін жамандатқызып қойып қарап отырады. Менің орнымда қай қазақтың баласы болса да сөйтер еді. Қайта мен боқауыз сөздерді еш қолданбай жазамын. "әкеңнің пәтағы" «кет нақ» деген сөздер менің ар-намысыма тимейді емес. Бірақ мен оған еш ренжімеймін. Себебі өзім де әзілді жақсы түсінемін. Сатыбалды менің жақсы сыйлайтын ағаларымның бірі десем артық айтқандық емес. Әзілдерін бағалаймын. Сөзіңіздің жаны бар, осы жерден доғарғанымыз сіздерге де маған да тиімді екені анық. Ал кеше кімде-кімнің ренішіне, ашу-ызасына тиетін сөздер айтып қойсам мың қайтара кешірім сұраймын. «Ақыретте таразыны ауыр басатын амал — Алладан қорқу мен көркем мінез» дейді ғой. Барлықтарымызға көркем мінезді болуды нәсіп етсін. Ойламаңыздар айыппұл туралы айтқан соң қорқыпты деп. Жоқ мен өз құқымды қорғауға толық шамам жетеді. Бұл жерде бірінші орын сыйластық. Барлықтарыңызға Алланың нұры жаусын! Керекинфо сайтының енді тұрақты қолданушысы боламын.
Сценарий бойынша, осы жерде мен шыға келіп: "әп, бәрекелді. ер шекіспей бекіспес деген. Жомарт, кінәлісің. Ағаңа астыңдағы атыңды мінгіз, үстіне қамқалы тоныңды жап. Сатеке, кінәлісіз. Ініңізге тұлпарыңызды тартып, оқалы шапаныңызды жабыңыз. Бұдан былай ерегеспес татулықтың белгісі болсын, төс түйістіріп құшақтасыңдар. Ал Керекинфоның мүлгіп тұрған тыныштығын бұзғаны үшін екі батыр да қазір осы жерде тоғыз шарадан қымыз ішеді" деп, төрелік айтуым керек.
Итің жаман десе кеийтін қазақ емеспіз бе. Кім әкесін жамандатқызып қойып қарап отырады.
осы жеріне толықтай келісемін.
Сатыбалды да пенде, оны кешелі-бүгінді осы посттың ілмектері, фейсбуктегі сілтемесінің өзгертілуі арқылы байқатты.
Негізі, мұндай пафос, мақтаулар көөөп қой (әсіресе, жергілікті жерлердегі басылымдарда), оның қайсыбірін мұнда салып келекелей бермекпіз? Оқылмайды ондай дүниелер, соның өзі авторларына дауа болады
бұзық болғанда, ретімен бұзық болу керек деп ойлаймын. Екі рет сайтқа тіркеліп, екі күн бойы қаншама негативті, позитивті пікірлерге жауап беріп отыру оңай деймісің?
Оның үстіне бұл бала анау-мынау емес, Сатыбалдыға қарсы пікір айтты, оны сабасына түсірді десем, артық айтамын, бірақ, дау-жанжалды сауатты түрде «сіз-бізбен» аяқтады. Фокс kz сияқты емес, түп-түсінікті қылып жазды өзінің айтарын.
Құлан құдыққа құласа, құлағына құрбақа ойнайды. Ақты ақ деп, қараны қара деп айту дұрыс қой. Дау біткен соң, бір постқа бола, тамаша афффтырды зынданға қия салғанға жол болсын.
Шоуқұмар жамағаттың құйтұрқылығы да сонда. Қанша қахарман болса да, ұзақ уақыт жеңілмесе, жеңілгені қалай болады екен деп арты қышып отырады, айтақтап.
Қахарманын зынданға түсіріп болған шоуқұмар пенделер біраз уақыт күндегіден ерек жағдайды тамашалап болған соң, одан да жалығып, баяғысын қайта сағынады. Бірақ бір бөлігі өзіне жаңа қахарман жасап үлгереді.
Шоу ұйымдастырушылар соны біледі де, көне қахарманды жаңа қахарманға қарсы қойып отырады.
Қызыққұмар жамағатқа керегі де сол ажиотаж.
Шварц пен Брюс Ли жекпе жекке шықса не болады?
Тайсон мен Емельяненконың қайсысы жеңер еді? т.б.
Кәдімгі қазақ газеттерінің ортанқол мақаласы ғой. Үлкен кісілер өздері туралы осылай жазғанды қалайды. Заказчик сөз жоқ басылмас бұрын оқып шықты, добро берді.
енем екеуіміз жыладық мына сөздерден кейін. әлі әсерінен айыға алар емеспіз.
— еш жерде келеке көріп тұрған жоқпын.
Ар-намысқа тиетін сөздерді қайдан көріп тұрсың? Мақалада ма? Онда претензияларыңды Ердәулет Сұлтанға айт. Себебі жоғарыдағы пост авторы мақаланы тек көшіріп қоя салған, еш қосусыз.
Жөнінде отырған бүркіттің, ******* шұқып үркіттің
дегеніңе мен шынымен, өз өремнің жетпейтінін ескеріп:
десем, сен:
деп, қоздыра түсесің! Оңбаған!
Одан бұрын жеткіз енді өзің ағаңа
Сатыбалды уже қол жинап жатыр дейді ғой
Бірақ көпті көрген кісі ғой. Пиғылыңды бірден түсініп қалар деп ойлаймын.
— Айта алмайды дейсің бе мамама?
— Айта алмайсың.
Ойыңыз үнемі қараға қарай шабады екен, а?
ішім ай ішім..
Баяғыда бізді ақырзаманның баласы деуші еді, мынауың бізден өткен ғой тегі, қиялын қарасайш.
Қолдан жасасаң жаса, бірақ анау сөздерің қандай жаман еді
Пиар -дейді бұны. Бірақ бүгінде өтпейтін пиар әдіс.
Қазір батыстың сарайақындары, иммиджмейкерлері мен жарнамашылары бұдан да өтімді, әрі ішпыстырмайтын «пиар» әдістерін ойлап тапты.
Ал бұндай мақалаларды тек аға буын өкілдері басқа ештеңе жоқ кезде оқиды, немесе қахарманмен шалатаныс адамдар ғана "Өй, мынау өзіміздің Пәлен ғо, не жазыпты соншама" деп оқиды.
Киелі Рухтан жаралды деп Ұлыға балап жүрген Сатекеңнің жұмыр басты пенде екеніне көңіл көндігейін деді
Ойнап жатырмыз да, не болды саған
«Еріккен тақырып-4» пе деймін…
Би-шешендер жалғауларды орынды-орынсыз қолдана берсе, жұп-жұмыр сөз шығар ма еді?
Мынадай нәрсені ескерген де дұрыс, кабинеттегі ағайлар әлі қабылдаған жоқ, бірақ қазақтарда шала-жансар «нақтылық артикль» және «жалпылық артикіл» құбылысы бар. Ағылшындарда оны «a» және «the» артиклі арқылы береді. Мектепті жақсы оқығандар еске түсіріңдер.
Ұзын сөздің қысқасы:
"Қойды әкел!" дегенде адам нақты қойды (яғни сен де, айтушы да әңгіме қай қой туралы екенінен хабардар) білдіріп айтады.
"Қой әкел!" дегенде адам жалпы бір қойды білдіріп айтады, яғни кез келген бір қой.
Тап сол сияқты, «Сиырды сойдық» (Мысалы кешегі сатып алған сиырды)
және «сиыр сойдық» (қай сиыр екені маңызды емес, жалпы сиыр сойдық)
Табыс септігі сондай ақ санауға келмейтін сөздерде де осындай нақты-жалпыны анықтайтын қызметке ие.
Мысалы; «Су іштім» және «Ыдыстағы суды іштім»
"Қант төгіп алдым" және «Төгілген қантты жинап қой»
Бірақ қазақ «сиырды» бақпайды, «сиыр бағады». Бұл жерде грамматикалық категориялармен ойлаудың қажеті де жоқ.
Ал сенің Қазақ үйтпейді, бүйтпейді деуің тілді толық зерттелген, тасқа қашалған өлі құбылыс етіп көрсеткісі келеді.
Тілімізде жалпы кез келген тілде ашылмаған құбылыстар көп. Және тіл күннен күнге жаңа сөздермен толысып, өз өмірін сүре береді. Филологтар тек сол тілдің өзгеру қарқынына үлгеріп, зерттеуге ерінбесе болғаны
Простыняның да біреуге пайдасы боп қалар.
Пақан «Сиыр бағасың» десе, ол жалпы осы жазда не істейтініңді айтып тұр.
Ал «Ешқайда бармайсың, сиырды бағасың» десе, үйлеріңде бір ғана сиыр бар, және пақаның тап сол сиыр туралы айтып тұр.
Негізі, ең таза қазақ тілі ауыз әдебиетінде, батырлар жыры мен шешендердің сөздерінде. Соларды оқып-ақ, жалғау-жұрнақтар туралы біліп алуға болады.
Ал трафареттік тіл иелері Рұмдықтардың Латын тілі не болғанын тағы да есіңе салмай ақ қояйын. Lingua Latina non penis canina деуші еді «Асфендьяровтың» перваштары.
Сатыбалды қайтіп күледі?
Әпкетай, әпкетай
Битіп-битіп күледі
Содан… көбелек келіп «көлп » етті…
Мен барам, нақ)))))))))))
1) Админнен бұл мақаланың жойылуын талап етуің орынсыз. Неге дейсің бе? Себебі, админ мақала авторының келісімінсіз, немесе мақаланың басқа бір тараптың (бұл жерде түсінуімше сенің папаңның) ар-ожданына, беделіне нұқсан келтіргені дәлелденбейінше сайттан алып тастауға құқығы жоқ. Олай істесе, Авторлық және сабақтастық құқықтар туралы қолданыстағы заңнамаға қайшы келетін іс-әрекетке жол бергені үшін заң алдында жауапқа тартылуы мүмкін. Сонымен қатар… қалай десем екен… әрине менің бұл сөзімнен кейін сен өмірден түңіліп те кетуің мүмкін… бірақ, шындығы сол, Сатыбалды осы сайттың тең дәрежелі админі… ия, ия, демек, ол өз-өзіне рұқсат бергенше бұл мақаланы өшіре алмайды. Уоот, осындай да құқықтық казустар болады өмірде…
2) Енді сенің арыз-талаптарыңа келейік… Сатыбалды сенің папаңның авторлық құқын бұзған жоқ. Яғни мақаланы көшіріп, осы сайтқа орналастырған кезде, мақаланың авторлығы сенің папаңа тиесілі екендігін көрсетті. Сонымен қатар, сайтта пост орналастырудың ерекшеліктеріне байланысты мақаланың толық көлемде берілмегенін атап өтті. Демек, авторлық құқық туралы заңнама талаптары толығымен сақталды. Сондай-ақ, пост ішінде сенің папаңның жеке басына (қайталаймын, жеке басына) бағытталған кемсіту, мазақтау, төмендету сөздер жазылған жоқ. Сенің шымбайыңа шегедей қадалып, шырылдатқан кіріспе сөздің өзі, кейін пост авторымен өзгертілді. Ілмектердегі сөздер үшін Сатыбалдыны жауапкершілікке тарта алмайсың, себебі, ілмектегі сөздердің мақала мазмұнына байланысты болуы міндетті емес, яғни автор ілмектерге ойына келген сөздерді жаза алады. Мысалы, біреу, Конституцияны көшіріп басып, ілмектерге сенің, папаңның және достарыңның атын қойып қойса, ол үшін сол біреуді Рәміздер туралы заңнаманы бұзды деп айыптай алмайсың… расымен солай… Такышто әрі қарай қоқан-лоққы көрсеткенсіп, аяғыңмен жер тарпып, көбігіңді шашыратып, пернетақтаны сабалайтын рет қалған жоқ. осымен доғарғаның дұрыс…
3) Есесіне, Сатыбалды мырза, кешеден бері сенің жалпыға ашық интернет-ресурста, жеке басына, ар-ожданына нұқсан келітіретін сөздер айтып, қоқан-лоққы көрсеткенің үшін заң алдында жауапкершілікке тартуына толық құқығы бар… және оны дәлелдеу аса қиынға түспейді. Себебі, сен Ердәулет Тұрапбекұлының заңды некеде туылған баласы болғаныңмен, 2012 жылдың 13-14 тамызындағы жағдай бойынша оның заңды өкілі емессің, сол себептен еш негізсіз, агрессивің үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылуың әбден мүмкін. Көп болса айыппұл төлерсің, қорқынышты емес, бірақ, атағын айтсайшы… Сондықтан мен Админнен мақаланы өшіруді емес, оның астындағы өзіңнің пікірлеріңді өшіруді өтініп сұрар едім, сенің орныңда болсам…
Пы.сы. болашақта, аямайтын ағаларың, қинайтын қандастарың, әкіреңдейтін әке-көкелеріңді емес, нақты заңның баптарына сілтеме жасай отырып, өзіңнің келіспеушіліктеріңді алға тартуды рекомендеймін. Сау бол!
Негізі бұның бастауы Фейсбукта басталды, «Көргенсіздің көгіне өрмелеп шығып күн болам, күн болмасам нақ маған» деп менің шығарған сілтемемді көшіріп шығарған тұғын. Онда да біраз пікірлер білдірілген, әрине келеке мазақ тұрғысынан. Енді бірі " Сатеке Стандарт Цементтің бастығы шіріген миллионер сен де жазып жібер, ат-шапаныңды киіп қайтасың" деген пікірлер болды онда. Одан кейін бірнеше минуттан соң, мақала көшіріліп Керекинфо сайтында шығарылды. Ал фейсбуктағы сілтемені кейіндеу өшіріп тастапты. Бұл жерде бір ғана мақсатпен шығарылғандығы айдан анық еді. Кейін посттың өзгергенін көріп қуанып қалдым. Итің жаман десе кеийтін қазақ емеспіз бе. Кім әкесін жамандатқызып қойып қарап отырады. Менің орнымда қай қазақтың баласы болса да сөйтер еді. Қайта мен боқауыз сөздерді еш қолданбай жазамын. "әкеңнің пәтағы" «кет нақ» деген сөздер менің ар-намысыма тимейді емес. Бірақ мен оған еш ренжімеймін. Себебі өзім де әзілді жақсы түсінемін. Сатыбалды менің жақсы сыйлайтын ағаларымның бірі десем артық айтқандық емес. Әзілдерін бағалаймын. Сөзіңіздің жаны бар, осы жерден доғарғанымыз сіздерге де маған да тиімді екені анық. Ал кеше кімде-кімнің ренішіне, ашу-ызасына тиетін сөздер айтып қойсам мың қайтара кешірім сұраймын. «Ақыретте таразыны ауыр басатын амал — Алладан қорқу мен көркем мінез» дейді ғой. Барлықтарымызға көркем мінезді болуды нәсіп етсін. Ойламаңыздар айыппұл туралы айтқан соң қорқыпты деп. Жоқ мен өз құқымды қорғауға толық шамам жетеді. Бұл жерде бірінші орын сыйластық. Барлықтарыңызға Алланың нұры жаусын! Керекинфо сайтының енді тұрақты қолданушысы боламын.
Сатыбалды да пенде, оны кешелі-бүгінді осы посттың ілмектері, фейсбуктегі сілтемесінің өзгертілуі арқылы байқатты.
Негізі, мұндай пафос, мақтаулар көөөп қой (әсіресе, жергілікті жерлердегі басылымдарда), оның қайсыбірін мұнда салып келекелей бермекпіз? Оқылмайды ондай дүниелер, соның өзі авторларына дауа болады
Оның үстіне бұл бала анау-мынау емес, Сатыбалдыға қарсы пікір айтты, оны сабасына түсірді десем, артық айтамын, бірақ, дау-жанжалды сауатты түрде «сіз-бізбен» аяқтады. Фокс kz сияқты емес, түп-түсінікті қылып жазды өзінің айтарын.
үміт оты маздадыТалағында биті бар балақанныыың
Бұл ретте заңға жетік, келіссөздер жүргізудің шебері консильериді де атап өту керек.
Керектің тұрақты қолданушысы бол, жақсы жазбалармен бөлісіп тұр.
Құмға сіңген судай боп кетіп жатыр бірен-саран сауаттылар…
Қахарманын зынданға түсіріп болған шоуқұмар пенделер біраз уақыт күндегіден ерек жағдайды тамашалап болған соң, одан да жалығып, баяғысын қайта сағынады. Бірақ бір бөлігі өзіне жаңа қахарман жасап үлгереді.
Шоу ұйымдастырушылар соны біледі де, көне қахарманды жаңа қахарманға қарсы қойып отырады.
Қызыққұмар жамағатқа керегі де сол ажиотаж.
Шварц пен Брюс Ли жекпе жекке шықса не болады?
Тайсон мен Емельяненконың қайсысы жеңер еді? т.б.