СексАуыл
Әлқисса
Айқаракөздің Шымкент жақсы қала-сынан ба, әлде кешегі түнде Сатыбалдымен ажырасып, бала-шағасының алиментімен күнелтіп жүрген, іші пысқан Муза шешеймен болған 15-секундттық телефонмен сөйлескені әсер етті ма… мына постты жазып отырған пақырыңызға шабыт келді ойда жоқта…
Тұра қалып тақырып іздейді ғой сондағысы. «Тарының түсіне тауық кіреді» дегендей, ауылдан басқа не ой келсін, креативіңдіссс… әлде ауылға деген сағыныштан ба…
Акт намба уан (эротикалық).
Бір қарағанда балыққа ұқсайтын Қазақстанның картасындағы ОҚО деген жазуды көзіңіз шалды ма? Сол ОҚО-ң Оңтүстік Қазақстан облысы. Сол облыстың солтүстігіндегі үштен бір бөлігін бөліп алыңыз. Сол — Созақ даласы. Далалы, құмайтты, шөлді жер. Негізгі шаруашылық — мал болған кезінде. Мал бағып жүрген ата-бабаларымыздың фантазиясы қатты ойнап кеткен ау деймін, жер-жерге эротикалық сипаттамасы бар топонимдерді қоя беріпті. Кіре берістен бастайық: Шаяннан (аты не деген жаман еД) кіре берісте Аққолтық деген ауыл бар. Аққолтық көне түркіше — әйел деген мағына береді, одан бері Жыныс-ата (әулие адам дейді білетіндер), одан бері — Қотантас. Аңыз бойынша жаугершілікте бір батырдың (Сатыбалдының айтып жүрген Мастұр батыры осы ау деп шамаладым) еркектік белдеуін кесіп алып лақтырып кетіпті «атаңанәлет қалмақ тағы шапты ма»-лар. Содан осы тас өсіп шығыпты. Одан бері Қыземшек. Мұнда да жоғарыдағы іспеттес аңыз, бірақ бұл жерде кесетін қалмақ емес, сүйіктісімен бір болғызуды қаламаған ағасы дейді көзкөргендер. Одан бері Шүмекейқұдық ( айттым ғой тұнып тұрған эротика деп).
Акт намба ту
Қайдағы бір Дәруішөлгенде туып қор болған ғой Сатыбалды ағамызмүмкін әпше. Созақта, онда да Теріскейдің туған ауылы Шолаққорғанда туылуы керек еді. Шолаққорған — Созақ ауданының орталығы, мордасы. Пьяншіктерге барлық жағдай жасалған.
Дүкенің міне, базарың,
Осы жерде он жыл тұрасың.
Екі аяқпен кіресің,
Төрт аяқпен шығасың,-деп жырлап өткен талай дүлдүлдер бұл маңды. Базарыңды қойшы, ауылдың қақ ортасынан бір жылға ағып өтеді. Аты? Пиянарық! Бүдкіңнен экстра-мэкстраңды алып келесің де отырып алып сілтейсің айй бір айызың қанып. Су жаныңда, таза ауа, ешектің ақырғаны, тұнып тұрған көк майса… бұдан артық не керек?!!!
Қорытынды
Шымкенттіктер Созақты жердіңбіржерово деп атайды. Алыстығынан болса керек. Бірақ бізге Созақтықтарға жақын. Жүрегімізге жақын. Өзінің ПриколАтауАуылдарымен, құмымен, жусанымен, түйесімен. Бір жылдан бері жете алмай жүрген жеріміз.
P.S: отпуск қашан болар екен…
Айқаракөздің Шымкент жақсы қала-сынан ба, әлде кешегі түнде Сатыбалдымен ажырасып, бала-шағасының алиментімен күнелтіп жүрген, іші пысқан Муза шешеймен болған 15-секундттық телефонмен сөйлескені әсер етті ма… мына постты жазып отырған пақырыңызға шабыт келді ойда жоқта…
Тұра қалып тақырып іздейді ғой сондағысы. «Тарының түсіне тауық кіреді» дегендей, ауылдан басқа не ой келсін, креативіңдіссс… әлде ауылға деген сағыныштан ба…
Акт намба уан (эротикалық).
Бір қарағанда балыққа ұқсайтын Қазақстанның картасындағы ОҚО деген жазуды көзіңіз шалды ма? Сол ОҚО-ң Оңтүстік Қазақстан облысы. Сол облыстың солтүстігіндегі үштен бір бөлігін бөліп алыңыз. Сол — Созақ даласы. Далалы, құмайтты, шөлді жер. Негізгі шаруашылық — мал болған кезінде. Мал бағып жүрген ата-бабаларымыздың фантазиясы қатты ойнап кеткен ау деймін, жер-жерге эротикалық сипаттамасы бар топонимдерді қоя беріпті. Кіре берістен бастайық: Шаяннан (аты не деген жаман еД) кіре берісте Аққолтық деген ауыл бар. Аққолтық көне түркіше — әйел деген мағына береді, одан бері Жыныс-ата (әулие адам дейді білетіндер), одан бері — Қотантас. Аңыз бойынша жаугершілікте бір батырдың (Сатыбалдының айтып жүрген Мастұр батыры осы ау деп шамаладым) еркектік белдеуін кесіп алып лақтырып кетіпті «атаңанәлет қалмақ тағы шапты ма»-лар. Содан осы тас өсіп шығыпты. Одан бері Қыземшек. Мұнда да жоғарыдағы іспеттес аңыз, бірақ бұл жерде кесетін қалмақ емес, сүйіктісімен бір болғызуды қаламаған ағасы дейді көзкөргендер. Одан бері Шүмекейқұдық ( айттым ғой тұнып тұрған эротика деп).
- Жарнамалық үзіліс:
Ауылға бешірге келіп отырған қонақ қыздың әңгімесі: -Аққолтықтан өтіп, Жыныс-атада сексаулмен дайындалған шашлык жеп отырмыз.
Акт намба ту
Қайдағы бір Дәруішөлгенде туып қор болған ғой Сатыбалды ағамыз
Дүкенің міне, базарың,
Осы жерде он жыл тұрасың.
Екі аяқпен кіресің,
Төрт аяқпен шығасың,-деп жырлап өткен талай дүлдүлдер бұл маңды. Базарыңды қойшы, ауылдың қақ ортасынан бір жылға ағып өтеді. Аты? Пиянарық! Бүдкіңнен экстра-мэкстраңды алып келесің де отырып алып сілтейсің айй бір айызың қанып. Су жаныңда, таза ауа, ешектің ақырғаны, тұнып тұрған көк майса… бұдан артық не керек?!!!
Қорытынды
Шымкенттіктер Созақты жердіңбіржерово деп атайды. Алыстығынан болса керек. Бірақ бізге Созақтықтарға жақын. Жүрегімізге жақын. Өзінің ПриколАтауАуылдарымен, құмымен, жусанымен, түйесімен. Бір жылдан бері жете алмай жүрген жеріміз.
P.S: отпуск қашан болар екен…
Біздің ауылда да сондай атауы біртүрлі тастар, таулар, сайлар, құздар бар. Мәселен, "Қатын өлген сай" деген сай бар, «Пайғамбартас», «Дуана құшақтаған тас», "Қақпатас" деген үлкееен тастар бар. «Жаппас ата», «Нұр ата» деген әулиелі жерлер бар. Ех, ауылым, шынымен қашан отпуск болар екен? Сағындым Майбұлағымды.
бпейтіденсің ба?денсаулығы?
Өмір ағай.
Папам төре, мамам найман )
вор в законенегізі айтарым көп едіР.S: Отпускке шыққан күннің өзінде бармайтын боларсың! қ
иялдап барып қайтатын шығарсың көп болсабаруды армандап жүрм қайта
Қызыңды менің балама берсең бүкіл постты саған арнар ем, Данко!!!