Мені бір сұрақ толғандырып жур. Сізге кулкілі болып көрінер))) Осы біз мектепте 11 сыныпқа дейін Қазақстан және Дуние Жүзі тарихын окып келдік. Бірақ заман бір орында тұрмайды ғой, әр жыл, әр болған әлемдегі оқиғалар тарих болып қалатыны сөзсіз. Біз сол байырғы сонау тас дәуірлерінен осы 2000 жылғы болған жайттарды оқып келдік. Ал болашақта мысалы 20 жылдан сон менің баларым немесе немерелерім осы букіл тарихта қалған жайттарды оқып улгереді ма екен жоқ әлде оның барі пән бағдарламасында қысқартылады ма екен деген сурақтар мені тоғандырып жур.
Бағдарлама толықтырып отырады ғой. Маңызды оқиғалар қосылады. Саммиттер, жолдау, индустриялық-инновациялық даму, жол картасыы, сайлаулар қосылу керек, соларды оқыр ұрпақ.
тас дәуірі, әкесі баласының күнделігін тексеріп отыр:
— Пахан әдебиеті 2, махан тілі 2, математика 2. жарайды бұларды түсінем, бірақ 1 беттен ғана тұратын тарихтан қалай 2 аласың, соны түсінбедім.
еһ, мені де кезінде неге мектепте оқылатын қазақ әдебиетіне қазіргі жас, көзі тірі, шашы әлі қара прозаиктар мен поэттер енгізілмеген дейтін сауал бір рет мазалап, қойған
мүмкін сіздің балаларыңыз тәуелсіздік туралы, 2020 стратегиялық даму бағдарламасы, жолдау — жолдауды қолдау, жол картасы, электронды сайлаудың жетістіктері туралы оқитын шығар. Ал немереңіз тарихты қытай тілінде оқып қалар.
Қазірдің өзінде 2-3 сынып оқушыларының бағдарламасын 1 сынып оқып жатыр. Әрине үлгеріп. 1-сыныпта 50ден 100 сөзге дейін оқып жатқан оқушылар да бар.
Тарих оқулықтары семіру үстіне семіре түседі… Әрине тас дәуірін де оқу керек
— Пахан әдебиеті 2, махан тілі 2, математика 2. жарайды бұларды түсінем, бірақ 1 беттен ғана тұратын тарихтан қалай 2 аласың, соны түсінбедім.
Тарих оқулықтары семіру үстіне семіре түседі… Әрине тас дәуірін де оқу керек