Болливуд? Болливуд!!!
Бала кезімізде үнді фильмдерін көретін едік қой. Үнді фильмдерін көргеннен бұрын, мамамның өздерінің замандарындағы үнді фильмдері туралы аузының суы құрып айтатын әңгімелерін тыңдап өстім. Ол бір ертегіге бергісіз әңгімелер болатын: ауылдағы кинотеатр, орын жетпейді, бұл өмірде жоқ махаббат, қилы тағдырлар, Радж Капур, Наргис, Шаши Капур, Рекха… Өзгені білмеймін, өзіме қызық еді.
Кейін, үнді фильмдері бұзылып кетті. Енді, бұзылғанда, жақсы фильмдер шығады ғой, әрине, бірақ бізге ең арзандары келеді. Сөйтіп, біздің көрерменнің үнді фильмдеріне деген сүйіспеншілігі маркетингтің құрбаны болып кетті.
Кейіннен кабельді телевизия жүйесінде «Индия» деген арна пайда болды. Жақсы фильмдерін көрсетеді. Мен біраз жыл ДХИ оқығанда, басты базалық пән сол канал болып еді. Сонда көрсеткен көп жақсы фильмдерді көрдім, көрсетпеген, бірақ сөз болғандарын торренттерден көшіріп алып көрдім.
Қазір солардың біразы туралы әңгімелеп көрейін. Бәлкім, сіздер де қызыға жатарсыздар. Менің «жосткі дискімдегі» тізім бойынша айтайын.
Aaja Nachle (Билейік). Диа есімді биші қыз бір кездері ата-анасын жерге қаратып шетелдік жігітпен қашып кетеді. Біраз жыл өткен соң, күйеуінен ажырасып, қызын өзі тәрбиелеп жүрген Дияға бір кездері өзіне би үйреткен ұстазы өлім аузында деген хабар жетеді. Ұстазының көзі жұмылған соң ғана туған қаласына бірақ жеткен Дия ол өзіне бір кездері өнердің ордасы болған Аджанта театрын аман алып қалуды аманаттап кеткенін біледі. Сөйтіп, сол қаланың өзінен труппа жинап, «Ләйлі-Мәжнүнді» сахналандырып, сол қаланың скептик тұрғындарына ән мен би өмірдің сәні екенін дәлелдеп, өзі де махаббатын жолықтырады. Басты рольде — соңғы жылдардағы ең сұлу үнді актрисаларының бірі, әрі теңдессіз биші Матхури Дикшит («Девдас»).
Мынау сол сахнадандырылған қойылым.
Менің компымдағы нұсқасы субтитрмен берілген, қойылымда не туралы айтылғанын біліп алғам.
Parineeta (Замужняя женщина). «Индия» арнасында «Ангел любви» деген атпен шықты. Өте әдемі, әсерлі фильм. басты рольдерде: Видиа Балан және Саиф Али Кхан (Менің сүйікті үнді актерларымның бірі). Кішкентайынан бірге өскен көршінің балалары Лалита мен Шекхардың махаббаты, махаббат пен ақша, билік, ашкөздік хикаясы.
Мынау үнді фильмдерінде революция болып саналатын эротикалық көрініс осы фильмнен.
Lagaan (Однажды в Индии). Фильмнің оқиғасы ХІХ ғасырда, ағылшындардың қоластындағы Үндістанның бір ауылында өрбиді. Аығлшындармен крикет ойнап, салықтан құтылмақ болған ауыл тұрғындарының жанкештілігі, махаббат, шаруалар өмірі… Әдемі де әсерлі фильм. Әсіресе, қыздар мен жігіттер болып айтысып, билейтін тұсы әсерлі. Басты рольде Аамир Кхан (әрі фильмнің режиссері де өзі). Жақсы кино түсірген!
Мынау сол Үндістан киноакадемиясының өзінің жергілікті «Оскарында» үздік ән және үздік ән қойылымы номинацияларын жеңіп алған «Радха қайтпек енді?» (Ка же быть Радхе?) атты қойылым.
Менің компымдағы фильмде бұрынғы өзіміз көріп өскен үнді фильмдеріндегі сияқты, әннің үстінен орысша өлеңдетіп дубляж жасалған.
Мой отец Ганди. Үнді ұлтының әкесі Махатма Гандидің өмірі, тағдыры. Ұлт қамыр жеген тұлғаның туған ұлынан алшақтап кетуі, баланың әкесін қызғануы, әкесіне қарсылық танытамын деп тура жолдан тайып кетуі, тіпті әкесін подставлять ететін қылықтар жасауы. Ютубта бұл фильмге қатысты видео жоқ екен, тек онлайн көруге мүмкіндік бар. Гандидің ұлының ролін бағанағы «Билейік» деген фильмдегі басты ер ролін ойнаған Акшай Кханна сомдайды.
Omkara. Шекспирдің «Отеллосының» үндіше нұсқасы. Осымен бәрі айтылған шығар. Бірақ бұл фильмдегі жұлдыздар шоғыры ерекше енді: Аджай Девган (Отеллоның өзі), Саиф Али Кхан (Яго), Карина Капур (Дездемона), Вивек Оберрой, Конкана Сен Шарма («Билейіктегі» Ләйлі болған қыз).
Мнау Отелло мен Дездемонаның тату кезі.
Жалғасы бар.
Кейін, үнді фильмдері бұзылып кетті. Енді, бұзылғанда, жақсы фильмдер шығады ғой, әрине, бірақ бізге ең арзандары келеді. Сөйтіп, біздің көрерменнің үнді фильмдеріне деген сүйіспеншілігі маркетингтің құрбаны болып кетті.
Кейіннен кабельді телевизия жүйесінде «Индия» деген арна пайда болды. Жақсы фильмдерін көрсетеді. Мен біраз жыл ДХИ оқығанда, басты базалық пән сол канал болып еді. Сонда көрсеткен көп жақсы фильмдерді көрдім, көрсетпеген, бірақ сөз болғандарын торренттерден көшіріп алып көрдім.
Қазір солардың біразы туралы әңгімелеп көрейін. Бәлкім, сіздер де қызыға жатарсыздар. Менің «жосткі дискімдегі» тізім бойынша айтайын.
Aaja Nachle (Билейік). Диа есімді биші қыз бір кездері ата-анасын жерге қаратып шетелдік жігітпен қашып кетеді. Біраз жыл өткен соң, күйеуінен ажырасып, қызын өзі тәрбиелеп жүрген Дияға бір кездері өзіне би үйреткен ұстазы өлім аузында деген хабар жетеді. Ұстазының көзі жұмылған соң ғана туған қаласына бірақ жеткен Дия ол өзіне бір кездері өнердің ордасы болған Аджанта театрын аман алып қалуды аманаттап кеткенін біледі. Сөйтіп, сол қаланың өзінен труппа жинап, «Ләйлі-Мәжнүнді» сахналандырып, сол қаланың скептик тұрғындарына ән мен би өмірдің сәні екенін дәлелдеп, өзі де махаббатын жолықтырады. Басты рольде — соңғы жылдардағы ең сұлу үнді актрисаларының бірі, әрі теңдессіз биші Матхури Дикшит («Девдас»).
Мынау сол сахнадандырылған қойылым.
Менің компымдағы нұсқасы субтитрмен берілген, қойылымда не туралы айтылғанын біліп алғам.
Parineeta (Замужняя женщина). «Индия» арнасында «Ангел любви» деген атпен шықты. Өте әдемі, әсерлі фильм. басты рольдерде: Видиа Балан және Саиф Али Кхан (Менің сүйікті үнді актерларымның бірі). Кішкентайынан бірге өскен көршінің балалары Лалита мен Шекхардың махаббаты, махаббат пен ақша, билік, ашкөздік хикаясы.
Мынау үнді фильмдерінде революция болып саналатын эротикалық көрініс осы фильмнен.
Lagaan (Однажды в Индии). Фильмнің оқиғасы ХІХ ғасырда, ағылшындардың қоластындағы Үндістанның бір ауылында өрбиді. Аығлшындармен крикет ойнап, салықтан құтылмақ болған ауыл тұрғындарының жанкештілігі, махаббат, шаруалар өмірі… Әдемі де әсерлі фильм. Әсіресе, қыздар мен жігіттер болып айтысып, билейтін тұсы әсерлі. Басты рольде Аамир Кхан (әрі фильмнің режиссері де өзі). Жақсы кино түсірген!
Мынау сол Үндістан киноакадемиясының өзінің жергілікті «Оскарында» үздік ән және үздік ән қойылымы номинацияларын жеңіп алған «Радха қайтпек енді?» (Ка же быть Радхе?) атты қойылым.
Менің компымдағы фильмде бұрынғы өзіміз көріп өскен үнді фильмдеріндегі сияқты, әннің үстінен орысша өлеңдетіп дубляж жасалған.
Мой отец Ганди. Үнді ұлтының әкесі Махатма Гандидің өмірі, тағдыры. Ұлт қамыр жеген тұлғаның туған ұлынан алшақтап кетуі, баланың әкесін қызғануы, әкесіне қарсылық танытамын деп тура жолдан тайып кетуі, тіпті әкесін подставлять ететін қылықтар жасауы. Ютубта бұл фильмге қатысты видео жоқ екен, тек онлайн көруге мүмкіндік бар. Гандидің ұлының ролін бағанағы «Билейік» деген фильмдегі басты ер ролін ойнаған Акшай Кханна сомдайды.
Omkara. Шекспирдің «Отеллосының» үндіше нұсқасы. Осымен бәрі айтылған шығар. Бірақ бұл фильмдегі жұлдыздар шоғыры ерекше енді: Аджай Девган (Отеллоның өзі), Саиф Али Кхан (Яго), Карина Капур (Дездемона), Вивек Оберрой, Конкана Сен Шарма («Билейіктегі» Ләйлі болған қыз).
Мнау Отелло мен Дездемонаның тату кезі.
Жалғасы бар.
Шрила Прабхупатаның кітабында мұндай шежіре жоқ еді…
Қазір қол үзіп, көз жұматын жағдайға жеткен соң ба, өзгелердің қызығушылығын аяққа таптаймыз Үйге келе қалса, «Индия»-ға қойшы деп отырғаны сол
«книгу не читал, но автора порицаю» сендердікі
Бірақ Көкбөрі айтпақшы, жүйкені құртатыны да бар. Әсіресе «Менің атым Кхандағы» болливудизмдер.
Бірақ, рекомендую.
-Ипать, атауының өзі мен мұндалап тұр екен. Қарап көретін екен.
Анау кейде касса жинаған кинолардың соңынша атын ұқсастырып шығатын арзанқол поққа тұрмайтын бірдеңені «Властители Большого Пердежа», «Война Незасранных Галактик», «Вселенский бунт» деп атайтындар сияқты болмаса бопты.
Атыс шабыссыз, топ болып билейтін артық көріністері де жоқ, общым ұнап қалды.
www.youtube.com/watch?v=2H4uIuuBEzQ
ютубағы сілтеме