Тақырыпты айқайлатып қойыпсың, шамасы ауылға барып көрмегенсің ғой. Ол жақта отыз теңгені табудың өз күш. Тіпті қалаға жақын орналасқан менің аулымда да кезінде он бес теңгенің бәлішін ала алмайтынбыз. Өзгенің жанына батар ащы айқайын мазаққа айналдырғаның қалай?
қырти береді,30 тенге дегенің енді өтірік ангіме! Рас ертеректе болған шығар, бірақ қазір кім 30 тенгеге кафеге кіргізеді! ол 30 тенге болсын, мейлі ол бесплатно болсын қай-қай жердеде кафенің сыртында адам толып журуі қазақи заңдылық!
Менің бозбалалық шағымда (1997-2000) аудандық дискачқа кіру — 50 теңге болатын. Старшактарға сабраз жинап кіргізген, щеголдардан кіруге тиын сындырып алатын кездер де болатын, ақшасы да, «авторитеті» де жоқтары мүлде бармайтын дискачқа.
«Авторитеттер» столикте, зажигалолар билеп, ал авторитетке еліктегендер билеуді намыс көріп (немесе ұялып), ғимараттың бұрыш бұрышында тұратын саусақтарын пытырлатып, «авторитеттің» айтағын күтіп.
Менің кезімде де болған сондай сомақай жылғымын өзі? Бауырымды тапқандай қуанып отырмын
Негізі, жастар емес, жасөспірімдер шығар. 50 теңгемен талай жұлдызы жарқырамаған әншілердің концертін тамашаладық, бірнеше кинолардың кескінін көрдік. Айтпақшы, Құдайберген Бекішке де 4 адам 1 билетті ұстап кірген күндер де болған
Бір екі рет кіріп шығып, билетіңді сырттағы біреуге терезеден беріп жіберу сияқты афераларды қолға печать ұрумен шектеген сияқты болып еді. Оның да емін таптық. Аузыңның буымен үрлеп үрлеп, тілеулес достарыңның білегіне япштыра қоясың
Болып көрмеппін. Жәй, көршімнің двоюродный братандарының таныс балдыздарынң айтуы бойынша. Денсаулық жайында айтам. Былайынша көзілдірік киген, ғаламторда ғана болмаса.
Алматыда атақты актер шатақ шығарды. Ұрда-жық төбелес дастарқан ақысын төлеуге келгенде басталған. “Сіз кімсіз, Ка мырза?”, “Қарой” сынды картиналарымен танымал актер Ержан Түсіпов достарымен қала күнін тойлауға келген екен. Алайда араққа сылқия тойып алған өнер иесі есептесуге келгенде даяшымен жағаласып, маңайдағыларды балағаттың астына алыпты. Артынан тіпті кафе ішіндегі үстел біткенді қиратып, ұлы айқай шығарған. Сондағы төлей алмай жүргендері — 15 мың теңге. www.ktk.kz/kz/news/video/2011/09/19/10542
Мынанын касында Шалқарлық жігіттердікі айналып кетейін гой…
жүйкелері нашарлар және жүрек аурулары барлар әрі қарай оқымасын
Таяуда жолым түсіп, Павлодар облысын араладым. 1991 жылдан бері Шарбақты ауданының кітапханасына бір кітап түспепті. Ескі кітаптарды отқа жағып жатқандарды өз көзіммен көрдім. Ондай ауылдар қаншама? Кейбір мәдениет үйлерінде не бір домбыра, не қобызы жоқ болып шықты. Шарбақты ауылындағы би кеші — 50 теңге. Соған ақша таппай, сыртқа музыка қойып, аулада билегендерді көрдік. Аудандық мәдениет бөлімдеріне би кешін ұйымдастыруға, кітапханаға, аспаптарға, сахналық киімдерге, отыратын орындықтарды ауыстыруға қаржы аз бөлінді екен. Мәдениет үйінде жұмыс істейтіндердің дені арнаулы білімі жоқтар. Жиырма сегіз адамның төртеуінің ғана білімі жоғары.
білә, таза түсінік бойынша қуатын болсаң ана сөздеріне жауап бере алмайды ғой. журиктердің басқадан ұрлауын иә көріп жүрміз. бірақ, өзінің мақаласын бірнеше жерде түрлендіріп жазуды бірінші рет көріп отырмын.
және ең жаманы мен ол кісіні жеке танимын. ол да мені. құсқым келіп кетті
Өткенде Жұмекең «Жақсы» сайтына Омар Жәлелдің «Еңбек феномені» деген баяндамасны өз атымен қойып жіберіп, «Сіздікі емес» дегенім үшін біраз қырылысып алғанбыз. Күні ертең Ареке сенің жазбаларыңды өз атымен жазып жіберсе таң қалып жүрме. Ондай да өнері бар
Мүмкін. Баяғыда келіп алып "Қазақ радиосы қазақ үшін тым істеген жоқ" деп қанымызды ішкені бар. Содан бір кітабын 2 мың теңгеге «сатып беріңдер» деп мазаны алып еді. Аршат айтпақшы онымен мен де таныспын. Қазір алты шақырым алыстан жүремін. Сатеке, сенің "Қаруларың" осы кісінің қолына түсе көрмесін. «Лібә, бұл жазбаны қайдан оқып едім?» деп шарадай басың шақшадай, тойыс керісінше болып отырасың
Шатыры да сплашной бетон-ау шамасы. Саддам амигоның, ой кешір Сталин амигоның жер астындағы бункерін құйған бетоннан жасатқан көрінеді. Сайлау Батыршаұлы деген ағамыздың адютанты
Уа отқа табынушы амиго, маған біреу айтып еді. Очм, қаззақтар ар-намыспен, ожданмен емес, «ондай заң бар!»,«ондай заң жоқ!» деген категориямен ойлайд деп. Енді оның келтірген мысалы:
«Мысалы, көшеде киімсіз, тырдай жалаңаш жүрмесін деген заң жоқ Қазақстанда. Айталық, көшеде тырдай жалаңаш біреу кетіп бара жатса, ешкімге тиіспесе, жөнімен жүрсе — оған ешкім ештеңе істей алмайды. Қаззақтың өзін жарға жығатын деңгейде ойланатыны қынжылтады».
Ең жиіркеніштісі сонда, ешкімге тимей жөнімен жүрген жалаңаш біреудің аңын шығарып тұрып сабап, көтіне қазық қадап жіберуге дайын моралист амиголар, өз жөнімен жүрмей, жұрт мазасын алып, зиянын тигізіп, ұрлық қылып, қалтасын қағып жүргендерге ләм дей алмайды.
мен іздестірмес едім, тек кеше біреу Егеменнің форумында осы кісінің Жас алаштағы бір мақаласы туралы жазған екен, бұрын Егеменде шыққан басқа біреудің мақаласынан алған деп. сосын қызығушылық қуып іздестіріп көргем. шыққан нәтижелері анау.
сосын оны жақын танитындардан естігенім ол ауыл-аймақ, бір жерлерге барғанда жұртқа «Мен Намыс журналының бас редакторымын» дейді екен, Бекболаттың сөздерін де ол жазып беріп жүр екен типа
осындайлар пробивной болады. бірақ, түбі арты ашылады ғой бәрібір.
қазақизаңдылық!«Авторитеттер» столикте, зажигалолар билеп, ал авторитетке еліктегендер билеуді намыс көріп (немесе ұялып), ғимараттың бұрыш бұрышында тұратын саусақтарын пытырлатып, «авторитеттің» айтағын күтіп.
руки верхынссс.
қай жылғымын өзі? Бауырымды тапқандай қуанып отырмынНегізі, жастар емес, жасөспірімдер шығар. 50 теңгемен талай жұлдызы жарқырамаған әншілердің концертін тамашаладық, бірнеше кинолардың кескінін көрдік. Айтпақшы, Құдайберген Бекішке де 4 адам 1 билетті ұстап кірген күндер де болған
«Чайкамэн» лақап атымен танымал клаббер, Іскер Мкртчан: «Ибицаның клубтарына Шалқардың мәдени ошақтарынан үлгі алу керек»
Әр жердің өзінің жындысы-сауы бар, боғіреем, 99 жылдан қалған атақ-даңқыңды сарқи бермеш. Денсаулық құсамай.
Мынанын касында Шалқарлық жігіттердікі айналып кетейін гой…
Таяуда жолым түсіп, Павлодар облысын араладым. 1991 жылдан бері Шарбақты ауданының кітапханасына бір кітап түспепті. Ескі кітаптарды отқа жағып жатқандарды өз көзіммен көрдім. Ондай ауылдар қаншама? Кейбір мәдениет үйлерінде не бір домбыра, не қобызы жоқ болып шықты. Шарбақты ауылындағы би кеші — 50 теңге. Соған ақша таппай, сыртқа музыка қойып, аулада билегендерді көрдік. Аудандық мәдениет бөлімдеріне би кешін ұйымдастыруға, кітапханаға, аспаптарға, сахналық киімдерге, отыратын орындықтарды ауыстыруға қаржы аз бөлінді екен. Мәдениет үйінде жұмыс істейтіндердің дені арнаулы білімі жоқтар. Жиырма сегіз адамның төртеуінің ғана білімі жоғары.
www.kazakzaman.kz/kz/newsDetail_getNewsById.action?newsId=54778
авторы кім деп ойлайсыз? әрине Жұмамұрат Шәмші!
Ауыл мәдениеті ақсап жатыр 27 қаңтар 2012
Жетімнің күйін кешкен Мәдениет ошақтары-ай! 02 ақпан 2012
Мәдениеттің күйреуі ұлт болашағына зардабын тигізеді 14 наурыз 2012
Мәдениет ошақтар-ай 29 қаңтар 2012
және ең жаманы мен ол кісіні жеке танимын. ол да мені. құсқым келіп кетті
ал, мұны іздестіруім мына тақырыптан басталды www.egemen.kz/forum/viewtopic.php?id=40
«Мысалы, көшеде киімсіз, тырдай жалаңаш жүрмесін деген заң жоқ Қазақстанда. Айталық, көшеде тырдай жалаңаш біреу кетіп бара жатса, ешкімге тиіспесе, жөнімен жүрсе — оған ешкім ештеңе істей алмайды. Қаззақтың өзін жарға жығатын деңгейде ойланатыны қынжылтады».
сосын оны жақын танитындардан естігенім ол ауыл-аймақ, бір жерлерге барғанда жұртқа «Мен Намыс журналының бас редакторымын» дейді екен, Бекболаттың сөздерін де ол жазып беріп жүр екен типа
осындайлар пробивной болады. бірақ, түбі арты ашылады ғой бәрібір.