"Қалаға бара жатырмын, Әбөштің ардесін айтшы" десе, "Өй әдресін білмейм, былай тауып барам" дейтін қазаққа схема ваще керек емес)))))))))) Бірақ, ерінбей мынадай схеманы жасағандарға ырысбектен басқа айтарым жоқ.)))))))
Метро еш септігін тигізген жоқ. Абай көшесінің бойымен қозғалатын адамдар үшін (онда да көшенің басынан аяғына дейін емес) ыңғайлы шығар. А так аттракцион функциясын сәтті атқарып тұр. Кептеліс те баяғыша.
Ең қарапайымы да осы білем. Одан соң — Дондон метросы. Москваныкі игеруге қиын болды.
Естуімше, Токио метросы пассажирлерінің көптігінен бірінші орын алады деп естідім.
Былай күрделі ғой, бірақ бір рет адассаң, тым жақсы меңгеріп алуға болады. Тексерілген
Пересадка жасайтын тұста талай қарсы бағытқа кетіп қалып, картоп жарған күндер болды.
Метроның бір жаманы — адамның көптігі, ауа тар.
ақшаны кім жинайт сонда? «Привокзальный через светлана, Чехова Осипенко, Загс» деп кім айхайлайт?! («Оптовка, зеленый базар, по сейфуллина» алматылықтар үшін), Астанада: «Парламент, через МЮ(мин. юстиции манчестер юнайтед емес), хан шатыры, конечный конгресс хол» деп айтады ме екен сонда?))))
Ішіне қалаған соманы кез-келген дүкендегі сатушы немесе арнайы аппаратпен құйдырып аласың да, автобус пен метрода еркін жүре бересің. Бір минусы — Лондон бірнеше зонаға бөлінген, қателеспесем, Ойстер кард тек 1,2 және 3 зонаға жүреді, қалған зоналарда қозғалыс үшін карттың басқа түрін немесе билет сатып алуың керек.
автобус құны — шамамен 2 паунд (600 теңге), километражына қарай өзгеріп отырады. Егер соңғы аялдамаға жақын мінсең, 2 паундтан төмен төлейсің.
Метрода билетті және маршрутты арнайы машиналардан алып, қарауға болады. «Час пикте» метрода жүрі құны өсіп кетеді.
Егер соңғы аялдамаға жақын мінсең, 2 паундтан төмен төлейсің.
Бұрын автобустардағы жолақы қанша аялдама жүргеніңе байланысты төленеді деп ойлайтынмын таксимен көзім ашылған сияқты, бірақ ойымның Лондонға қатысы бар екенін енді білдім
Ақыры метро жайлы сөз қозғалған екен. Мынандай бір қызықты айтайын. Лондон метросында демалысына бірнеше станция қатарынан жөндеуге жабылады міндетті түрдеОны ,әрине жоғарыда аталған сайтта алдын-ала ескертеді. Сондықтан метро әкімшілігі арнайы аытобустар ұйымдастырып, жолаушыларды тегін келесі жұмыс жасап тұрған станцияға дейін жеткізіп салады.
Метроның әзірше пайдасыз болуы өкінішті-ақ. Негізі, Алмалы бекеті керемет қой, Лондонның бекеттері оның жанында жай шахтаға ұқсап қалады… Ия, тым қысқа екен біздікі, бұл тек бастамасы деп сенейік
Ендi Aлмaтылықтaрғa сұрaқ: Тығын әлi де көп пе? Метро не септiгiн тигiздi?
Метро еш септігін тигізген жоқ. Абай көшесінің бойымен қозғалатын адамдар үшін (онда да көшенің басынан аяғына дейін емес) ыңғайлы шығар. А так аттракцион функциясын сәтті атқарып тұр. Кептеліс те баяғыша.
Естуімше, Токио метросы пассажирлерінің көптігінен бірінші орын алады деп естідім.
мына жерде еще Пахом бар фотоға ілінбей қалған)))
Пересадка жасайтын тұста талай қарсы бағытқа кетіп қалып, картоп жарған күндер болды.
Метроның бір жаманы — адамның көптігі, ауа тар.
Ішіне қалаған соманы кез-келген дүкендегі сатушы немесе арнайы аппаратпен құйдырып аласың да, автобус пен метрода еркін жүре бересің. Бір минусы — Лондон бірнеше зонаға бөлінген, қателеспесем, Ойстер кард тек 1,2 және 3 зонаға жүреді, қалған зоналарда қозғалыс үшін карттың басқа түрін немесе билет сатып алуың керек.
автобус құны — шамамен 2 паунд (600 теңге), километражына қарай өзгеріп отырады. Егер соңғы аялдамаға жақын мінсең, 2 паундтан төмен төлейсің.
Метрода билетті және маршрутты арнайы машиналардан алып, қарауға болады. «Час пикте» метрода жүрі құны өсіп кетеді.
таксимен көзім ашылған сияқты, бірақ ойымның Лондонға қатысы бар екенін енді білдімміндетті түрдеОны ,әрине жоғарыда аталған сайтта алдын-ала ескертеді. Сондықтан метро әкімшілігі арнайы аытобустар ұйымдастырып, жолаушыларды тегін келесі жұмыс жасап тұрған станцияға дейін жеткізіп салады.