Жылап та алдым...
Ди Каприо мен Кейт Уинслет жұп болып ойнаған «Дорога перемен» атты фильмнен қатты әсер алдым. Шынайы өмірді соншалықты боямасыз бере алуы, жігерсіз еркек пен өмірден нені қалайтынын өзі білмейтін әйелдің өмірін көрерменге жеткізе алған режиссерге (Сэм Мендес) ырза болдым.
Біз қорқамыз… Бетке айтып, шындықты мойындағымыз келмейді… Армандарымызға қол жеткізе алмайтынымызды біле тұра, түрлі себептер іздеп, әйтеуір өз-өзімізді ақтайтынымыз шындық… көріңіздер, мүмкін өздеріңіздің көргіңіз және мойындағыңыз келмейтін тұстарыңызды байқарсыздыр…
Біз қорқамыз… Бетке айтып, шындықты мойындағымыз келмейді… Армандарымызға қол жеткізе алмайтынымызды біле тұра, түрлі себептер іздеп, әйтеуір өз-өзімізді ақтайтынымыз шындық… көріңіздер, мүмкін өздеріңіздің көргіңіз және мойындағыңыз келмейтін тұстарыңызды байқарсыздыр…
Жаңадан үйленгендерге, әсерге берілгіштерге, көргеніне еліктегіштерге қарауға кеңес бермеймін.
Өте терең фильм. Біреуге шок болар, біреуге мұңайған боқ болар.
Өз басым біраз нәрсе үйрендім.
Адамды өмірлік жарың етіп таңдасаң, тым көп талап қойып, мыжи бермеу керек. Егер өзіңді қалай кемшіліктеріңмен қоса қабылдайсың, тап солай қабылдай алмасаң, онда үн түнсіз, айғай шусыз ажыраса салған артық. Бала, жағдай, жұмыс ештеңеге қарамау керек.
Адамды өзгертуге тырысу, тым арманшыл болу жақсыға апармайды.
Есейіп ес тоқтатып бастаған қарым қатынас та естірек болады.
Лео Ди Каприо мен Кейт Уинслеттің керемет ойнаған рөлдерінің бірі. АНТИ-ТИТАНИК десе де болады.
Әйтеуір, жараспайтын жұпты көрдім мен (өз басым кінәнің басым бөлігін қыздың мойнына артып қойдым).
Неге жараспады? Бір-бірін шынымен сүймегендіктен бе? Әлде сүйсе де, армандары бөлектеу болғандықтан ба? Мүмкін, мінездері келмеген шығар бір-біріне. Түсіністік жетіспейді, компромис жетіспейді екеуіне де.
Қалай болғанда да, екеуі тым ерте үйленіп қойыпты. Асықпау керек, мен соны ұқтым)
Жұмысым онша мүмкіндік бермейді, программист, журналист я саясаткер емеспін… демалу да керек, қайтадан комптын алдына отырып алмай.
Мүмкін, жазармын әлі. Ойларымның немесе көңіл-күйімнің қағазда қалғанын қалаймын ше
Аватарыңыз көрінбейді, бір жыл бұрын суретті салып, жаңартпағаныңыздың белгісі. )
Ал, енді сұрайын: Ажырасуларына не кедергі болды? Бірін-бірі сүйді, сыйлады? Олай болса, неге шөп салды? Олай болса, неге өзін өлтірді? Олай болса, неге ері әйелі жалынып сұрағанда Францияға кете салмады? Олай болса, неге әйелі ерінің шешімін оң көрмеді?
Отбасындағы кісілер мұндай жағдайды түсінбесін деп тілеймін. Себебі, осы жердегі әрбір азаматқа Алланың жазған бар жақсылығы бұйырсын, отбасында тек қана татулық, сыйластық әрі бақытпен ұштасқан бақыт болсын деймін. Фильмдегі жағдайлар өмірлері тұрмақ, түстеріне де кірмесін!
Бальзам ханым, негізі Салтаның бұл фильмді шаығаруға қатыстылығы сіздікінен аспайды (жай көрермен дегенім ғо), басқалар фильм туралы пікірін жай пікір ретінде білдіргенде, сіздің өз пікіріңізді Салтаға бағыттағаныңыз қалай деген сұрақ туындайды. Бір адамға ұнаған нәрсе, басқаға ұнай бермейтіні рас қой. Ұнаған екен ұсынды, ұсынған екен қарадыңыз, сізге ұнамаған екен, фильм идеясынан тапқан олқылықтарыңызды көрерменіне айтып, қажеті жоқ шығар...
деп айтқан артық
Точны, сиырдың сирағы болды бұл
мынаны қарау енді шарт болып қалған сияқты ғой мыншама әңгімеден кейін
Біләәә, америкөттік кризис-менеджерлер сияқты өзімше обрызбен шешкім келіп ед, шықпай қалд нақ! Уішівөліңдер нақ, салыңдар ылаңды!!!
Ди Каприо бір жақсы көрерім, кішкентай бала, то 40 асқан ата, то жас жігіт боп ойнай беред
нау жерде түсінгенім, 2 балалы болғанда бірін біріне ғашық бомай қаған? Американ көп киноларында солай, балалы бола сап, кризистерін көп корсетед қаламайд кен, келсім шарт жасасу керек ғо, балалы болмаймыз деп
Леоның осы фильмдегі ойыны ұнады, ерді жылатпасын дейді ғо, жылатуға апарған әйелді Алла кешірсін енді
Мен үшiн бұл фильм «Как малые дети» (Кейт Уинслетпен) ,«Красота по-американски» сияқты фыльмдер кaтегориясынa жaтaды.
Бейшара қатында (Сатыбалдының сюжетіндегі) да біраз арман кеткен шығар ішінде…