Көтібар атамыз көтін ашып жүрген бе?
Ел аузында жүрген соңғы жаңалықтардың бірі: бір шенеунік Қарашаш, Сұлушаш, Алтыншаш деген қазақ қыздарының есімдері қазақ қыздарының шаштарын ашық қылып жүргендігіне дәлел депті-міс.
Шшшшш айтатын сөз қалмағанда адамдардың дінді әңгіме қылатындары бар. Егер сол шенеуніктің сөздеріне қарасақ, Қазақ халқы қыздарына есімді шаштары шыққанда қоятын болғаны. Ақиқаты олай емес. Қазақ перзентіне есімді дүниеге келген сәтте немесе бір апта ішінде қойған қойып та жатыр. Жаңа туылған қыз баланың шашы сұлу, қара, алтындай сары болмайды.
Шенеуніктің сөзіне салсақ, қазақтың Көтібар атты жігіт сұлтандары мен ел қорыған батырлары көттерін ашып жүрген болып шығады. Психикалық ауруға шалдыққан адамның да көтін көрсетіп жүрмейтінін әлгі ченеунік ескермей қалса керек.
Шшшшш айтатын сөз қалмағанда адамдардың дінді әңгіме қылатындары бар. Егер сол шенеуніктің сөздеріне қарасақ, Қазақ халқы қыздарына есімді шаштары шыққанда қоятын болғаны. Ақиқаты олай емес. Қазақ перзентіне есімді дүниеге келген сәтте немесе бір апта ішінде қойған қойып та жатыр. Жаңа туылған қыз баланың шашы сұлу, қара, алтындай сары болмайды.
Шенеуніктің сөзіне салсақ, қазақтың Көтібар атты жігіт сұлтандары мен ел қорыған батырлары көттерін ашып жүрген болып шығады. Психикалық ауруға шалдыққан адамның да көтін көрсетіп жүрмейтінін әлгі ченеунік ескермей қалса керек.
Шаштың түсі өзгеріп отырады ғой. Кішкентай кезде сары болса, кейін қоңыр деген сияқты.
менің айтып отырғанымды түсінсек, мынадай сөздерді жазбас едің. Қазақ халқында бұрындары болған Итбай, Күшікбай деген есімдерді көптің көзі өтпесін деген ырыммен де қойған. Жур-су атауларын қоюға шебер қазақ халқы адамның атын қоюға келгенде сөз таппай қалып па? Жоқ. Ондай сөздер бүгін ғана күлкілі, ал бұрын олай болмаған. Мұхаммет деген асыл есім қазір «Мамбет» болып, ең нашар адамдарға қолданылатын болып кетті.
Бұның тақырыпқа қатысы жоқ. Десек те, тұздық ретінде қабылдауға болады.
Осы тұжырымды естісем, ішегім көтеріліп, басым айналып, жағымсыз күйге түсемін. Жо-жоқ келіспейтіндіктен емес. Тек әбден мойны созылып, тізесі шыққандығы мен пафосы үшін. Өйткені логикалық тұрғыда бұл сөйлем «жұмыртқа болашақ тауық» деген сияқты тұжырым.
олай болуы де-факто мүмкін емес.
бел босаттық қыздарменбеймарал фылудтаймыз!!!Кейін Көтібар өсіп азамат болғанда, оны іздеп біреулер келеді ауылына. Ауыл шетінде су алып жүрген қыз-келіндерден «Мынау кімнің ауылы» десе «Сізде бар, бізде жоқтың ауылы» деп жауап беріпті.
Онда ол кісінің аты Бұтағыбар бар болуы керек қой деп протестовать еткім келген, қуығым шыдас бермеді