Құтадғу біліктен
Хаққа табын, сеніп адал құлқыңа,
Бауырмал бол, түзу қара жұртыңа.
Барша елге мейіріммен қарар бол,
Үлкенге де, кішіге де адал бол!
Ізгі болсын десең бүгін күллі ел,
Өзің ізгі болғын елдің ішінде, ер!
Түзетемін десең бәрін, біле бер,
Өзіңді-өзің түзе, халқың түзелер.
Халқы азса, оны бектер түзетер,
Бек азса егер, оны кімдер түзетер?!
Сый берерде-тез бер, созып, қашыртпа,
Жазаларда-таяқтауға асықпа.
Ел пайдасын, ішіңменен түсін де,
Өз пайдаң бар ел пайдасы ішінде».
Бауырмал бол, түзу қара жұртыңа.
Барша елге мейіріммен қарар бол,
Үлкенге де, кішіге де адал бол!
Ізгі болсын десең бүгін күллі ел,
Өзің ізгі болғын елдің ішінде, ер!
Түзетемін десең бәрін, біле бер,
Өзіңді-өзің түзе, халқың түзелер.
Халқы азса, оны бектер түзетер,
Бек азса егер, оны кімдер түзетер?!
Сый берерде-тез бер, созып, қашыртпа,
Жазаларда-таяқтауға асықпа.
Ел пайдасын, ішіңменен түсін де,
Өз пайдаң бар ел пайдасы ішінде».
Бәлкім:«Бауыр, мал бол, түзу қара жұртыңа.»
Мысалы, жаңадан тұсауы кесілген жақсы.қз сайты "Көшпенділердің арғы атасы — Әбіл" деп ой білдіріпті.
маған атамыз былай айтып берген: Қабыл қатал-қатыгез адам. әкесі оны жақсы көрмейді деп ойлай бастайды, құрбандығы Алла тарапынан қабыл етілмей далы боп жүргенде, Адам ата Әбілге Қабылдың сыңарын (егізін), ал Қабылға Әбілдің сыңарын қосады. (инцест емес, ол кездерде үйленетін басқа адам жоқ) Кабылдың сыңары әдемі келеді де, ал Әбілдікі онша емес көрінеді. осыны қабылдағысы келмеген Қабыл "әкем менен гөрі Әбілді жақсы көреді" деп қылмыс атаулының алғашын жасайды.
ал, атамның оны қайдан оқығаны/естігені маған үлкен сұрақ белгісі боп тұр. бірақ анық есімдегісі осы.