Берём тонкую сталистую проволоку или спицы для вязания 2 мм, (на днях вскрывал машину одной девушке — зашел в магазин за спицами. Продавщица сразу спросила — а вам для машины? Мужики все раскупили, вот последняя пара.) Ну вот. Загибаем пассатижами крючок на конце спицы — приблизительно 1,5 см.Напротив пипки, открывающей дверь, отогнув резиновый уплотнитель стекла, всовываем крючок см на 10-15, а лучше опытным путем. Разворачиваем крючок от себя — перпендикулярно борту машины. И ищем тягу, открывающую дверь. Если ее потянуть вверх — машина открывается на раз. На легковом форде барахлил замок так я натренировалсяна нем, уходило меньше минуты.
Удачи.
өзім көргенім жоқ, бірақ біреуден естігенім… кәдімгі қан қысымын өлшейтін құрылғы бар ғой, тонометр деген. Соның көмегімен ашуға болады-мыс. Есіктің қуысына кіргізіп қойып, арасына ауа айдау арқылы.
Базарға барып қай терезесі арзан екенін біліп алып сындырмасаң пәлеге қаласың. Көп жағдайда шөпір жақ пен пасажир жақ терезелерінің бағалары әртүрлі болады.
Менде сондай случай болған,(менікі Нива), Ең кішкентай терезесін сындырғам, сөйтсем лобовойдан кейінгі қымбат терезе сол екен.
ЯЯ БАРІ СОНЫ СЫНДЫРЫП КЫБАТТКА ТҮСІП ҚАЛАДЫ ЕКЕН БІЗ ЖАҚТА МАШИНАНЫН ТЕРЕЗЕСІН ЕСІГІН ОНДАЙЛАРДЫ САТПАЙДЫ АЛМАТЫ НЕ АҚТӨБЕДЕН АЛДЫРУ КЕРЕК ОГАН КОП КҮН КЕТІП ҚАЛАДЫ
Есік пен терезесінің қосылған жерін резеңке жауып тұрады. Сол резеңкені аласың, іш жағында есікті ашатын ручканың темірі көрініп тұрады. Соны басқа темірмен іліп алып, жоғары тартасың. Іліп тартқан кезде есіктің сыртқы ручкасын аккуратно тартып отырасың.Есігің ашылады.Резеңкеңді орнына саласың. Кілтті аласың да оталдырасың деп қуып кетсең. Ең оңай тәсілі осы. Терезе сындыру обал ғой.
Алынуы керек, ол іш жағынан клепка дейші ма еді, сондай палемен қысылып тұрады. Қаттырақ тарт.Сол резеңкені алуға тырыс, сол алынса болды. Камри 30-дың әр жылғысынікі әр түрлі болмайтын шығар.
түк істей алмайсыз, менің басымнан өткен.Ата-анам үйде болмаған, барлық танитын балаларға звондап, телефонын тауып,2-3 сағат далада күтіп, біраз суықтан қатып едім. Сигнализация бір істеп, бір істемей тұрған сонда
abdi111 тағы бір амал, меніңше ең шығынсыз амал. Есік пен крышаның ортасында резеңке болады. Соның арасына тонометрді жібересің. Кәдімгі қан қан қысымын өлшейтін. Соны ішінде ауа жоқ кезінде кіргізіп аласың да, ауа үрлейсің. есік пен крышаның ортасындағы резеңкенің арасы 1,5-2 см.дей керіледі. Сол 1,5-2 см.қуысқа пассажир жақтың есігінің ручкасына жететін ұзындау темірді кіргізіп, ручканы тартасың. Ашылады.Камридің бір жақсысы іш жағынан басылып тұрса да, ручканы тартсаң ашыла береді. Ең шығынсыз амал осы. Есік ашқыштар да осылай ашады. Қасыңда болсақ ашып берер ек.
Болмаса, терезені сындырып бірақ ашасың.
дейді біреу, Гуглдан сұрап көріп едім.
Менде сондай случай болған,(менікі Нива), Ең кішкентай терезесін сындырғам, сөйтсем лобовойдан кейінгі қымбат терезе сол екен.
www.youtube.com/watch?v=nO-yXSLg-aU&NR=1
Түсінбедім. Не үміт, не от,meirzhan???
Ал қаншама керек ақпарлар алдық осыдан