Кім айтты саған Ладаны ешкім мінбейді деп
Ресейлік «Ладаны» ешкім мінбейтін сияқты көрінеді. «С нуля» Лада, ВАЗ-дың Жигули, Семерка, Девятка, Калинасын мінгенше, 3 мың долларға 1991 жылғы Ауди мінген артық" дейтіндерді көп кездестірдім. Соған қарап Ресейдің Ваз, Газдары мүлдем өтпейтін шығар десем… Бос сөз екен.
Қазақстандағы ресми диллерлердің салондарында сатылатын су жаңа көліктердің арасында ең сұранысқа иесі осы Ресейдің Ваз, Ладалары екен. Мысалы: «Qncepto» консалтингтік компаниясының зерттеуі бойынша өткен сәуір айында 3 363 жеңіл және коммерциялық автокөлік сатылған. Оның 906-ы немесе 32 пайызы яғни бірінші орын осы «Семьерка»,«Девятка», «Уаз», «Газдардың» еншісінде. Екінші орын Toyota-да. Lada маркасының ішінде ең жоғары сұранысқа ие болғаны Priora (229 дана), одан кейін “Семьерка” Lada 2107 (217 дана), Нива Lada 4x4 (200 дана), «девятка» Lada Samara (196 дана).
Жалпы жыл басынан бері Қазақстанда 8 028 су жаңа жеңіл көлік сатылған. Олардың ішінде де сатылым бойынша бірінші орынды Lada бастап тұр. 608 коммерциялық автокөлік сатылған. Оның көшін ГАЗ бен УАЗ бастап тұр. Айтпақшы Ресейлік Ваз, Газдар биыл ғана емес соңғы 3 жылдан бері Қазақстандағы су жаңа көліктердің сатылым көшін бастап келе жатыр екен.Осыдан соң Ресейлік автокөлікке сұраныс азайды, Ладаны ешкім мінбейді деп көр.
Қазақстандағы ресми диллерлердің салондарында сатылатын су жаңа көліктердің арасында ең сұранысқа иесі осы Ресейдің Ваз, Ладалары екен. Мысалы: «Qncepto» консалтингтік компаниясының зерттеуі бойынша өткен сәуір айында 3 363 жеңіл және коммерциялық автокөлік сатылған. Оның 906-ы немесе 32 пайызы яғни бірінші орын осы «Семьерка»,«Девятка», «Уаз», «Газдардың» еншісінде. Екінші орын Toyota-да. Lada маркасының ішінде ең жоғары сұранысқа ие болғаны Priora (229 дана), одан кейін “Семьерка” Lada 2107 (217 дана), Нива Lada 4x4 (200 дана), «девятка» Lada Samara (196 дана).
Жалпы жыл басынан бері Қазақстанда 8 028 су жаңа жеңіл көлік сатылған. Олардың ішінде де сатылым бойынша бірінші орынды Lada бастап тұр. 608 коммерциялық автокөлік сатылған. Оның көшін ГАЗ бен УАЗ бастап тұр. Айтпақшы Ресейлік Ваз, Газдар биыл ғана емес соңғы 3 жылдан бері Қазақстандағы су жаңа көліктердің сатылым көшін бастап келе жатыр екен.Осыдан соң Ресейлік автокөлікке сұраныс азайды, Ладаны ешкім мінбейді деп көр.
Қазақтың бәрі дальтоник болып кеткенбе жасыл шөпті көк дейдіАйтпақшы, @muratabenov не айтады екен бұл туралы?
Мысал ретінде қараңыздаршы Ваз 2107 жаңалай 5500-6000 АҚШ
теңгесідоллары тұрады, ал осы ақшаға 91-95жж шетелдік машина келеді.1 Ескі машинаны қанша уақыт мінесіз?
2 Ескінің оңдайтын жерлері міндетті түрде болады.
Жаңа Ваздарды кемінде 5 жыл мінесіз, сосын шыны керек ыңқыл сыңқылы басталады.
Ал су жаңа иномарка мінгендерге еш айтарым жоқ
Менде НИВА :)
Иномарка жоқ кезде бізде 08,99 ВАЗдар болған.Әйтеуір папам соны жөндейтін де жүретін, гараждан шықпай, судай жаңа алсақ та.
Иномарканың ходовкасын бір жасатып алып, майын уақытында өзгертіп тұрсаң болды ғой.
Қазақ радиосының айтқаны сол шығар.Машинаның бағасы ақырындап көтеріліп барады.Шілдеден соң ұшатын шығар. Мүмкіндік болса алып қалған дұрыс.
Өзбектердің шығарып жатқандарына қалай қарайсыңдар?
Менің мамандығыммен айтар болсам, қазір Қытай трансформаторлары жаулауда Қазақстан нарығын. :(