Ахи мен Үхти
427-ші нөмірде не айтылмады десеңші. Айналып келіп дін мәселесіне де тірелдік қой. Дәл сол кезде ол тақырыпта сөз қозғауға лайықты жағдайда болмасақта…
Дін-өте нәзік ғылым. Оның шегіне жету мүмкін емес. Пендеге түсініксіз жақтары да бар. Бірақ, исламда біліміңді жетілдіріп отырғаның абзал делінеді. Тәуелсіздігімізді алған жылдары біздің еліміз жесір қатын секілді еді. Не түрлі діни ағымдарға есігіміз шалқасынан ашылды. Әлі де сол. Ақырзаман алдында ақиқатқа балаған Ислам діні де 73 (шатыспасам) тармаққа бөлінеді екен. Оның әр қайсысы өзін ақиқат жолындамыз деп біледі.
Жә, кіріспем ұзап кетті! Менің айтпағым мынау еді. Халық арасында «Алматника» атауымен тез тарап кеткен арзан бағалы киім-кешек сататын дүкендер бар. Осының сатушылары кілең (еркектері де әйелдері де) дін жолын ұстанғандар. Алла олардың ниетін қабыл етсін. Енді бұлардың сөздері қалай?! Бір-бірін «Ахи» немесе "Үхти" деп атайды. Бұлары «Апа» және «Аға»деген түрлері екен.Бір-екі қыздың «соткамен» сөйлесіп тұрғандарын да көрдім. Жырқ-жырқ күлкі. Арасында «Ахи, сен Алланың сүйген құлысың ғой» деп қояды. Оны қайдан біледі екен?! Жеке көлігім болмағандықтан жұма күндері жұма намазына бара алмаймын. Жұмыс арасында барып -келу мүмкіндігі жоқ. Үлгере алмаймын үзіліс уақыты бойынша. Бір-екі рет барғанымда мешіттен шыққан сақалдылардың бір-бірімен "Үхтилесіп" жатқандарын да көргенмін кезінде. Бұлардікі дұрыс, я бұрыс дей алмаймын. Бірақта осы жазбаны осы жердегі «Ахилерім» мен "Үхтилеріме" ұсынуды жөн көрдім.
Дін-өте нәзік ғылым. Оның шегіне жету мүмкін емес. Пендеге түсініксіз жақтары да бар. Бірақ, исламда біліміңді жетілдіріп отырғаның абзал делінеді. Тәуелсіздігімізді алған жылдары біздің еліміз жесір қатын секілді еді. Не түрлі діни ағымдарға есігіміз шалқасынан ашылды. Әлі де сол. Ақырзаман алдында ақиқатқа балаған Ислам діні де 73 (шатыспасам) тармаққа бөлінеді екен. Оның әр қайсысы өзін ақиқат жолындамыз деп біледі.
Жә, кіріспем ұзап кетті! Менің айтпағым мынау еді. Халық арасында «Алматника» атауымен тез тарап кеткен арзан бағалы киім-кешек сататын дүкендер бар. Осының сатушылары кілең (еркектері де әйелдері де) дін жолын ұстанғандар. Алла олардың ниетін қабыл етсін. Енді бұлардың сөздері қалай?! Бір-бірін «Ахи» немесе "Үхти" деп атайды. Бұлары «Апа» және «Аға»деген түрлері екен.Бір-екі қыздың «соткамен» сөйлесіп тұрғандарын да көрдім. Жырқ-жырқ күлкі. Арасында «Ахи, сен Алланың сүйген құлысың ғой» деп қояды. Оны қайдан біледі екен?! Жеке көлігім болмағандықтан жұма күндері жұма намазына бара алмаймын. Жұмыс арасында барып -келу мүмкіндігі жоқ. Үлгере алмаймын үзіліс уақыты бойынша. Бір-екі рет барғанымда мешіттен шыққан сақалдылардың бір-бірімен "Үхтилесіп" жатқандарын да көргенмін кезінде. Бұлардікі дұрыс, я бұрыс дей алмаймын. Бірақта осы жазбаны осы жердегі «Ахилерім» мен "Үхтилеріме" ұсынуды жөн көрдім.
Әрине ондайлар болуы мүмкін, бірақ бәрі ондай емес. Меніңше бұл ақталуға көбірек ұқсайды.
Санасы кеңесстік атеизм кезінде қалыптасқан адамнан хиджапты қодаймын деген пікірдіе есту мүмкін деп ойлайсыз ба. Және сонымен қоса лидерлерге тән қасиет — көпшіліктің пікірін ұстану. (саяси ұпай деміз бе).
Мұсылман атына кір келтіріп жүргендердің болуы елдің Исламға қайта оралу процесінде болатын заңды құбылыс деп қарастыру керек шығар. Біз кімьіз деген сұраққа өздігінше жауап іздеуге тырысып жүр бұлар. Кейбірі адасуда.
Президенттің бұл сөзі «Хиджаб киюшілер — секта» деген стереотиптің сақталуына "үлес" қосты, хиджапқа қарсы адамдарға сенім ұялатты.
Сәит ибн УаққасСәдуақастан басқаМұнда дінмен тәуелсіздіктің байланысы айқын сияқты. Бірақ біздің қарсыластар, даттаудың жөні осы екен деді ме «дін мен тәуелсіздіктің байланысы қандай? дін саясатан бөлек. біз зайырлы елміз. жастардың 70 пайызы сектанттар» — деп жауап қайырды. Меніңше дебат болса да бұлай сөйлеуге болмайды. (әлде бұларға кеңестік саясат өтіп кеткен бе) Қанша зайырлы дегенімізбен ол басқа ұлттың діндарларына қарасты айтылған. Ал біз қазақ тұтас мұсылманбыз.
Тыбаймайыт, қарапайым әңгімеден садаға кеткір, дені дұрыс бөтелкелес те жоқ қазір.