Ең арзан көлік...



Ол — Теміржол! Қазақстанда халқы 500 мыңнан асатын 4 қала бар (қателесуім мүмкін): Алматы, Астана, Шымкент, Қарағанды.

Ресейде болғанда мынадай жақсы жүйені байқадым. Осындай үлкен қалаларға халық қала сыртындағы кенттерден, аудан орталықтарынан электричкамен қатынайды. Яғни, электрпойыз. Пайдасы шаш етектен. Бірінші, арзан көлік (экономикалық тұрғыдан). Екіншіден, таза көлік (экологиялық). Үшіншіден, қалаға кіре берістегі көлік кептелістері азаяды.
Қазақстанның аталған «алып» қалаларына сондай электрпойыздар желісін орнатса, «ауылдан» қалаға қатынайтын халыққа жеңіл болар еді. Мысалы, Талғардан Алматыға келіп жұмыс істейтіндер үшін, студенттер үшін қиын. Олар қуыстай шағын автобусқа отырады, немесе такси ұстайды. Бұл адамды шаршатуы мүмкін. Салдыр-гүлдір жетіп болғанша жүйке тоза бастайды.

Электричка болса, рақат болар еді. Пойыздың кесте бойынша қай уақытта жүретінін білесің. Сол уақытқа ыңғайланып ұйқыдан тұрып, вокзалға бет аласың. Реттілік, тәртіп болады өміріңде.

Не айтқың келді сонымен деп сұрарсың менен? Ештеңе де. Жай тек Омар братпен осы туралы әңгімелесіп отырып, электричка көзіме елестеп кетті. Өркениет.

Билік осыны қолға алса, бөлінген қаржы 2-3 жылда қайтарылады деп ойлаймын. Өйткені, пойызда отыратын орын болады, іші кең, әрі жылы. Пробкада тұрмайды, орта жолда бұзылып қалмайды. Сондықтан да халықтың басым бөлігі осы көлік түрін таңдар еді.
Бөлісу:

10 пікір

sammita
жөн екен. Көкшетау-Ерейментау бағытында электричка бар. Жолшыбай Астанаға соғады, Бурабай, Шортанды т.б. елді мекен тұрғындары үшін қолайлы. Бағасы арзан, тез жүреді, экологиялық таза, іші кең еркін отырасың. Құшті © маған ұнайды.
Khan
Шымкентте 500000 адам тұрмайды.

Алматыдан басқа қалаға керегі жоқ
omarbirat
Осыдан екі-үш жыл бұрын Шымкент «миллионер» қала болғалы жатыр деп еді. 500 мыңнан көп болады-ау
Khan
Ия, солай екен, қателесіппін. 2009 жылғы санақты қарап отырмын Население Республики Казахстан (том 1). Осындағы 10-бетте ҚР қалаларының 1999 және 2009 жылдардағы салыстырмалы саны көрсетілген екен. Осы он жылда 423902-нан 603499-ға дейін өскен екен. Яғни, бірден 179597 адамға артқан. Бұл жүрде «миллионер» қыламыз деп жақын орналасқан елді-мекендерді Шымкентке қосып жіберген болуы керек. Басқаша он жылда тұрғындардың 42 пайызға артуы мүмкін емес қой
omarbirat
Шымкенттің маңайындағы елді мекендегілер қалаға қатынап істейтін шығар. Мысалы, Алматыда солай күнде жұмысқа келіп-кететін адамдардың есебінен 2 миллиондай адам жүреді.
Aikona
Маған өте тиімді болар еді. Себебі қаланың сыртында тұрам. Негізі жақсы ой.
gunner
Ия, тиімді болар еді. Бірақ, ол адамдар келмейтіндей етіп жасаса тіптен жақсы болар еді. Яғни Талғардағылар Талғарда, Қапшағайдағылар Қапшағайда жұмыс істесе дұрыс болады. Алматы көп адам тұратын жер емес, ауасы тез ластанып кетеді, жел жоқ, сейсмикалық тұрғыдан да қауіпті. Адам көп болған соң жылжымайтын мүлік те қымбат, ақшаның көбісі үй алуға, салуға кетеді. Ол ақша жақын қалаларда жұмыс орнын ашуға кетсе Алматыдан тәуелсіз өмір сүруге болар еді.
sammita
бәрі құптап жатыр, электричканы жіберуіңе рұқсат Патик:))