Оралмандар оңбағандар!!!
Дархан Бейсенбекұлының "Қызылбастылар еліндегі қазақтар" деген мақаласын оқып отырып, осы сөз есіме түсті. Бұл сөзді алғаш естігенде төбе шашым тік тұрып еді. Ойпырымай, қай оралман не бүлдіріпті деп?! Жалпы қазақ баласы оралман деген сөзбен таысқалы биыл тура 20 жыл болмақ. Мүмкін қателесетін де боламын. Өйткені мен әлі тумай тұрған кезде, сонау 68 жылдары ғой деймін шекара ашылып, Қытайдан біраз қазақ келген еді. Бірақ, оларды сонда оралман деп атағанына күмәнім бар. Кім біледі? Атаса, атаған шығар. Сатқын, қашқын, предатель!.. Естімегені жоқ қой… Қалай десе де, болары болып бояуы сіңіп кетті. Тарих тамырын тереңірек зерттегендер, кімнің, қалай, не үшін шет асқанын біледі. Оларда сөзім жоқ. Құранда айтылған «білгендер мен білмегендер тең ба?» деген аят есіме келеді осындайда. Жалпы, оралмандар туралы бүгінде көп айтылады. біреу жақтаса, біреу даттайды. Сондай бір пікір майданы мына жерде.
Бір еститінім, оларды білмі жағынан нашар, мәдениеті төмен деген теріс пікірлерді тудыратын адамдар да бар. жалып қай жерді алмасақта (мен оралмандардың келген мемлекетін сөз қылып отырмын), оларды сөгер алдында, бастысы тұрған жеріне назар аудару керек. Егер шалғай ауыл болса, оларға не дейсің? Ауыл тіршілігі бәрімізге белгілі емес пе?
Қазір «ультромодный» болып кеткен, той-томалақтың сәні болған "қара жорға" биін бүгінге дейін сақтап қалғанымыздың өзі осы оралмандардың арқасы. Рахмет!!!
Тіл тазалығы мен салт-дәстүрімізді ұйыған айрандай қылып сақтап, қаймағы бұзылмаған сүттей сол қалыпында өзімізге тарту еткенін кім бағалапты? Жақында "қара жорға" мен бірге «жорға аю» деген би бар дегенді естідім. Кім біледі, бәлкім биыл атажұртына көшіп келуге бел буған бір азаматымыз, осы биді де өзімен алып келетіп, тұғыры биік тәуелсіздігіміздің 20 жылдығына тарту етер…
пікіріміз жүз пайыз келіседі екен.
Осы жакында гана сиз берген абай.кз сайтында Кытайдагы кандасымыз Канат Силам болса керек Казакстанга оралды дегенде катты куанган едим.Кезиндеги Кураны Каримди казакшага аударган агамызда Туркиялык кандасымыз едигой.Абайтану абай жолы деген коптеген казак шыгармаларды да сол кандастарымыздын аркасында шетелге танытып журген жокпыз ба? надандык етпеу керек… Динин сактамасада тилин сактадыгой олар, бизде каншама жыл бойынша…
бірде шаштараз қыз жұмс. сұрап бұрын қандай опыт болғанын сұрап отрп. неге анау бір сала бойынша жеке іс ашпадыңыз деп… мен сасып қалдым))) сосын, біздің сана, тәуелді, жалданып жұмыс істегенді қалайд дедім ужас на…
Қазақ Ұлттық университетіне түскендердің 30% ы Қытайдан келген оралмандар, енді сіз ойлайтын боларсыз үкімет оларға жеңілдік жасады сол арқылы түсті деп, мүлде олай емес мен өзім сол университеттің түлегімін ешқандай жеңілдік болған жоқ жергілікті балалармен бірдей ҰБТ тапсырдық. Жалпы ҰБТ сұрақтарының қиындық дәрежесі Қытайдағы жоғары оқу орнына түсу емтиханымен салыстырғанда түк емес, ҰБТ дан қытайдан оқып келгендер қорықпайды.
«Түркия қазағын шақырсаң, жұмыс, үй, т.с.с соц пакет болса ғана барамыз дейді. Моңғолдың қазағын шақырып, мал беріп, жер беріп, екі жылдан соң жағдайын көруге барсаң, үйдің айналасында тал қалмаған, мал жоқ. Неге деген сұраққа, қыста отынға бұтадық ағаштарды, жейтін дым жоқ болған соң малды сойып жедік. Қытайдың қазағы, айдаладан жер бересің, болды. Екі жылдан соң барсаң, үйді салып тастаған, үйдің айналасы гүлденіп кеткен, кіші-гірім цех салып, мал бағып күнін көріп жатыр». Кейде рас сияқты онысы.
Мал аласы сыртында, адам аласы ішінде. Бір қарын майды бір құмалақ шірітеді.
Болмай қалғандардың кесірінен, кінәсі жоқтардың да өзегі өртеніп жататыны бар. Жақсыны басынба, қиын қыстау күн туса, сол табылар қасыңда дейді халқымыз. Ұлтының құндылықтарын бағалайтын қазақ баласы, мейлі ол Қазақстанда, мейлі Қытайда, мейлі Моңғолияда, тіпті Еуропада тұрса да, барлық бауырларын алаламай бірдей көрсін, әйтпесе жайына жүрсін. Анаған кел деп, мынаған құрмет көрсет деп ешкім ешкімді қинап қыстамайды.
оларға репатриант деп айдар таққан кез де болды
алғашқыларына азаматтық беру оншақты жылға созылды
ұлы көш басталғанда квота деген сөз болмаған!
тәуекел түбі жел кайык… деп басталды көш
тоқырап қалғаны өкінішті!
жалпылай айтқанда "ҚАЗАҚ ҰЛТЫНЫҢ МӘРТЕБЕСІ" айқындалған жоқ!
Қазақ ұлтының мәртебесін айқындаған кезде назарда болуы қажет!
A тaғы не ғой, шетiнен aрийлiк.
Кейін, қалаға көштік, атамыз қалды. Қалада да бәрі жақсы еді, бірақ барлық қызық мен мектепке кірген соң басталды. 1 сыныпты ауылда, 2-сыныптан бастап қалада оқыдым. Сол кезде өте қатты әсер болды, ұлдарды сойып аламын, ешкімнен қорықпаймын, себебі әкем солай тәрбиелейтін. Кім болса да, коса қараса бетін ет қыл деп. Мен солай істедім. Бұл жазып отырғаным өте әбестік әрі ақымақтық, бірақ мен бір ауданнан кетіп қалғалы 10 жыл болса да, сол кездегі бірге жүрген балалар әлі қаймығады. Мәселе онда емес, мәселе мені моңғол деп кемсітетіндерінде. Мен түсінбеймін, топ баланың арасында жүремін. Қарапайым ерегес болып қалады, ұрып жығып талқандап кетемін, артынан үлкендерін ертіп әпке, мамалары келіп баланың арасына түсіп солай кемсітіп тұратыны маған ұнамайды.
Өтті, кетті бітті. Бұл очм болмайтын әңгімелер. Прост сондай деңгейге түсіп кету бұл қай жақтан болса да есі дұрыс адамға тән емес қылық деп білемін.
Есесіне, мейлі жергілікті болсын, жергілікті емес болсын, орысы, украині болсын бастысы адамның көңілі кең болса, ұлт анау мынау деген қырт түсініктер жайында қалады. Жоғарыдағы сипаттаған болмай қалған адамдарды есептемегенде, қаншама алтын адамдар барын да ұмытпау керек. Әсіресе, менің есімде барлық адам тату болып, жиналып алып бас қосып отыратын кадрлар ерекше есте қалыпты. Ахаңның әсері де болар, Шәмшінің әні кетіп, бұл дүниеде олардан артық кең көңілді адамдар жоқ қой. Лібә))) Құрсыншы нақ расизм, правокациялар))) Лібә очм болмай қалға лузерлердің мыжыған әңгімесі го)))
Бауырлар Абай атамыздың айтқан жалғыз ауыз сөзінен алыстамайық.