Мұң аққандай аспаннан әр күн таңнан —
Жылатқандай мен сені жаңбыр тамған.
Маған арнап жолданған әуез күтем
Самал арбап, жел түрткен әрбір талдан.
Бойда барым — тұнған шер, тұнған шемен,
Ойламағын келді деп бұл дәл сенен.
Әзірге ұнап, жанарды жаулағанмен,
Қазір бірақ қорқамын бір нәрседен:
Мас еткенің қылықпен жанға дем бе —
Паш етпедім атыңды таңғы әлемге…
Менікіндей жүрекпен күмәнданам,
Сенікіндей шын сезім бар ма менде?
Жарайды енді!
Келеміз жарасымға
Арай белді алтын көл жағасында.
Нұрлы көктем өтсінші өзіңменен
Түнгі леп пен таңғы шық арасында.
Шын айтуды неге жұрт санайды ерсі:
Мұңайтуды уақытша санай көрші.
Өзге аңсарым жоқ менің сен тұрғанда,
Көз моншағың мөлдіреп қарай берші.
Бірақ енді бұл өлең жолдарынан шын ғашықтықты, ес-түссіз махаббаты көре алмадым. Иә, тек ана жолда айтылып кеткен аңсарлық қана бар екен. Бұл әлгі қазір өзім оқып жатқан «Госпожа Боваридағы» мұңлық Эмманың ашынасы Родольф мырзаның сүйіспеншілігіндей ғана дүние. Ол деген жеме-жемге келгенде өлеңдегі «мөлдір көз» үшін жанын пида ете алмайды деген сөз. Ал бұл мен үшін жаман)) Бірақ өлең өлең, өмір басқа ғой.
Қарадым, бірақ, мен өзімше эксперимент жасап көрдім))))))
Роза Әлқожаның орындауындағы «Бағаламадың» әніне салып айтып та көрдім
Аспаннан // мұң аққандай // әр күн таңнан —
Мен сені // жылатқандай // жаңбыр тамған.
Жолданған // маған арнап // әуез күтем
Жел түрткен //самал арбап // әрбір талдан.
Жарайды енді!
Келеміз жарасымға
Арай белді алтын көл жағасында.
Нұрлы көктем өтсінші өзіңменен
Түнгі леп пен таңғы шық арасында… Қалай өргенсің и, базар жоқ!
Сіздің құрметіңізге соңғы өлең жолдарымды ұсынамын!
Сен кетсең…
Сен кетсең- таң атпай қояды
Сен кетсең-күн батпай қояды
Сен кетсең-шәйнек қайнамай қояды
Сен кетсең-балалар ойнамай қояды
Сен кетсең-кимдер жуылмай қалады
Сен кетсең-пеш етті қуырмай қалады
Мына өлең менікі емес… деп санап, мен өзім типі объективті сынасам, қалай болар еді?.. Мен қалай көрер ем:
Мерейдің Мерейге сыны
Біріншіден, саған сын жазғаныма мәз бол. небір құсық көріп жүрм, так шо, мәз бол. құрмет деп ұқ талдағанымды.
ұйқас құрылымы — базара нет. Экперименталдығы дегенде, өзіңе экспериментал ғо, былай бұған дейін талай ақын жазған. Мұндай өлең аса қиын, бірақ көрнекті боп шығады. 4 шумағың «заезженный» ұйқастармен берілген сияқты, алайда парадоксальді — ең көркем шумағың да осы боп көрініп тұр.
Өлең атауы зор. Лап-лап! Бірақ өзіңнің айтуың бойынша, атын қойған сен емес екен. Онда еңбегің жоқ… Хм, негізі, қойып берген қыздың да еңбегі жоқ, себебі, соңғы жолды атау қыла салу менің қолымнан да келеді.
Мұң аққандай аспаннан әр күн таңнан —
Жылатқандай мен сені жаңбыр тамған.
2 бірдей шығыс септігіне орай қағытқым келіп еді… Бірақ мағыналық жағынан 2 түрлі рөл атқарып тұр, сол себепті аса кінәрат таба алмадым. Ұйқасуы лайк!
«Жылатқандай мен сені жаңбыр тамған.» — оооо, уаау!
Бірақ, шынымен, мен түсінбедім, ол қыз сен үшін жылап үлгерген бе? Причем сорасын ағызып? қыртасың. ну, лан, өлеңге бәрі жарасады.
Маған арнап жолданған әуез күтем
Самал арбап, жел түрткен әрбір талдан.
— жап жақсы. Бірақ тал деген сөз өзіме қызық көрінеді, білмим енді.
Бойда барым — тұнған шер, тұнған шемен,
Ойламағын келді деп бұл дәл сенен.
Әзірге ұнап, жанарды жаулағанмен,
Қазір бірақ қорқамын бір нәрседен:
ай, ит-ай! Шынымен, тас жүрек ит екенсің! Бірақ табиғилығыңа рыспек!
Бір ойды артық-кемсіз бір шумаққа сыйдырыпсың да...
Қорықпа алда!
Мас еткенің қылықпен жанға дем бе —
Паш етпедім атыңды таңғы әлемге…
Менікіндей жүрекпен күмәнданам,
Сенікіндей шын сезім бар ма менде?
негізі, пезнес боп тұрған жігіттің сөзі. че за понт? көркем бірақ енді… бірақ екі ой вроде тоғысып тұр, типі салдары сияқты. Бірақ бәрібір әдемірек байланытсыруға болар еді.
Жарайды енді!
Келеміз жарасымға
Арай белді алтын көл жағасында.
Нұрлы көктем өтсінші өзіңменен
Түнгі леп пен таңғы шық арасында.
уоооот, атты!!! токо арай белді алтын көл деген қалай? қасында бел жатыр ма? отсров емес шығар енді.
Түнгі леп пен таңғы шық арасында.
мынаған бітірвалдым...
Шын айтуды неге жұрт санайды ерсі:
Мұңайтуды уақытша санай көрші.
Өзге аңсарым жоқ менің сен тұрғанда,
Көз моншағың мөлдіреп қарай берші.
шынымды атайын, осының алдындағы шумақтан кейін мына 2 тармаққа қарным ашып қалд. Жоқ "Өзге аңсарым жоқ менің сен тұрғанда,
Көз моншағың мөлдіреп қарай берші." — әңгіме жоқ Көз моншағыңңң… қандай күщтііі сөз!
оның алдындағы екі тармақ, сукі, романтиканың бәрін бұзжверд, не суреттеу, не қызға қаратпа сөз жоқ жоқ, допустимо, просто әдемі аяқтай ма, жұп жұмыр қыла ма деп ем… кидать етіп кеттің...
формасына әңгіме жоқ, 11 буын — 4-3-4 везде — мінсіз, бро!
В целом, романтиктер қолдана алмайтын көркем сөздер мен циник көзқарасты, жалпылама тіркестерді тіркеген қоймалжың бопты. ұқсамайды енді әқіндәрдің әдеттегі қызға арналған әдемі өлеңіне. Как бы сонысымен ерекше бірақ. Бірақ, махаббат жайлы жазбащ алда, лақтырып кетесің!((
Сол барлық дерлік жас қазақ ақындарынан байқалатын жасандылық. Әр шумақты талдап отыра алмаймын, жалпы оқығанда дым эмоция тудырмайды. Жалпы типі сүю туралы, қызға арналу ғо. Бірақ анық ештеңені ұқпайсың. Былайша, өлең талаптарына түгелдей сай, сырты да, ішкі мағына да. Алайда көңілге қонбайды, жаттаймын десең де жатталмайтын өлең. Сорри, ....set magic amico veritas(((
дұрыс емес! дәл осы жерде өңешіңді созып айқайлап, дәлелдеп соғысуың керек, сосын… сосын "өңшең қараңғылар" деп сайтты бұқтап кетіп қалуың керек сценарий бойынша
Қойыңдарш… Менің діттегенім де сол — махаббатың бәрі тұнық емес, ес түссіз ғашық болу — әр адамның мінезінің ерекшелігі емес.
Жоғарғы басын төменгі басынан артық қолданатындар қауымынан да кісілер шығармашылықта бар ғой.
Саф. таза махаббат келу жолы әртүрлі, цинизм, сенімсіздік, махаббатты мойындамау, — мұның бәрі де жыр болуға лайық.
жалпы өлең әртүрлі болу керек. Сондықтан, айтқаны, сезімі дұрыс.
Әрине, сонсоң автордың менмендігі, қисықтығы да сезілетін шығар, куда без этого…
Әркімге әрқалай шығар, енді поэзияны керемет саралап қоям дей де алмаймын. Бірақ бұл жігіттің жарияланымындағы өлеңдер мен үшін ерекше, өзгешелеу. Сені сүйеум тек қана, Басқа ешкім жоқ менде!-емес. Өзінше Менмені жоғары, сонысымен қызықтыратын ақын дер едім. Мұным мақтау да емес, жақтасу да емес, тек өз пікірім.
Мына жолдардан өзіңізді жақсы көрсетіпсіз, жақсы дегенде жақсы қасиетіңіз емес андай мінезіңізді дәл бергенсіз деп отырмын)
Жазғанбыз біз де кезінде махаббат өлеңдерін о несс тегі
көрінген қызға көрнекті кәмент жазсам,
салынған суретке сүйсіне кетсем,
әдемі әрге әуестене берсем,
индивидтігім, әділдігім, бірсүйерлігім мен иманым қайда қалар?
<br
деп жіберсем, ә?
ой пооооооййй, уахахахаха, күлкілі
бугага)))
Енді қалай, ересек көрінем бе?
Соны да аноооооу Ойылдан келіп мен айтуым керек пе сендерге?
Өз інім ғой, үй, жәні!
лібә, әку, кәрі құсамаш сосын, інім деген біртүрлі естіледі екен))
Қараңыз эксперименталды өлең:
1 // 2 // 3
Мұң аққандай // аспаннан // әр күн таңнан —
Жылатқандай // мен сені // жаңбыр тамған.
Маған арнап // жолданған // әуез күтем
Самал арбап, // жел түрткен // әрбір талдан.
Бүкіл өлеңде жолдардың 1 және 3 бөліктерінің орнын ауыстырса, мағынасы сол, бірақ басқаша ұйқасты өлең шығад
Әрине, мақтанщақ!
Бірақ ол бәрібір шығад.
Сен — мектебіңнен шыққан жалғыз Асқар Базарбайсың!)))
Роза Әлқожаның орындауындағы «Бағаламадың» әніне салып айтып та көрдім
Аспаннан // мұң аққандай // әр күн таңнан —
Мен сені // жылатқандай // жаңбыр тамған.
Жолданған // маған арнап // әуез күтем
Жел түрткен //самал арбап // әрбір талдан.
Аманжол, Сараның мақамы )
та та та, тата-тата, тата-тата деген
Келеміз жарасымға
Арай белді алтын көл жағасында.
Нұрлы көктем өтсінші өзіңменен
Түнгі леп пен таңғы шық арасында…
Қалай өргенсің и, базар жоқ!
Ақын келді дегейсің©
Сен кетсең…
Сен кетсең- таң атпай қояды
Сен кетсең-күн батпай қояды
Сен кетсең-шәйнек қайнамай қояды
Сен кетсең-балалар ойнамай қояды
Сен кетсең-кимдер жуылмай қалады
Сен кетсең-пеш етті қуырмай қалады
Мерейдің Мерейге сыны
Біріншіден, саған сын жазғаныма мәз бол. небір құсық көріп жүрм, так шо, мәз бол. құрмет деп ұқ талдағанымды.
ұйқас құрылымы — базара нет. Экперименталдығы дегенде, өзіңе экспериментал ғо, былай бұған дейін талай ақын жазған. Мұндай өлең аса қиын, бірақ көрнекті боп шығады. 4 шумағың «заезженный» ұйқастармен берілген сияқты, алайда парадоксальді — ең көркем шумағың да осы боп көрініп тұр.
Өлең атауы зор. Лап-лап! Бірақ өзіңнің айтуың бойынша, атын қойған сен емес екен. Онда еңбегің жоқ… Хм, негізі, қойып берген қыздың да еңбегі жоқ, себебі, соңғы жолды атау қыла салу менің қолымнан да келеді.
2 бірдей шығыс септігіне орай қағытқым келіп еді… Бірақ мағыналық жағынан 2 түрлі рөл атқарып тұр, сол себепті аса кінәрат таба алмадым. Ұйқасуы лайк!
«Жылатқандай мен сені жаңбыр тамған.» — оооо, уаау!
Бірақ, шынымен, мен түсінбедім, ол қыз сен үшін жылап үлгерген бе? Причем сорасын ағызып? қыртасың. ну, лан, өлеңге бәрі жарасады.
— жап жақсы. Бірақ тал деген сөз өзіме қызық көрінеді, білмим енді.
ай, ит-ай! Шынымен, тас жүрек ит екенсің! Бірақ табиғилығыңа рыспек!
Бір ойды артық-кемсіз бір шумаққа сыйдырыпсың да...
Қорықпа алда!
негізі, пезнес боп тұрған жігіттің сөзі. че за понт? көркем бірақ енді… бірақ екі ой вроде тоғысып тұр, типі салдары сияқты. Бірақ бәрібір әдемірек байланытсыруға болар еді.
уоооот, атты!!! токо арай белді алтын көл деген қалай? қасында бел жатыр ма? отсров емес шығар енді.
мынаған бітірвалдым...
шынымды атайын, осының алдындағы шумақтан кейін мына 2 тармаққа қарным ашып қалд. Жоқ "Өзге аңсарым жоқ менің сен тұрғанда,
Көз моншағың мөлдіреп қарай берші." — әңгіме жоқ Көз моншағыңңң… қандай күщтііі сөз!
оның алдындағы екі тармақ, сукі, романтиканың бәрін бұзжверд, не суреттеу, не қызға қаратпа сөз жоқ жоқ, допустимо, просто әдемі аяқтай ма, жұп жұмыр қыла ма деп ем… кидать етіп кеттің...
формасына әңгіме жоқ, 11 буын — 4-3-4 везде — мінсіз, бро!
В целом, романтиктер қолдана алмайтын көркем сөздер мен циник көзқарасты, жалпылама тіркестерді тіркеген қоймалжың бопты. ұқсамайды енді әқіндәрдің әдеттегі қызға арналған әдемі өлеңіне. Как бы сонысымен ерекше бірақ. Бірақ, махаббат жайлы жазбащ алда, лақтырып кетесің!((
өзіңді өзің сынау менее болезненно, жұрт жляйД)
қаласаң, сенің бір өлеңіңді талдап берейін. т
Ал менің әлгі нелерім сынауға да, мақтауға да зәру емес. Тіпті назар аудармасаң да, елемесең де болады.
кетч бар
келісіп тұрм)
Жоғарғы басын төменгі басынан артық қолданатындар қауымынан да кісілер шығармашылықта бар ғой.
Саф. таза махаббат келу жолы әртүрлі, цинизм, сенімсіздік, махаббатты мойындамау, — мұның бәрі де жыр болуға лайық.
жалпы өлең әртүрлі болу керек. Сондықтан, айтқаны, сезімі дұрыс.
Әрине, сонсоң автордың менмендігі, қисықтығы да сезілетін шығар, куда без этого…