Батыр жігіт

Былтыр Руслан Монғолияға қыдырып барған. «Байтуған көшіп кетсе де, Байөлке көшіп келмеді» дейтін Баянөлгий аймағында қазақтар өткізген асқа қатысып қайтты.
Мұңғыл елінде күрестің өзі сән-салтанатпен өтеді екен. Кеудесін керіп, шаршы алаңға шыққандардың біразы қазақ. Белдесу басталмастан бұрын балуандар өз кеудесін өзі ұрып, талтайып би билейді екен. Бұл олардың бойындағы өршіл рухты шақыратын ырым.
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Және алаңға жұп боп шығады.
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Аноооооу жерде тұрған көк шапанды қазақ біздің үйдің батыры.
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Мына жігіттердің сахараны билеген Шыңғысханнан несі кем?
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Аспан асты, жер үсті — батыр қазақ мекені!
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Тегіне тартпай ұл тумас.
БЛОГИАДААРАЛЫҚ САЙЫС: Батыр жігіт
Бөлісу:

8 пікір

janarbek
Әдемі түсіндірме екен рақмет
Бұл монгол ұлтының куресі болған соң сол елдің ережесімен өтеді ғой кеудесін ұрмайды санын ұрады
Аноу куресіп жүргендердің бәрі қазақтар ішінде бірде бір Монгол жоқ, болсада қазақтардан басым түсе алмайды
Jansarai
Бееу! Жәке сізше суретке түсіру қайдааааааа. Рахмет. Онда осы сурреттегілердің бәрі қазақ. Батыр қазақ!
OrkenKenzhebek
7,0!
1. Ләззат әпшеміз негізі ондыққа дәл тиер ерекше экзотикалық тақырыпты таңдаған-ақ екен. Дұрысы, фотомұрағатта тұрған файлдарына қарай әңгіме өрбітіп, арасын сөзбен сылап жібергені болмаса, фоторепортаж (жанрын осылай деп түсіндім) арнайы түсірілмеген, әсіресе жоғарыдан төменге сырғығандағы 5-6 фотолардағы лас кадр әсерімді асбест сепкендей басып жіберді. Датасы — былтыр.
2. Тақырып пен материалдың еш қатысы жоқ. Неге Батыр жігіт? Бұлай болса, онда неге бұл материалда батырдың (мен Руслан деп өзім түсініп алдым) жеңісі не болмаса, жеңілісі айтылмайды? А-а, батыр қазақ күреспеген шығар мұнда, онда неліктен батыр жігіт? Пафосқа бұл материалда қандай негіз бар? Егер бұл фотолы постты моңғол күресіне арналған деп білсек, онда неге бұл спорттың ережесі, қазақ күресінен ерекшелігі айтылмаған? Мысалы, маған бұлардың неге сонша қара санын жалтыратып, құйрығының сызығы көрінетіндей, әйелдің бикиниінен айырмасы аздау түрси киетіні қызық. Осылай ыңғайлы ма? Астарында мат та жоқ…
Ал жарайды, автор басында айтып кеткендей, бұл қазақтардың асы делік, онда неліктен фотоның 80-ы — күрес? Масштаб, локация қайда? Тігілген киіз үйлер дегендей, ойбай, бұл арнайы түсірілмеген фотореп екенін ұмытып кетіппін ғой… сондықтан, ең соңғы 2 фотоға тіпті не комментарий жазарымды білмей отырмын.
ken
Мен сол 5-6-фотолардағы палуандардың көттеріне мән де бермеппін. Сен жазғасын ғана қайта қарап барып байқадым.
Gastarbaiter
Көт емес, кадрда бөгде элементтер бар, саусақ па, бұтақ па бірдеңе ілініп кеткен
Соңғы түзету:
dark_nazgul
Алты. Псевдоэтнографиялық фотореп.
janarbek
Блог қозғалтатындар бәрі қара сөздің майын тамызатын тілші болу шарт емес екенін түсінетініміз сияқты фотограп әлемінде бұлжымайтын шарттарды сақтау міндет емес. Сосын түсіндірмеде міндетті түрде коминистік ережемен басыннан аяғына деиін болады, болды, болғай жатыр, болып қойды болған еді деп аяқтау шарт емес!
Gastarbaiter
Тоймай қалдым. Сюжет жоқ есебі. Жай суреттермен және оған деген коментарийлермен бөлісу.
Не істеп жүр бұл жігіттер, қайдан келген, қалай ұйымдастырылады, қалай іріктеледі, ереже ерекшеліктері, халық ішіндегі мәртебесі, атақтары, т.б. Кейіпкер жоқ.
Очм, Фейсбук статусқа көбірек келеді жазбадан бұрын.
«Шыңғысханнан несі кем?» деген жерін іле алмадым.

6 бал.