іні-қарындастарға сәлем
Қырық үйден тыю ғой қыз балаға
Тектен-тек теңемеген қызды анаға
Бауырым, қызды сыйла құдды анаңдай
Ақыл жеңсін нәпсіні, қызбаланба!
Тәрбиені ұмыттық бұл заманда
Бауыр бүтін, көйлек бөз, ел аманда
Ел болайық, ағайын, бесік түзеп
Еліктемей жат жұрттық әр жаманға
Жігіттікті дәлелдеу белмен емес
Қолмен болса жарасар текті адамға
Нәпсіқұмар қызбалық, қызқұмарлық
Жарасатын қылық қой тек наданға
Үйлен десең жігіттер қынжылады
Жақсы қыз жоқ қой дейді жерде жатқан
Қыз жаман боп көрінгені содан болар
Қыздар көп «жігіті» алдап, қан жылатқан
Ұят қайда, ұяңдық және қайда?
Сана, парық кеткен бе адамзаттан?
Қарындасым, сізге де айтарым бар
Айрылмашы матадан тәнді жапқан
Дейді халқым сүзбесе тана көзін
Бұқа жібін үзбейді тыныш жатқан
Қарындасым, Құдайым сізді қолдап
Айырмасын табиғи ар-ұяттан!
Тектен-тек теңемеген қызды анаға
Бауырым, қызды сыйла құдды анаңдай
Ақыл жеңсін нәпсіні, қызбаланба!
Тәрбиені ұмыттық бұл заманда
Бауыр бүтін, көйлек бөз, ел аманда
Ел болайық, ағайын, бесік түзеп
Еліктемей жат жұрттық әр жаманға
Жігіттікті дәлелдеу белмен емес
Қолмен болса жарасар текті адамға
Нәпсіқұмар қызбалық, қызқұмарлық
Жарасатын қылық қой тек наданға
Үйлен десең жігіттер қынжылады
Жақсы қыз жоқ қой дейді жерде жатқан
Қыз жаман боп көрінгені содан болар
Қыздар көп «жігіті» алдап, қан жылатқан
Ұят қайда, ұяңдық және қайда?
Сана, парық кеткен бе адамзаттан?
Қарындасым, сізге де айтарым бар
Айрылмашы матадан тәнді жапқан
Дейді халқым сүзбесе тана көзін
Бұқа жібін үзбейді тыныш жатқан
Қарындасым, Құдайым сізді қолдап
Айырмасын табиғи ар-ұяттан!
Жігітке аз болады жеті өнерде
Тектен-тек теңемеген оны әкеге, десейші!
Нәпсіні ақыл жеңсің, өрекпіме!
өзің де құр алақан емес екенсің) бір бірімізге бас аяғы жоқ дәлелдегенше халықты жақсылыққа шақыру абзалырақ болар
ал одан кейінгіге келер болсақ біреуге әсер етуінің шарты қырық күн жас төгіп, мұрын сүйегі сыздау болса онда оған да дайынмын, бауырым.
ал егер өзің айтқан 1 миллиметрге әсер еткізудің жолын білсең жасырмай айта ғойшы)
недидд құдай ауу кетнақ өзің істе ондайыңды аулақ! аулақ!
Өзінен кейінгі іні-қарындастарға беріп жатқан ақыл-ойы, насихаты деп қарастыру керек.
Автор әсіресе:
«Дейді халқым сүзбесе тана көзін
Бұқа жібін үзбейді тыныш жатқан»
деген жолдары арқылы тана көзін сүзбесе, бұқа жібін үзбейтіндігін әдемі жеткізген.
Ғаламдсып жатқан мынау ғаламда жас өрендерімізді тура жолдан тайдырмайтын осындай отты өлеңдер көбірек болса екен дейсің! Менімен келісесіз бе, автор?
барыстың баласынан садаға кет айналайын
Сана, парық кеткен бе адамзаттан?"
мына жерді қатырып айтыпсыз! Қатты әсерлендім. Біздің ақындарға кейде осылай қарапайым тілмей нақты жеткізу жетіспейді. Жеткізу — нақты!
Қазір барлығы аген пен фейсбуктан шықпай, сонда тәрбиеленетін болды ғой. Осындай тәрбие, тәлім берер нәрсені оқымайды ғой жастар.
бірақ жасырақ кезде табиғат жайлы, махаббат жайлы жазушы едім
кейіннен намаз бастап, біршама уақыт жазуды қойып едім
осы жақында Әзілхан ағамның «Махаббат қызық мол жылдар» романын оқып осы бір-екі ауыз өлеңімді жазып едім
Бұрын қалай жаздыңыз екен, қазір қаншалықты кемелдендіңіз…
махаббат махаббат деп қызбаллыққа салынып жүрген кезең ғой
оны жұрт тұрмақ өзім де оқымас едім
арнайы адамдарға сол заманында арналып, бірақ, дәл қазір дүйім жұртқа ешқандай да пайдасы жоқ жолдар деп білем
бәсе деп ем ауу
бірақ сенің «кетнақың» бұл романнан хабарсыз адамның бейнесін келтіреді көз алдыма
Аллахым сені «опық жемейтін Ошақпаевтардың» ізбасарларынан қылмасын, әйтеуір
өййй кумирім ғо ол
Жә, сенімен сөз таластырған мен де ақымақ. Жақсы бол, жаман бол, әйтеуір аман бол
Неге қазақ поезиясында күн шығыстан шығып, батысқа барып батудан қалып барады. Неге біздің ақындар күнделікті өмірдің боямасыз бейнесін суреттеудің орнына абстракциялық қиял тудырған өзінің ғана санасындағы болымсыз болмысты сипаттауға құмар?
Білетінім — Мұхаметжан Тазабеков, Серік Қалиев сынды ағаларымыз
Ал ол кісілерді «абстракциялық қиял тудырған өзінің ғана санасындағы болымсыз болмысты сипаттауға құмар» кісілер деп айтуға аузым бармайды
және мұнда қалай дос болуға болады
сонымен қатар менімен дос боласың ба?)
Пы.сы. Мұхаметжан Тазабеков те, кезінде ақаңнан сілтеп қойып, кейіннен араққа қарсы жалынды жырлар жазып ед…
сіздің сөзіңіздің денін түсіне алмадым. жұрттың өткенінен айып іздеуді мақсат қылсаңыз бұл сізді пұшпаққа шығармасы анық. біз өткенмен емес бүгінгі күнмен өмір сүреміз ғой
қиын болмаса "ғой", «еді» сияқты сөздерді соңын жеп қоймай, толық жазсаңыз екен. қазақ болып біз көрсетпесек басқалар қайдан үйренсін?
белмен емес, қолмен, яғни іспен дәлелдесең қайдасың, бауырларым деген мағынада ғой
заңды некедегі адал жарыңмен қанағаттандыр өзің айтпақшы «жыныстық сұраныстарыңды». Біреудің мәпелеп өсірген, аппақ, адал қыздары қолжаулық болу үшін жаралмаған шығар?
Ислам мен секта бір деп тән алмайды
Дін біреу, әркімдердің дінге балап
жүргендері дін болып саналмайды
пы.сы. қазақ тілінде дұрыс жазуға мені үйретпей-ақ қоюды рекомендеймін. қанша дегенмен, малагенттегі қазақшаның қасында менікі көш ілгері сияқты көрінеді өзіме.
пы.сының пы.сысы. жалпы уағыз айтып тәртіпке шақыратын ортаны қате таңдаған секілдісің. бұл жердегілер сөзді әңгіме үшін айтады, істерін жария қыла бермейді, яғни ұранмен абырой жинайтындардан емес. Сау бол!
шариғат бойынша махаббат үйленуден басталады, білерім сол, бауырым)
ал қазірше адамдармен қарым-қатынаста екенбіз, бейбіт жолын көрейік) мақсатым — бәрін тұрған бойда жақсы қылып жіберу емес, ол қолымнан келмейді де. Бірақ, адамдардың адамдығын ұмытпауына титтей де болса үлесімді қоссам — бұл да бір жетістік қой.
dini uagyzdarynyzydy kez kelgen jerde tarata bermei, belgili bir jerlerde netsenizder jaksy bolatyn edi…