Біртүрлі кітап

Өткенде Aldeken «Біртүрлі мамандықтар» туралы жазып еді ғой. Менің айтпағым өзге жұртты қайдам, бірақ, қазақты шамдандыратын бір түрлі кітап жөнінде болмақ. Өкініштісі, кітап қазақ тілінде емес. Макс Кучински деген біреудің 1925 жылы шыққан кітабы бар екен. Әлгі бейбақ өткен ғасырдың басында қазақ даласына саяхат жасаған көрінеді. Сол кітапты Дихан Қамзабекұлы немісшеден қазақшаға аударып беруді өтінген еді. Маған емес, мен немісше білмеймін. Үйдегі "қазан-аяқтың шопырына" тапсырды. Немісшесі судай болған соң айтқан өтініші ғой. Қазір кеш болса болды өзге шаруаны жинап қойып әлгі кітапты аударып жатырмыз.Аты:Steppe und Mensch. Kirgisische Reiseeindrücke und Betrachtungen über Leben, Kultur und Krankheit in ihren Zusammenhängen. Шыққан жылы һәм қаласы ретінде мына дерек беріліпті: Leipzig, 1925.
Көлемі 200 бет екен. Тарих үшін құнды шығар, бірақ әлгі кітаптың ішінде жазылғандарды оқысаң амалсыз «мүмкін емес!» деуге мәжбүр боласың. Мәселен, ол кітапта қазақтар туралы айта келе, біздің өзімізді таң қалдыратын әңгімелер жазылған. "Қазақтар ешқашан жуынбайды. Тамақ құйылған ыдысты қолмен сүртіп, жалайды да соған тамақ құйып бере салады. Сенің алдыңда бұл ыдыстан 10 адам, кейін 5 адам тамақ ішуі мүмкін" дейді. Тағы бірде "қазақтар баланың мұрнын да қолмен сүрте салады, құйрықты да қолмен сүртеді.Қолдарын жуып әуре болмайды" деп қоятыны тағы бар. Сөйте тұра "қазақтарға тамақтан бұрын және кейін қол жууды ислам діні әкелді" деп қояды. "Қазақтар ас іскен соң алақандарына толтырылған сумен ауыздарын шая салады", «бір қазақ маған: „біз дүниеге келгенде ғана жуынамыз. Одан соң жуынбаймыз“,-деп айтты», «бұл далада монша деген атымен жоқ» деп жазыпты. Әлгі Макс Кучинкси өзін дәрігер ретінде таныстырыпты. Шимай-шатпағының ішінде медицинаға қатысты әңгіме де аз емес. Бір қызығы "қазақ даласында жезөкшелер болмайды, бірақ, ұрланып секс жасайтындар болады.Оларда кейбір жыныстық аурулар да кездеседі" деп жазыпты. Қысқасы, біздің ата-бабаларымыз туралы біраз дүниелер жазыпты. Салт-дәстүр туралы, кедейлер мен байлар, ит жүгіртіп, құс салу дегендей біраз әңгіме айтады. Дегенмен, бұрыңғы қазақтардың қазір біз мақтана алмайтындай жағдайларын да жазыпты. Шын-өтірігін қайдам, әйтеу жазып кетіпті. Саяхатының нәтижесі болса керек. Әзірге кітапты толық аударып біткен жоқпыз. 200 беттің ішінде қазаққа қатысты «біртүрлі» әңгімелер әлі қанша рет айтылатындығын әзірге білмеймін. Аударма кезінде бізге кезіккені осы. Немісше білетіндерің болса интернеттен тауып алып, қарап көріңдер.
Бөлісу:

119 пікір

satibaldi
Бірден он данасын аламын, ріспек
zhanibek_nurish
ал мен тек біреуін аламын
satibaldi
Сенің әлеуетің маған қызық емес
satibaldi
Мұны да теріске шығарад ертең. Барлық халық малдың деңгейінен өткенімен шаруасы жоқ ешкімнің. Асылдан тудық деп, көт жырта беру — ақыры осындай материалдармен бітеледі, орыс тарихы дәлел оған.
satibaldi
Abai.kz пен masa.kz-ке сал
satibaldi
"Қыпшақ моншасы"
Aldarkose
«Түркістан» моншасы
satibaldi
Ертеректе тап осындай нас-лас болғанымызға күмәнім жоқ. Мысалы, "Қан мен тердегі" Шірмән ба еді, өмірде болған адам. Сол кісі туралы шалдардың айтқанын өз құлағыммен естідім: «Кешке түйесін жайлап келгеннен кейін, жаңа маздап жатқан отқа шапанын сілкіп-сікіп қалған кезде, биттер саулап түсіп, патыр-күтір болып жататын».
Gastarbaiter
Ертеректе тап осындай нас-лас болғанымызға күмәнім жоқ.
Қайдағы ертерек, жүз жыл бұрын түсірілген қарақалпақтардың суретін қарашы.
Сосын мәселе қай қаззақтар жайлы айтқанында. Сулы-нулы жерде тұратын қаззақтар әрине көлге түсіп, бұлаққа шомылуы мүмкін. онда да гигиена үшін емес, кәйіп үшін.
Қалған 80 пайыз қазақ жері шөлейтті ғой. Демек кесекпен көтін сүртіп жүре берудің еш сөкеттігі болмаған)

Боз жігіттер өздеріне сәл-пәл қарағанымен биттерін қағып, етігіне май жақса да (табиғи инстинкт брачный сезондық павлинденуінссс) отыздан аса бере биттеп құрттап жүргеніне күмән жоқ.
Жүз жыл деймін ау, кешегі сталиндік-пост-сталиндік заманда да Лениннің шамы жетіп үлгермеген аймақтарда сондай настық күнделікті күйбеңнің ажырамас бөлігі болды деп есептеймін. Өйткені су жоқ мекендерде күні кешегіге дейін құдық қазып малын суару тек байдың қолынан келген, ішіп-жуын суды да қаладан цистернамен тек байлар алдырта алатын. Қалғандарына тек ішуге ғана жететін.
Душтың да келгені кеше ғой.
Легенге ыстық су құйып сапыра шомылу бай-вельмождардың қатындарына ғана, онда да тек ерекше күндерде «Алғашқы жыныстық қатынас» тағы басқа жағдайда, сұмдық спа салоннан өткендей ритуал саналатынына күмән жоқ.
satibaldi
Жақсы, лично сенің бабаларың — тазайын болған деп қарастырамыз, ашуланбаш енді.
Gastarbaiter
тазайын болған деп қарастырамыз,
Негізі бұрыннан «Гаста және біз» деген ұғым бар ғой, легионыңдысс
Aldarkose
Сулы-нулы жерде тұратын қаззақтар әрине көлге түсіп, бұлаққа шомылуы мүмкін. онда да гигиена үшін емес, кәйіп үшін.
kokbori
Саған Балтабек Қыдырбекұлының «Алатау» кітабын оқуға кеңес беремін. Мүмкін атандығыңасалып, қажет емес дейтін шығарсың, бірақ тым ақылдылықтың шектеуі де болады. «Бояушы бояушы дегенде сақалын бояйды»
satibaldi
Өміріңде оқыған төрт кітаптың біреуі ме дейм, а?
kokbori
КетЧ, шовинизмнің үлгісін көрсетіп, бағыт сілтеген төрт кітаптың бірі
asaubota
осындай сөздерді бұрын да біреудің жазғанын оқыған едім. есіме түсіре алмадым, бірақ дәл осылай гигиена және ыдыс-аяқ тазалығы туралы айтылған.

менің ойымша қазақтың бәрі жағдайы жақсы, бай болған жоқ және мұсылмандықты да ұстанған жоқ. сондықтан қара халық сондай болса болған шығар. оған арланатындай еш себеп жоқ сияқты. сондай болса болған шығар, отырықшылыққа көшкенге дейін.
satibaldi
Атам лас болмақ түгілі, қорада тұрып шөп жеді ме — енді маған да бәрібір ғой. Күйіс қайыратын кісі болуы да мүмкін. Ең бастысы өз заманының түсінігімен-салтымен өмір сүрді. Шаруа онда емес.
Бұл кітапты — соңғы жиырма жылдықта тонна-тоннасымен шыққан тарихи еңбектердің, ұлтшылдар мен фашистердің өздерінше түзген теориясының тұрғысынан қарау керек. Бұл кезде, БАРЛЫҚ КӨШПЕНДІ МӘДЕНИЕТІН ақтаған кітаптар әдіре қалады. Ақтағанда, еуропалыққа арнап, біз мынадаймыз деген еңбексымақтар. Мен соған разы боа отырм. Әйтпесе, профессорлар студенттен бетер қаптап кетіп еді.
Лібәдтар, мойындауға тағы 10 жыл керек болад.
satibaldi
Бала кезде оқыған ағылшын экспедицияларының жазбалары да күс-күс халық болғанымызды дәлелдейді. «Ботагөзде» осындай бірдеңе бар айтпақшы, типінақ, «ырысымыз қоса шайылып кетед» деп, ыдысты жудырмайд, одан типінақ көзі ашық Асқар жиіркеніп жүреді.
Gastarbaiter
Маңғыстаудың кей ауылдарында үй сыпыру әлі күнге дейін ерсілік деп естігем.
alashaman
«Сабын байларда ғана болған. Кедейлер қолдан сабын жасап алады екен. Қара сабын» деп жазып қойыпты. Бірақ, мынандай сөйлем тағы бар: «бойжеткен тұрмысқа шыққанға дейін ешкіммен жыныстық қатынас жасамайды. Ол олардың көнеден келе жатқан салты. Жастардың, қыз-жігіттердің ойын-сауықтарында эротикалық сипат жоқ» дейді
satibaldi
Мына неміс жылнама жазған ба өзі, әлде неміс порносының негізін қалаушы ма?
alashaman
Толық аударып біткенде талай деректер кездесер. Бұл немістің қазақ даласына саяхат жасауына Бөкейханов, Досов, Кемеңгеровтар көмектесіпті. Сосын Омбы губернаторы крышбайт етіпті
satibaldi
Анау Жақып сән түзеп, сауық құрған.
Құрдасым емес пе еді бір күн туған?
Мен туғанда, табылмай қара сабын,
Ол туғанда, иіс сабын тәнін жуған.
© С. Торайғыр.
kokbori
Жастардың, қыз-жігіттердің ойын-сауықтарында эротикалық сипат жоқ»

мынауы тым өтірік, қазақтың тек ақсүйек ойынын алып қарасақ жеткілікті
alashaman
Қыста зимовка деп аталтын жер кепелерде тұрады. Онда ағаш еден боламйды. құмды таптап-таптап отыра береді. Ағаш едені бар, ағаштан тұрғызылған үйлерді Қарқаралы жақта кездестірдім. Үйге жарық аз түседі. Жаққан от жақсы қызғанымен үйді дұрыс жылыта алмайды.Ірге мен жапсарлардан жылу далаға кетеді. Үйде паразиттер толып жүреді" депті
satibaldi
Үйде паразиттер толып жүреді
Бұл жерде жылнамашы отағасының құрдастарын айтса керек…
alashaman
Мүмкін. Дегенмен бит-бүрге де жетіп артылған ғой. Айтпақшы, бұл немістің «паталогия докторы» деген атағы бар екен. Ауру-сырқау, генетикалық ауытқу, жұқпалы дерттер туралы зерттеген бәле екен. Перу еліне десаяхат жасапты. "Қазақ қыздарының шолпысын Оңтүстік Америкадан да кездестірдім" деп қоятыны бар нақтың.
sammita
зимовкаң қыстау шығар.
Ағаш едені бар, ағаштан тұрғызылған үйлерді Қарқаралы жақта кездестірдім
орманды өңірлерде болған ағаш үйлер.
Gamk
Зимовка — жертөле
sammita
қыстау-зимовка
жертөле, жеркепе-землянка
Gastarbaiter
Биттер-бүргелер күні кешеге дейін қазақтардың тұрақты серіктері болды емес пе?
Еуропаңның шығыс бөлігінің орта халық өкілдері де өте нас халық әлі күнге дейін.
Әсіресе серб-хорват, румын-молдавандарың біләт, вагончиктерінің қасына тышақ қазуды білмейді, боқ сідігі қыста термиттің ұясындай бір метр төбе болады, ал жазда бүкіл ауласына ағып жатады, эколог басқырлар.
alashaman
Басында осы кітапта айтылғандарға біздің «асыл тұқымдылар» шуылдап қарсы шығатын болар деп ойлап едім. КЕРЕКтіктер мықты екен, бәрін түсініп отыр. Бұл кітап бір ғасыр бұрын шыққан дүние. Кітапта бізді қалай жамандаса, солай мақтайтын жерлері де кездесуі мүмкін. Әлі толық аударып біткен жоқпыз. «Сырт көз сыншылығын» жасапты. Қолшатырдың тарихының өзі еуропаның қандай боғландығын көрсетер еді. Айтпақшы, «1300 бөлмесі бар Версаль сарайында туалет жоқ екен» дегенді де өзім жазып едім осында нақ
AKY
өзіңіз де «біртүрлі кітап» деп аса жақтырмай жазып едіңіз, демде өзгеріп шыға келіпсіз   
alashaman
Басында ұнамағаны рас, адамның жамандығын бетіне басқан кезін "ұнатамын" дейтіндер шықса сенбес едім.
Gastarbaiter


Тазалыққа қатысы жоқ ау, дегенмен ескілікті көздеріңе елестете отырыңдар.

Бомонд келіншектері екенін сырғасынан, және латын әліпбиін танитындай сауаты болғанынан ғана білуге болады. 1930-шы жылдар дейді автор.
zhanibek_nurish
Кітаптың қазақ тіліндегі атауы қалай болады?
asaubota
Все же киргизы ныне так дики, что в состоящую при меновном дворе мечеть редкой для богомолия ходит, да почти и не один. Хотя и был им около той мечети трактамент, но редкой киргизец в ту мечеть входил, а ухватя вареного мяса, уезжали в степь. Итак, кажется мне, мало они привязаны к магометанскому закону.

— Киргизцы вообще сильны и проживают до глубокой старости, очень мало чувствуют они жестоких болезней, а зараз совсем не знают, не видно также здесь и уродов; подобно как и все дети природы редко несут они следы безобразия, и кроме неповоротливости и толстоты киргизцы были бы для виду из числа приятных народов. Невоздержанность к любострастию и главнейший порок их — нечистота, которая видна во всей жизни их, к старости заражает киргизцов венерическими и глазными болезнями, сыпью, ломотой, иногда же посещаемы бывают горячками и зубными припадками.

— Бураны (или снежные ветры) заносят по временам всю кибитку их снегом; и тогда, чтоб выдти оттуда, они должны прорываться, но врожденная в них леность, а наипаче в таковое время, заставляет их сидеть там долго иногда без пиши и без огня.

— Многие считают киргиз легкомысленными от природы, легко возмутимыми под самыми нелепыми предлогами. Это не совсем справедливо и едва ли эта укоризна относится к ним более, нежели к другим народам. Киргизы одарены вообще чрезвычайно здравым и светлым умом.

sites.google.com/site/istoriabezskazok/Home/kazahi/dokumenty/kazrus

мына жерде біраз қызық нәрсе бар екен, ерінбей біразын оқып шықтым.
Dinara
Мурат Аджи бір кітабында осы тектес нәрселерді жазады, еуропалық бір зерттеуші қазақтарды орманда өмір сүреді деп жазған деп. Есіме түспей отыр нақты, біраз нәрселер айтылған еді сол жерде.
Осы сіз айтқан Макс Кучински деген біреудің осы кітабын мысалға алуы әбден мүмкін Мурат Аджи.
sammita
немісшеден қазақшаға аударып беруді өтінген болса, әзірге жыртыңдап рұқсатсыз жариялай беруің жөн емес. Мына түріңмен, тұтас кітапты оқитын түріміз бар шабашкіңдіс
alashaman
Әңгіме болсын дедік те. Енді онсыз да ондағы нәрселерді жазбаймын.200 бетті аударып осында салсам, КерекИНФО кітапхана болып кетер
aikarakoz
Қазақ аталарым жуынуды үйреніп, тазалық сақтайтын кезінде дүниеге келгенім қандай жақсы болған
omarbirat
Кітап аудару деген соң еске түсіп кетті. Баяғыда бір кітапты 10 шақты адам болып 2 апта төңкергеніміз бар еді. Тапсырдық. Бір ай өткен соң жаңалықтардан әлгі кітаптың қазақша аудармасының тұсаукесерін көрсетіпті (жұмыстан соң үйге келіп телебизір көруге мұршасы болған кәлегіміз көріп қалған ғой). Сонда әлгі «аудармашы» «бұл кітапты екі жыл аудардым» деп тұр дейді
Gastarbaiter

Корейлік «Аум Синрикё» аталып кеткен Мун шіркеуінің кітаптарын да ағылшыннан қазақшаға аударып нәпақа көрген кезім боп еді, жоқшылықсстың. Соңында өзімнің крышам кетіп, сеніп қала жаздадым 4 шындықтың пайғамбарына. Талай таныс аудармашы қыздар лағып кетіп қалды, біреуі Кореяға қызығып, біреу корей тілімді жетілдірем деп, біреу жеке өмірімді жайғастырам деп (бай қарап), уопшым сектант боп шықты біразы.
Иегова күәлары да кітаптарын солай аудартса керек.
satibaldi
Бәсе нақ, қазақшасы мықты еді «Аум Синрикё» — жапондық айтпақЧ.
Gastarbaiter
Білә, енді «Орыстың Шварцнегері деп Невскийді айтттық емес пе, Мун мырзаны да „Корейлік Аум Синрике“ дейтін тілшілер, ашуланбаш...
a63a1
Осы күнге дейін бар, ауылға бара қалсаң беті-қолы күс-күс маңқасы ағып жүрген жалаңбұт балаларды көресің, атадан қалып кеткен әдетқой.
sammita
бала-шағасына мүлдем қарамайтын әке-шеше болады: е жуындырмайды, е үсті-басына қарамайды( Ол аш-тоқ, үйде-түзде шаруасы жоқ, әйтеуір кешке бір келеді ұйықтарда))
AKY
сондай балалар күшті болып өседі деген түсінікті қайтерсің)))))))))
aikarakoz
«Көз тимейді» дейтіні бар ещо
sammita
)) е мақұл, 7-8 баласы болса, шаруадан қолы тимей жатса бір сәрі. Ал айналдырған екі балаға қарамай, ыбырсып түкке үлгермей жүретін әйелдер
AKY
өсссекші Самми
sammita
өсек нақты бір адам туралы айтылады, ал бұндайлар көөөөп.
Gastarbaiter
Баласының мұрнындағы маңқа үшін әйелін сабауға дайын еркектерді білемін.
Өйткен фанатизмінсс. Бірде бір бұтақбас қызымның маңқасын көріп, әйеліме сын айтып жатыр. Әйелімнің туысқаны болмағанда, «пошел нахуй, не шаруаң бар» дер едім.
Өзімнің балам, керек болса, қысқа қақтап жеп қоям ал маңқасын, шаруалары болмасын.
sammita
әй маңқа ғана емес, мүлдем нас қараусыз лағып жүретін балалар болады))
ас болсын))))
Gastarbaiter
Біздің көшенің жартысы солай жүреді. Жазда мүлде дым кимейді трусыдан басқа.
Кешке жатарда ғана жуындырады. Қолына нанға қант сеуіп, (әрі асса май жағып) жібере салады далаға.
Өздерін күтіп жүргендері де шамалы.
sammita
содан жаман болғамыз жоқ десей
Gastarbaiter
Осы айтылғаннан айтарымды түсінбесең, қайталап қажеті қанша?
Қаззақтардың басым бөлігінің жағдайы нашар әлі де. 5-сыныптан әрі қарай оқымағандар да көп.
Шыны керек әке-шешем дәрігер болды, басқаша тәрбие алдым, менде есі дұрыс адам боп кету мүмкіндік әу бастан бар еді, сондықтан "өздерінен көрсін" деп көрмегендей бола алмаймын.
sammita
жә, қалғанын агентпен ұрысшы
Gastarbaiter
Бірдей дәрежеде болғанда ұрысамын. Әзірше түсіне қоюың қиын.
sammita
онда күте тұр, екіншісін не қылмай
Gastarbaiter
Неғып қойдым әлден,
a63a1
Маңқалардың өзін керемет әдемі суреттейтінді айтсайш, анау-мынау емес, екі Ақбозат!
alashaman
Кітапта өсек туралы айтылғандарды жазсам sammita «немісшеден қазақшаға аударып беруді өтінген болса, әзірге жыртыңдап рұқсатсыз жариялай беруің жөн емес. Мына түріңмен, тұтас кітапты оқитын түріміз бар шабашкіңдіс» деп ұрыса ма деп қорқып отырмын, әйтпесе әлгі неміс қазақ әйелдерінің өсек айту "өнері" туралы жазыпты
sammita
мынаны Қамзабекұлы оқып қойып, шабашкіңді ала алмай қаласың деп қорқам да тәйірі
AKY
Дихан ағайды танимын, приемныйындағы Лаура — подружкам
alashaman
Мен бір-екі сюджетін ғана айттым. Кітап бақандай 200 бет. Кейін шыққан кезде сендердің миларыңа «мына кітапты сатып алу керек» деген ой келетіндей етіп жарнамасын жасаймын Қазірдің өзінде мен Дихан ағаның жасап жатқан жұмысын тәп-тәуір жарнамалап жатырымын ғой.
alashaman
Онда өшіріп тастаймын қазір
AKY
өзіме сақтавалдым
sammita
өз рөліңдесің лентаңдыссс
alashaman
давай Дихан ағайға да айта сал. КерекИнофның тұрақты оқырманы болып кетсе жаман болмас осы сайт. Қалай болғанда да ғалым адам, проректор ғой. Керек-тің құрметті профессоры атағын Сатыбалды ол кісіге қиятын шығар
Marco
Шыңғыс хан жауынгерлеріне өзен-көлдерге жуынуға, киімін жууға тиым салған. Қағанның заң-зәкүндері 19-ғасырға дейін жүріп келгенін ескерсек, бұл үкімі де бұлжытпай орындалған шығар деген ой келеді.
omarbirat
Қазақтар туралы ескі жазбаларды оқып, шынымен қазақты мақтағандарын аз кезіктіріппін. Бірақ маған по қи, кезінде сондай болса болған шығар. Қазір тазалықтың не екенін біліп жүрміз бе — бастысы сол.
konvict
Толық қосыламын
xsanatos
Европалықтар да айлап-жылдап бастарын жумаған ғо, нақ! Парик киіп, иіс суды үстіне құйып алып жүре берген деседі. Лібә, бәрін қоя салшы, секстен кейін қалай жуынбауға болады???
a63a1
Қазақта секс болмаған
xsanatos
Европалықтарды айтып отырмын ғо!
a63a1
ааее иә оларда болған секс, болған.
qisyq
Қазір де бар.
AKY
ал бізде ше?
qisyq
Бізге солардан келді ғой секс деген. Азғындатып бітірді ер түркінің ұрпағын шаш сипап көбейген. Атам қазақ біліп пе еді секс дейтін дертті бұл. Енді міне алдымызда жалаңаш тән, көттұғыр. Ақөлеңіңдіссс…
a63a1
бвуаахаахахахахахаха
AKY
көттұғыр.
мына сөзді түсіндіріп жіберсеңіз
qisyq
Бір секс-шоптан аударма келіп түсіп еді, соның ойыншықтары атауларын аударып отырмын, мемлекеттіктілгеқолдауыңдыссс…
Gastarbaiter
тұғыр деген тіреуіш қой былайша айтқанда.
qisyq
Мағыналық жағынан айырмашылық бар сияқты. Тіреушішпен тіреп қоясың, ал тұғырдың үстіне қойып қоясың. Мүмкін, қателестім.
Daniar-Alan
еуропалықтар үлкен дәреттен соң артын қағазбен сүртуді қытайлардан үйренген дид білетіндер…
asaubota
за то біздің бабаларымыз батыр болған!

(бабаларымыз қорқақ болған дейтін ұлт жоқ шығар, сонда да айтып жатқаным ғой)
Gamk
«Тазалық — жарты иманың» халық нақылы.
Aldarkose
Бораттың ата-бабаларын сипаттап беріпті  Явно артық кеткен тұстары бар. Қарашы, " құйрықты да қолмен сүртеді. Қолдарын жуып әуре болмайды" дегені несі? К*тті қолмен сүртпегенде аяқпен сүрте ме?
ken
артты сүрту құралы ретінде кесек әлі де қолданыста.
бала кезімде өзімнің де талай рет қолданғаным есімде.
satibaldi
Ұлтшылдарды, национал-фашистерді түсінбеймін.
Ал епті, ал жақсы, бір күні көк аспан қақ айырылды да, Тәңірі (Шива, Иешуа, Яхве, Иса, Мұса, Әзәзіл — нужное подчеркнуть) басын шығарып:
— Әй лібәдтар, адамзаттың барлығы — қаззақтардан тараған, көттеріңді қысыңдар! — деп, тектілігіміз бен ұлылығымыз жөніндегі сұраққа соңғы нүкте қойды делік.
Енді сұрақ: Сосын???
kokbori
Енді «Шиваны аспаннан шығарып, мазалаған кім?» деген сұрақ боп тұр
satibaldi
Не істейсің дейм осы Аспан Әміршілері өзі бекіткен осындай инфоны? Не істейсің?
kokbori
не істейін, Қазақтар Олимптің биігіне шыға алмағаны несі? Геракл неге қазақ емес деген сияқты сауалдарға жауап болар
Gastarbaiter
Гитлерге сондай Аспан Әмірлішері бекіткен аяттар келді емес пе?
satibaldi
Гитлердің Аспанға мұқтаж болғанын білмеппін. Керісінше, Құдайлар оған жалбарынған болар.
Gastarbaiter
Не болса да, осы инфоны дәлелдеген күні Мүштәр Мақанов бастаған бір топ қаззақ қоғамды біртіндеп қанбұзарлар мен славян-кавказ сияқты «лас» элементтерден тазартуға ашық түрде кіріседі. Және басқа ұлттарды соған шақырады. Ах, ия ұмытып барамын, сарттар да қаззақвагеннің қошқыл иісін татады.
kokbori
Ал епті, ал жақсы, бір күні көк аспан қақ айырылды да, Тәңірі (Шива, Иешуа, Яхве, Иса, Мұса, Әзәзіл — нужное подчеркнуть) басын шығарып:
— Әй лібәдтар, адамзаттың барлығы — қаззақтардан тараған, көттеріңді қысыңдар! — деп, тектілігіміз бен ұлылығымыз жөніндегі сұраққа соңғы нүкте қойды делік.
Енді сұрақ: Сосын???
Осыны Ғ. Мүсірепов жазып кетті емес пе?
satibaldi
Бұл нашар прозаиктің мұндай ой айтқанын білмеппін, төл сөзін жеткізші, плз.
kokbori
Бұл нашар прозаиктің
Бұған жететін жазушыны көрсетші, бейне бір прозаны зерттеп жүрген адамша сөйледің ғой, Мүсіреповтың «Адам ата мен Хауа ана» деген шығармасы ма ед, ұмытып қалдым, сонда Хауа ана "Ұятыңды жап" деді қазақша, алманы жеген бойда…
Немесе, жерге құлаған екеуі мұзға сарт ете қалды. Сөйтсе құлаған жері Балқаш көлі екен. Адам ата тізесімен түссе, Хауа ана жамбасымен құлады. Содан бері еркектің тізесі, әйелдің бөксесі мұздай болады. Бұл салқындық біздің Балқаштың мұзы… Жұмақтағы алма ағашынан түскен дәндер төгіліп қалып апорт пайда болда деген сияқты сөйлемдер бар
satibaldi
Бұған жететін жазушыны көрсетші
Мысалы, Гесиод
kokbori
Расында да мықты ғой, Аалы Туткучевке қарағанда
Gastarbaiter
Білә, қыртыған екен.
Мынадай да әнек бар, көңіліңе демеу болсын.

Бірде Хауа Ана Адамға келіп, «Давай жата кетейік!» депті. Адам ата болса: Қойнақ, сенің тесігің де жоқ" депті. Хауа Ана жылап жіберіпті. Оның жылағанын Тоқылдақ көріп қапты, да көмектеспек бопты. Содан бері әйелдің тесігі бар, ал тоқылдақтың тұмсығы қызыл болады екен.
Хауа Адамға келіп, «Дабай жатайық енді» депті.
"Қойнақ, әпшуіңде тым болмаса түк жоқ депті. Тағы жылайды Хауа ана. Оны тышқан көріп қойып, көмектеспек болады. Содан бері, тышқанның құйрығында түк жоқ дейді.
«Ал кеттік енді жатайық» депті Хауа Адамға.
"Қойнақ, құп-құрғақсың ғо, лібәймайд!" депті.
Хауа ана жылап жіберіпті. Оны көрген балық көмектеспек болады.
Содан бері түсініксіз дейді, әйелдікі ме балық саситын, әлде балық па әйелдікіндей саситын?"
Janasil
Бұл саяхатшы байлардың арасына түспеген секілді, кәпір деп жолатпаған шығар. Кітабын кедей кепшіктің арасында жүріп жазған секілді. Ол сипаттағандай қазақтарды қазіргі заманндада табуға болады ғой.
temir1986
Жаңағы неміс ең бірінші өз халқының да тарихына қарап алғаны жөн ау. шынынна келгенде адамзаттың барлық тарихы күл мен ластың арасынан өріліп шыққаны рас қой.
ken
аударып болдыңдар ма?
болсаңдар эл.нұсқасын берш
bireumin
соны жазган адам, озi жуда азып тозып, ушынып, олiп кала жаздаган шыгар. Казакта кыртыган анекдот бар, бiлетiн шыгарсындар, КУТАЯГЫМ КЕТТIДЕ КУТЫМ КЕТТI, дейтiн. Бiрак Тараз каласында, ортагасырда салынган монша музей боп тур. Айтуларына караганда бiз сиякты шелек-шелек комiр, буу пакрышка жакпай-ак, бiр свечанын жалынымен кыздырган деседi. Оны арнайы ундi елiнен уста жалдап акеп салдырыпты. Куй сен, куй сенбе.
temir1986
Кітап қайда қашан оқимыз.