Жарияланымдар

BlogCamp-2013. Алматыдан қашу операциясы.

Пролог
Алматылықтар бұл күнді асыға күтті. Алматыдан қашуды ең көп қалаған e_zhalgas екеуміз сияқтымыз, вокзалға 21-ші наурыз күні еп-ерте келіп алыппыз. Пойыз қойылып, бәрі жиналғанда топырлап, айқайлап-шулап мініп алдық. Алматы қаласынан шыққан соң пойыздың «Ресторан» деп аталатын бөлігіне қоныс аудардық. Ол жерде не болғанын жазбаймын, өйткені оны сол жердегілер ғана біледі және сол түннің куәгерлерінен бөтен адамдар білуге міндетті емес
Әрі қарай

Chance күнделігі: Vida

Chance-тың жаңа түрі шығыпты. Бәрін басынан бастайын.

Chance украиндықтардың төл машинасы емес. Мысалы бірінші «Chance» — бұрынғы «Daewoo Lanos» (кейін «Chevrolet Lanos») екенін бұған дейін жазғанмын.

Укрина «инженерлері» келесі моделге бас ауыртпай, 2008 жылы шыққан Шевролет Авеоның (Chevrolet Aveo) логосын алып тастап, Vida деген ат беріпті. Қарсы алыңдар, алдарыңда Chance Vida (седан мен хэтчбек):


Әрі қарай

Блогқұрылтайды видеомен бейнелеу. Менің нұсқам.

БлогҚұрылтай-2013 шарасының үйлестіру тобы ұйымдастырған видеобайқауға орай кино стилінде тизер-трейлер жасадым.

Қыран-топан күлкіге батырамын ба деген азғын қияли пантазиям болып еді. Өкінішке орай, фото-видео материалдардың жеткіліксіз болуы ойдағы идеямды толықтай жүзеге асыруға кедергі болды.

Қарап, бағасын беріңдер:


Түнгі 4-ке дейін істедім. Енді жұмысқа келіп ұйқы басып отыр
Әрі қарай

Chance күнделігі: Бірінші техникалық күтімнен өту


2000 шақырым жүргеннен кейін автосервиске барып техникалық күтім (әрі қарай — ТК) жасату керек. Оған май ауыстыру, ремендерін тарту, диагностика секілді ұсақ-түйек қызметтер кешені кіреді. Құны 8 мың шамасында. Бармауыңа да болады. Бірақ мен бір көрсетіп алуды шештім.

Жалпы 2000 шақырымды 3 ай жүріппін. Осыған дейін анықталған ақауларына тоқталғым келеді.
Әрі қарай

Алматы жолдары

«Жлъямаш, нах», — дерсіңдер, бірақ 2 жылға жуық жүргізушілік тәжірибемде алған әсеріммен бөлісуді жүн санадым. Әңгіме Алматы көшелері жайында.

Өзім машинаны адам ләззат ала отырып айдауы керек деп есептеймін. Қажеттілік немесе мәжбүрлік арқылы «көтензорлықпен» айдасаң — жақсылыққа әкелмейді. Ескі «Пассат» айдағанда оны жақсы сезінгенмін. Бұндайда ойың сан-саққа жүгіреді: «машина жолда бұзылып қалмай ма?», — деп бір уайымдайсың, бұзылған жағдайда әрі қарайғы әрекеттеріңді болжап тағы уайымдайсың, көлігіңнің қалыптан тыс бір дыбысына назар аударам деп тағы көңілің бөлінеді, сөйтіп жүріп жүрген жолыңды да ұмытасың, пробкаға тұрмаудың амалымен баламалы жолдар іздеуге арналған ми бөлігің де істемей қалады. Жолда сөйтіп тормозить етіп тұрғанда айналаңдағылар «бепілдетіп» тіпті мазаңды алады. Сөйтіп әйтеуір А пунктінен Б пунктіне аман жеткеніңе шүкіршілік етіп жүре бересің.
Әрі қарай

Радиоэфир құпиялары


Радиода бұрын істеген адам ретінде, және енді радиоға оралмайтын шығармын деген оймен (бұндай жаңалықтан кейін ешкім шақыра да қоймас ) оның кейбір құпияларын ашуды жүн санап отырмын. Мүмкін бір үлкен құпия да емес шығар, просто ішіме сыймай бара жатыр даЧ. Бір жағынан жігіттер пішен тиеп тастағанша әңгіме болсын.
Әрі қарай

Chance күнделігі: Бірінші техникалық қызмет

Өткенде одометрім істемей қалған еді ғой. Жаңа барып, сервис орталықтан істетіп алдым. Кепілдікке кіреді екен, тіпті сервис кітапшасында «Одометр ауыстыру» деген арнайы беті де бар екен: демек бұлардың одометрлері тез кетеді.


Сервистері ұнады. Аздап сылбырлау, бірақ жалпы тұрғыда қызметтеріне көңілім толды. Процесін түсіндіре кетейін, кәделеріңе жарап қалар:
Әрі қарай

Chance күнделігі: Төменгі одометр капут

Кеше бензин құйғаннан кейін, одометрді әдетімше «нөлдегем», содан кейін істемей қалды. Сол нөлінші километрді көрсетіп тұра береді. Қалай ойлайсыңдар, панельді өзім ашып, тексере аламын ба, әлде механикке бару керек па?
Әрі қарай

Chance күнделігі: Қателіктермен жұмыс және бастапқы шығындар

Өткен постымда екі брак туралы айтып едім ғой. Мәселелер шешілгендей болды.

1. Салонның артындағы диванның бір жағы астынан дұрыс бекітілмепті. Орындықтың астында ілмек бар, бірақ сол ілмек кіріп тұруы тиіс саңылауға салғанда ілінбейді.

Шешімі: Ілмекті қысқашпен қайырса дұрыстап ілінеді екен.

2. Артқы фарлары екі түрлі.

Шешімі: Өзі солай болуы тиіс екен. Жалғыз Шастан емес, басқа маркалардан да артқы фаралардың екі түрлі болғанын байқадым. Так что, зауыт ақауы емес.
Әрі қарай

Chance күнделігі: Бейімделу

2012 жылы 30 қазан күні «Chance» автомобилін салоннан алып шықтым  Жолда «теряться» етіп, әрең келетін шығармын деп ойлағанмын. Бірақ, үлкен жолға шыққаннан кейін 2-3 минуттан кейін қорықпай айдап кеттім. Одан кейінгі бірнеше күн уақыт бейімделуге, номер алып, көлікті тіркеуге, салық төлеуге, сақтандыруға кетті.
Әрі қарай