Симона қарындас менің сізге беретін азғана ақылым бірінші сөздің мәнін түсініп оқыңыз. Хиджап кисін делінген жер бар ма менің жазбамда? Мен жақында болған бір оқиғаны айтып берейін. «Жақында бір қалаішілік тасымал автобусына мінген едім сол автобуықа мір қазақтың қаракөз қызы мінді. Ана қыздың беті аулақ бұтына киген юбкасы ббір қарыс та шықпайдыау шықпайды… Кондуктор жолақысын сұрап келгенде қолындағы сумочкасын түсіріп алды, енді жаңағы сөмкешесін алу үшін еңкейгенде ана қызға еркектер тұрмақ бүкіл әйелдердің өзі еріксіз назар аударды. ішінен киіп алған ішкиімінің әр қыртысы, әр нүктесі анық көрініп тұрды. Ал бұған не дейсіз??? Мына көрініске шыдамаған бір егде тартқан әйел (яғни әже) ашулы дауыспен „шырағым ақыры көрсететінің бар екен бетіңді бояй бермей к… тіңді де бояп алмадың ба?!“ деп қалды кейіп» Ал енді кімнің МАЛ екенін маған айтып берші өтініш
Менімен көп адам келіспес бірақ өз ойым қазіргі таңда зорлыққа ұшырап жатқан қыз келіншектер өздері кінәлі деп санаймын. Себеп сұрайтын боларсыз әрине бар:
Көз алдыңызға елестетіңізші көшенің екі бетімен екі өыз кетіп барады, оң жағында Хиджап кимесе де әуретті жерлерін жауып қымптап киінген, ал екінші бетінде қысқа юбка, көкірегі торсиып сыртқа шығып кетейін деп тұр, Беті-аузы барынша боялған. Енді сұрақ мына екі қаздың бірінншісін зорламақ тұрмақ ол жайлы ойлаудың өзі ұят сияқты, ал екіншісін көргенде еріксізден ойың бұзылады. Мені көрдіңбе? Мені қалайсыңба? Қолың жетсе сендікпін деп кетіп барады… Ал осы мүсінді көргенде қозбаған еркек еркек емес әтек шығар. Өзі сұранып тұрған адамды солай ету дұрыс та шығар мүмкін… Қалай ойлайсыз???
Еее Жеңеше ер адамдар солай келеміз. Ол біздің ВКМ айтқандай жауапкершілігіміздің жоқтығынан емес. Ал егер жұбайыңыз ақын болса ақиық ақын Мұқағали ағамыздың айтқанына назар аударыңыз:::
Шыныменен ақын жанын қалайсыңба?!
Шыдайсыңба шыныменен талай сынға?!
Ақын деген бірде қарт, бірде сәби.
Қартты силап сәбиге қарайсыңба?!
Ал призентацияшылдар мен де барғым келеді. Ол жиын не үшін болады? Неге Шымқалада? Оған кез келген мен сияқты қаңғыбас қатыса алады ма? Не апару керек? Кайфовать ететін жер болса қалып кетіп жүрмейін. Сәбірәзімнен қашпаймын өз атымнан да ата аламын! Қыз алыпқашуға да адйынмын!
Керемет! Қазақтың дархан даласы мен ХХІ ғасырдың көркем қаласына ден қойған көпшілікке арналған туынды екен! жарайсың бауырым!!! Еңбегіңе табыс тілеймін! Егер қажет болса менде де біраз суреттер бар әлі еш жерде жарияланбаған!
Нілә еш ренжіме неқой да түсінбедім. Мынауың сетевой маркетинг оқитындардың ми ашытуы сияқты бір долбоизмгой. Қатты айтып айтып тастасам ренжіп, жіп іздеп дүрме асылуға. Бұл тек манің ойым!
АЛЛАҺтан басқа тәңір жоққой, бірақ екінші орынды басатын ол әрйне ана… Ол ақ жаулықты болсын болмасын, бірақ осы жерге қожаны қосудың қажеті не еді??? Әлде қожада кеткен өшіңіз бар ма еді?
Көз алдыңызға елестетіңізші көшенің екі бетімен екі өыз кетіп барады, оң жағында Хиджап кимесе де әуретті жерлерін жауып қымптап киінген, ал екінші бетінде қысқа юбка, көкірегі торсиып сыртқа шығып кетейін деп тұр, Беті-аузы барынша боялған. Енді сұрақ мына екі қаздың бірінншісін зорламақ тұрмақ ол жайлы ойлаудың өзі ұят сияқты, ал екіншісін көргенде еріксізден ойың бұзылады. Мені көрдіңбе? Мені қалайсыңба? Қолың жетсе сендікпін деп кетіп барады… Ал осы мүсінді көргенде қозбаған еркек еркек емес әтек шығар. Өзі сұранып тұрған адамды солай ету дұрыс та шығар мүмкін… Қалай ойлайсыз???
Шыныменен ақын жанын қалайсыңба?!
Шыдайсыңба шыныменен талай сынға?!
Ақын деген бірде қарт, бірде сәби.
Қартты силап сәбиге қарайсыңба?!
Сіз қайта мақтан тұтыңыз.
Еріктен тыс жанарымнан жас тамды.
Көргеннен соң ұшақтағы жас қанды.
Ұшақпенен келіп жеткен сұм ажал,
Алып кетті өзіменен жас жанды.
Қайран халқым, қайран елім, қазағым.
Тағы келді, тағы болды аза күн.
Ия АЛЛАҺым өтінемін, жалынам…
Естілмесін бұдан былай азалы үн.