Менің білуімше бұл кісі сопылық бағытты өзі ғана ұстанып қоймай, Қазақстан арнасы арқылы оны насихаттаған. Ақиқаты Аллаға аян. Кінәлі-кінәсіз дегеннен ештеме өзгермейді.
Мұндай жарыстарда азиялық, ақ, қара, сары, қызылдарынан екі-үшеуден іріктеп алатын болар. Біздің қыз азиялықтардың ішінде үздік танылып жатса неге қуанбасқа? Білуімше қазақстандықтардан бұл байқаудың финалдық бөлігінде көптен бері өте алмай келе жатыр. Он шақты жыл бұрын Кравцованың алғашқы үштікке көтерілуі ең үлкен жеңіс.
Қазақстан дегенде Алматыға ғана келе жатырсың ба? Егер өз суреттеріңді халыққа көрсету мақсатың болса, ондай көрмені Атырауда да ұйымдастыруға болады. Мысалы, біздің қалада «Ақжелкен» шығармашылық орталығы ондай ұсыныстарды қуана қабылдайды. Қызығушылық болып жатса байланыс телефондарын, пошталарын бере аламын.
Автор «Алматыны алкогольдан құтқарайық» дегенде, бәріміз бас қосып жиылып арақты көбірек ішіп қаладағы арақтың азаюына ат салысайық дегенді айтқысы келген секілді.
Біздің мемлекетте Президент пен Астананың пиарына бөлінетін қаражаттың (бюджеттен бөлінетін) көптігі сондай оны көрген журналистер де, киношылар да, ақын-сазгерлер де, әншілер де сырт айналып өте алмайды. Салық төлеушілер аман болсын.
Тың бастама. Сұраныс болатынына сенімдімін. Сәттіліктер тілеймін.
Аршат, осы вордпресстің seo-ға икемділігі қалай? Керекинфода тұрған LiveStreet іздеу моторлары үшін мейлінше бейімделген секілді. Кілттік сөздерді лезде индекстеп тастайды.
Әрі LiveStreet жақын уақыттарда wordpress жиынтығын шығарамыз дейді ме. Олай болса, осы движокты әлгіндей жаңалықтар сайтына да пайдалануға болады ғо, а?
Басында үйренбегендіктен көз жатырқап еді, енді енді артықшылықтарын сезініп келемін. Дизайн қазіргі үрдіс бойынша планшеттерге көбірек ыңғайлы етіліп жасалған. Саусақпен шұқылағанда кәдімгідей ыңғайлы. Өз басым поштаны көбіне стационарлы компьютерден қарайтындықтан «Компактный» дегенін қойып алдым.
Ең басты жаңалығы иконкалар түсінікті, көрнекі бола түскендігінде. Жәшіктің шапкасының жоғары төмен жылжығанда қозғалмайтындығы бір қуантып тастады. Дәл сол шапкадағы саймандарады жиі пайдаланатын едім.
Біздер Атырауда сақалды керекші Лоламен кездестік. Алматы-Астрахань сапарында жарты күнге Атырауда аялдаған екен. Жақын уақыттарда Астанаға да барамын деді.
Машина жүргізгенді жан тәніммен сүйемін. Әсіресе, тегіс жолда жылдамдық көтергенде ерекше рахаттанып қаламын. Қала ішінде машинамен жүргенде, енді, біраз жүйке жасушаларын тоздыруға тура келеді.
Машинасын жөндеп қоя алмайтын жүргізушілер. Үш машина сиятын жерге машинасын көлденеңінен қойып кетеді де, кейін шыға алмай жүреді. Шығатын жолды жауып кететіндері де бар. Қалыптасқан қағида бойынша ондайлардың номерін МАИға телефон соғып хабарлайсың, олар байланыс телефонына шығып машинаңды алып таста дейді немесе эвакуатор жібереді. Болмаса жігіттер болып жабылып жолдың ортасына ығыстырып тастайсың. Басқа амалы жоқ.
Полосаны ұстап жүре алмайтындар. Ондайлар бір бағытқа қозғалатын екі полосаның қайсысында келе жатқанын өздері де білмейді, әрі артында келе жатқандарға жол да бермейді. Көбіне жүк машинасының жүргізушілері немесе кеңес заманынан бері жүргізуші болып келе жатқандар сондай жасайды.
Бұрылар кезде «поворотнигін» жақпайтын жүргізушілер. Кейбір топас жүргізушілер ұзын жолда құйғытып келіп, дәл қасыңа келгенде оңға қарай жалт бұрылады. Әлгі машинаны өткіземін деп күтіп тұрған Сен қала бересің іштей боқтанып. Поворотнигін жағып келіп бұрылмай өтіп кететіндер туралы әңгіме тіпті бөлек.
Бұрылар кезде «обгон» жасайтындар. Ондайлардың қуып жетіп жазалап жіберген кездер де болды.
Түнде автокөліктерінің фарын қосып қарсы бағытқа қойып қоятын МАИшылар. Себепсіз тоқтатын МАИшылар.
Жаяу жүргіншілер. Кейде солар жүргізушілер үшін өмір сүріп жүрген сияқты болып кетеді. Машинадан келетін түрлі қателерді, қауіп-қатерді білу үшін жаяу жүргіншілер тым құрығанда бір рет рульге отырып көрулері керек қой деймін.
Жарылыс өте қатты болды. Жайықтың келесі бетінде орналасқан біздің ғимараттың терезеларі дірілдеп кетті. Дауыс өте қатты естілді. Әзірге ресми мәлімет жоқ. Түсінгенім, қолдан ұйымдастырылған жарылыс.
Америкалық үлгісі әрдайымдағыдай арзан әрі практичный екен. Еуропалықтар да қазақтар сияқты понттары көп халық қой деймін, қай үлгісін алсаң да жайлылықтың бәрі болады
Қиғаштың Ресей жағына өте салысымен табиғаттың соншама мырзалығына таң қаласың. Бітпейтін теректер, әйтеуір. Бұл олардың (ресейліктердің) еңбектерінің табиғатты жақсартуға қатты сіңіп кеткендігінен емес, табиғаттың өзінің сыйы деп білемін. Бар жақсы солардың қолында қалған ғой.
Алайда, Астраханьмен Атырауды салыстыруға мүлдем болмайды. Жалпы Ресей үлкен тоқырауда қалып қойған ел. Эсенгіде көшбасындамыз деп көкірек соғудың шынымен реті бар секілді. Бір көргеннен алған әсерім ғой, әрине.
Аршат, осы вордпресстің seo-ға икемділігі қалай? Керекинфода тұрған LiveStreet іздеу моторлары үшін мейлінше бейімделген секілді. Кілттік сөздерді лезде индекстеп тастайды.
Әрі LiveStreet жақын уақыттарда wordpress жиынтығын шығарамыз дейді ме. Олай болса, осы движокты әлгіндей жаңалықтар сайтына да пайдалануға болады ғо, а?
Ең басты жаңалығы иконкалар түсінікті, көрнекі бола түскендігінде. Жәшіктің шапкасының жоғары төмен жылжығанда қозғалмайтындығы бір қуантып тастады. Дәл сол шапкадағы саймандарады жиі пайдаланатын едім.
Біздер Атырауда сақалды керекші Лоламен кездестік. Алматы-Астрахань сапарында жарты күнге Атырауда аялдаған екен. Жақын уақыттарда Астанаға да барамын деді.
Машинасын жөндеп қоя алмайтын жүргізушілер. Үш машина сиятын жерге машинасын көлденеңінен қойып кетеді де, кейін шыға алмай жүреді. Шығатын жолды жауып кететіндері де бар. Қалыптасқан қағида бойынша ондайлардың номерін МАИға телефон соғып хабарлайсың, олар байланыс телефонына шығып машинаңды алып таста дейді немесе эвакуатор жібереді. Болмаса жігіттер болып жабылып жолдың ортасына ығыстырып тастайсың. Басқа амалы жоқ.
Полосаны ұстап жүре алмайтындар. Ондайлар бір бағытқа қозғалатын екі полосаның қайсысында келе жатқанын өздері де білмейді, әрі артында келе жатқандарға жол да бермейді. Көбіне жүк машинасының жүргізушілері немесе кеңес заманынан бері жүргізуші болып келе жатқандар сондай жасайды.
Бұрылар кезде «поворотнигін» жақпайтын жүргізушілер. Кейбір топас жүргізушілер ұзын жолда құйғытып келіп, дәл қасыңа келгенде оңға қарай жалт бұрылады. Әлгі машинаны өткіземін деп күтіп тұрған Сен қала бересің іштей боқтанып. Поворотнигін жағып келіп бұрылмай өтіп кететіндер туралы әңгіме тіпті бөлек.
Бұрылар кезде «обгон» жасайтындар. Ондайлардың қуып жетіп жазалап жіберген кездер де болды.
Түнде автокөліктерінің фарын қосып қарсы бағытқа қойып қоятын МАИшылар. Себепсіз тоқтатын МАИшылар.
Жаяу жүргіншілер. Кейде солар жүргізушілер үшін өмір сүріп жүрген сияқты болып кетеді. Машинадан келетін түрлі қателерді, қауіп-қатерді білу үшін жаяу жүргіншілер тым құрығанда бір рет рульге отырып көрулері керек қой деймін.
Батыста ондай атаулы мақалалар сыйақы үшін жазылады. Біздікілер бет толтыру үшін аудармамен айналысады.
Нұрасыл деген есім қалай саған? Нұрғиса Асылбеков! Әдемі секілді меніңше
Алайда, Астраханьмен Атырауды салыстыруға мүлдем болмайды. Жалпы Ресей үлкен тоқырауда қалып қойған ел. Эсенгіде көшбасындамыз деп көкірек соғудың шынымен реті бар секілді. Бір көргеннен алған әсерім ғой, әрине.