Жекешелендіруге қалай қатысуға болады

2017-2018 жылдары Астанадағы коммуналдық меншіктегі 20 заңды тұлға жекешелендіріледі.

Жекешелендіру нарықтағы бәсекелестікті ынталандыруға бағытталған. Коммуналдық меншіктегі кәсіпорындар жеке компаниялардың қызметін дамыту үшін жеке секторларға өтеді.

Астана жаңалықтары: Жекешелендіруге қалай қатысуға болады

Саудаға кәсіпорындармен қатар, жеке тұлғалар да қатыса алады. Аукион, тендер немесе жабық тендерлерге қатысу үшін:

1-қадам:

Тізілімнің www.gosreestr.kzвеб-порталына тіркелу қажет:

1) жеке тұлғалар үшін: жеке сәйкестендіру нөмірі (әрі қарай ЖСН), тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда);

2) заңды тұлғалар үшін: бизнес сәйкестендіру нөмірі (әрі қарай БСН), толық атауы, бірінші жетекшінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда);

3) кепілдік жарнаны қайтару үшін екінші деңгейлі банктегі есеп-айырысу шотының реквизиттері;

4) байланыс деректері (пошталық мекен-жайы, телефоны, факс, e-mail).

Жоғарыда көрсетілген деректер өзгерген жағдайда қатысушы бір жұмыс күні ішінде Тізілімнің веб-порталына енгізілген деректерді өзгертеді.

2-қадам:

Қатысушының ЭЦҚ-мен қолы қойылған сауда-саттықа қатысу туралы өтінімін тіркеу.

Тендерге және жабық тендерге қатысушылар электрондық (сканерленген) көшірмелерін берумен қатар сауда-саттық шарттарымен келісетіндігі жайлы өтінімді тіркейді:

1) тендерге қатысушымен қол қойылған, тізілімнің веб-бетінде арнайы бөлінген электрондық конвертке жүктелетін бағалық ұсынысты;

2) қатысушыларға (сатып алушыға) қойылатын қосымша талаптардың сәйкестігі.

3-қадам:

Сауда-саттыққа қатысу.

Жекешелендірудің 2016-2020 жылдарға арналған кешенді жоспарына сай 2017-2018 жылдары коммуналдық меншіктегі 20 заңды тұлға бәсекелестік ортаға тапсырылуы тиіс. 2017 жылы 12 заңды тұлғаны жекешелендіру жоспарланған.

Шілденің аяғына дейін 9 кәсіпорынды саудаға шығару жоспарлануда. Жекешелендіру мәселелері бойынша комиссия жекешелендірудің түрі мен әдісін анықтайды. Нысандардың бағалау құны бағалаудан кейін белгілі болады.

Жекешелендірілетін нысандардың тізімін мына жерден көруге болады: upgs.gosreestr.kz/p/ru/UpgsSearch/second-wave-search

4-қадам:

Сауда-саттық қорытындысын білу.

Аукцион қорытындысы туралы хаттама — аукцион қорытындысын тіркейтін әрі жеңімпаз бен сатушының жарияланған баға бойынша жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шартына қол қою міндеттерін белгілейтін құжат болып табылады.

5-қадам:

Келісім шартқа қол қою.

Аукцион өткізілген күннен бастап күнтізбелік он күннен аспайтын мерзімде жеңімпаздармен құжаттардың түпұнсқалары бар болған жағдайда сатып алу-сату келісім шартына қол қойылады.

Сонымен бірге аукцион, тендер немесе жабық тендер жеңімпазы сатушыға сатып алу-сату шартына қол қойған кезде келесі құжаттардың көшірмесін салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларымен бірге немесе нотариалды куәландырылған көшірмелерін ұсынады:

1) жеке тұлғалар үшін: паспорттың немесе жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат;

2) заңды тұлғалар үшін: заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе анықтама.

Құжаттардың түпнұсқалары салыстырып тексеруден соң бір сағат ішінде иесіне қайтарылады.

Шетелдік заңды тұлғалар қазақ және/немесе орыс тілдерінде нотариалды куәландырылған аудармасы бар құрылтай құжаттарының нотариалды расталған көшірмелерін ұсынады.

Сонымен қатар, жеңімпаз сатушыға сатып алу-сату шартына қол қойған кезде өтінімге тіркелген құжаттардың түпнұсқаларын немесе нотариалды куәландырылған көшірмелерін ұсынуы тиіс.

Барлық ақпараттарды www.gosreestr.kz веб-порталынан, сондай-ақ, 55-68-01, 55-74-66 телефондары бойынша білуге болады.
Материал Астана қаласының ресми сайтынан astana.gov.kz алынды
Әрі қарай

"Ой-Зерек" радиобағдарламасының 03 маусым 2017 эфирінде - жүргізушілер ойнаған арнайы жобада қойылған сұрақтар

Интеллектуалдық ойындар: Ой-Зерек радиобағдарламасының 03 маусым 2017 эфирінде - жүргізушілер ойнаған арнайы жобада қойылған сұрақтар
Нхл тархында Горди Хоу “Мистер Хоккей” атымен
атақты, ал бір қызық хет — трик аты осы мистердің
атымен аталады. Мундай хет-трик иелери Сидни
Кросби, Джером Игинла, тіпті ең атақты хоккей
джентельмені Павел Дацюк-та болган. Горди Хоу
хет-тригін жасау үшін гол салу, нəтижели пас жане не істеу
қажет?

Сұрақ оңай, сізден жедел жауап күтеміз: Теңіз пілі,
дернəсіл, қарт адам. Шың аты Homunculus loxodontus
(Хомулункус Локсодонтус), осы үшеуін біріктіретін
затты бір сөзбен атаңыз.

Соңғы жылдары азаматтық соғыс, аштық сияқты
дағдарыстардан көз ашпаған, əлемдегі ең кедей
елдердің бірі Сомалидің халқы өз депутаттарына
мынадай уəж айтады: олар халықтың айтқанына құлақ
аспайды, халық арасына келіп біздің мүшкіл
жағдайымызды көрмейді, парламентте біздің
проблемаларымызды көтеріп, сөз сөйлемейді. Бір
қызығы 2006 жылы осы елде шығарылған
коллекциялық монеталарда түп негізі жапон
фольклорынан келген, қазір бүкіл əлемге белгілі
символдар басылып шыққан болатын. Оларды
атаңыз?

Европалық автомобиль шығаратын бір компанияның
Ресейдегі өкілдері 2017 жылдың басында өз инстаграм
парақшасына жарнама ретінде машина емес, бір
фильм постерін еш өзгертпей сол күйде жариялады.
Бұл компанияны атаңыз

Бұл танымал спорт жұлдызы, өз қарсыластарына
қарсы дөрекі сөздерді ұйқастырып (рифмалап)
қолданғаны үшін қазіргі «рэп» жəне «хип-хоп»
стильдерінің қалаушыларының бірі болып саналады.
Өз спортының ең мықты шеберлерінің біреуі ол, əнші
ретінде екі «Грэмми» жүлдесін алған, бірнеше
бейнефильмдерде тіпті Бродвей мюзиклінде де роль
алған. Бұл кісі кім?

Қытай тілінде сөздер арасында бос орын (пробел)
болмайды екен, сол үшін 2007 жылдан бастап
Қытайлықтар бұл таңбаны арнайы бір мақсатпен
қолданатын кезде сөздің алдында да, сөзден кейін де
жазатын болды.
Ең алғашқы рет бұл таңба қазіргі функциясымен 2007
жылы Сан Диего орман өрт кезінде қолданылған. Қай
таңба?

Ресей фильмдерінің критикі, BadComedian каналының
авторы кезекті роликтерінің бірінде бас кейіпкер
атылған оқтардан жұқа қаңылтырмен қорғанатын
көріністі көріп отырып «Оқ маған атылды, бірақ ол X-қа
тиді» деген цитата қолданады. Грек тілінен шыққан X-ті
табыңыз

Кеңес заманындағы көркем суретші Сергей
Григорьевтің картинасының бір бөлігінде екі
портфельді көруге болады. Суреттің бас кейіпкері нені
жіберіп алмауға тырысып бағуда?

Американ жазушысы Стивен Кинг бірде былай депті:
«Менің сюжетім бойынша қылмыс жасаған адамдарды
екі рет жазалауға болады. Бірінші рет — қылмысы үшін,
екіншісі — ...» Стивен Кинг фразасын аяқтаңыз.

«X» сөзі — Чех тіліндегі "қинап, еріксіз жұмыс істету"
мағынасы бар етістіктен шықты. Алғашқы рет «Х» сөзі
1920 жылы Чехияда «Р.У.Р» атты пьесада
қолданылған. Ал соңғы екі-үш жылдың ішінде «Х»
негізінде жаңа дисциплина пайда болып трендке
айналды, тіпті Қазақстанның мектептерінде де кең
еңгізіліп жатыр. «Х»-ті атаңыз.

Джаспер Форденің бір шығармасында контрабандистер
шекарадан бір өнімді (тамақты) жасырын алып өтеді.
Олардың емін-еркін əрі-бері өтіп жүргеніне қарап
жазушы шекараны да осы өнімге (тамаққа) теңейді.
Шығармада қандай өнім (тамақ) туралы айтылады?

Қола дəуірінде кен орны болған, Бозшакөл
археологиялық ескерткішіндегі археологиялық
қазбалар көрсеткендей, бұл жерде шындығында
БІРІНШІ. Ал ЕКІНШІНІҢ негізі 1954 жылы қаланған.
БІРІНШІ немесе ЕКЕНШІНІҢ кез келгенін атаңыз
Әрі қарай

"Ой-Зерек" радиобағдарламасының 27 мамыр 2017 эфирінде қойылған сұрақтар

Қазақ радиосындағы «Ой-Зерек» танымдық-интеллектуал ойынының 8-шығарылымына «Жаңа астаналықтар» командасы қатысты. Есеп 4:7


Интеллектуалдық ойындар: Ой-Зерек радиобағдарламасының 27 мамыр 2017 эфирінде қойылған сұрақтар
Сергіту сұрағы: Бастапқы сауал: Мария Горелованың пікірінше, ОЛ – нысанаға тигізуге арналмаған жалғыз спорттық қару. Оны екі сөзбен атаңыз.

Ян Беттеридж былай деп дәйектейді: «Егер тақырып атауында ОЛ бар болса, мақалада, үлкен ықтималдықпен, бос далбаса жазылған». Ал Тигран Бабаянның нақылына сенсек, ол күмән ауырлығынан бүкірейіп қалған. Оны атаңыз.

Әлеуметтік желіге жоғары жылдамдықта сурет жүктеуді жарнамалаған бір ұялы оператор жарнамасында бас кейіпкер жарнама соңында жолда қол көтеріп тұрған бәсекелесіне қарап “міне алғашқы ИКС” дейді. ИКСті табыңыз

Джон Локк ОНЫ «ойлану анатомиясы» деп, ал Хельмар Нор — "қиялдың көндіру көйлегі" деп атаған. Станислав Ежи Лец егер ОЛ дұрыс емес болса, онда күллі ғылымдар поэзияға айналады депті. ОНЫ атаңыз.

Саяхатшы Карл Маннергейм Азияға сапары туралы естеліктерінде кей мұсылман үйлерінің төбесінде түрлі-түсті жіп ілінетінін жазады. Бұл жіптер арқылы бір физикалық шаманың критикалық мәніне жетуі анықталады. Жіп арқылы не анықталатын еді?

Бұл әлемге ғылым нұрын шашқан атақты адамға Фон деген ақсүйек атағын ұсынғанда, ол бас тартқан. Алайда өмірде «фон» сөзі оның есімін бәрібір үнемі қуалап жүреді. Ол кім?

“Төгілген құрма” атты өлеңде ақын танымал паралелл бойында орналасқан нәрлі жеміс ағашының қызығын адамдар көре алмайтыны туралы мұңая жазады. Өлеңде аталған құрма ағашы қай елдердің ортасында өсіп тұр?

Google компаниясының 1 сәуірге арнап шығарған ролигінде екі ғана батырмадан тұратын, смартфондарға арналған жаңа виртуал пернетақта жарнамаланады. Және бұл роликке қатысқан бір бағдарламалаушы маман 1791 жылы туған ғалым адамның өз туысқаны екенін айтады. Ол ғалым адамды атаңыз.

Бұл спорт түрінде басқа бір спорт түріндегідей қол мен аяқтың жылдам қимылы, ақыл және спортқа жақын бір өнер түріндегідей иілгіштік, икемділік, жеңілдік қажет. Аталған өнер түрі мен спорт түрінің әріптерінен біз сұраған спорт түрінің атын құрастырыңыз. Егер қатты қиналсаңыздар, қазақ тіліндегі 3 бұйрық раймен атай қойыңыз.

Қазақ жұмбағын шешіңіз: Төмен қарап өседі, Күн жылына өшеді.

Джордж Карлин атты сатирик адамдардың қартайған шақтарында діни кітаптарға бет бұруын ОҒАН дайындық деп әжуалайды. ОНЫ қазақстандық белгілі абрревиатурамен атап көріңіз.

«Оскар» фильмінің желісі бойынша, Луи де Фюнестің кейіпкері туған қызына ешқандай да қалыңдықтың жасау мүлкін бермейтінін айтады. Ол: «Дым жоқ саған, дым жоқ, тура мына жердегідей» дейді де, Х-ті нұсқайды. Х-ті атаңыз.
Әрі қарай

Астанада «Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезеңі жеңімпаздары анықталды

Астана жаңалықтары: Астанада «Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезеңі жеңімпаздары анықталды

«Астана» концерт залында «Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезеңі жеңімпаздарын марапаттау рәсімі өтті.

Байқау қорытындысы бойынша екі отбасы – Бимолдин және Лестегі жанұялары өзара бірінші орынды бөлісті. Бимолдиндер 6 бала, 18 немере тәрбиелеп өсірген әскерилер отбасы. Әулеттің әжесі Кенжетай «Күміс алқа» иегері. Ал Лестегі отбасында 10 бала тәрбиеленуде. Олардың әрқайсысы спортта, өнер мен білімде жетістікке жеткен. Маржан Әлиқызы «Алтын белгімен» марапатталған.

-Байқау жеңімпаздарын шын жүректен құттықтаймын. Шара жастарға үлкен өнеге болады, отбасылық, құндылықтар мен дәстүрлерді сақтауға, құрметтеуге тәрбиелейді. Рухани құндылықтарды ұрпақтан-ұрпаққа аманат етіп келе жатқан жанұяларға ары қарай дамуды, бақ-береке тілеймін, — деді құттықтау сөзінде Астана қаласы әкімінің орынбасары Ермек Аманшаев.

Байқау Елбасының бастамасымен төртінші жыл қатарынан өтуде. Қатысушылар үш кезеңнен: аудандық, облыстық, республикалық арқылы іріктеледі. Осы жылдың жеңімпаздары қыркүйек айында өтетін республикалық байқауда елорда намысын қорғайды.

-Дәстүрлі түрде біз бүгін «Мерейлі отбасы» байқауының қорытындысын шығарып жатырмыз. Бірінші, екінші, үшінші орын жеңімпаздары марапатталады. Әр орын екі жанұяға беріледі. Бірінші орынды жеңіп алған отбасылар осы жылы қыркүйек айында өтететін республикалық байқауға қатысады. Конкурс ережесінің шартттары бойынша талаптарға сай келетін қатысушылар өтініш береді. Комиссия бір ай ішінде құжаттарды қарайды. Және құпия түрде дауыс беру арқылы жеңімпаз анықталады, — деді Астана қаласы әкімдігі Ішкі саясат басқармасының басшысы Ерлан Ермекұлы Қаналимов

-Бүгін біз «Мерейлі отбасы» байқауына қатысып жатырмыз. Шараға қатысуға әжеміз Кенжетай себепкер болды. Ол өткен жылы байқауды теледидар арқылы тамашалады және қатты қатысқысы келді, ал біз қолдадық. Менің ойымша, мұндай конкурстар көп болу керек. Өйткені жастарға тәрбиелік мәні мол. Бірінші орынды жеңіп алғанымызға өте қуаныштымыз, — деп өзінің қуанышымен бірінші орын жеңіп алған жанұяның келіні Әсел Бимолдина бөлісті.

Бірінші орынға лайық деп танылған отбасылар екі адамға шипажайға жолдама алды. Байқаудың қалған қатысушыларына тұрмыстық техника алуға 100 000-150 000 теңгенің сертификаты табысталды.
Әрі қарай

«Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезең жеңімпаздарын марапаттау концерті өтеді

Астана жаңалықтары: «Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезең жеңімпаздарын марапаттау концерті өтеді
26-мамыр күні сағат 15:00-де Астана концерт залында (Конгресс-Холл) «Мерейлі отбасы» ұлттық байқауының қалалық кезең жеңімпаздарын марапаттауға арналған концерт өтеді. Шараның мақсаты – отбасылық институтты нығайту, адамгершілік, рухани қасиеттерді және отбасылық құндылықтарды насихаттау.

Салтанатты шарада Қазақстанның эстрада жұлдыздары өнер көрсетеді. Қала тұрғындары мен қонақтарына концертке кіру тегін. Байқау 3 кезең бойынша өтеді: бірінші кезең – аудандық (қалалық), екінші– облыстық, үшінші кезең – республикалық.

Байқауға қатысушылардың өтінімдерін Астана қаласының әкімдігі 2017 жылдың 1-30 сәуір аралығында қабылдады. Аталған кезеңде Елордалық 61 отбасынан өтінім келіп түсті. Биыл игілікті шара осымен төртінші рет ұйымдастырылуда. Байқау Мемлекет басшысының 2013 жылғы 6-желтоқсандағы №250 қаулысына сай жыл сайын өткізіліп келеді. Ұйымдастырушылардың айтуы бойынша жыл өткен сайын байқауға қатысуға ниеттілердің қатары артып келеді. 2014 жылы 44 өтінім келіп түссе, былтыр 51 өтінім қабылданды.

Естеріңізге сала кетейік, 2014 жылдың қорытындысы бойынша байқаудың қалалық кезеңін бірегей еңбек династиясын жалғастырып келе жатан Ахметовтер отбасы жеңіп алған болатын. Әулеттің 63 мүшесі теміржол көлігі саласында еңбек еткен. Отбасы мүшелерінің саладағы жалпы еңбек өтілі – 1200 жыл.

2014 жылы Елбасының қатысуымен өткен республикалық конкурс аясында барлық байқауға қатысушылар «Нива» маркалы автокөлігін иеленген болатын.

Ал 2015 жылы бірінші, екінші және үшінші орындарға екі отбасыдан ие болды. Қалалық байқаудың қорытындысы бойынша Жүгінісовтер мен Елеусіновтер отбасы бірінші орынды жеңіп алған болатын. Елеусіновтер отбасы бокстан ел намысын әлемдік ареналарда қорғап жүрсе, ал Жүгінісовтер жанұясының өмірі өнермен өрнектелген.

2016 жылы байқауға қатысушылардың саны 94-ке жетті. Олардың қатарында медбикелер, спортшылар, өнер адамары, қарапайым жұмыскерлер, мұғалімдер, мемлекеттік қызметкерлер мен басқа да саланың өкілдері бар. Сыйлық қоры жыл сайын ерекшеленіп отырады. Былтыр демалыс шипажайларына жолдама берілді және қомақты қаржылай сыйлықтар табысталды.

Биыл байқауға түрлі саланың өкілдері бар 61 отбасы қатысуда. Ең үздіктері шығармашылық салтанат құрған ортада бағалы сыйлықтармен марапатталмақ.
Әрі қарай

Стивен Кинг. Қанішер

Дерек: Бұл шағын әңгіме 1994 жылы жарияланды. Алпысыншы жылдары жарық көрген «I've Got to Get Away» («Бұл жерден шығуым керек») әңгімесінің өңделген нұсқасы.

***

Селк етіп оянды да, кім екенін, мына әскери зауытта не істеп жүргенін есіне түсіре алмады. Есімін де білмейді.

Зауыт үлкен екен. Іші толы қару құрастыруға арналған, зырыл қаққан жол-жол конвейер. Жиналып, бұралып, құрылып жатқан детальдардың сақылдаған дауысынан құлақ тұнады.

Көзі түскен қораптан дайын болған тапаншаның бірін алды.

Дәл алдында тоқтап қалған станок тұр. Сірә, жұмыс орны осы болса керек.

Тапаншаны ойланбай қолына ала салған сияқты.

Тар көпірдің бойымен зауыттың екінші басына баяу басып кете барды. Оқ-дәрі жинап, оны қорапқа салып тұрған біреуді көрді.

«Мен кіммін?» — деді бұл тілі тұтығып.

Анау үндемеді. Басын да бұрып қараған жоқ, белгі де бермеді.

«Мен кіммін? Кіммін мен?» — бар даусымен айқайлады. Алып ғимараттың іші жаңғырыққа толып кетті. Ештеңе өзгерген жоқ. Станок басында тұрған басқа адамдар бұған мән бермей жұмыстарын істей берді.

Бар күшімен оқ жинап тұрған еркектің басынан салып қалды. Сүйек күтірлеп сынды, жұмысшы екбетімен құлады. Қораптар шашылып қалды.

Бұл бір патронды жерден көтеріп алды. Калибрі келеді екен. Тағы бірнешеуін алды.

Үстіде біреу жүр. «Кіммін мен?» — деді бұл жоғары қарап, жауап күтпестен.

Төбедегі еркек бұған көз тастады да, бірден кері жүгірді.

Тапаншасын көтеріп, атып-атып жіберді. Еркек тізерлеп барып құлады, бірақ өлер алдында қабырғадағы әлдебір қызыл түймені басып үлгерді.

Сирена шыңғырып сала берді.

«Қанішер! Қанішер! Қанішер!» — деп бақырды дауыс зорайтқыштар.

Жұмысшылар бас көтерген жоқ. Оқ-дәрі қаптап, қаруларын құрастыра берді.

Бұл шудан құтылғысы келіп басы ауған жаққа жүгірді. Есік көріп қалып, соған бет алды. Бірақ жетіп үлгермеді, есік сарт етіп ашылды, ар жағында форма киген төрт адам тұр екен. Мұны әлдебір түсініксіз энергетикалық қарудан атқылады. Ызылдап зарядтар дәл жанынан өтті. Бұл үш оқ шығындады. Төртеудің бірі қаруы салдырлап, гүрс құлады.

Кері жүгірді. Тағы бір есіктен тағы бір топ адам шыға келді. Алақ-жұлақ етіп, жан-жағына қарады: форма кигендер қаптап кетіпті. Кету керек мына жерден!

Баспалдақ, көпірлермен жоғары өрлей берді. Соңғы қабатта қуғыншылар тіпті көп екен. Тұзаққа түсті. Тапаншадағы оқ таусылғанша атысты.

Қаумалап қоршап алды. «Атпаңдар деймін! Құлдығың болайын! Кім екенімді білгім келеді, көрмей тұрсыңдар ма!?»

Құлақ аспады. Түсініксіз қарудың сәулелі оқтары денесін шұрқ-тесік жасады. Көзі қарауытып, құлап кете барды…

***

Бұлар кузов жапқышының сарт етіп жабылып, көліктің орнынан қозғалғанын күткен болатын. «Әні, тағы біреуі есінен адасты», — деді күзетшілердің біреуі.

«Соны түсінбеймін», — деді екіншісі басын қасып. – «Бүгінгіні-ақ алайықшы. «Кіммін мен, кім екенімді білгім келеді» дейді. Дәл бір адам сияқты, құдая тоба. Осыларды бізге тым қатты ұқсатып жіберген жоқ па деймін».

Екеуі сынған роботтарды таситын жүк көлігі бұрыш айналып, көзден таса болғанша соңынан қарап тұрды.

Аударма: Стивен Кинг. Қанішер
Иллюстрация: Emilio Villalba
Әрі қарай

АРПАЛЫС

ОҒМ жазбалары: АРПАЛЫС

Мамыр айының 18-19 күндері Қ. Қуанышбаев атындағы мемлекеттік академиялық қазақ музыкалық драма театры М.Әуезовтың әңгіме желісімен қойылған «Қорғансыздың күні» драмасының премьерасын көпшілік назарына ұсынды. Режиссер — Әлімбек Оразбек, қоюшы суретші — Шынар Елембаева. Еш премьерадан қалмайтын Қаллекидің тұрақты көрермені ретінде, маған 19 мамыр күні А.Серкебаева, О. Жақыпбек, Е.Нұрымбет, Н. Ташимова, Е.Малаев, Қ. Бұғыбай, Н. Есен т.б. қатысуымен екінші құрамның ойынын көру бұйырды.

Әңгімеден ерекшелігі – оқиға желісі кейін шегініп, жұтаң да болса бақытты тірлік кешіп жатқан жанұяның өмірін суреттеуден басталады. Жақып пен оның сүйікті де ерке қызы Ғазизаның сырластық жақындығы көрсетіледі.
ОҒМ жазбалары: АРПАЛЫС

Іс Жақыптың туысы сараң Дүйсеннің малы ұрланған соң насырға шаба бастайды.
Әлімсақтан келе жатқан жамандық пен жақсылықтың, түнек пен жарықтың үздіксіз күресі басталады. Жарық өз сәулесімен адамзатты құтқарамын деп әлек, ал түнек болса «онсыз да қара пейілді пендені қайтесің» деп оны әжуалайды. ОҒМ жазбалары: АРПАЛЫС

Спектакль минимум реквизит тердің максимум қолданылуына құрылған. Бұл тұрғыда режиссердің де, қоюшы суретшінің де шығармашылық жұмысы көзге ұрып тұр.
Қойылымның музыкалық әрлеуі де оның мағынасын үстей түсіп, көрерменді үнемі толқуда ұстап отырды.
Актерлердің ойынына келетін болсам, актриса Алтынгүл Серкебаева бүлдіршіндей жас, нәзік Ғазизаның рөлін жақсы алып шықты. Бас кейіпкердің репликасы аздау көрінгенімен, оның 14-15 жасар жасөспірім екенін ескерсек, одан артықтың керегі де жоқ шығар. Олжас Жақыпбектің Түнегі ерекше есте қалды, дауыс ырғағын құбылта сөйлеп, зымияндықтың көкесін көрсетті. Ақан болыстың атқосшысын ойнаған Қасымхан Бұғыбайдың өз кейіпкері бағытында біраз ізденгені көрініп тұр. Ақан болыс әңгімеде оңбаған болса да тартымдырақ сезілетін, мұндағы бейнесін өз басым қабылдай алмадым (Е. Малаев).ОҒМ жазбалары: АРПАЛЫС

Қойылым соңы биікте шалқалаған бейкүнә құрбанның астындағы Жарық пен Түнектің мәңгілік арпалысымен аяқталады. Құдды бір «Ей, адамзат, байқа!» деп тұрғандай. Себебі өз ниетімізге өзіміз жауап бермесек, Жарықтың да құтқаруы екіталай бізді…

Фото театрдың фейсбук парақшасынан.
Әрі қарай

Алматыдағы автобус жолағы: Желтоқсан көшесіндегі проблемалар

Біздің елдің жаңалықтары: Алматыдағы автобус жолағы: Желтоқсан көшесіндегі проблемаларАлматыда қоғамдық көлікке бөлек жолақ берудегі мақсаттардың бірі — қала ішіне сыймай кеткен, жол жиегін босатпайтын бей-берекет автомобильдерден арылу еді. Бірақ жекеменшік көліктің иелері оңай берілетін түрі жоқ. Кез келген заңнан жеке пайдасы үшін тесік тауып кетуге шебер халық емеспіз бе, бұл жолы да жолақтың пайдасы мардымсыз болып тұр.

Жақында Желтоқсан көшесін бастан-аяқ жүріп өтудің сәті түсті. Видеотіркегішіме ілінген кадрлар арқылы бір-екі мәселені сөз еткім келеді.

Желтоқсан мен Наурызбай батыр көшелеріндегі «А» жолақтары былтыр, 2016 жылы жазда пайда болды. Мойындау керек, оң өзгеріс бар, әсіресе бастапқы кезде кәдімгідей көрінді: жол жиегінде тізілген машиналар азайды, қоғамдық көліктердің де жүрісі жылдамдай түсті деп ойлаймын.

Бірақ, бірағы бар! Уақыт өте келе автомобильдер кейбір учаскелерге қайтып орала бастады. Бұған себеп — тиісті шараның болмауы. Жол-патруль полициясы қоғамдық көлікке арналған жолақты бақылаудан қалған сияқты әсер береді. Бұл жерде де тобыр инстинкті ойнап кетеді — біреу әкеліп қойса және олар полиция тарапынан еленбесе, қалғандары да соған еріп машиналарын қоя бастайды.

Желтоқсан көшесінен негізі үш тәртіп бұзушылықты байқадым:
Біздің елдің жаңалықтары: Алматыдағы автобус жолағы: Желтоқсан көшесіндегі проблемалар — Машинаны дұрыс қоймау. Қоғамдық көлікке арналған жолағы бар жолдарда өзге машиналар бірінің артынан бірі, бордюрге жағалай орналасуы керек (7.6.1. жол белгісі, суреттегідей). Алайда барлық жерде бұл талап сақталмай отыр. Ал дұрыс қойылмаған машинаның арты шошайып, автобус жолына шығып кетеді, сәйкесінше, қозғалысқа да кедергі.

— Жолақтың үстіне қою. Аталған көшеде жол жиегіндегі қалтадан орын жетпегендер «А» жолағының өзіне қойып жүргендер бар. Бұл автобустардың жолын толықтай жауып, бөгеп тастау деген сөз. Ешкім жазаламайды екен, неге қоймасқа?

— Тротуарға көлік қою. Бұлар енді айыппұлдан қорқып, сақтық шарасына көшкендер шығар деп ойлаймын. Желтоқсан бойында жаяулар аймағына шығып кеткен автомашиналарды көп байқадым. Әйтеуір дөңгелек жүре алатын жерлердің бәрін жаулап алыпты.

Аталған мәселелер түптеп келгенде қоғамдық көлікке басымдық беруге арналған жұмыстардың нәтижесін жоққа шығарып отыр.

Бұл постты Алматы әкімдігіне және Ішкі істер департаментіне жіберіп көремін. Нәтиже бола ма, болмай ма — оны келесі постымда жазамын.
Әрі қарай