Қазақстандағы киберспорт немесе электрондық спорттың ресми түрде спорт түрі деп танылуы!

Киберспорт жанашырларының құрған Qazaq Cybersport Federation республикалық қоғамдық бірлестігі ҚР Мәдениет және спорт министрлігінің тарапынан қолдау мен ықыласқа ие болды. «Бүгінде электрондық спортты дамытуға кешенді мақсатты бағдарлама жасалып, халықаралық бейіндік ұйымдарға қосылу үшін жұмыс жүргізіліп жатыр. Ресми түрде танылған және Федерациядан аккредитациядан өткен ұйым енді ресми түрде елімізді халықаралық алаңдарда өкілдік ете алады», — делінген Федерацияның интернет-ресурсы (www.qcf.kz интернет) таратқан хабарламада. 2017 жылдың қазан айында киберспортты Халықаралық олимпиада комитеті олимпиадалық спорт түрі ретінде тану мәселесін қарауға алды. Сарапшылардың мәліметі бойынша, 2017 жылы киберспорт нарығының айналымы 655 миллион доллар болған, ал 2021 жылы оның айналымы 1,6 миллиард доллардан асады деген үміт бар.
Қазіргі таңда елімізді осы киберсопрт жағынан әлемдік деңгейде танытып жүрген бірнеше қазақстандық командалар бар, айта кететін болсақ «Gambit», «Avangar», «Mantegos». Осылардың ішіндегі «Gambit» командасының ойыншысы Бектияр Бахытов өз сұқбатында айтып өткен болатын «Мен осы ойынды кішкентай кезімнен ойнайтынмын, ең алғаш осы ойынды маған үлкен ағам көрсеткен болатын. Кішкентай кезімде осы ойын бойынша профессионалды түрде айналысамын деп ойламаған едім. Осы командаға келген кезімнен өмірімдегі ең үлкен жеңіске жеткен болатынмын, ол PGL Major Kraków 2017, болатын, бұл мен үшін үлкен жеңіс болды. Ол жердегі жүлде қоры 1 млн АҚШ долларын құраған болатын. Қазақстандағы жаңалықты естіп өте қатты қуанып қалдым, бұл әрине үлкен шешім.» деп өз ойын білдірген болатын.

Бөлісу:

Пікір жоқ әзірше