Грецияда Коринт Каналы туралы не білеміз ?
Коринф каналы — Грециядағы Эгей Сароникалық шығанағы мен Коринфтік Ион теңізі шығанағын байланыстырады. Пелопоне түбегін материкпен байланыстыратын Коринфтегі Isthmus арқылы қазылған. Бұл канал атауы қаланың құрметіне берілген. Аралдың батыс жағында орналасқан Коринфт каналының ұзындығы 6,4 шақырым, ені 21,3 метрді құрайды. Каналдың екі жағында орналасқан жердегі жартастар максималды биіктігі 63 метрге жетеді. Коринф каналы қазіргі заманғы кемелерге қызмет ете алмайды. Негізінен арна қабырғалары табиғи әк тастан құралған. Арна арқылы бір рельстік және үш жол көпірін өтеді. Сонымен қатар, арнаның екі жағында суасты көпірлер де жұмыс істейді. Коринф шығанағының б.з.д 602 жылдары басталған ежелгі Коринфтік шығанағын Сароникпен байланыстыру жұмысы 2500 жыл өткеннен кейін шындыққа айналды.
Коринф каналы құрылысы алдында Эгей теңізінен Адриатикаға дейінгі теңіз жолдары 400 километрді құрады, өйткені ол Пелопоннес айналасында бүгілуі керек. Сондықтан, мұндай құрылымды құру қажеттілігі көне замандарда грек халқының алдында үлкен мақсат болды. Алдымен 7 ғасырдың аяғында Коринфтің Периантері басқарған арнаны салу әрекеті басталды. Дегенмен ол заманның техникалық мүмкіндіктері мұндай ірі жобаны іске асыру жеткіліксіз болды. Жоба Ұлы Александр сияқты, Рим императорлары Юлий Цезарь және Калигула мен Нерон сияқты танымал адамдармен тығыз байланыста болды. Б.з. 67 жылында Император Нероның жобасы іске қосылды және жоба Қордың Қорғаныс шығанағының жағынан алғашқы 3000 метрді құруға көмектесті., бірақ жоба тоқтатылды. ақыр соңында, Нерон 69 ғасырда Римге оралғаннан кейін көп ұзамай көз жұмды. 1882 жылы құрылысы заманауи Коринф каналы басталды. Жобаның авторы атақты француздық сәулетші Фердинанд де Ледиспс — Суэц болды. 1893 жылы 28 қазанда құрлысты француздық француздар жасаған болатын. Алайда, саяхат жолдары сол күнге дейін жалғасып келе жатқан таңғажайып кезеңді құрды. Канал жылына 15 мың кемелерді өткізеді. Арнаның таралуына, навигациялық мәселелерге және жиі көшкіндерге байланысты, мұнда ешқашан кеме қозғалысы анықталмады. Қазіргі уақытта канал негізінен туристік ретінде қолданылады. Әсіресе ескі жол көпірінен арнаның әсем көрінісі көрінеді. Ал кешке арнаның қабырғаларын жарықтандырғанда, таңғажайып ұмытылмас көріністерді көруге болады.
Сурет уикипедия арқылы алынған.
Ақпараттың түпнұсқа сілтемесі www.ritebook.in/2014/02/Narrow-Shipping-Channel-Corinth-Canal.html
Коринф каналы құрылысы алдында Эгей теңізінен Адриатикаға дейінгі теңіз жолдары 400 километрді құрады, өйткені ол Пелопоннес айналасында бүгілуі керек. Сондықтан, мұндай құрылымды құру қажеттілігі көне замандарда грек халқының алдында үлкен мақсат болды. Алдымен 7 ғасырдың аяғында Коринфтің Периантері басқарған арнаны салу әрекеті басталды. Дегенмен ол заманның техникалық мүмкіндіктері мұндай ірі жобаны іске асыру жеткіліксіз болды. Жоба Ұлы Александр сияқты, Рим императорлары Юлий Цезарь және Калигула мен Нерон сияқты танымал адамдармен тығыз байланыста болды. Б.з. 67 жылында Император Нероның жобасы іске қосылды және жоба Қордың Қорғаныс шығанағының жағынан алғашқы 3000 метрді құруға көмектесті., бірақ жоба тоқтатылды. ақыр соңында, Нерон 69 ғасырда Римге оралғаннан кейін көп ұзамай көз жұмды. 1882 жылы құрылысы заманауи Коринф каналы басталды. Жобаның авторы атақты француздық сәулетші Фердинанд де Ледиспс — Суэц болды. 1893 жылы 28 қазанда құрлысты француздық француздар жасаған болатын. Алайда, саяхат жолдары сол күнге дейін жалғасып келе жатқан таңғажайып кезеңді құрды. Канал жылына 15 мың кемелерді өткізеді. Арнаның таралуына, навигациялық мәселелерге және жиі көшкіндерге байланысты, мұнда ешқашан кеме қозғалысы анықталмады. Қазіргі уақытта канал негізінен туристік ретінде қолданылады. Әсіресе ескі жол көпірінен арнаның әсем көрінісі көрінеді. Ал кешке арнаның қабырғаларын жарықтандырғанда, таңғажайып ұмытылмас көріністерді көруге болады.
Сурет уикипедия арқылы алынған.
Ақпараттың түпнұсқа сілтемесі www.ritebook.in/2014/02/Narrow-Shipping-Channel-Corinth-Canal.html
Пікір жоқ әзірше