"Күнәһардың" күнәсі
Арнайы "Үздік киномінші" байқауы үшін
"… Бір кино көрсетпей қайтармаймын!
Көрерменге Люмерлерді сағындыртам,
Бла-бла-бла-бла-бла-бла..."…
деген сияқты — пафосқа толы кіріспемен бастағым келген әуелде, херметті хуйреремендер мен охуйрмандар. Бірақ ойлай келе, бұл фильмнің қалың көрермендерден гөрі, жұқа көрерменге арналғанын түсіндім. Себептері:
Тоғыз саусағынан өнер тамған токарь Маслов қаланы жағалап, жұмыс іздеп жүреді. Түріне қарап, AKA мен Anar70 сияқтылар, «Мынауың таза алқаш қой, бұған кім жұмыс берсін» деуі мүмкін. Жоқ! Өздеріңе қарап алыңдар нақ! Бар қызық сонда боп тұр: токарь Маслов бір сағатта… бір күндік норманы орындап тастайтын токарь!!! Яғни бір жұмыс күні — сегіз адамның жұмыс күніне татиды! Завод-фабриктердің жұмыс бергісі келмеуі де содан: еңбекақы төлеу жүйесіне мұндай өнімді адам тіпті сәйкес келмейді. Жалақы қорында бір жарым, жақсы — екі есе артық жұмыс істейтін адамдарға сыйақы қарастырылған. Бірақ енді, 20-30 есе өнімді жұмыс істейтін адамның жұмысын ешкім төлей алмайды.
Фарс сонда: Маслов амиго керісінше, тігіп жұмыс істеу қабілетінің кесірінен жұмыссыз қалады, ақыры қатыны да кетіп қалады.
Қарауға тұратын да, тұрмайтын да фильм. Сценарийдің сәттілігі соншалық, тек повесін оқысам да жарар еді деп ойлайсың. Бірақ повесі жоқ, сондықтан, фильмді қарауға тура келеді.
Бірден айтайын, бұл фильмнің сапасы — бардан сылқия тойып келсең де, Samsung Electronics ұсынған саундбардың көмегімен қарасаң да жақсармайды: себебі — сол баяғы, «Свема» деген құсық пленкаға түсірілген. Уішівөліңдер нақ!
"… Бір кино көрсетпей қайтармаймын!
Көрерменге Люмерлерді сағындыртам,
Бла-бла-бла-бла-бла-бла..."…
деген сияқты — пафосқа толы кіріспемен бастағым келген әуелде, херметті хуйреремендер мен охуйрмандар. Бірақ ойлай келе, бұл фильмнің қалың көрермендерден гөрі, жұқа көрерменге арналғанын түсіндім. Себептері:
- Фильмнің жалпы gloom(мұңлы) атмосферасы — көрген ең құсық фильмі «Көшпенділер» болған 1988+ адамдарды тез жалықтырып жіберуі дікә. Кідә. Әдік. Кәдік, ептібайымайдтың;
- Фильм желісін түсіну үшін, хуйрерменнің ең болмаса — әкесі мен шешесі советтік экономикалық жүйеден қорлық көріп, тоя тамақ ішпеген болуы керек. 1988+ ұрпақтың есі тәуелсіздік жылдарында кіргенін(кейбіреулердікі әлі кірмегенін) есепке алсақ, бұл фильмді толығымен игере салулары бесталай.
Сонымен, «Күнәһар»(Грешник) фильмі 1988 жылы түсірілген. Фильм желісі:
Тоғыз саусағынан өнер тамған токарь Маслов қаланы жағалап, жұмыс іздеп жүреді. Түріне қарап, AKA мен Anar70 сияқтылар, «Мынауың таза алқаш қой, бұған кім жұмыс берсін» деуі мүмкін. Жоқ! Өздеріңе қарап алыңдар нақ! Бар қызық сонда боп тұр: токарь Маслов бір сағатта… бір күндік норманы орындап тастайтын токарь!!! Яғни бір жұмыс күні — сегіз адамның жұмыс күніне татиды! Завод-фабриктердің жұмыс бергісі келмеуі де содан: еңбекақы төлеу жүйесіне мұндай өнімді адам тіпті сәйкес келмейді. Жалақы қорында бір жарым, жақсы — екі есе артық жұмыс істейтін адамдарға сыйақы қарастырылған. Бірақ енді, 20-30 есе өнімді жұмыс істейтін адамның жұмысын ешкім төлей алмайды.
Фарс сонда: Маслов амиго керісінше, тігіп жұмыс істеу қабілетінің кесірінен жұмыссыз қалады, ақыры қатыны да кетіп қалады.
Қарауға тұратын да, тұрмайтын да фильм. Сценарийдің сәттілігі соншалық, тек повесін оқысам да жарар еді деп ойлайсың. Бірақ повесі жоқ, сондықтан, фильмді қарауға тура келеді.
Бірден айтайын, бұл фильмнің сапасы — бардан сылқия тойып келсең де, Samsung Electronics ұсынған саундбардың көмегімен қарасаң да жақсармайды: себебі — сол баяғы, «Свема» деген құсық пленкаға түсірілген. Уішівөліңдер нақ!
Микрофлорасымен қоса кетті