«Три чашки чая». Жарнама емес. Бірақ Мелломаннан сатып алған кітаптарымның бірі маған соншалықты ұнайды деп ойламаппын. Мына кітаптың мұқабасына көзім түсті. Әдемі безендірілген. Алғашынды үш шыны аяқ шай деген несі? деп кітаптың атауына қызыққаным бар. Кітапты оқи отыра 3 шыны аяқ шай мен мына отырған 3 қыздың қандай байланысы барын түсіндім. Өте қызықты.
Осы уақыттарда ғана кітап оқуға қолым босайды. Мазмұнын қысқа қайыру мүмкін емес. Кедейдің кебінін киген адам ғана зарлының мұңын түсінеді емес пе? Мында да кедей американдық Пакистанның таулы аймақтарында тұратын ауыл тұрғындарына қалтасында көк тиыны болмаса да, олардың өміріне жаны ашып, мектеп салып беремін деп уәде беріп, уәдесінде қалай тұрғандығы жайында жазылған. Кедей Пакистан мен байқуатты американың жақсы өмірге құлшынысын, олардың жолдары мақсаттары әртүрлі болса да, адам жаны тек тыныштық пен үйлесіміділікке ұмтылатыны суреттелген.
Америкалық аффтарларға сенім жоқ. Әсіресе, таптық жағдайды суреттеуде. Оларға — көше Манқаттан сияқты жарық болмаса, және адамның 3 доллырлық пицца жеуге мүмкіндігі жоқ жердің барлығы кедей. Олар шығыстық иррационал сананы түсінбейді. Мынау, тек қана kariim ге түсінікті қу пәниде құндылықтар бар екенін гендік деңгейде түсінбейді. Дәлел дейсің бе? Әне, соңғы суретіңдегі сөзді қара: "… ради семьи готовы на что угодно. Даже умереть" деген. Бұл бізге де қалыпты жағдай. Ал америкөт үшін сұмдық. Өрт кезінде баласын тастап қашып, «мен тірі қалуымыздың ықтималдығы аз екенін ескеріп, ең болмаса өзім тірі қалайын дедім» деп, қарап тұруы мүмкін. Жоқ, ол айуан емес: баласының жаназасында жылайды әрине. Бірақ ондай «рационалдықты» қаззақ санасы да қабылдай алмайды. Дүниедегі ең мықты математик 100 пайыз екеуің де өлесіңдер деп, дәлелдеп берсе де, қаззақ бәрібір от құшағына қойып кетер еді. Баласымен бірге өлу үшін.
Кітап құсық, аффтарды, ритейлер мен оқылған автобус шопырын — зынданға.
Неге жоқ??? Аффтардың дүниетанымы кітаптың желісін анықтайды емес пе? kariim нің дүниетанымын біле тұра, қалайша оның кітабынан Иса Мәсіхті мадақтайтын өлеңдер іздеуге болады?
Айтпақшы, сатывалған адамды да аттырып тастаған дұрыс сияқты.
Шығыстық сананы өзінің санасына жақын көрген кітап авторы һәм басты кейіпкері дәл сондықтан болса керек бейтаныс елге мойын бұрып, жаным жай тапқан "үйім" деп қабылдаған. Екі материкте орналасқан біріне бірі қарама қарсы елді салыстыра келе шығыстықтардан даналық пен нағыз өмірді көргенін жасырмай жазған. Қандай саяси астар жатқанын білмеймін. Бірақ бұ кітаптан табиғатпен үйлесімділік тапқан халық қана, жазу сызу білмесе де Пәкістанның таулы аймақтарында тұратын «көшпенділердің» өмірдің мәнін оларды қоршаған ортаның ерекшеліктеріне қарап түсініп, зерделегені ұнады. Бәлкім бойымда көшпендінің қаны болғандықтан болар.
17 апреля 2011 года вышла передача 60 минут на канале CBS, где журналист Стив Крофт провел расследование финансовых операций Института Центральной Азии. Он утверждает, что Мортенсон вовсе не заблудился после восхождения на К2 и не попадал после этого в деревню Корфе, не был похищен талибами в Вазиристане в 1996 году, и не построил столько школ, сколько он указывает. Многие школы не существуют или недостроены, а построенные школы эксплуатируются для других целей, например, как склады зерна. Также Институт Центральной Азии тратит огромные средства на рекламу книг Мортенсона и его туры, способствующие продаже этих книг.[6]. В передаче выступал известный писатель Джон Кракауэр, который был до недавнего времени сторонником Грэга Мортенсона. После этого Джон Кракауэр опубликовал книгу " Три чашки лжи: Как Грэг Мортенсон — Герой благотворительной организации сбился с пути" [7], в которой утверждал, что Грэг занимался саморекламой, неправильно расходовал средства для постройки школ и не построил столько школ, сколько он говорит.
В ответ на эти обвинения Грег Мортенсон заявил, что его книги не содержат ложных утверждений.[8]
Скот Дарсни, известный альпинист, который вместе с Мортенсоном в 1993 г. пытался покорить К2, заявил, что Мортенсон не лгал и действовал из благих побуждений, хотя мог и допускать отдельные ошибки.[9]
Кітап құсық, аффтарды, ритейлер мен оқылған автобус шопырын — зынданға.
Айтпақшы, сатывалған адамды да аттырып тастаған дұрыс сияқты.
дейсіз
Сонда қаззақтар мен дәруіштер бауырлас, менталитеттері ұқсас ұлттар?
Жақсы кітап сияқты, біраз гуглдатып қарадым. Рахмет.