Жазалар әлеміне саяхат: Қадаға отырғызу
(жалғасы, басы мында)
Жазаласа, ох жазаласа шіркін...© Satibaldi
Көп жағдайда алдымен қаданы көтіне қадап алып, сосын оны тік тұрғызады. Вертикаль тұрған қадаға да отырғыза берсе болады.
Бұл жаза Ежелгі Мысыр мен Таяу Шығыста көп қолданыста болған. Көтеріліс, әйелдердің жасанды түсік жасауы және тағы басқа ауыр қылмыс істегендердің артына қада қағылып отырған. Ассириялық рельефтерде 2 нұсқасы көрсетілген: біреуінде қада төсінен кірсе, екіншісінде қада денеге аналь тесігі арқылы кірген.
Бұлай жазалаудан граф Дракула (вампиріңдісссс) ләззаттан бітіретін болса керек. Ол қаданың басын домалақтап, май жағып қояды екен. Қаданы әйелдің күнтимесіне (құрбан жатыры жыртылып, бірнеше минут қансырап, Аид патшалығына аттанып кетеді) немесе анусқа (құрбан тоқ ішегі жарылып, бірнеше күн қиналып өледі) бірнеше ондаған сантиметр кіргізіп, оны вертикаль тұрғызған. Өлім бірнеше күннен кейін бірақ келген. Өйткені басы домалақтанған қада адамның жанды ағзаларын зақымдамай денеге бірте-бірте терең бойлай берген.
Кей жағдайда қадаға көлденең ағаш қағылған. «Ол не үшін?» деген заңсыз сұрақ табиғи жолмен туады. Ол — қада адамның жүрегіне жетіп, оны өліммен тез қауыштырмау үшін жасалады. Құрбан сырғып келіп көлденең ағашқа отырады. Осылай қансырап бірнеше күн жатады (тойыс отырады).
Осы жерден алдым суретті
Жазаласа, ох жазаласа шіркін...© Satibaldi
Көп жағдайда алдымен қаданы көтіне қадап алып, сосын оны тік тұрғызады. Вертикаль тұрған қадаға да отырғыза берсе болады.
Бұл жаза Ежелгі Мысыр мен Таяу Шығыста көп қолданыста болған. Көтеріліс, әйелдердің жасанды түсік жасауы және тағы басқа ауыр қылмыс істегендердің артына қада қағылып отырған. Ассириялық рельефтерде 2 нұсқасы көрсетілген: біреуінде қада төсінен кірсе, екіншісінде қада денеге аналь тесігі арқылы кірген.
Бұлай жазалаудан граф Дракула (вампиріңдісссс) ләззаттан бітіретін болса керек. Ол қаданың басын домалақтап, май жағып қояды екен. Қаданы әйелдің күнтимесіне (құрбан жатыры жыртылып, бірнеше минут қансырап, Аид патшалығына аттанып кетеді) немесе анусқа (құрбан тоқ ішегі жарылып, бірнеше күн қиналып өледі) бірнеше ондаған сантиметр кіргізіп, оны вертикаль тұрғызған. Өлім бірнеше күннен кейін бірақ келген. Өйткені басы домалақтанған қада адамның жанды ағзаларын зақымдамай денеге бірте-бірте терең бойлай берген.
Кей жағдайда қадаға көлденең ағаш қағылған. «Ол не үшін?» деген заңсыз сұрақ табиғи жолмен туады. Ол — қада адамның жүрегіне жетіп, оны өліммен тез қауыштырмау үшін жасалады. Құрбан сырғып келіп көлденең ағашқа отырады. Осылай қансырап бірнеше күн жатады (тойыс отырады).
Осы жерден алдым суретті
Тридцать три жатвы он прожил,
Она — тридцать три окота.
Дело их — прошлое,
Да и вспоминать неохота.
ом мане падме хум
"Қазақ елі арғы-бергі тарихында кісінің ар-намысын қорлайтын, қатыгездікке, жауыздыққа жетелейтін жазаларды қолданбауға тырысқаны — тарихи шындық. Біз ежелден адамгершілікке жүгінетін ізгілікті жолды ұстанған гуманистік салт-дәстүрлі халық болғандықтан, адамды айуандықпен азаптау, тірідей отқа салу немесе дене мүшесін шауып тастау сияқты жаза түрлері жабайылық, зұлымдық саналған"
пруфлинк: http://www.aikyn.kz/index.php?option=com_content&task=view&id=1586&Itemid=2
Екіншісі, Сатыбалдының жоғарыдағы пікірі.
Негізі екеуі де қағаз кітаппен көбірек сусындаған кісілер ғой.
Орыстар «на кол» отырғызатын болған, Қытайларда бамбукқа отырғызу (бамбук күніне жарты метр өсе ма бірдеңесі бар).
Алайда, отырғызу жағын қайдам, бірақ «Көтіңе қазық қағам» деген жазаларды көне ауылдың фольклорынан жиі естуге болады.
Мысалы, «Алпамыс Батыр» жырында:
"Қалай-қалай сөйлейсің,
Ей, сақау қар, жар-жар.
Өлтірейін астыңа
Қазық қағып, жар-жар".
— деген жолдарды тауып алдым.
Демек, шындық осы екі ортада.
Қайтадан хайуандық болмысымызға ораламыз да қоямыз. Еш сиқырсыз ақ.
«Найзаның ұшымен, білектің күшімен» деген сөздер әдемі естілгені болмаса астарында не жатырғанын құдай білсін.
Барлық жазбадан бір адамның иісі шығатындай маӘлгі жерлерің мұздағанда баса қоятын грелка ала келіңдер.
Жылқының қылынан жасалған қамшымен сабау да мода болған кездер болған екен.
Ондайды психушкаларда қолданады дейді. бір бұрыштан су тамшылатып қояды, тырс, тырс дегізіп, Ана дыбыстан сау адамның өзі бірнеше күннен кейін жынданып кетеді.
Өйткені тасты тескенімен, адамның терісі тас емес, өте серпімді, сондықтан кішкентай биіктіктен тамшылаған су резеңкеге түскендей серпіледі адамның басынан, және терінің астында ет бар, сүйекке тамшылатса егеп жіберуі мүмкін, ал тері мен ет бөлек материял.
Керісінше, су ішпей сусызданып отырған адам жанына бұл әдіс атасының батасындай жағады деп ойлап отырмын. Әрине егер үлкен биіктіктен тамызып қойса, әңгіме бөлек.
ол біртіндеп жындандырады адамды.
ай, бірақ Гаста сондағы бүкіл боқжағысты жаттап алып, қазір бірге «ырлап» беруден тайынбайды.
Соған қарағанда, тамшының даусына жындану үшін Salta екеуіңдікіндей тітіркенгіштік керек пе деймін.
«Голова Профессора Доуеля», ия сол бір кез әлі есімде… Ол кезде қазіргідей емес отандық фантасттардың қиялы шетелдік өнертапқыштардан асып түсетін еді, қазақ футурологтарынссс…
байқұс әйелдерді зина жасад деп таспен атып, онан өлмегендері еще нандай ету ужас
қотағы» деп аталады