Ширктің қауіптілігі
Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!
Бауырларым! Шын мәнінде ширк – ең үлкен әділетсіздік. Надандықтың ең төменгі нүктесі. Сол үшін де барлық пайғамбарлар мен елшілер өз шақыруларын шынайы түрде Аллаһты жалғыз деп білуге шақырумен бастаған. Ал шынайы түрде Аллаһты жалғыз деп білу ширкке қарама-қарсы нәрсе. Олар дәл осы ширкті жек көргендей еш нәрсені жек көрмеген. Құрандағы және пайғамбарымыз Мұхаммедтің сүннетіндегі біз байқайтын ең үлкен қорқытулар – ширкпен айналысушыларға байланысты қорқытулар. Кемшіліктен пәк Ұлы Аллаһ тағала Өз Кітабында: «Шын мәнінде Аллаһ тағала Оған серік қосқанды кешірмейді. Әрі одан өзгесін кімге қаласа кешіреді. Ал кімде-кім Аллаһқа серік қосса, онда ол үлкен күнә жасады» — деген (Ниса сүресі, 48-ші аят).
Сондай-ақ тағы бір аятта: «Шын мәнінде кімде-кім Аллаһқа серік қосса, оған Аллаһ тағала жәннәтты харам етеді. Оның орны Тозақ оты. Сондай-ақ залымдар үшін жәрдемші болмайды» — дейді (Мәида сүресі, 72-ші аят).
Ең жақсы адамдар — пайғамбарлар туралы Аллаһ тағаланың не дегеніне қарап көріңіз: «Егер олар ортақ қосса еді, әлбетте олардың істеген амалдары
жойылып кеткен болар еді» — дейді (Әнғам сүресі, 88-ші аят).
Ал енді Алла тағала Өз жаратқандары ішіндегі ең жақсы жаратылысы Мұхаммедке (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) не дегенін қарап көріңізші: «Шын мәнінде саған әрі сенен бұрынғыларға: «Егер Аллаһқа ортақ қоссаң әлбетте амалың жойылады және анық зиянға ұшыраушылардан боласың»-деп уахи етілді. Аллаһқа ғана құлшылық қыл және шүкіршілік етушілерден бол» — деген (Зүмәр сүресі, 65-66-шы аяттар).
Аллаһ елшісінің өзі де бізге ширктің қауіпті екенін ескерткен. Имам Бұхаридің хадистер жинағында пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): «Кімде-кім Аллаһқа серік қосқан күйде о дүниелік болса, онда ол отқа кіреді» — дегені келтірілген. Сонда Абдулла ибн Масғуд: «Ал кімде-кім Аллаһқа серік қоспай өлетін болса, онда ол жәннәтқа кіреді» — деген (Бухари 1238).
Сондай-ақ, имам Муслим Жәбир ибн Абдулла сөздерінен мына хадисті келтіреді. Пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) бір кісіге: «Кім Аллаһқа серік қоспаған күйі өлсе, ол жәннәтқа кіреді. Ал кім Аллаһқа серік қосып о дүниелік болса, онда ол отқа кіреді» — деп айтқан (Муслим 93).
Муаз ибн Жәбәл бірде Аллаһ елшісімен бірге есекке мінгесіп келе жатқанда, одан пайғамбар (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) «Әй, Муаз! Аллаһ тағаланың құлдарындағы хақысы және құлдардың Аллаһтағы хақысы туралы білесің бе?» — деп сұрағанын әңгімелейді. Сонда Муаз: «Аллаһ пен Оның елшісі оны артық біледі» — деп жауап қатады. Пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): «Аллаһ тағаланың құлдарындағы хақысы-құлдардың тек Аллаһқа құлшылық қылып, Оған серік қоспауы. Ал құлдардың Аллаһтағы хақысы-кімде-кім Аллаһқа серік қоспаса, сол адамды азаптамауы» — дейді (Бухари 5967, Муслим 30).
Әбу Зәррдың сөзін имам Бұхари мен имам Муслим келтіреді. Пайғамбар (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): «Маған Жәбрәйл келіп мені жақсы хабармен қуантты. Шынында менің үмметімнен кімде-кім Аллаһқа серік қоспаған күйі о дүниелік болса, онда ол жәннәтқа кіреді» — дейді. Сахаба пайғамбарымыздан: «Мейлі ол зинақор болып және ұрлаған болса да ма?» — деп сұрағанда оған: «Мейлі ол зинақор болып және ұрласа да» — деп жауап берген (Бухари 3222, Муслим 94).
Сайд ибн Мусайб әкесінің сөздерін жеткізіп: «Пайғамбардың көкесі Әбу Талиб қайтыс болар шақта оған пайғамбарымыз келді. Ол жерде Әбу Жәһл мен Абдулла ибн Умайя ибн Муғира болды. Сонда Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) көкесіне: «Көке! Лә иләһә илла Аллаһ (Аллаһтан өзге құлшылыққа лайық ешкім жоқ) деп айтыңызшы. Шын мәнінде осы сөздер арқылы мен Қияметте сіз үшін шапағатшы бола алармын» — дейді. Сонда Әбу Жәһл мен Әбу Умайя: «Әй, Әбу Талиб! Сен әкең Абдул Мутталибтің жолынан бас тартпақшысың ба?»-дейді. Әбу Талиб: «Жоқ, мен Абдул Мутталибтің жолындамын» — деп, Лә иләһә илла Аллаһ (Аллаһтан өзге құлшылыққа лайық ешкім жоқ) деп айтудан бас тартты. Сонда Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): «Аллаһпен ант етемін, мен сіз үшін міндетті түрде Аллаһтан кешірім сұраймын» — дейді». Сонда Аллаһ тағала мына аяттарды түсірді: «Мүшріктер жақындары болса да, олардың тозақ иелері екендігі анықталғаннан кейін пайғамбар да мүміндер де ол мүшріктер үшін жарылқау тілеулеріне болмайды».
Аллаһ Тағала ширк істеген адамды күнәсін кешірмеген былай тұрсын, тіпті басқа мұсылман адам сол кісі үшін Алладан кешірім сұраса, оған күнә болады! Ширктің қандай қауіпті екенін осыдан-ақ байқауға болады!
Аллаһ бізді ширк зұлымдығынан сақтасын!
постыңды оқымадымда.
тағы сұрағым, біздің алдымызда өтіп кеткендердің бәрі сеніңше мушриктер яғни кәпірлерма?
2) Жоқ, бәрі мушрик, кәпір емес.
Ислам үлкен ҒЫЛЫМ болғаннан кейін сондай шарт бар.
14 ғасыр солай істеп келді. бұл дүниеден кеткендерді құрметтеді. оның ішінде Укаша ата бар.
Қысқасы, Абай атамыздың «Жаратушы тұрғанда, жаратылғаннан сұрап қайтесің?!» сөзімен тәмәмдайын.
ахиақи ма?темаларыңдыбілем ғоҚабірге бармаңдар деген бірауыз сөз айтылған жоқ бұл мақалада!
Айтқым келгені, қабірге дұға қылып, одан көмек сұрауға, одан бақыт, бала, жол ашуын және кез келген нәрсені сұрауға болмайды. Бұл сөздерім қабірді құрметтемеу деген деп түсінбеңіз! Қазір "қабірден сұрама" десеңіз, "әй сен, қабірдің иесін қүрметтемейсің, сен қазақ емессің, сен сатқынсың" деп шығады адамдар. Сыйлау мен сыйыну, құрметтеу мен құлшылық қылу деген сөздердің айырмашылығын түсінбейді, парықына жете бермейді.
админ мырза, аҺидің діни жазбаларыңа камент жазуға болмайтындай етіп қойыңыз. бұларға итак сол «боғжағу» керек.
«Ширк көрсең бұлай түршікпес едің» сықылды бірнәрсе жазып едің ғой
-КетНақ! Менің басыма бір қой сой!
Әурелік қана қалады. Түсініктемені, каментке жауапты күтіп отыр гой
секталарға қарсы
не деп сеніп? Жолымды ашады деп сеніп пе?
Сол баяғы, түк негізсіз себеп-салдарлық конструкциялар, мысалы:
[тіпті басқа мұсылман адам сол кісі үшін Алладан кешірім сұраса, оған күнә болады!] --> [Ширктің қандай қауіпті екенін осыдан-ақ байқауға болады!]
Осындайды жазады, жазады, бірақ осыларды оқып-оқып алған адам қорыққаннан кришнаит не Исаның мүмміні болып жатыр.
Уағыз саласындағы тактикаларды өзгертетін уақыт жетті. Лібә, 19 ғасырдағы татар молдалардың өзі мына әдістеріңе құсқысы келетін шығар, гайнутдинсстің!!!
осы жерден-ақ кімнің күшіктері екенін білсен болады олардың(ұлыбритан иттердің)
Аталмыш алқаштарға айтарым: жазбада рух деген болады. Кімнің шын, кімнің әншейін сөйлеп тұрғанын телевизордан көре алатының сияқты, жазбада да адамның оған ықыласы сезіледі. Сондықтан хуйлық «ана кітап күчТ, мына кітап құсық» деп, жіктеп жатады.
Ал мына жазбада — әріптердің әлдебір заңдылыққа бағынған тізбегінен басқа дым жоқ. Автор бар білетінін белгілі бір формаға сала алмай, пұшайман болғанға ұқсайды. Соңғы сөйлемі соған куә.
Сөзің ашетері: ужасная графика, отвратительный звук!
Аллаһ Тағала былай дейді: «Қашан оларға: «Алла түсірген Құранға және Пайғамбарға келіңдер» делінсе, олар: «Аталарымызды тапқан жол өзімізге жетеді» дейді. Ата- бабалары еш нәрсе білмеген және тура жолда болмаған болса да ма?»(Мәида сүресі, 104-аят).
Аллаһ Тағала былай дейді: «Ал және қашан оларға: “Алла түсірген Құранға және Пайғамбарға келіңдер” делінсе, мұнафықтардың сенен мүлде шегеншектегенін көресің» (Ниса сүресі, 61-аят).
Аллаһ Тағала Нұхтың қауымымен сұхбатын былайша баяндайды: «Сол уақытта ол әкесіне және еліне: “Мына сендер шоқынған мүсіндер не?”,- деді. Олар: “Біз аталарымызды осыған табынған түрде таптық”,-деді» (Әнбия сүресі, 52-53-аяттар).
Аллаһ Тағала Пайғамбарымыздың жағдайын оған дейін болған пайғамбарлардың қауымымен болған жағдайымен салыстырып былай дейді: «Осылайша (Мұхаммед) сенен бұрын бір мемлекетке пайғамбар жіберген болсақ, олардың беделділері: “Расында біз аталарымызды бір жол үстінде таптық. Біз де солардың ізіне түсеміз” деді. (Әр Пайғамбар): “Егер сендер аталарыңды тапқан жолдан турарағын әкелсем де ме?,-деді. Олар: “Расында сендер арқылы жіберілген нәрселерге қарсымыз” деді» (Зухруф сүресі, 23-24-аяттар).
2 сурет — Укаш ата
Архитектурасына қызығамын, жалпы сондай жердің аурасы ұнайды, рухани қауіпсіз жер деп ойлаймын.
Одан да күшті архитектуралар бар егер қатты архитектураға қызығып барған болсаңыз…
ал архитектура келсем маған именны исламская архитектура ұнайды
және мені анда-мұнда жолдаудың керегі жоқ!
Сәбет сұрауға емес, темаға өз ойымды қосуға кіргем бұл тақырыпқа
Басқа молаларға бару, абайсызда біреудің жатқан жерін басып жіберу қауіпі бар, өйткені кейбір молаларда белгі тас жоқ.
Атаға барып, құран оқып шыққанда тұрған еш сөлекеттік жоқ, мазалап ақша сұрап барғаным жоқ. Аллаға шүкір, менде (көп көрмесін) бәрі жақсы, бақыт та, байлық та, денсаулық та!
Ал егер Алланың құдіретіне сенбей ол жаратқан нәрселерден көмек сұрасаң Буддистерден не айырмашылығымыз қалады.
Ал енді «ширк» немесе «серік қосу» дегені — Аллаһтың жұмыстарында оған көмектесетін, Оның орнына тілектерді беріп жіберетін, Оның орнына қалағанын жаратып бар не жоқ қылатын басқа бір тірі-өлі, жанды-жансыз затты да ҚҰДАЙ орнына шығару деген сөз. Мысалыға бір мұсылман егер қабірдің басында (немесе бір байдан бір нәрсе сұрағанда) дұға етіп жатып, сол қабірде жатқан кісінің (немесе байдың) Аллаһты араластырмай өзі тілектерді қабылдайды (көмектесіп жіберуіне сенсе) деп сенсе, ширк келтірген болады. Жоқ егер, қабірде жатқан кісі Аллаһтың сүйікті құлы болғандықтан «Ей Аллаһым, қабірдегі кісінің құрметіне бере гөр» — деп дұға етсе және сол қабірдегі кісінің Аллаһтың сүйікті құлы екендігіне, оның атымен Аллаһтан сұралғанда тілектердің тез қабыл болатынына сенсе, бұл еш қандай серік қосу болмайды.
"Үкаш атаға сену" дегенде екінші мағынада айтып тұрған болсаңыз, дұрыс. Онсызда бірінші мағынада айтатын тентекті Қазақстаннан табу мүмкін емес. Осы мәселені ажырата алмайтын уаххабилер бүкіл әлемді кәпірге шығаруға тырысады. Көрінген нәрсенің бәрін өз ақымақ бастарымен өлшеп көріп «ширк», «серік қосу» деп диагноз қойып жібереді. осының арқасында өздері кәпір және мүшрик болады да хабарлары болмайды. Сол себепті иманын сақтауға тырысатын әр бір мұсылман әһли сүннет ғұламаларының кітаптарында көрсеткен жолымен жүруі қажет.
ФБР-де тығылып жүр еді ғой
Анығы 2 немесе одан да көп секта өкілдері қырылысады: 1-топ: сопылар, исматуллашылар, зікіршілер дегендер. Олар әбізәтельно Абай, Шәкәрім мен Иассуидің кейбір өлеңдерінің кейбір өзіне тиімді шұмақтарын жазып қояды. Мұсылман болу үшін араб тілін білу міндетті емес, қазақ болсаң болғаны дейді. 2-топ: уахабшылар, салафилер: бұлар енді керісінше ата-баба істеген істерін терістеп суперконсерватизмге бой ұрғандар.
Соңғы форпостымыз ҚМДБ секта әсерінен аман болсын дейміз.
Көрмеймін десем көзім бар.
Кешегі Хабардағы бағдарламада зікіршілер туралы бәрі айтылмады. Бірақ осының өзі хабар үшін «ерлік». Бар ғой онда жақсы журналистер бар ғой. Оларға толық сөз бостандығын бермейтіні өкінішті. Ал былай кәсіби деңгейде. Егер осындай бағдарламаларды көптеп жасаса дәретханадағы хлор шашушы кісілер бұндай «жазаны» қуана-қуана қабылдаушы еді.
«Хлор сасытыңдар, хлор сасытыңдар! Сонда сендер сөзсіз „Хабарды“ көресіңдер» © Туалетті хлормен жуатын апай.
Уаххабшылардан бастап!