Адамның ең бірінші парызы не?


Аса Қамқор, ерекше Мейірімді Аллаһтың атымен!

Адам баласына ең бірінші міндеттелетін парыз – бұл Аллаһқа иман келтіру. Егер адам өзін жаратқан Аллаһты білмесе, онда ол мал сияқты өмір сүреді. Оны Кім жаратқанын білмейді, осы өмірге не үшін келгенін білмейді. Жеп-ішеді, ұйқыдан оянып, қайтадан ұйықтайды… Не үшін өмір сүргенін білмей, осылай өтіп кетеді. Аллаһ Тағала айтады: «Иман келтірмегендер дүние тіршілігінен аз ғана пайдаланады және хайуандар тәрізді жей береді. Олардың орны Тозақ оты» (Құран, 47:12).
Сонымен қатар, мұндай адам жер бетінде бұзақылық жасайды, себебі ол амалдардың қайсысы жақсы, қайсысы жаман екенін білмейді. Қай амалдар Аллаһтың разылығына жеткізеді, ал қай амалдар Оның қаһарына ұшырататынын білмейді. Мысалы, теледидар құрастырушының нұсқауын оқымай, қолданушы адам теледидарды дұрыс басқара алмайды, қосып-сөндіре алмайды. Дәл сол секілді кез-келген нәрседе.
Ол пайдаланып жатқан затын ойлап тапқан адамның нұсқауына сүйенсе, дұрыс басқара алады. Демек, адам баласы Аллаһтың жаратылысы ретінде өз-өздігінен тура жолды анықтай алмайды. Аллаһтың уақытша жаратқан жаратылыстарын дұрыс пайдалану үшін міндетті түрде соны жаратқан Жаратушы Аллаһтан басшылық болу керек. Сондықтан, осы жер бетіндегі түрлі бұзақылықтардың себебі аспан мен жерді Жаратушы Аллаһтың көрсеткен тура жолына ілеспегендіктен болып отыр.
Аллаһ тағала былай дейді: «(Мұхаммед) оларға айт: «Расында, сендер қашқан өлім: әрине ол сендерге кездеседі. Содан соң көмес пен көрнеуді Білуші Аллаһқа қайтарыласыңдар. Сонда сендерге істеген істеріңді көрсетеді»»(Құран, 62:8).
Өкінішке орай, қоғамның көп бөлігі осындай жағдайда. Көптеген адамдар өзін жаратқанға және кез-келген уақытта кетуі мүмкін болған өлімге ғапылдық қылып, уақыттарын босқа өткізіп жүр. Бұл осы өмірдегі надан адамның жағдайы. Дей тұрғанмен, бұл мәселенің екінші маңызды жағы бар – оның көмегімен адам өз жағдайын дұрыстап, ретке келтіре алады. Бұл тәубе ету және Аллаһ Тағаланың бұйрықтарына бағынып, бой ұсыну, алайда бұл нәрсені адам тек осы дүниеде ғана істей алады. Егер де адам осы өмірді босқа өткізген болса, ол өзін ең қымбат нәрседен айырған болып табылады. Бұл ең қымбат нәрсе – Аллаһ тағаланың разылығы мен Оның Жәннаты. Денесінен жаны шыққан соң, адам өзінің жағдайын ешқашан өзгерте алмайды. Оған екінші мүмкіндік берілмейді.
Демек, Аллаһтың адамдарға ең бірінші жүктеген міндеті – Аллаһқа иман келтіру. Егер адам шамалы болса да шынайы ойланар болса, Аллаһ тағала оны жаратып, сонымен қатар оған білім алуға мүмкіндік бергенін түсінеді. Аллаһ тағала былай дейді: «Аллаһ тағала сендерді аналарыңның құрсағынан еш нәрсені білмейтін етіп шығарды да, сендерге есту, көру және ойлау қабілетін берді. Әрине шүкіршілік етерсіңдер!» (Құран, 16:78).
Аллаһ тағала бізге көру, есту және ойлау қабілетін бергендіктен, Оған ең бірінші шүкірлігіміз – Аллаһтың Өзі туралы білім алу болып табылады. Аллаһ тағала айтады: «Енді біл! Шын мәнінде Аллаһтан басқа құлшылыққа лайықты тәңір жоқ және өзіңнің күнәларың үшін кешірім сұра!» (Құран, 47:19).
Жаратушының Өзі туралы білмей тұрып, осы дүниеде де, о дүниеде де бақытқа жеткізетін тура жолға еру мүмкін емес. Кімде-кім Аллаһтың бұйрықтарын білуге талпынбаса, қасіретке ұшырайды.
Біз Аллаһқа иман келтіру деп мыналарды айтамыз: Аллаһтың бар екенін, Оның Өзіне тән барлық Есім, Сипаттарын білу, жүрегіне бекіту, мойындау және анық сену. Сондай-ақ, тек Аллаһ қана құлшылыққа лайықты екеніндіге иман келтіру. Аллаһтың бұйрықтарын орындап және тыйымдарыннан сақтанған адамның жүрегі әрдайым тыныш болады.
«Иман келтіріп бой ұсынушылар, Жаннатқа кіріңдер, сендер де, жұбайларың да шаттыққа бөленесіңдер! Оларға алтыннан табақтар мен кеселер ұсынылады. Сондай-ақ онда көңілдерің қалаған нәрселерің мен көздеріңді қуантатын нәрселер бар. Сендер онда мәңгі қаласыңдар. Міне, осы сендердің амал етіп, мұра қылып алған жаннаттарың!» (Құран, 43:69-72).
Бөлісу:

99 пікір

Abilakim
427-де талданған мәселелердің бірі осы дін тақырыбы еді. Не ғой, Ахи, сен Құранның әр аятының аудармасын түсінгендіктен, білгендіктен жаздың ба мұны? Әлде, басқа бір жерден көшірдің бе?
Ahi
Басқа бір жерден көшіріп жаздым, бірақ көшіріп жаздым дегенім оны түсінбегендіктен, білмегендіктен деген сөз емес.
qazaqia
Дін тақырыбына пост жазсаңыз, комменттерсіз дейтін белгіше белгілеген дұрыс.
Onlasyn
427-де талданған мәселелердің бірі осы дін тақырыбы еді.
ол қандай мәселе 427 деген?
asaubota
427 туралы жеке бір пост ашсаң жақсы болар ма еді, 427 иесі?
omarbirat
Әбеке, блогыңның атын 427 деп өзгертесің ғой деймін. Ұсыныстар түсіп жатыр :)))
ken
Osyndai takyryp ashkanyn ushin sagan +1 upai. Endi osy takyrybyndy oku ham onyn mazmunyn toku arkyly durys jolga tusken har bir insan ushin senin upailar sanyn jogary karai eselenip otyrmaq-dur.
konvict
Келесіде "әмәнтубилләһиді" таратып жазшы.
nurjanbay
Ахи деген ахиге сұрақ: намаз оқығанда «таң намаздың екі рәкәт парызын өтеуге жәннәттің разылығы үшін ниет еттім» деп оқисыңдар ма? *54
nurjanbay
жәннәт — ширк. адамдар Аллахқа қарағанда жәннәтқа көп махаббат қылады. жәннәтті жақсы көреді. жәннәтті қиялдайды. жәннәттің хор қыздарын армандайды. жәннәт отаным дейді. құдай керек емес жәннәт керек. жәннәт үшін бәрін істейді. даже өзін өзі жарып жіберуге дейін барады *54
konvict
«Жәннатқа Исаға иман еткендер барады» (Тауарат, 32:3)
Onlasyn
Жәннәтқа (иманмен кеткен) мұсылмандар барады…
konvict
«… Мәсіх өлімнің күшін жойып, Ізгі хабары арқылы шынайы, ешқашан өшпейтін өмірді жарыққа әкелді» (2 Тим. 1:10)
Onlasyn
Не жазып жатсың?
Onlasyn
Не жазып жатсың? Тим деген не ол?
konvict
Тим — ол құдай сөзі
Onlasyn
Бізде (мұсылмандарда) ондай сөз бар ма?
konvict
Хрестиандарда бар
Onlasyn
Бұл жерде христиан жоқ қой, неге жазып жатсың?
konvict
Сендерді құтқару үшін
konvict
Марқа 14:37-42
«Қайтып келгенде Иса шәкiрттерiнiң ұйықтап жатқанын көрдi. Петiрге: «Шимон, ұйықтап жатырсың ба? Ең болмағанда, бiр сағат ұйықтамай отыра алмағаның ба? Азғырылмау үшiн сергек болып сиынып мiнажат етiңдер! Рух дайын болғанмен, тән осал», — дедi. Тағы да шеткерi барып, Иса сиынып бұрынғы сөздерiн қайталап мiнажат еттi. Бұдан кейiн оралғанда шәкiрттерi қайтадан ұйықтап жатты, себебi көздерiн ұйқы басқан едi. Олар Исаға не деп жауап берудi бiлмедi. Иса үшiншi рет оңаша сиынып, қайтып келгеннен кейiн шәкiрттерiне: — Әлi де ұйықтап, тынығып жатырсыңдар ма? Жетер ендi, уақыт болды. Құдай тағайындаған Билеушi күнәкарлардың қолына ұстап берiлейiн деп жатыр. Мiне, Менi ұстап берушi таяп қалды. Тұрыңдар, соған қарай жүрейiк! — дедi»
Onlasyn
Әлгі (негрдің суреттері бар) кітап ұстап көшеде жүретіндерден емессің бе әйтеуір?:)
konvict
Ық-ық. Жооооқ!!! иеһоваааа
konvict
Мына жерден копи жасағанмын. Қалжың ғой
Onlasyn
Айналайын-ау, қай атаңнан көрдің «Йеговамын» деп қалжыңдағанын… :)
aues
қалжың болса да біртүрлі екен. Құран кәрім келуімен оған дейінгі бүкіл кітаптар, Забур, Инжил, Таурат үкімдерін жояды. Пайғамбарымыз білдірген Құран кәрімге сену иманның шарты болып табылады.
Ahi
Конвик бауырым, дінмен қылжақтама, басқа-басқа дінмен әзілдеп қайтесің?! Аллаһ сізге береке берсін, мына хадисті бастан-аяқ оқып шығыңыз! Хадис бәрімізге қатысты:
Ибн ‘Умар айтады: “Табук жорығына барған кезімізде бір кісі: “Мына біздің Құран оқушыларымыздан асқан мешкей, өтірікші және шайқаста қорқақ адамдарды көрмедік”, — деді. Сонда ‘Ауф ибн Мәлик: “Сен өтірікшісің, сен екіжүздісің! Мен бұл туралы міндетті түрде Аллаһ елшісіне жеткіземін”, — деді. Осыдан кейін ‘Ауф пайғамбарға (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) болған жайттың барлығын жеткізу үшін жүріп кетті. Бірақ, ол пайғамбарымызға келген кезде осы іске байланысты аян оны озып кеткенін көрді. Әлгі кісі Аллаһ елшісінен кешірім сұрау үшін келген кезде пайғамбар түйеге отырып, сапарға шыққалы жатыр еді. Әлгі кісі: “Әй Аллаһтың елшісі, біз жәй ғана мылжыңдап көңіл көтеріп отқан едік”, — деді. Ол пайғамбарымыздың (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) түйесінің айылына байланып қалған тәрізді болды, әрі оның аяқы тасқа ұрылды, ал өзі: “Біз әншейін әңгімелесіп отырып әзілдедік”, — деп қайталай берді. Ал Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) оған мына аятты қайта-қайта оқи берді:
«Егер олардан сұрасаң: “Әрине біз әншейін сөзге кірісіп, ойнап едік” дейді. Оларға: “Аллаһпен, аяттарымен және Елшісімен қылжақтадыңдар ма?”, — де. Кешірім сұрамаңдар! Сендер иман келтіргеннен кейін кәпір болдыңдар» (әт-Тәубә сүресі, 65-66-аяттар). Ол әлгі кісіге түк назар аудармады және айтылған сөзге ешнәрсе қоспады”. (Ибн Әбу Хатим 10046, әт-Табәри 16928. Хадистің сенімділігін шейх Муқбил мен шейх ‘Абдул-Қадир әл-Әрнәут растады).
konvict
Оппаааа, мында бір сәләф жүр
Onlasyn
Мен де сондай-ааааау, деп қалдым:)
Onlasyn
Жәннәт деген жұмақ емес пе?
konvict
Құдай Өзінің зор сүйіспеншілігінің арқасында адамдарды тозақтан құтқару үшін, ең үлкен құрбандықты берді. «Өйткені Құдай адамзатты өте қатты сүйгендіктен, Оған сенуші әркімнің жаны тозаққа түспей, мәңгілік өмірге ие болу үшін Өзінің жалғыз Ұлын құрбандыққа берді» (Жохан 3:16). Кімде-кім Иса Мәсіхтегі Құдайдың ұсынып отырған шапағатынан бас тартса, сол тозаққа апаратын жолды саналы түрде таңдап алғаны. Өкінішке орай, көптеген адамдар Құдайдың сүйіспеншілігінен бас тартып, тозаққа бара жатыр. Адамға таңдау еркі берілгендіктен, мәңгілікте қайда болатынын әркім өзі шешеді.
Ottegin
Адамың бірінші мақсаты туу, тоиыс, дүниеге келу, соңғы парызы- өлу, ортасындағы уақыт каникул, содан соң сессия басталады)))
a63a1
Конвик Адасқан бала не деп отсың
Onlasyn
Маған айтыбатсың ба?
Ahi
Ағузубилла! Сіз не айтып отырсыз?! Дінді білмесеңіз үндемесіңізші!
Осындай жерде өте жиі кіретіндер Аллаһтың діні туралы білімсіз сөз сөйлеу қаншалықты ауыр күнә екенін ұмытып, үлкен талас-тартыстарға түсіп жүр. Аллаһ Тағала былай дейді:
«Тілдеріңнің “бұл – рұқсат етілген (халал), бұл – тыйым салынған (харам)” деп өтірік сипаттағанын айтпаңдар! Аллаһқа өтірік жала жапқан боласыңдар. Шын мәнінде, Аллаһқа өтірік жала жапқандар құтылмайды» (ән-Нәхл сүресі, 116-аят).
Аллаһ Тағала білмейтін нәрселерді айтуға қатаң тыйым салды:
«Күдіксіз, Раббым … Аллаһ туралы білмейтін нәрселеріңді айтуға тыйым салды» (әл-Ә’раф сүресі, 33-аят)
Ибн ‘Аббәстан жеткен хадисте, Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай дейді: «Кімде-кім Құран туралы білімсіз сөйлесе, Қиямет Күні Оттан жасалған жүгенмен жүгенделеді!» (Әбу Я’лә. Хафиз Ибн Хәджәр хадисті сенімді деп атады. Қараңыз: “әл-Мәталиб әл-‘алия” 3048.)
Мұсылмандарға Жәннатты жақсы көруге, оған түсу үшін ізгі амалдар істеп жарысуға бұйырған Аллаһ былай дейді: «Раббыларыңның жарылқауына және тақуалар үшін әзірленген, кеңдігі жер мен көктей жәннәтке жарысыңдар» (Әл-'Имран сүресі, 133-аят).
Тағы да Аллаһ Тағала былай дейді: «Олар (мүшріктер) Тозаққа шақырады да, Алла өз ұйғаруымен Жаннатқа шақырады. Сондай-ақ адамдар үгіт алсын деп, аяттарын баян етеді» (Бақара сүресі, 221-аят).
Ибраһим пайғамбар Аллаһтан: «Мені нығметті жаннаттің мұрагерлерінен қыл!» — деп дұға етті. (Шу'ара сүресі, 85-аят). Сонда сіздің пайымдауыңызға салсақ, пайғамбарлардың атасы болған Ибраһим Жәннатты сұрап ширк қылған екен ғой (Ағузубиллә). Сіздің пікіріңіз нендей жаман
Onlasyn
Осындай жерде өте жиі кіретіндер Аллаһтың діні туралы білімсіз сөз сөйлеу қаншалықты ауыр күнә екенін ұмытып, үлкен талас-тартыстарға түсіп жүр.
Осыны біле-тұра неге мақала жаөдың?
nurjanbay
сенің айтып отырған жәннәт туралы ертегіңнің лениннің коммунизм туралы ертегісінен айырмашылығы жоқ *54
Ahi
Аллаһ Тағала былай дейді: "(Мұхаммед) олардан саған кейбіреулері құлақ салады. Бірақ олардың жүректеріне ұқпайтын қалтқы қойдық әрі құлақтарында кереңдік бар. Олар әр мұғжизаны көрсе де сенбейді. Тіпті саған келсе, олар сөз таластырады да қарсы болғандар: «Бұл Құран бұрынғылардың ертегілерінен басқа еш нәрсе емес» дейді. Олар адамдарды тосады да, өздері де одан ұзақтасады. Сөйтіп өздерін жояды. Бірақ олар сенбейді. Олардың отқа тоқтатылғанын көрсең: «Әттең! Біз дүниеге қайтарылсақ, Раббымыздың аяттарын өтірікке ұйғармас едік те сенушілерден болар едік» дейді" (әл-Ән'ам сүресі, 25-27-аяттары).
a63a1
АХи осы сақал қойып балактарын кыска киетін кісілер бірін бірі ахи дейди магынасы не?
a63a1
аға деген сөзбе? Аға деген сөз болса неге аға демейді? неге балақтарын қысқа киеді?
Ottegin
Ыыы…
Стоп… Ар-ождан бостандығы деген бар))) Троллинг деген де бар, Салғыласып ұрсыссу да жоқ емес, айтақ, айтақ!!!
a63a1
Конвик адамды адастырғың келсе жеке такырып ашсай
a63a1
ЕЕЕ қалжың екенғой кешірім өтінем
konvict
Уахахахаха
a63a1
МӘссаған сіз алдандыңыз ыққххххххххх
Onlasyn
Екеуміз))))))))))
a63a1
Қиямет күні әр-кім өзі үшін жауапты
konvict
Ренжімеңдер, қызық болсын дегенім ғой. Мықты көңіл күйде отыр едім
a63a1
Алла өзі кешірсін Конвеке біз пендемізғой жайғана монитордың әр жағында отырған
edige
Көтеріңкі көңілденген шабытты басқа бағытқа жұмсаған абзал сияқты
Khan
Адамның бірінші парызы өмір сүру. Өліп қалмау…
Ahi
Өмірді беретін де, алатын да Алла, оған қам жемеңіз! Енді сол өмірді қалай өткізу керек — міне, осы ғой мәселе!
Khan
Кешіріңіз, оқымаған адамбыз, миымыз анау мынау нәрселерге жете бермейді.

Дегенмен, Алла тағала өмірді өзі алады деп қам қарекет жасамай отырып алсам, шынымен өліп қалатын сияқты көрініп тұрады
Abilakim
Ахи лер Үхтилерден сақтану керек. Қазақтың орыстанғанынан сақтанғандай қазақтың араптанғанынан қорқу керек
ken
Shirk! Shirk!
Jaratushydan ozge narseden qorquga shaqyruyn arqyly, ozin'nin' kuna jasap otyrganyn' bylai tursyn, jurtty da kuna jasauga undeudesin'.
Onlasyn
Жыланнан, қасқырдан қорқса да ширк бола ма екен? Сендер де жібересіңдер тәйірі…
ken
Bir Allah Ta'aladan gana qorquyn' kereksin'. Jylan,qasqyr — Allah Ta'alanyn' jaratylystary gana. Al jaratylystan qorqu — shirk.
Onlasyn
Сен өзің көргенсің ба қасқырды? Қорқпайсың ба сен?
ken
«Jaratylystan qorqu — Jaratushyga serik qosu bolyp tabylmaidy» demekpisin'?..
Onlasyn
Ширк деген сөзді әржерде, орынды-орынсыз айта бермейік демекшімін
aues
ширк деген сөздің мағынасы қандай өзі?
Abilakim
осыларың дұрыс емес, қорқу мен үрей екеуі екі басқа. Бұл жайлы Бауыржан Момышұлы да тамаша мысал жазып кеткен. Ұрыстың алдында бойды үрей билеуі заңдылық деген. Ол қорқақтық емес, тек сол үрейді жеңе білу керек. Жылан, қасқыр т.б. үрейленудің ширкке қатысы жоқ. Сақалы желпілдеп жүргендерді ай далаға қасқырдың арасына апарып сыртынан бейне бақылау қойса ғой шіркін!
edige
Аллаһқа шірк келтіру СЕРІК ҚОСУ болып табылады. Негізгі түсінік осы.
ал ана қасқыр, тышқан деп жатқандарың орынсыз әңгіме
Onlasyn
Саған «пәлен адам ұры екен абайла» десе, ширк деп арқа-жарқа болып отыра бересің ба?
edige
Жаңылыспай айтсайш… сен адам туралы Адам айтып турсын…
Onlasyn
Ахи лер Үхтилерден сақтану керек. Қазақтың орыстанғанынан сақтанғандай қазақтың араптанғанынан қорқу керек
негізі талас мына сөзден және оған берілген (ширк, ширк) деген сөзден басталған. Мұндағы Ахи лер Үхтилер де адам шығар деп ойлаймын
ken
Degenmen ahiler men uhtiler de jai gana jaratylystar emes pe?
Onlasyn
Саған «пәлен адам ұры екен абайла» десе, ширк деп арқа-жарқа болып отыра бересің ба?
осыған жауап беріңізші
edige
Біреу туралы жамандау "Ғайбат" емес пе еді
Onlasyn
Ұрыны ұры, залымды залым деп айту ғайбат болмайды. Абилаким деген бауырымыз халықты ескертіп жатыр. Нақты бір адамды жамандап жатқан жоқ. Мысалы бұрын хизбуттар деген болатын. Сол хизбуттардан сақтаныңдар деп айту ғайбат бола ма сонда?! Сіз қатты қателесесіз.
edige
Менің Әбілмен таласым жоқ.Оның айтқаны «Не үшін „Ширк“ „Ахи“ деп жапсарлатып алатындарға, қазақшада көзі екі жаққа қараған адамды „Ақи“ дейтінін білемін, біреуге „Ақи“ деп шоқпардың астына қалмай, түсінігімен түбіріне жеткен терминдерді пайдаланған дұрыс...»
"қасқырдан қорыққан ширк па?" дегені «Сталоне Шварцнегерден қорқады ма?» дегендей мардымсыз сұрақтар айтып бас қатырушыларға айтып отырға ойланбай ақ жауабым жоқ.
edige
Ширк (от араб. شرك‎‎ «шарик» — товарищ) — в исламе буквально: придание Аллаху товарищей (равных) или поклонение чему-либо помимо Аллаха, часто переводится как многобожие. Следствие и одно из основных проявлений куфра. Является величайшим грехом. Носитель ширка — мушрик.
Ширк делится на большой и малый. Большой выводит из ислама, и к нему относится такое действие, как поклонение чему-нибудь, кроме Аллаха, одним из видов поклонения, который узаконил Аллах, а также колдовство и др. Малый ширк — это подобие больших грехов, например, рия (показуха).
Ал қалғанымен қызығып көрмеппін. Менің де түсінігім осы
Onlasyn
кешіріңіз мен орысша білмейтін едім…
Ahi
Әл-хоуф (қорқу) – бұл құлшылық түрлерінің бірі. Ол жүрек амалдарына жатады.
Әл-хоуф дегеніміз – ұнамсыз, зиян мен залал келтіретін нәрседен қауіптену, қорқу. Қорқудың үш түрі бар:
1) Әл-хоуфус-сирр (жасырын қорқу): тек Аллаһтың ғана құдыреті жететін нәрселерде, Аллаһтан өзге біреуден қорқу. Яғни, жаратылыстың бірінен, анық себепсіз бір қауіп төнеді деп қорқу. Мысалы: Аллаһтан басқа біреу (әулие, аруақ) ауру, бәле, я болмаса өлім жібереді деп есептеу; Аллаһтан басқа біреу, адамды бақытсыз етеді деп сену және т.б. Бұл қорқудың үкімі – ширк.
Аллаһтан өзге құлшылық етіліп жатқан тәңірлер жалған екенін түсіндіріп жүрген Ибраһимді, оның халқы құдайларынан қорқуға шақырған кезде, ол былай деді: «Сендер, ол туралы еш дәлел түспеген заттарды Аллаһқа серік қоссаңдар да қорықпайсыңдар, онда мен сендердің серік қосқандарыңнан қалайша қорқамын? Егер білсеңдер, онда екі топтың қайсысы амандықта болуға лайықты? Иман келтіріп, сосын имандарын зұлымдықпен (ширкпен) қаптамағандарға амандық болады, әрі дәл солар тура жолмен жүреді» (Ән`ам сүресі, 81-82-аяттар). Тағы да Аллаһ, Һуд пайғамбарға халқы не деп айтқанын жеткізеді: «Біз: “Саған кейбір тәңірлеріміздің зияны тиген”, — деп қана айта аламыз» (Һуд сүресі, 54-аят). Осылайша, олар Аллаһтың ғана шамасы келетін нәрселерді, Одан басқа біреу істейді деп қорыққан. Ал біз тек Аллаһтан ғана қорқуымыз міндетті. «Мен сендердің Одан өзгеге құлшылық еткендеріңнен аулақ екеніме Аллаһ куә болсын, әрі өздерің де куәлік етіңдер. Барлықтарың бірге маған айла жасаңдар да, мерзімін кейінге шегермеңдер. Расында, мен өзімнің, әрі сендердің Раббыларыңа тәуекел еттім» (Һуд сүресі, 54-56-аяттар). Өйткені, барлық нәрсе Аллаһтың қолында, барлық істермен Аллаһ басқарады, Ол – барлық заттың Иесі.
Ал көптеген адамдар қабірлерден, әулиелерден, шайтандардан, жындардан қорқады, соның салдарынан, зияндарынан аман қалу үшін оларға құрбандық шала бастайды, қабірлеріне барып ақша қалдырып кетеді.

2) Әл-хоуфут-тоби`и (табиғи қорқу): қауіпі анық болған нәрселерден қорқу. Мысалы: от күйдіреді, қасқыр жеп қояды немесе қылмыскердің кезеп тұрған қарумен өлтіріп қояды деп және т.б. қорқу. Бұндай қорқу рұқсат етілген. Егер сен, шамасы келетін біреуден төніп тұрған анық себептерден қорқатын болсаң, онда бұл ширк деп аталмайды.
Сондықтан, Аллаһ Тағала Мұса пайғамбар туралы былай деді: «Сонда ол қорқып, жан-жаққа қарап қаладан шықты да: “Раббым! Мені залым елден құтқара гөр!” — деді» (Қасас сүресі, 21-аят).

3) Әл-хоуфул-мухаррам (тыйым салынған қорқу): жаратылыстардан қорқамын деп, Аллаһ бұйырған бір істі орындамай қою. Мысалы: бір кісі адамдардан қорқып, намаз оқымайды. Өйткені, егер ол намаз оқуға тұратын болса, адамдар оны қаралап, тіл тигізеді, тәлкекке салады. Бұл қорқудың үкімі – харам. Аллаһ Тағала былай деген: «Оларға адамдар: “Жұрт сендерге қарсы жиналды. Олардан қорқыңдар!” — деді. Алайда, бұл олардың имандарын одан сайын арттыра түсті, сол кезде олар былай айтты: “Бізге Аллаһ жеткілікті, Ол нендей жақсы Қамқоршы”» (Әли `Имран сүресі, 173-аят).
Onlasyn
Бұрын мұндай қит етсе (ширк) дегенді естімеуші едік. Не боп барады өзі?
aues
шиит, уаххабит және сәләфилерден қорқу керек. атасының басына барып құран оқымайтындардан қорқу керек.
aues
если так судить, жер бетінде ширк істемейтін адам қалмайды, адамның табиғатында бар қорқу, жалғыз қалған адам қорқады мысалы. оны управлять ете алмайсын, мысалы, шөл далада жалғыз кетіп бара жатсын, алдыңнан дәәәу арыстан шықты. сонда сен байқамай ширк істеп қоясың ба не?
KILYZAMAN
audio Орналастыра алмай қойдым :-(
timurrr
Osy erikkennen enegin ukalap jurgender dini takyrypka uimelep shyga keledi eken… Osy menin baikaganym, dinnin iysi murnyna barmaityndar, namaz okymaityndar, oraza ustamaityndar, Kuran okymaityndar, kyskasy musylmannyn amalynan alys juretinder din tonireginde daulaskanda eshkimge des bermeidi! Allahym bir ozin saktashy kulli paleket, fitnadan!

Ahi bauyrym, dini jazbana Allah razy bolsyn! Birak mynalardy eskershi:

1) Ozge saittan koshirip, myna jakka kuddy bir ozin jazgandai koima! Birinshiden, ozgenin avtorly kukyn buzasyn. Ekinshiden, bul alan baska bir saittyn platformasy emes. Kalasan avtorymen berip, derek kozine silteme jasa. Ne sol kisige ait, osynnan blog ashsyn.

2) Qazaqia aitkandai astynan kommentin alyp tasta. Kuryganda bireulerdin senin sebep boluynmen asylyk aituynan saktaisyn

3) Shama kelgenshe jumsak bol! Dindi nasihattau osy eken dep jurttyn zaresin alma. Paigambarymyz (Allanyn ogan salemi men salauaty bolsyn) «Dindi kiyndatpandar — jenildetinder! Shoshytpandar — suisindirinder!» dep ketken. Suisindirip te nasihattauga bolady goi?

4) Lazhy bolsa komment kaldyrgandarmen salgylaspaganyn durys. Sebebi, erikkenderdin angimesin kyzdyra tusesin. Al kerek adam ozi sagan jeke jazyp, ne baskalai da surai alady. Aitpese, ozin bilesin, din oiynshyk emes. Osyndai kysyr angimeler kobeiyp ketetin bolgandyktan, adamdar dinnen kashyp juredi.

Rahmet!
Ahi
Әссәләму 'аләйкум! Аллаһ разы болсын сізге! Ескертпелеріңізге жауап берейін:
1) Автордан рұқсат алғам.
2) Дұрыс айтасыз, енді комент жаза алмайтындай қыламын, иншалла!
3) Тырысып жатырмын))
4) Ескеремін, иншаллаһ!

Негізі, айтқаныңыздың бәрімен келісемін, насихатыңыз үшін сізге көп-көп рахмет! Алла Қияметте жүзімізді жарық қылып, Тозақ отынан сақтасын!
gunner
Osy erikkennen enegin ukalap jurgender dini takyrypka uimelep shyga keledi eken… Osy menin baikaganym, dinnin iysi murnyna barmaityndar, namaz okymaityndar, oraza ustamaityndar, Kuran okymaityndar, kyskasy musylmannyn amalynan alys juretinder din tonireginde daulaskanda eshkimge des bermeidi! Allahym bir ozin saktashy kulli paleket, fitnadan!

Ондайлар дінде жүргендердің арасында да көп, кеше ғана қаңғырып, арақ ішіп жүргендер уағыз айта бастағанда маған күлкіден басқа ештеңе келмейді. Егер жақсы аргументтермен, фактілермен уағыз айта білсеңіз сізге ешкім қарсы шыға қоймас.Қазнетте бір ақ жігітті көрдім, мықты жазады, эмоцияға берілмейді, фактілермен жазады, исламның кейбір түсініксіз жерлерін логикаға сүйеніп түсіндіре алады, ислам тарихынан, ислам келгенге дейінгі араб әлеміндегі жағдайды керемет біледі. Міне сондай адамдарды қатты сыйлап кетесің, нағыз мұсылман осындай болады екен дейсің.Өкініштісі сол-онайлар аз.Сондықтан дін тақырыбында осындай, орысша айтқанда, срач басталады.
timurrr
Pardon, gunner!
Dinde jurgenderdin talasy baskarak bolady, mysaly, fikh ne akida maselesinde degen sekildi. Ol endi «tonki» dunieler. Mysaly, sizdi atom phisikasynyn mamany deiyk. Endi sol atomdyk phizika turaly pikirtalaska phisikter katyssa kalai, phizikianyn iysi murnyna barmaityn men salgylassam kalai? Sol siakty goi. Kalai bolganda da birinshi namaz okyp, ne oraza ustap, Kuran okyp baryp din turaly soilese baska, al tuk istemei kisimsinip dinshil bolsa ol endi ekizhuzdilik bolady. Birinshiden, ol ozin musylman eseptei otyryp musylmannyn paryzdarynyn birin oryndamaidy, birak jondi-jonsiz soilei beredi. Sonda eki kateligi bar. Al dindegi adam kisyk-kate soilese de keshke okityn namazy bar. Al bizge kelgen hadister ar namazdyn arasynda jasalgan kunalardy kelesi namazdy okyganda Allanyn keshiretini aitylgan. Demek dindegi adam utylmaidy. En kuryganda en sonynda kate soilese de taubesine keledi. Tungi namazyna turyp, napil orazasyn ustaidy.

Degenmen sizdin erikkender turaly sozinizge azdap kosylamyn, birak olardyn jarasy jenil dep oilaimyn. Din degende suikei salatyn erikkenderdin massasy kop bop tur osy kunde. Aitpagym sol etin.

«кеше ғана қаңғырып, арақ ішіп жүргендер» Tagy da pardon!
Sizge kim aitty «Keshe arak ishken adamnyn bugin namaz aituga, dini nasihat aituga kakysy jok» dep? Siz bilesiz be Islamnyn keshegi kunany bugin taubesine kelse joiatynyn? Sonda men keshe syra ishtim eken dep omir-baki kapir bop ketuim kerek pe dinnen bezip? Bile-bilseniz sahabalarymyz arak ishpek tugili shimirikpesten adam oltire salatyn kankuily bolgan. Mys: Omar haziret (r.a). Ol kisi Paigambarymyzdy (s.g.s.) oltirgeli kele jatyp, imanga keldi. Ogan ne aitasyz? Sonda bir buzylgan adamnyn Islamga keluine karsy bolatyn, Alladan ulyk kimsiz? Bul jerde menin kuni keshe kuyp jurip bugin perishte bolyp, orynsyz jurttyn zykysyn alatyndardy aktap otyrgan jokpyn. Masele, keshe iship jurgen adamnyn bugin Islam ustanuyna jane onyn dinnen nasihat aituyna Allanyn bergen kuky bar ekenin, ol ushin muryn shuiruge bolmaitynyn aityp jatyrmyn. Al endi ol adam uagyzdy, nasihatty kalai aitady. Ol endi basy bolek angime.

Seniniz magan, «исламның кейбір түсініксіз жерлерін логикаға сүйеніп түсіндіре алады» degendi de saralau kajet. Balkim jobalap tusindirer ol kisi. Birak Islam logikaga jatpaityn dunie. Alemnin joktan bar boluyn, tipti en aiagy aiakka masih tartkanda zherge tiyp, las bolatyn tabanyn emes, ustin nege sulaitynyn eshbir logikanyz tusindirip bere almaidy. Islamda tura magynasynda fantastika tolyp jatyr, olardyn barlygyn tusinu mumkin emes. Sondyktan musylman bar bolgany iman etedi.Iagni kozimen korip, kolymen ustamasa da senedi. Oitkeni, Islamda akyl jane nakyl degen bar. Akyl degen siz aityp otyrgan logika. Nakyl degenimiz Kuran men Hadis. Demek ardaiym logikaga suienu tubi orga jogady. Balkim, kapir etedi (Allah saktasyn)!

«Міне сондай адамдарды қатты сыйлап кетесің, нағыз мұсылман осындай болады екен дейсің.Өкініштісі сол-онайлар аз» tagy da pardon!
Siz bireu ushin emes, bukil alem jeksuryn bop ketse de oziniz ushin musylman bolynyz. Alemdegi 1,5 milliard musylman dal kazir jeksuryn kylyk korsetip, sizdin jureginizdi loksytyp ketse de, siz bireu ushin emes, ozinizdin imanynyzdy oilanyz! Sonda menin sozim kisyk eken dep siz musylmandyktan bas tartpaksyz ba? Allah saktasyn! «Bitke okpelep tonynyzdy otka jakpanyz»!

Kalai bolganda da Allanyn dini magan da, sizge de muktazh emes. Siz «Buitken Islamyna tukirdim» dep ketseniz de eshkimnin esh jeri kisaiyp kalmaidy. Allah ushin men de, siz de olgen masanyn jarty kanatyna tatymaimyz. Endeshe dal osyndai aitys-tartys ne kerek? Menin aitpagym osy bolatyn!

Sozim batyp ketse, iylip turyp keshirim suraimyn! Birak «Adam bilmegen narsesinin jauy» degen soz bar. Paigambarymyz (s.g.s.) da «Adam auzynan shykpagan sozinin iesi, auzynan shykkan sozinin kuly» degen. Sondai-ak «Adamdy bir auyz sozi Tozaktyk etedi nemes bir auyz soz Jannattk etedi» degen. Ne aityp, ne koiyp otyrganymyzga jauap bereiykshi, agaiyn?
gunner
I bеg your pardon ))), Тимур, сіз қатты кетіп қалдыңыз ғой деймін. Мен құдайдан ұлықпын деп айтқан жоқ сияқты едім. Өз басым кеше арақ ішіп, бүгін уағыз айтып, ертең қайтадан ішіп кететін адамды тыңдай алмаймын.Мұндай принципсіз адамдар исламға нұсқан келтіреді, елдің ислам туралы ойларын өзгертеді.Оны сіз айтқандай құдай өзі кешірер.
timurrr
:)) Keshirip koiarsyz!

Oziniz bilesiz goi, Kuranda «Eshkim eshkimnin kunasyn arkalamaidy» delinedi. Arpa ishinde bir bidai juru kerek shygar? «Sizder kunadan pak bolganda Allah tagala sizderdi joiyp, oryndarynyzga kuna jasaityn, sosyn Alladan keshirim surap, taubesine keletin kauym akeledi» dep ketken jok pa Paigambar (s.g.s).

Allah sizdi de, bizdi de, barlygymyzdy da keshirsin! Amin!
satvaldo
айттым ғо. чувтсво юморасы джахсы деп. сенбисiндер…
Ojdan
Ұзын сөздің қысқасы ең бірінші парыз Иман Ол да дұрыс иман!
Вахабит, сәләфит т.б иттердің сенімі ЕМЕС!!!
tamerlang
«АБАЙЛАҢЫЗДАР, КЕРЕКИНФОДА СӘЛӘФИЛЕР МЕН УАХХАБИЛЕР ЖҮР!» МҰНЫ АРНАЙЫ ТАЛҚЫЛАЙЫҚ!
meirzhan
Керекинфо дін мәселесі талқыланбайтын зайырлы болып еді. бірақ қазір олай емес сияқты...(