Вешірге дайындық...вешір...
Мереке қарсаңында әр жылғылар әр үйде жиналып вешір жасайды. Сондай оқиғалар біздің ауылда былай өрбитін. Әуелі, ептеп тиын-тебеннің басын құраймыз. Содан кейін барып жаңағы ақшаға не келетінін есептейміз. Тәтті-пәттілерді үлкендер жағы арқылы ауданнан алдыртамыз. Ал ішімдік жағын ауылдағы төшкілерден аламыз.Қыс болса ақшаға, жаз аяғы болса екі қап бидайға бір вино (нағыз қанаушылық екен ғой) аламыз.Ақ арақты да ұмытпаймыз. Өзімізден он жас үлкендерден бастап бізге кіріп шығатындарға бір-бір шөлмек дайындап қоямыз.
Вешір басталады. БІреу жүгіріп келеді.
-74-тер келді, кіруге ұялып тұр қыздардан…
Бір шөлмекті құшақтап қораның артына немесе дәлізде ағалардан ақ тілек тыңдаймыз. Осылай кете береді. 78-79дан бастап столға отырып кетеді. Арамыз 5-6 жас қой енді,ұят емес тә…
Арт жағында кластың қыздары үлкендермен кетіп қалады. Қыздарға жынданғаннан не пайда… Жылдар өтеді вешірлерге жастау қыздарды тарта бастайсың. Кластың қыздары бұнымызды жақтырмайды мұндайда. Оларды ешкім вешірге әкетпейтін болғанда бұл күндері…
Вешір басталады. БІреу жүгіріп келеді.
-74-тер келді, кіруге ұялып тұр қыздардан…
Бір шөлмекті құшақтап қораның артына немесе дәлізде ағалардан ақ тілек тыңдаймыз. Осылай кете береді. 78-79дан бастап столға отырып кетеді. Арамыз 5-6 жас қой енді,ұят емес тә…
Арт жағында кластың қыздары үлкендермен кетіп қалады. Қыздарға жынданғаннан не пайда… Жылдар өтеді вешірлерге жастау қыздарды тарта бастайсың. Кластың қыздары бұнымызды жақтырмайды мұндайда. Оларды ешкім вешірге әкетпейтін болғанда бұл күндері…
проста Гастенің психолог. түсіне алмадым. мысалы: бізде қайта жақсы оқыған қыздардарға жігіттер құштар етін. кім білед бірақ, сіздердің заманда басқа болған шығар)))
моралдық шығынымд қайтап ала/алам? :)
Үлкен жігіттер керіп тастаған кімге керек олар :)
no comments
Даланың тамадасының маңызы үй тамадасынан мықты болатын. Ол сырттан келген старшактарды кіргізбей, сырттан арақ-парағын беріп, вешірдің шырқын сақтаушы метластый жігіт болатын.
Кез келген вешірде үндемей, сыпайы болып, бірақ әркіммен билей беретін жігіттер бір бір қызды алып төргі бөлмеге кететін.
Ал ұшып-қонып Әбіләкім сияқты әнекдот айтып, әңгіме айтып, секс туралы көп білетін сияқты боп көрінгісі келетіндер керісінше сол клоун болған күйі, гитарасын арқалап үйіне қайтатын.
Басқа жылғылардың арасында да өз тұстастарымыздың арасында да тамада болып кете беретінмін. Өзімнен үлкен жігіттердің вешірінің қыздарына қырындап қайтуды ар санамайтынмын.
Әр кіммен емес, бір ақ қызбен би билеп те әр қызбен төргі бөлмелетіп қайтуға болады
кезінде, мен ауылға барғанымда бір келіншек солай деп ақыл айтып еді, қаладағы мектебіңді тастап соңғы тоқсанды осында оқысаңшы деп))) ауылдық квотаға бола…
Менде де болған бір ағайынының уйіне келіп бізге 3 ай бітуіне қалғанда. Алмауға әбден тырыстым оны мектепке. Директор араға түсіп қайта-қайта қалды ғой сонымен.
— Ағай, менен 3 айдан кейін құтыласыз! мен де тыныш жүрейін, сіз де — дегенде зығырданым қайнады. Соңында ҰБТ дан да адам тауып грантты алды.
Қазірде жергілікті ІІБнің бастығының орынбасары боп отыр дейт. мен көрмедім бірақ оны бітіріп кеткен соң.
Банкетте маған сотовый телефон силағаны есімде. Жап жаңа ашылмаған құтыда /ол кезде көпшілікте телефон болмаған/
Одан бері жиырма жылдай өтті.
Қазір сол "үстел басы" өлеңдер кеңес өкіметімен бірге құрдымға кетті ме екен? Неге жалғасы жоқ осы дәстүрдің?
Неге отырыстың аяғында застольный өлеңдерді айтпаймыз? Айтуға тырыссақ та ешкім сөздерін жатқа біле бермейтін шығар.
Комплекс деген бәлелер көбейіп кеткен бе, әлде не көрінген біздің буынға?
Оның есесіне кеше бірінші каналдан 11-12 жасар бүлдіршіндер «Көпірген вешір» жасағанын талқылап жатыр.
Және де сол кезден бері батыстың әндерін көп тыңдайтын болдық қой. Жанрларда таңдау пайда болды. ӘРкім әр түрлі ән тыңдайды. Шетелский әндерді айту да қиын. Мысалы, үстел үстінде Линкин Паркты айту көп адам үшін қиын. Сөздерін білу керек, ритмдары да тез, аспаппен де сүйемелдеу керек. Ал сол кездегі әндерді айту оңайырақ.
Си-Си Кейч, Абба, БониЭм, Модерн Токинг, Тото Кутуньо, Адриано Челентано, Патрисия Каас, Битлз бұл тек попсасы ғана. Хеви Метал жанрының да шарықтаған замандары.
Дастархан басы өлеңдері бөлек жанр деп айтуға да болады. Жұрттар ән жинақтарын алып жаттайтын, сондай отырыста өтірік аузымды ашып отырмайын деп.
з ы: Шахзоданың әндерін студент кезде тындағанбыз, содан есте қап кеткен ғо
Oilap otyrgan bolarsz ata-anasy kzk eken dep mama bizdi erkin kylyp osirdi, agalarym uide otyrsn, ewkaida barmasn degenge kysylmai, erkin, katarynan kalmai oskenderi jax on men solyn bilip, senim korsetilgen jerde adam adaspaidy deitn. Bostandygym bola tura oz basym vewir, discotekaga kyzykpappyn, kaita ata-anasy katal kurbylarym, bolelerim janp turatyn edi
1998 жыл, Сомали көшесі, Африка ұжымшары, гараждың арты.
Жүресінен айнала отырып, ортаны түкіріп-түкіріп көл қылған жігіттердің арасында, бір қолында кесе (кесемен арақ ішкенді жек көреді, бірақ басқа ыдыс жоқ), бір қолында уксусқа өлтірілген пияз бен нанды, ортада 50-50 араластырылған спирт пен су:
«не дейміз енді сөзге кедейміз, осындай кең дастарханның басында кездесе берейік, Мас болу мақсат емес, арақ ішу арман емес деген сияқты ғой, главное сыйластық қо»
-деп талай кештер өткізген Зилоланы елестеттім.
а так ауылдағы төшкіден 200 грамдық стаканмен 1 стакан спирт алып, оны бұлақ жаққа барып ащы (тұзды) сумен араластырып арақ жасаған замандар-ай десеңші. Бұлақтың басында тығып қойғған кесені іздеп жүргенің содан.
а так главное сыйластық деп отырмадым
бізде үйде болды түр түрі, дүкеніміз болған деп айтамын ғо үнемі, әлі де бар, бірақ уже недействующий. Содан арағымен қоса, закускіні де изучать еттім
менің есімде қалғаны сол Талас пен, Роял спирті етін. 1 литрінен 6 жарты таза сапалы арақ дайындауға болатын
Таласты балдар өздері-ақ шөлмекке құйып, зауыттан ыстық күйінде әкеле беретін. )))
Мен сендерге қолдан арақ жасағаным туралы, тойыс сондай жұмыстарда ерінбей ат салысқанымды айтып па едім?
Бізде вешірлер более престижный болды. Ол белгілі бір поводқа байланысты (коллеж бітіру, армияға кету, аудандық жарыстардан орын алу) бір адамның өз қалтасынан қонақ шақыру еді. Ондай жағдайда үйіндегілер заранее жинақталып, мал сояды дегендей. Сосын аптаритет ағалары сырт жақты қарап ішке «күтілмеген» қонақтардың кірілмеуін қадағалап жүреді мұндайда. Сонда да, через кого-то толковый деген балдарға старшактардан «шығып кетуін» өтінген шақыртулар түсіп жатады.
Біреудің үйінен күріш, біреудің үйінен сәбіз, тағы біреудің үйінен шімішкі май дегендей )
Ауылдарыңда Қытаймен сыртқы экономикалық қатынасты тығыз ұстайтын қара кемпір болғаны ғой
Қытайдан бұрын ақаңның ақ ордасы Ресей елі сіздерден сідік шаптырым жерде емес пе еді?