Банкомат ақша бермей қалса
2 күн бұрын шұғыл ақша керек боп қалып, карточкамды басқа банктың банкоматына салып едім 10 мың алайын деп. Ақша бермей қалды. Сосын ерінбей сол банктың банкоматына барсам, баланстан 10 мың шегеріліпті.
Ертеңіне банктың карт-сервисіне телефон соқтым. Олар тексеріп қарады, иә 10.000 + 350 комиссиясы блокта тұр екен деді. Блоктан шешіп, қайтадан өз есебіме түсіру үшін банктың кез келген бөлімшесіне барып өтініш жазуым керек екен.
Бүгін бардым, жаздым. Дәл сол күні сондай авариялық жағдай болып қалды деді менеджер, оны маған телефондағылар да айтты. Бірақ банктегілер де, телефондағы оператор да кешірім сұраған жоқ мұндай жағдай үшін. Ақша енді 10 күн ішінде түседі екен. Мен сияқтылар көп екен, менімен бірге бір жігіт өтініш жазды, әскери форма киген офицер екен. 73 мың ала алмай қалдым, ал сол күні пәтерақымды төлеуім керек еді деді. 10 күн ішінде қайтарылады дегенді естіген кезде банктың шешесімен жыныстық қатынасқа түскісі келгенін мәлімдеді.
Бұл мысалдың моралі: мүмкіндігінше басқа банкт банкоматына салмаңыз, осындай жағдай бола қалған жағдайда паника жасамай банкке барып өтініш жазыңыз.
P.S Есебімді сайт арқылы да қарап, басқарып отырамын. Телефон арқылы да бірнеше сұраққа жауап беріп, мен екенімді дәлелдедім. Сонда неге өтінішті де электронды түрде қабылдай салмайды екен деймін. Соншама уақыт құртқызбай. Сонда электронды қызмет деген не үшін керек?
Халықбанкінің қызметтеріне көп жүгінбеуге тырысыңдар. Біріншіден, сервистері малдық деңгейде, екіншіден, банкоматтан әр операцияға жөн-жосықсыз ақша ұстай береді, үшіншіден, картаны жұтып қою деген сияқты ақаулары көп болады.
Банкцентркредиттің банкоматтары жап-жаңа банкноттар береді. Қолға ұстағанда күшті, «шытырлатып» рақаттанып қаласың.
Центркредит ұнайды өзіме, содан алам айлықты.
Тәлібтер )))))))))))))
— Тұра тұрыңдар, әуелі қазақтарды бақылайық! — деп еді.
Жарықтықтың айтқаны келген екен ғой. Кассир Қатын Изольда апайдан сыңғырлатып он бес сестерцийді санап алып, түйіншекке беліңе байлап алып жүргенге не жетсін.
мораль: Қазақстанда карточкамен есеп айырысу қауіпті. Себебі карт терминалды көз алдыңа әкелмейді. Алып кетеді де, саған чекті ғана әкеледі. Негізі көзіңше болып, сен өз карточкаңды ешкімнің қолына ұстатпау керексің, әрі пинды өзің енгізу керексің ғой. Біздің қызмет көрсету орындарында пин сұрамайды. Вжть еткізеді де болды!
Амстердам әуежайының екінші қабатындағы кофейна да қатырған. Даяшының жұмысқа алғаш шыққан күні деп қалдым. Басында басқа сумма енгізіп, сосын қателесіпппін деп басқа сумма енгізді. Артық ақша төленгенін елге келген соң бірақ білдім. Қожанасырлығым алдағы уақытқа сабақ болатын болды ғой :)
Оффтоп болып кетсе, ғафу етіңіздер
«Грантум» (казкомнің «дочкасы»)зейнетакы қорына ауысуға «кеңес» берген ) ))
[12.04.2011 23:42:43] Chris Merriman:
Seriously, off the top of my head, incedibly bad driving habits, red tape (bureaucracy), lack of understanding the basics of customer service (though this is slowly improving in some sectors), perceived rudeness to strangers (though this is balanced out by real warmth and feeling once you become a friend), a complete lack of ability to queue for anything, complete lethargy when it comes to complaining about something to shops/the authorities to get things done correctly when problems occur.
оған сенімдімін.
Тойлар бар екен ғой әле
ЙӘ йә банкомат деген сөзді бірінші рет естіп отырмыз. ол не жейтін нәрсе ме?
Апай мен түсінбедім тағы бір рет түсіндіріп беріңізші.
(шеше туралы жазбай-ақ қойсаң да болатын еді)
Жанасыл, кеше қарыз шәйімді ішу үшін барсам, жоқсың ғой…