Жарияланымдар

kariimге ашық сабақтар. #4. Қысқалық пен қисын. 4.1 Қысқалық

Чеховтың "қысқалық — таланттың әпшесі" дегенін Мастұр батыр жарықтық: «ал қисын — мақаны» деп қайырған болатын көті тірісінде. Және ультрадәл айтқан болатын. Себебі, қысқалықтың соңына түсіп кетіп, жазбаның қисынды келбетінен айрылуға бір-ақ қадам жетеді.
Әрі қарай

kariimге ашық сабақтар. #3. Қаззақ оқырманы (ертайы)

(Ертайы. Тасы — өткен жазбада)

Уа, шәкіртім тақуамулла, келесі сабақта мен сені — аспаннан алақанын жайып салбырап түспей, зайырлы қоғамда аз-мұз өмір сүрді деген болжамнан шығамын. Яки саған қаншалықты қолайсыз болса да, жалғандағы (мирское) өміріңнен аз-мұз эпизодтар еске түсіруге тура келеді. Бұл ертең сенің жазбаңды оқып отыратын монитордың ар жағындағы қаззақ оқырманның хайуан бейнесін аша түседі, ал жауды білу — жартылай жеңіс.
Әрі қарай

kariimге ашық сабақтар. #2. Қаззақ оқырман

Алқашқы дәрісте қаззақ оқырманның қыңыр келбетіне жарық түсіргендей болатынбыз және kariim өзін адамзат жазбагерлік баспалдағының соңғы сатысындағы бейбақ екендігін қабылдаған болатын. Ендеше көрмегеніміз алда, уа муллакариим! Себебі екінші сабақта біздер — қаззақ оқырманның бетіне толықтай жарық түсіріп, оның нағыз айуан бейнесін көреміз. Сонымен, Орташа Есеппен Қаззақ Оқырманы мына жаңалықты қалай оқитынын бірге қарайық.

Менде бір керемет сюжет бар...: kariimге ашық сабақтар. #2. Қаззақ оқырман

Енді осыны қаззақ оқырманның не ойлап отырып оқитынын қарайық (ойлар — жақшаның ішінде асты сызылып жазылған):
Әрі қарай

kariimге ашық сабақтар. #1. Психологиялық баптаулар

Исекең(Ол ішкен ыдыс қайта тола берсін!) дүние есігін бақырып ашқаннан екі мың да он үш жылдың жүзі өтіп, мизанның он бірінші жұлдызының тал түсінде маған шәкірт болдың, kariim . Білмеймін: бағыңа ма, сорыңа ма; әйтеуір аузыңнан уағда шығып, виртуал медреседен ілім мүкәммалын* алып кетуге бел будың. Қош келдіңіз ендеше
Әрі қарай

Стақандастарым. Тәрен

Менде бір керемет сюжет бар...: Стақандастарым. Тәрен

«Марқұм Паниковскийді ардақты әке, аяулы жан болды деп айта аламыз ба? Әрине, айта алмаймыз!» ©«Алтын бұзау»

«Ақыр аяғы — Тәренмен ішіп жүр». Бұл сөз біздің ауылда — әлеуметтік баспалдақтың төменгі соңғы сатысына тігіліп түскеніңді білдіреді. Бұл үкімнен кейін сені ендігәрі тіпті қазан көтерісуге де шақырмайды. Өзіңді бір-түрлі, баррикаданың басқа жағына секіріп түскендей сезінесің.
Әрі қарай

Мүшейра! Жүлде - қолма-қол 10 000 теңге!

«Көзден кеттім» ©monti
"Құлақтан қайтып келдім" ©СаянҮш



Жер-мақанды басып жүргелі неше түрлі әнек естіп жүрміз. Бірақ айтушылар әдетте күлдіреміз деп алып, жылатып қояды. Немесе күлдіруге уәде беріп, өзі күледі. Бірақ "қазір күлесің нақ!" деп алып
Әрі қарай

Стақандастарым. Император Клавдий

Менде бір керемет сюжет бар...: Стақандастарым. Император Клавдий

— Үш жүз сестерций — деді Клавдий астындағы жәлапты жәукемдеуін тоқтатпастан.
Шошып кеттім шешесс.

— Марстан қорықсаңшы, Клавдий! — дедім мен жалбарына, — қураған бұтағы да жоқ даладағы қуып кеткен халықтар үшін — үш жүз сестерций? Араның ашылайын депті!
Әрі қарай

Стақандастарым. Ақыншаның үш ерлігі. #3

Менде бір керемет сюжет бар...: Стақандастарым. Ақыншаның үш ерлігі. #3

Хераклдың аңыздарда айтылмай қалған он үшінші ерлігі бар көрінеді. Типінақ, бір патшаның секске тоймайтын қаптаған қыздарын таң атқанша айыздарын қандырыпты деседі. «Лібә, — деуші едім мен, — лоқ оқырманға адамның мықты екенін дәлелдеу үшін тігіліп он екі ерлік ойлап тапқшана, тек осы аңызды айтса да болар еді ғой!».
Әрі қарай

Стақандастарым. Ақыншаның үш ерлігі. #2

Менде бір керемет сюжет бар...: Стақандастарым. Ақыншаның үш ерлігі. #2

Менде бір керемет сюжет бар...: Стақандастарым. Ақыншаның үш ерлігі. #2Әәә, өткен әңгімедегі Ақыншаның даңқы маза бермейді әлі, ә? Ойлайсың, "ішу де өнер боп па! Онда мені де дәріптеңдер!" деп. Асып түскің келеді. Басқа нәрсе қолыңнан келмегесін, мынау қураған қу пәниде ең болмаса осылай із қалдырайын дейсің ғой баяғы. Ендеше сені паласқа отырғызып, хан көтермес бұрын, Ақынша амигоның екінші ерлігін шолып өтсек. Бәлкім, райыңнан қайтарсың.
Әрі қарай