Жарияланымдар

Алыс әрі жақын @KILYZAMAN

ҚылизаманТұрмыс бәрібір сананы билейді. Билемек түгілі, санаңның сахнасына мәңгіге орнығып алып, өмір бойы «Аққулы көлді» ойнап шығады, плисецкаясстың. Ең болмағанда "Өлмелі аққуды" сомдамай кетпейді, VKM -сстың. Ақыры тұрмыс — әдет қалыптастырады. Бір мысал: туған әкесі тауып алғанға дейін жезөкше болған азаматша Д., қалтасында мың-ақ теңге қалғанын көріп, дереу панельге шығып кетіпті. Сонда қауышқан әкесі бар жиған-тергенін осының шотына салып қойғаны тіпті есіне де келмепті, әнасс.
KILYZAMAN -да солай. Өмір бойы елдің ішіндегісін сыртқа тасып, тың тыңдап қалтырап күнелткен адам. Содан ба — тұспалдап сөйлеп, ымдап жеткізу болмысын әбден меңдеген. Ішпиен ең болмаса нанды да ел қатарлы сатып ала алмайды. «Заводской екі бөлке нан» дегенге әбден үйренген сатушы енді:«ас атасын алып бер, жұптап қана салып бер» деген сықылды нақыло-шешено-базынао-мәтел сөзді қорытып тұруға мәжбүр.
Бірақ соншама түсініксіз деп, адам қатарынан шығарып та тастауға болмайды. Әсіресе, белгілі болған соңғы деректерге қарағанда, KILYZAMAN адамзат үшін әлі жоғалмаған
Әрі қарай

Ұлы деп мойындаңдар ал, қаззақтар!

Мейір амиго жоғалып кеткенде, кемпірі бес жылдай күтті де, алтыншы жылы ауыл аймақтан рұқсат сұрап, қалаға көшемін, басқа байға тиемін деп, ал Мейірдің заттарын осы ел-жұрт түгел бөліп алыңдар деді.
Асып бара жатқан мүлкі де жоқ, сол, анау темір тордың ар жағында отырған кезіндегі
Әрі қарай

Нөмірі 889-ыншы азаматтық процесс: штат Айдахо @KILYZAMAN-ға қарсы

Уа, Исаның ала жібін аттамаған буддажар болғыр жама'ат!
2011 жылдың 22 қарашасы күні сағат 19:50-де, @KILYZAMAN атты қолданушының жұмбағы жарық көрді. Жұмбақтың — аударма екені көзге ұрып тұрғанымен қоймай, себеп-салдарлық тізбегі жоқ болып шықты. Бірақ ішпиен шынымен мықты бірдеңе жасырған кісінің кейпімен отыра берді. Жауабы, ом манэ падмэ хуум! — жаңқа болып шықты.
Әрі қарай

"Бейбақ" фильміне кастинг!

Ұзақтығы: 14 минут.
Жанры: Журиктерге бағышталған демотивациялық әлеуметтік трагедия.
Қажет актердің амплуасы: Трагик.
Жасы: 30-35 жас аралығы.
«Бейбақ» фильміне кастинг жариялаймыз.
Қысқаша мазмұны:
Әрі қарай

"Cи, Сый пишется через И?"

Уа, ізгі ниеті дағуатшы кришнаит жама'ат, мына орфография не болды өзі? Очм, ертеректе Дәруішөлген Қазақстанның боданы болған уақыттарда үш кластық білім алып қалған едік, енесстің. Содан есімде қалғаны — «сидыру»,«сиғызу» деген сөздерді «И» арқылы жазушы едік.Осы күні бір
Әрі қарай

Масқара

«Анау бала, қолын қара — Кір қожалақ, қап–қара!
Тырнағы өскен,
Шашы көптен
Алынбапты–ау,
Масқара!»
©


Қыздарға не масқара? Қыздарға бәрі масқара. Суретке түсерін түсіп алып, сосын «ищщәкәпір, алыптысташ!» деп, тұяғымды жеп, жалынып отырғаны. Қазір жынД әккі болвалдық нақ: жеке өзім отырыста түсірілген суреттермен, фотоаппаратпен және оның флэшімен ізім-қайым жоғалып кетемін. Қойымды табасың нақ кештен кейін! Әйтпесе, небір тарихи сәттер қайсыбір қатынның шашына бола жойылып кетед.
Очм, біз баяғы сол: қатындарға өз суреті неге ұнамайтынын түсінбейміз. Херқисса, бір күні
Әрі қарай

Бір-түрлі жанұялар

«Бұл қыс артынан көктем келмей, кәдімгі ядролық қыс болса ғой, шіркін-ай!». © Мортиша, «Адамстар отбасы»

Бір үй бар. Лібә… барлығы дұрыс, тек… қантты — тоңазытқышқа салып қояд(?!). Қызық нақ: түскі асқа шақырад, барлығы дұрыс, тек қанттары — тоңазытқышта тұрад. Былайынша, ас бөлмесінде мебель сыңсып тұр нақ, дәулетті үй дер едім, сембаевсстың. Бірақ, қант үнемі тоңазытқышта тұрады.Әуелде — кездейсоқтық дедім, кейін заңды құбылыс екеніне әлгі жерім жетті. Бір күні ұятты қойып, сұрадым:
— Осы сендердің қанттарың неге үнемі тоңазытқышта тұрад?
-Білмейм — деді қожайын, одан кейін сұрауды да қойдым.
Әрі қарай

"Албасты, топас мал, шайтан, қырсық..."

Бейуақыт кездері поштамды ақтарып, бұрынғы хаттарды бір қарап шығамын. Лібә, қатындарға романтик көріну үшін жазып отырған жоқпын нақтың, шынымен, эпистолярлық жанр қайтыс болды дейтіндердің сөздерін жоққа шығару үшін.Бұл — намба уан. Намба ту мақсатым — адамда сонша
Әрі қарай

Мен ұсынатын әуендер. Жан Мишель Жар

Электронды музыканың алқашөтушісі Жан Мишель Жардың өнеріне бала кезден тәнтімін. Тойдағы мини-дискімен дүкс-дүкс-діг-діг-дүкс деп, қор болып тұрған синтезатор мен оның меркантильді иесін көргенде, біреу осы аспаппен шедевр жазып жүргені қаперіңе де кіріп шықпайды.
Жан Мишель Жардың тақырыптары: Космос. Метаморфозасы әлі бітпеген тылсым планеталар.
Әрі қарай