Жарияланымдар

Іскер әйелдер қауымдастығының «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» фотокөрмесі ашылады

Блог - asaubota: Іскер әйелдер қауымдастығының «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» фотокөрмесі ашылады

Сәрсенбі күні, 2017 жылы 29 қарашада Астанада Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» фотокөрмесі салтанатты түрде ашылады.
Ұйымдастырушылар: Астана қаласы бойынша Іскер әйелдер қауымдастығы, «Forte Bank» АҚ қолдауымен
Өтетін орны: Астана қ, Достык 8/1,
Басталуы: 18:30

Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған мереке тек қана күнтізбеге арналған тамаша күн ғана емес, тәуелсіз мемлекеттің қалыптасуы мен даму кезеңінде еліміздің және әрбір қазақстандықтың ерекше жетістігі.

Қазақстан — жас тәуелсіз мемлекет. Дегенмен, осы кезеңде елдегі айтарлықтай ауқымды мемлекеттік өзгерістер болды. Экономиканың қолданыстағы жүйесі түбегейлі өзгерді, бүгінгі күні біз әлемдік экономикада интеграциялануға мүмкін дамушы нарықтық экономика бар елде тұрамыз. Қазақстан шетел инвестицияларын тартуда ТМД және Шығыс Еуропа арасында жетекші мемлекет болды.

Қазақстанның халықаралық саясаты біздің мемлекетіміздің егемендігі мен тәуелсіздігінің халықаралық кепілдіктеріне қол жеткізуге бағытталған. Шет елдермен достық қарым-қатынас орнату үшін жемісті жұмыс жүргізілді. 120-дан астам ел ресми түрде Қазақстанмен дипломатиялық қарым-қатынастар орнатып, таныды. Қазақстан БҰҰ-ның толыққанды және белсенді мүшесі болып табылады, сондай-ақ Еуропалық Одақ, Еуропалық қайта құру және даму банкі, Халықаралық валюта қоры, МАГАТЭ, Қызыл Крест, ЮНИСЕФ және ЮНЕСКО сияқты ең ықпалды халықаралық ұйымдармен ынтымақтастықтығын нығайтты. Қазақстан 40-тан астам көпжақты және 700 екіжақты келісімдер мен келісімдерге қосылды.

Қазақстанның әлеуметтік бағдарланған нарықтық экономикаға көшуінің арқасында елде бизнес дами бастады. Тәуелсіз Қазақстанның пайда болған алғашқы күнінен бастап, шағын және орта бизнес (ШОБ) посткеңестік кеңістікте, нарықтық экономика мен психологияны қалыптастыру үшін сияқты жетекші рөлдердің біріне айналды. ШОБ қолдау үшін «Бизнестің жол картасы-2020», «Агробизнес-2020», «Жұмыспен қамту-2020» бағдарламалары жүзеге асырылуда.
Біз керемет заманда өмір сүрудеміз, қазіргі заманда әрбір әйелдің табысқа жетуге мүмкіндігі бар, ол үшін тек қана күш-жігер жұмсап, кез келген салада: саясатта болсын, бизнесте болсын не ғылым саласында болсын өз талантын аша білу қажет.
Әйелдер кәсібін дамыту еліміздің жалпы іскерлік ахуалымен тығыз байланысты, бұл біздің еліміздегі шағын және орта кәсібінде (бұдан әрі — ШОБ) әйелдер үлесінің артуымен расталады. Бүгінгі таңда, елде орта есеппен ШОБ субъектілерінің 42% -ы барлық жұмыс орындарының 30% -нан астамын қамтамасыз ететін әйелдер басқарады. Ал әйелдердің елдге ЖІӨ-ге қосқан үлесі шамамен 40% құрайды.
Біздің сүйікті астанамыз күн сайын жақсарып келеді және бұған Астанадағы іскер әйелдердің үлесі айтарлықтай көп. Осыған орай «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» фотокөрмесінің мақсаты Астананы дамытуға және құруға бағытталған ШОБ саласында әйелдердің еңбегін көрсету болып табылады.
Айналаңызға қараңыз, сонда сіз кәсіпкер әйелдердің өміріміздің барлық саласындағы жасампаздығын көресіз: олар нан пісіріп, үйлер салуда, біздің күнделікті өмірімізді әдемі де жайлы етуде. Және олар бұл істерді Мемлекет Басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Әйелдер тек өмір сыйлаушылар емес. Әйелдің өзі өмір!» деген сөздерін растай отырып үлкен махаббатпен жасауда.
Астанадағы Іскер әйелдер қауымдастығы Астананы дамытуға және құруға бағытталған шағын және орта бизнестегі әйелдер жұмысын көрсету үшін «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» фотокөрмесін өткізеді.
Қазақстандық іскер әйелдер қауымдастығы ұйымдастырған «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» атты алғашқы фотокөрмесін халыққа және Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевқа 2015 жылы көрсетілді. Бірінші фотокөрменің кейіпкерлері 30-35 жас аралығындағы Астананың қарапайым қызметкерлері болды: дәретхана қызметкері, мұғалім, медбике, медбике, аспаз, гүл сатушы, шаштараз, автобус жүргізушісі, олар өздерінің күнделікті жұмысын атқарып біздің астанамыздың гүлденуіне айналдырды.
2017 жылдың 29 қарашасында жұртшылық назарына ұсынылатын «АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» атты екінші фотокөрмесінің кейіпкерлері кәсіпкер әйелдер, сондай-ақ Астана қаласында тұратын және жұмыс істейтін шағын және орта бизнестің басшылары болып табылады. Фотокөрменің ұйымдастырушылары, шағын және орта кәсіпкерлік саласында әйелдер кәсіпкерлерінің жетістіктерін жұртшылық бағалайтынына сенімді.
«АСТАНА-ЖАСАМПАЗ» атты екінші фотокөрмесінің тұсаукесеріне Қазақстанның іскер әйелдер ассоциациясының президенті Сәрсембаева Раушан, «Forte Bank» АҚ Басқарма төрағасы Әуезов Мағжан, Еуропалық қайта құру және даму банкінің Қазақстандағы өкілдігінің басшысы Агрис Приманис, Астана қаласы әкімінің орынбасары Бектұрова Малика, Астанадағы Даму қорының аймақтық филиалының директоры Қайырбеков Исламбек және басқа да қонақтар мен серіктестер.

Барлық сұрақтар бойынша мына телефонға хабарласыңыз: 79-15-98, 79-15-95,
ұялы телефон: 87015125500
Жобаның үйлестірушісі — Амина Еркінбай.
Шужеева Азиза — Астанадағы іскер әйелдер қауымдастығы кеңесінің мүшесі: 7015223010
Әрі қарай

КерекИнфо «Шынайы өмір» аталымы бойынша үздік!

Блог - asaubota: КерекИнфо «Шынайы өмір» аталымы бойынша үздік!

Назарбаев орталығында ҚР Тұңғыш Президенті — Елбасы Қорының сыйлығына Үздік қазақтілді интернет сайт байқауының жеңімпаздарын марапаттау рәсімі өтті. Байқау осы жылы үшінші рет өткізіліп отыр. Байқауды ұйымдастырушылар ҚР Тұңғыш Президенті – Елбасының қоры және Мемлекеттік тілді дамыту қоры.

Марапаттау рәсіміне ҚР Тұңғыш Президенті — Елбасы Қорының атқарушы директорының орынбасары Сұлтан АЙТЖАНОВ, ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты Бақытбек СМАҒҰЛ, «ҚазИнформ» халықаралық агенттігі бас директорының кеңесшісі Махат САДЫҚ, Мемлекеттік тілді дамыту қорының директоры Азат ШАУЕЕВ, сонымен қатар қоғамдық ұйымдардың, мемлекеттік органдардың және БАҚ-ның өкілдері қатысты.

Байқау мақсаты – интернет жүйесіндегі үздік қазақтілді ресурстарды анықтау мен насихаттау және интернет ресурстардың саны мен сапасын жақсартуға үлес қосып жүрген отандық қазақтілді сайттарды қолдау.

Байқауға ғаламтор кеңістігіндегі тәжірибесі кемінде бір жылды құрайтын, қазақ тілінде ақпарат тарататын үкіметтік емес, тәуелсіз қоғамдық сайттар қатысты. Қазылар алқасы сайттарды мазмұны, қызмет бағыты, интерактивтілігі, қазақ тілі мен ұлттық құндылықтардың дәріптелуі, патриоттық тақырыптардың үздіксіз көтерілуі, көркемдік жағы, идея ерекшелігі, тартымдылығы секілді талаптар бойынша саралады.

Байқауға республиканың әр түрлі аймақтарынан 33 өтінім түсті. «Өткір тіл» — аталымы бойынша zheruiyq.kz порталы, «Рухани азық» – аталымы бойынша qamshy.kz порталы, «Терең ізденіс» — аталымы бойынша 247media.kz сайты, «Шынайы өмір» – аталымы бойынша kerekinfo.kz сайты, «Спорт тынысы» — аталымы бойынша ulttyqsport.kz және alzhan.kz сайттары, «Білім бұлағы» — аталымы бойынша kaz-tili.kz және qaztest.kz сайтттары, «Жастар әлемі» — аталымы бойынша zhasatyrau.kz порталы, «Ойын- сауық» — аталымы бойынша baribar.kz жеңімпаз болып танылды.
Әрі қарай

25-26 қараша күндері Ақмола облысының ауылшаруашылық жәрмеңкесі өтеді

Астана жаңалықтары: 25-26 қараша күндері Ақмола облысының ауылшаруашылық жәрмеңкесі өтеді

Ақмола облысының тауар өндірушілері 224 тонна ауылшаруашылық өнімдерін халыққа ұсынады, деп хабарлайды Астана қаласы әкімдігінің медиа орталығы.

25-26 қараша күндері «Хан шатыр» ОСО маңындағы алаңда (Тұран-Д.Қонаев қиылысы) Ақмола облысының ауылшаруашылық жәрмеңкесі өтеді.

Ақмола облысының 17 ауданы мен 2 қаласынан келетін тауар өндірушілер 146,2 млн теңгенің 224 тонна өнімін жеткізеді: 68,5 тонна ет және ет өнімдері, 6,6 тонна балық, 361,7 мың жұмыртқа, 33,0 тонна сүт өнімдері, 27,7 тонна көкөніс, 15,5 тонна сұйық май, 22,5 тонна картоп, 27 тонна ұн.

Жалпы, жәрмеңкеде нарықтық бағадан төмендетілген бағамен 43 тауар түрі саудаға қойылады.

Айта кетейік, 2017 жылдың наурыз айынан бүгінге дейін Астанада 64 аймақтық ауылшаруашылық жәрмеңкесі өткізіліп, онда 27 440 мың тонна өнім сатылды. Қала әкімдігі аталған жәрмеңкені қараша айының соңына дейін өткізуді көздеп отыр.
Әрі қарай

КХЛ Жұлдыздар матчы 2018 старттық құрамы: соңғы сөз жанкүйерлерде!

Астана жаңалықтары: КХЛ Жұлдыздар матчы 2018 старттық құрамы: соңғы сөз жанкүйерлерде!

КХЛ Жұлдыздар матчы 2018 ресми сайтында КХЛ төрт дивизионының құрама командасын жасақтау басталды, деп хабарлайды Астана қаласы әкімдігінің медиа орталығы.

Бүгін КХЛ Жұлдыздар матчы 2018 ресми сайтында КХЛ төрт дивизионының құрама командасын жасақтау басталды, олар супертурнирге қатысады. Өткен маусымнан бастап Лиганың ең үздік ойыншыларының жарысы осы форматта өтуде. Дәстүр бойынша Жұлдызды шоудың алғашқы қатысушыларын жанкүйерлер анықтайды.

КХЛ Жұлдыздар матчы алдында Мастер-шоуды өтеді. Іс-шара 2018 жылдың 13-14 қаңтарда Астанада өтеді. Жанкүйерлерде бірден 16 ойыншыны таңдау мүмкіндігі бар: Бобров, Тарасов, Харламов және Чернышев құрама дивизионының әрбіреуіне екі қорғаушы және екі шабуылшыдан. Дауыс беру қорытындылары бойынша командалардың старттық құрамы жасақталатын болады, яғни жанкүйерлер Континенталды хоккей лигасының оныншы маусымының басты мерекесін ашатын ойыншыларды анықтайды.

Дауыс беру ережелері өзгермеген. Жанкүйерлер барлық төрт дивизионның өкілдеріне бір рет қана дауыс бере алады. Әр жанкүйер бір клубтан екі хоккейшіге ғана дауыс бере алады.

Дауыс беруге қатысу үшін: www.allstarweek.com/khl/#votes

1. Әлеуметтік желілердің бірі арқылы тіркелу.

2. Хоккей алаңында орналасқан әрбір ойыншы суретінің астында хоккейст тегінің алғашқы әрпін таңдаңыз.

3. Тізімнен қорғаушы мен шабуылшыға екі кандидатты таңдаңыз.

4. Таңдау жасағаннан кейін «Дауыс беру» батырмасын басыңыз.

Егер дауыс беру нәтижесінде таңдалған ойыншы белгілі себептермен Жұлдыздар Матчына қатыса алмаса, онда оны «жұлдызды команда» құрамына кірмеген ойыншылар арасында аса жоғары орын алған хоккейстпен алмастырылады.

Ережеге сәйкес, старттық құрамда бір клубтан екіден артық ойыншы бола алмайды. Егер дауыс беру қорытындылары бойынша үш және одан дакөп болса, онда старттық құрамға аса жоғары ұпай алған алғашқы екеуі кіреді.

Жанкүйерлерде сүйікті ойыншыларына дауыс беру үшін 10 күн бар және өзінің сүйікті ойыншысына Жұлдыздар Матчына жол ашу мүмкіндігін бере алады. Дауыс беру 21 қарашадан 1 желтоқсанға дейін өтеді.

Жанкүйерлер алғашқы 16 қатысушыға таңдау жасағаннан кейін, өз сөзін журналистер айтады, олар әрбір дивизионның 1 шабуылдаушысын, 1 қорғаушысын және қақпашысын анықтайды, ал Лига қалған ойыншыларды таңдайды.

12 желтоқсанда Лига құрама дивизионының құрамы жарияланады. Соңғы төрт қатысушы ЖХЛ жекпе-жек Кубогының нәтижелері бойынша анықталатын болады.
Әрі қарай

Керек-Ринг 19/11/17 қойылған сұрақтар

Интеллектуалдық ойындар: Керек-Ринг 19/11/17 қойылған сұрақтар

1. 19 қараша — Халықаралық ИГРЕКтер күні. Алғаш рет 1999 жылы Тринидад пен Тобагода басталған бұл маңызды күнді қазір 60-тан астам ел қолдайды. ЮНЕСКО халықпен байланыс бөлімінінің басшысы Ингеборг Брейнес ханымның айтуынша бұл — гендерлік балансты жақсартатын тамаша идея. Жыл сайын арнайы бір тақырып белгіленіп семинарлар өтеді. Мысалы бір жылы бейбітшілік тақырыбы, бір жылы ИГРЕК денсаулығы, бір жылы ИГРЕКтердің позитив ролі. Жалпы алғанда ұйымдастырушылар ИГРЕКтердің мәселелерімен айналысады. Бүгін кімдерді құттықтауға болады осы күнмен?

2. Жақында Твиттер жазбалардағы символ санын 140-тан 280-ге көбейтті. Бірақ бәріне емес. Қандай қолданушылар үшін 140-тық лимит сол күйі қалды?

3. Үндістанда Болливудтан басқа да киноиндустриялар бар. Мысалы Ченнайдағы Колливуд, Андхра-Прадеш штатындағы Толливуд және Молливуд деген де киностудия бар. Бұлардың шығаратын фильмдерінің бір бірінен айырмашылығы неде?

4. 65 сөз, 2 шумақ, 2 қайырмадан құралған бір әннің мәтінінде 33 уникал сөз пайдаланылған. Ал ән атын құрайтын 2 сөз ән ішінде 11 рет кездеседі, жалпы әннің шамамен 33 пайызын құрайды. 14 сөздік қайырмасының 10 сөзін осы 2 сөз жабады. Ең аз сөз қолданылған қазақ әні атағына лайық бұл әнді атаңыз

5. Санкт-Петербургтегі бір сауда орталығында 2 спортшының үлкен суреттері ілінген. Екеуінде де қуанышты сәттері бейнеленген және екеуі бір біріне қарап тұрғандай. Біреуі Андрей Аршавин. Екіншісі кім?

6. 2004 жылғы бір кейіпкер ағылшынша испан акцентімен сөйлейді. Ал испанша дубляжында Андалусия акцентімен. Латын Америкасы нұсқасында Кастилья акцентімен. Кейіпкерді атаңыз

7. Алғашқы кәсіпқой ИКС хоккейші 1958 жылы алаңға шықты. Ал одан кейінгісі тек 1974 жылы. Қазір де аз болса да кей командаларда мұндай ойыншылар бар. Бірақ көбіне қақпашы, қорғаушы позицияларында. ИКС хоккейшілердің басқа хоккейшілерден айырмашылығы неде?

8. Түрік мақалы. Там үстінде жарты нан

9. Юморист Константин Мелиханның пікірінше жас бойдақ үйіне қыз әкелу үшін үйін жинайды. Ал егде бойдақ не істейді? Юмористің ойын жалғастырыңыз

10. Бір итальян рестораны қонақтарына күнде сауалнама ұсынады. Мысалы былай жазылған: Кеше Гарри Поттер мен Жүзіктердің әміршісінің қайсысы мықты екенін таңдадық. Бүгінгі сұрағымыз: Айфон ба, Андроид па? Ресторанның бұл сауалнамаларындағы дауыстар кімдер үшін пайдалы?

11. Танымал карикатурист Павел Кучинскидің 2016 жылы салған бір карикатурасында көк төсеніш үстінде дөңгелене отырған сары киім киген 11 балаға бір атай ертегі оқып отыр. Ал ақ киімді бір бала теріс бұрылып басқа кітап оқып отыр. Суреттің атын нақты атаңыз

12. 2015 жылдың басында болған бір оқиғадан кейін Парижде 14 қаңтар сәрсенбі күні 15 минут ішінде 3 млн дана түгел сатылып, Францияда бір сала бойынша сатылым рекорды орнады. Жұма күніне 5 млн дана дайын болады делінді, ал жексенбіге 7 млн. Әр данасы 3 евролық не сатылған еді?

13. Барселонадағы бір күлкі театрында әр орындықтың артында планшет орналастырылған. Бұл технология арқылы әр адам қойылымның ақысын әділ төлейді, алдындағы планшет арқылы есебін қарап. Планшеттің қызметін түсіндіріңіз

14. Исраил Арсамаков атты Олимпиада чемпионы ауыратлеттен бір күні анасы сұрапты: «ТВде Олимпиада көрсетіп жатыр. Сен неге бармадың?». Чемпионның жауабын жазыңыз

15. Биткоин — құпия төлемдер жасауға болатын танымал криптовалюта. Ньюсвик журналы биткоин туралы кеңінен жазылған бір номерінің мұқабасында биткоинның символын басқаша көрсетеді. Мұқабада криптовалюта символы қандай түрде көрсетілді?

16. peugeot.com сайтындағы бір бетте ешқандай мәтіндік ақпарат жоқ, тек машина суреті ғана бар. Машинаның моделін атаңыз

17. Бір карикатурада Пепси мен Кока коланы қандай ортақ атпен аталғанын электрон музыка жанрында танымал британ дуэтының атымен атаңыз

18. Бір пицца түрінің жасалуының соңғы кезеңінде ыстық пиццаның ортасына шикі жұмыртқа құйылады. Жұмыртқа ыстық пицца үстінде жайылып піседі. Пицца қай қаланың атымен аталады?

19. Каддафидің коммунистік тезистерге толы Жасыл кітабын сыншылар неге ұқсатады?

20. Ат жарыстарында аттарға бәс тігу жарыс басталғанға дейін қабылданады. Ал кей жағдайларда жарыс аяқталғаннан кейін. Ол қандай жағдай? Бір әріппен басталатын 2 сөзбен жауап беріңіз
Әрі қарай

«БАҚ қоғамдағы құқық бұзушылыққа «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру құралы ретінде» атты жобаның үздіктері марапатталды

Блог - asaubota: «БАҚ қоғамдағы құқық бұзушылыққа «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру құралы ретінде»  атты жобаның үздіктері марапатталды
21 қыркүйек пен 13 қараша аралығында азаматтық қоғам саласындағы өзекті мәселелерді Интернет кеңістікте, әлеуметтік желілерде және блогтарда ақпараттық сүйемелдеу үшін журналистер мен блогерлер арасында конкурс өткізілген болатын. Оны Ұлттық Интернет Ассоциациясы ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрілігінің қолдауымен және Азаматтық бастамаларды қолдау орталығының грант арқылы қаржыландыруымен «БАҚ қоғамдағы құқық бұзушылыққа «мүлдем төзбеушілікті» қалыптастыру құралы ретінде» атты жобасы аясында жүзеге асырды. Конкурс «Үздік мақала», «Үздік видеоматериал» және «Әлеуметтік желідегі үздік пост» номинациялары бойынша өтті. Конкурсқа 100-ден астам материал қабылданды. Конкурсқа негізінен жас журналистер, блогерлер мен студенттер қатысты. Материалдар «Nukte.kz» ақпараттық агенттігінің сайты мен парақшасына салынып отырды.
Бүгін, 16 қазан күні, осы конкурстың жеңімпаздар мен жүлдегерлерін марапаттау рәсімі «Егемен Қазақстан» газетінің редакциясында болып, оған көптеген блогерлер мен журналистер қатысты. Жеңімпаздар мен жүлдегерлердің тізімі былай қалыптасты:

«Үздік мақала» номинациясы:
1-орын — Айбек Қабдешов
2-орын — Ақбота Ахмет
3-орын — Ермек Исабаев

«Үздік видеоматериал» номинациясы:
1-орны — Александра Миличкина
2-орын — Жұлдыз Жасұзақ
3-орын — Азамат Ерғалиев

«Әлеуметтік желідегі үздік жазба» номинациясы:
1-орын — Серік Ерғали
2-орын — Жанар Нұрышева
3-орын — Сәтжан Кәріпбаев.
Әрі қарай

"Что? Где? Когда?" ойынындағы "қазақ" сұрақтар

Интеллектуалдық ойындар: Что? Где? Когда? ойынындағы қазақ сұрақтар
«Что? Где? Когда?» ойынында Қазақстаннан және қазақтарға қатысты нәрселер туралы да сұрақтар шығып тұрады. Сондай сұрақтардың бірнешеуін жинап көрдім. Бұрын көрмеген болсаңыз жауаптарын тауып көріңіз.













Супермаркет ландшафты...

Карсон Дэвис Браун атты фотограф өзінің MASS жобасында супермаркеттегі тауарларды түсіреді. Түрлі супермаркеттердегі бір түсті тауарлардан инсталляция жасайды да тез-тез түсіріп қашып кетеді.

Карсон Дэвис Браун: «Бұл жобам шамамен көше және ландшафт өнерінің ортасы. Супермаркеттердегі бір түсті тауарларды жинаймын да инсталляция жасаймын. Сауда алаңдарын музей сияқты қылдым, ал сатып алушылар — оны тамашалаушылар. Суретке түсіруге рұқсатым болмағандықтан тездетіп фотоға түсіремін де, қашып кетемін.»

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...

Суреттер сөйлейді: Супермаркет ландшафты...
Әрі қарай

Астананың 20 жылдығының логосына 8 млн теңге жүлделік байқау жарияланды

Астана жаңалықтары: Астананың 20 жылдығының логосына 8 млн теңге жүлделік байқау жарияланды

Астана қаласының 20 жылдығын дайындау және өткізу жөнінде штабтың отырысында конкурсты өткізу туралы бірқатар ұсыныстар қарастырылып, 2017 жылдың 6 қарашасы мен 27 қараша аралығында 22 күнтізбелік күнге созылатын конкурс жариялау туралы ортақ пікір қабылданды. Конкурсқа өтінімдер жеке және заңды тұлғалардан қабылданатын болады (шығармашылық топтар, жарнама агенттіктері мен фирмалар, суретшілер, сәулетшілер, жобалық ұйымдар, авторлық ұжымдар).

Сонымен қатар, үздік брендбукті таңдайтын сараптау комиссиясы құрылуда.

Конкурстың мақсаты – Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығына орай тарихи-мәдени сабақтастықты, сонымен қатар республика астанасының болашақ дамуының тенденцияларын ескеретін, қала имиджінің жаңаруына және оның өзіндік ерекшеліктерінің бекуіне әсерін тигізетін, бренд-бук, логотип пен ұран жасау бойынша жақсы концептуалды жобаларды анықтау.

Үздік деп танылған логотип пен ұран Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығын атап өту, ақпараттық себепті қалыптастыруға бағытталған жарнамалық, маркетингтік және басқа да шараларда әрі қаланың мәдени, туристік және әлеуметтік потенциалын жақсартуға пайдаланылады.

Конкурстың қорытындысы бойынша комиссия үздік бренбукті таңдап, жеңімпазға 8 000 000 (сегіз миллион) теңге табыстайды.

Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығына орай үздік брендбук (BrandBook) туралы байқау ережесі

Жалпы ережелер

1. Бұл ереже Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығына орай үздік брендбук (BrandBook) – (фирмалық стиль), логотип пен ұран жасауға байқауды ұйымдастыру мен өткізу тәртібін анықтайды (бұдан әрі – Байқау).
2. Логотип – Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығы оқиғасының ерекшелігін жеткізе алатын, графикалық, әріптерден тұратын, бейнелермен, әріптермен, оюлармен т.с.с. біріктірілген көрнекі немесе көлемді белгі белгіленген кез-келген қисын (эмблема, сөздер, әріптер, сандар, бейнелеу элементтері, түстер қисыны).
3. Ұран – қала тұрғындары мен қонақтарының эмоционалды үміттерін құра отырып, қаламен байланысты (ассоциацияланатын) қысқа жеңіл есте қалатын сөйлем мен сөз тіркесі.

Байқаудың мақсаты мен міндеттері

1. Байқаудың мақсаты – Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығына орай тарихи-мәдени сабақтастықты, сонымен қатар республика астанасының болашақ дамуының тенденцияларын ескеретін, қала имиджінің жаңаруына және оның өзіндік ерекшеліктерінің бекуіне әсерін тигізетін, бренд-бук, логотип пен ұран жасау бойынша үздік концептуалды жобаларды анықтау.
2. Үздік деп танылған логотип пен ұран Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығын мерекелеуге, ақпараттық себепті қалыптастыруға бағытталған жарнамалық, маркетингтік және басқа да шараларда, сонымен қатар қаланың мәдени, туристік және әлеуметтік потенциалын жақсартуға пайдаланылатын болады.
3. Байқаудың міндеттері:
Елорда брендбугін, логотипі мен ұранын әзірлеуге барынша қатысушылар санын тарту;
Қазақстан Республикасының Елордасы – Астана қаласының 20 жылдығына орай ерекше логотип пен ұран дайындау мен құру.

Байқаудың әкімшісі

1. Байқаудың әкімшісі «Астана қаласының Ішкі саясат басқармасы» ММ (бұдан әрі – Басқарма) болып табылады.

Байқауды өткізу орны

1. Байқауды өткізу орны – Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, 5 қабат, № 539 кабинет.

Байқауды өткізудің шарттары мен тәртібі

1. Байқауды ұйымдастыру мен өткізу үшін, сондай-ақ оның нәтижелерін жариялау мақсатында Астана қаласы әкімінің өкімімен Сараптама комиссиясының (бұдан әрі – Комиссия) дербес және сандық құрамы жасақталады.
2. Комиссиясы жұмысының негізгі формасы отырыс болып табылады. Комиссия жұмысының айқындығы мен әділдігін қамтамасыз ету мақсатында оның отырыстарында тәуелсіз бақылаушылардың қатысуына рұқсат етіледі. Байқау комиссия отырыстарында бақылаушылар ретінде Астана қаласы мәслихатының депутаттары, бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа да мемлекеттік органдардың, үкіметтік емес ұйымдардың, коммерциялық ұйымдар мен саяси партиялардың өкілдері қатыса алады.
3. Комиссиясы келесі қызметтер атқарады:
Байқау талаптарына сәйкес келетін, келіп түскен материалдарды бағалайды;
Байқау жеңімпаздарын анықтайды;
Байқау жеңімпаздарын марапаттау рәсімін өткізеді.
4. Комиссиясының шешімі ашық дауыс беру арқылы қатысушылардың көпшілігінің даусымен қабылданады. Қарау нәтижесі хаттамамен рәсімделеді және Комиссиясының төрағасымен бекітіледі.
5. Комиссиясының мүшелері:
нақты ұсыныстарды талқылауға, қарастыруға және сәйкестендіруге қатысады және Байқаудың жеңімпаздарын анықтау туралы шешім шығаруды қамтамасыз етеді;
Байқауға ұсынылған барлық материалдармен танысуға, сонымен қатар Комиссия отырысының хаттамасында жеке пікірін көрсетуге құқылы;
заңнама талаптарын сақтауға, Байқау ұсыныстарын әділ және бейтарап қарауға міндетті;
талаптарға сәйкес келмейтін қаланың жалпы принциптеріне қайшы келетін Байқау жұмыстарын кері қайтаруға құқылы.

Жеңімпаздарды марапаттау

1. Байқау нәтижелері бойынша жеңімпаздарға 8 000 000 (сегіз миллион) теңге көлемінде марапаттау туралы шешім қабылданады.

Байқаудың қатысушылары

1. Байқауға қатысуға шығармашылық шеберханалар, жарнама агенттіктері және фирмалар, суретшілер, архитекторлар, жобалық ұйымдар, аралық мамандықтар мамандары қатыса алады (бұдан әрі – Қатысушы).
2. Әрбір Қатысушы шексіз жұмыстар санын ұсына алады.
3. Байқауға қатысуға қаланың визуалды сәйкестігінің келесі элементтері кіретін байқау жұмыстары жіберіледі:
логотип — графикалық элементтер, кейіптер, әріптер, түрлі түсті шешімдер;
ұран — негізгі идея;
брендбук — фирмалық стильді пайдалану бойынша нұсқаулық.
4. Комиссия ұсыныстың уақытылы түспеуіне, жоғалуына немесе бүлінуіне жауап бермейді.
5. Байқау талаптарына сәйкес келмейтін, уақытынан кеш түскен немесе белгіленген талаптардың бұзылуымен жасалған байқау жұмыстары Байқауға қатысуға жіберілмейді.
6. Байқауға ұсынылған конкурстық жұмыстар қайтарылмайды және рецензияланбайды.
7. Байқаудың өткізілуі Байқау туралы ақпаратқа әділ, ашық қолжетімділікті қамтамасыз ету және оны қоғамның бақылауы мақсатымен бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен сүйемелденеді.
8. Байқауға ұсынылатын жұмыстарда өзгенің әрленім идеясын (толығымен немесе ішінара) пайдалануға тыйым салынады. Бұл шартты орындамаған жағдайда, жұмыс байқауға қатыстырылмайды. Байқау жұмыстарының әрленімі авторлық құқықтарды, логотипке құқықтарды, тауарлық белгілерді, фирмалық атаулар немесе өзге де жарнамаға мүлкі құқығын қоса алғанда үшінші тұлғалардың құқықтарын бұзбауы қажет.

Байқауды өткізу және жұмыстарды ұсыну мерзімі

1. Байқау бір кезеңмен өткізіледі.
2. Байқауды өткізу мерзімі: 2017 жылдың 6 қарашасы мен 27 қараша аралығы.
3. Байқау жұмыстары қарастыруға баспа түрде келесі мекен-жай бойынша: 010000, Астана қаласы, Бейбітшілік көшесі, 11, № 535 кабинет, 2017 жылдың 27 қарашасы сағат 18:00-ден кешіктірмей тапсырылуы қажет. Байланыс телефондары: +7 (7172) 556719, 556717.
4. Егер қатысушыға жазбаша түрде жұмыстың қабылданғаны туралы растау жіберілген жағдайда жұмыс қабылданған болып есептеледі.
5. Байқауға ұсынылатын материалдардың құрамы:
жобалық материалдарды дайындау кезінде қатысушыларға көркем авторлық шеберлік еркіндік мүмкіндігі беріледі;
байқау жұмысы графикалық және сипаттамалық бөлімдерден тұруы қажет және қағаз тасымалдауышта орындалуы қажет.
6. Байқау жұмысына келесілер кіруі тиіс:
1) графикалық бөлім (А4, А3 пішіндегі қағазда орындалады):
логотип пен ұранның авторлық идеясының бейнеленуі;
жобаның идеясы мен көркемдік шешімдерін көрсететін нобайлар, сызбалар мен суреттер (жоба авторларының көзқарастары бойынша таңдалады);
қалалық ортада авторлық идеяны пайдаланудың фотомонтажы немесе басқа бейнесі (визуализация).
2) суреттер .jpeg форматта ұсынылады, ажыратымдылығы 300 dpi-дан кем болмауы, электронды нұсқадағы көлемі 5 Мб-тан артық болмауы тиіс. Байқау шартының сұранысы бойынша қатысушы .cdr, .psd пішіндерінде байқаудың графикалық материалдарын ұсынуы қажет.
3) мәтіндік бөлім – қабылданған сәулеттік-көркемдік шешімдердің мәнін ашатын және негіздейтін брендбуктің рәміздерінің сипаттамасымен түсіндірме жазба.

Байқау жұмыстарына қойылатын негізгі талаптар

1. Байқау жұмыстарына техникалық талаптар:
идеяның түпнұсқалығы және Байқау мақсаттары мен міндеттерін ашатын көркемдік шешімдер кіруі;
ерекше, түпнұсқалы, заманауи, ықшам, көп қырлы графикалық элемент;
үш тілде ұран мәтіні (қазақ, орыс, ағылшын);
логотип бейнеленген графикалық файл;
түрлі-түсті шешім (түрлі-түсті және монохромды форматта басып шығару мүмкіндігі;
қала логотипін кәдесый және полиграфиялық өнімдерде пайдалану үлгілері;
кез-келген бетте (қағазда, картонда, шыныда, ағашта, металда) орналастыру мүмкіндігі;
технологиялық талаптарға сәйкестік (өлшемдері өзгерген жағдайда оқылу мүмкіндігін сақтау, түрлі-түсті және монохромды нұсқада бірдей сәтті көрініс);
Астана қаласының 20 жылдығына фирмалық стильді пайдалану бойынша жазбаша нұсқаулықты ұсыну.
2. Келесілерді дайындау және ұсыну қажет:
қала логотипі – кемінде 3 нұсқа;
қала ұраны – кемінде 4 нұсқа;
брендбук – брендтің тұжырымдамасының мәтіндік сипаттамасы, логотиптің түрлі-түсті шешімдері және оны әртүрлі беттерде пайдалану үлгілері.
3. Брендбукке келесілер кіруі қажет:
1) Логотип:

тұжырымдама (сипаттама). Фирмалық стильдің негізгі элементі ретінде фирмалық белгілінің тұжырымдамалық сипаттамасы. Белгінің идеологиясы;
логотиптің визуалды шешімі;
фирмалық белгіні басып шығарудың шарттары;
масштабтық тордың көмегімен фирмалық белгіні үлкейту/кішірейту жағдайлары;
2) логотиптің ұранмен үйлесе орналасу үлгілері:
тігінен;
көлденеңінен;
ярустық.
4. Логотиптің ұранмен үйлесе орналасу шекралары (рұқсат етілетін пропорциялары):
1) логотиптің түрлі-түсті гаммасы:
логотиптің негізгі түстерін анықтау;
рұқсат етілетін қосымша түстерді анықтау.
2) шрифт:
логотип пен ұранға шрифтті таңдау;
шрифтті пайдалану шарттары.
5. Логотип пен ұранның орналасу ережелері:
сыртқы жарнама, көше көрсеткіштері;
фирмалық киім, галстуктер, орамалдар мен шарфтар.
кәдесый өнімдері: блокнот, қалам, пакет, саптыаяқ, тәрелке, сағат, белгілер;
қалалық көлікті рәсімдеу
қоғамдық көлік аялдамалары және қаладағы навигация
қалада көрме және жарнамалық конструкциялар рәсімдеу
қаланы сыртқы брендтеу (пилондар, жарнама панельдері, қабеттік модульдер, ту конструкциялары, жол көрсеткіштер, пиктограммалар, навигациялық элементтер, кіші архитектуралық формалар). Конструкциялар саны тапсырыс берушінің келісімімен.
ғимараттар экстерьері: кіріс тобын, қасбеттерді, витриналарды, ілінетін конструкцияларды рәсімдеу.
6. Иллюстрацияларды пайдалану ережелері – графикалық кескіндер мен фотосуреттер. Суреттердің көңіл күйі, графикалық стиль, түрлі-түсті палитра.
7. Фирмалық стильмен жұмыс жасау тәртібі мен ережелері.
8. Пайдаланудың жіберілмейтін үлгілері
логотип;
шрифттер;
түрлі-түсті гамма.
9. Ұранға қойылатын негізгі талаптар:
ықшамдық, нақтылық;
шындыққа сәйкестік – сенімділік тудыруы және шындыққа сәйкес келуі қажет;
көз тартымдылық – адамдарға неге бұл қалада өмір сүргісі, бала өсіріп, оған үлес қосып, онда жұмыс жасағысы келетіндігінің жеке себептерін жеткізуі қажет;
қабылдауға қарапайымдылық;
түпнұсқалық;
ақпараттық;
есте қалушылық;
іс-әрекетке түрткі болу;
қала логотипіне сәйкес келу, логотиппен бірге тұтас образ жасауы қажет;
ұран мақсатты аудиторияның жиіркенішін тудырмайтындай жазылуы қажет: оңай оқылуы, айтуға күрделі сөздер мен абревитуралар болмауы қажет;
ұранның ешқандай саяси немесе діни себептері болмауы қажет;
коммерциялық кәсіпорынмен, брендпен, қызметпен немесе тауармен бірегейлену құқығына ие болып табылатын немесе ие болған ұран пайдаланылмауы қажет.
10. Логотипке қойылатын басты талаптар:
500х500 пиксельден кем емес, өлшемі 300 КБ кем емес графикалық файл;
қаланың логотипінің үш тілде мәтіні мен иллюстрациясы (қазақ, орыс, ағылшын);
түрлі-түсті шешім (түрлі-түсті, монохромды, рельефті басып шығару мүмкіндігі).

Авторлық құқықтар

1. Ерекше мүліктік және аралас құқықтар, дәлірек айтқанда жеңімпаздың логотипін пайдалану және жеңімпаз логотипін пайдалануға рұқсат беру немесе тыйым салу ерекше құқығы «Астана қаласының Ішкі саясат басқармасына» ММ (бұдан әрі – Басқарма) беріледі.
2. Байқау жеңімпазы Басқармамен логотипке ерекше мүліктік және аралас құқықтарды беру туралы ақысыз түрде шарт жасасуы қажет.
3. Байқау нәтижелері жарияланғаннан кейін 5 күн ішінде конкурс жеңімпазы логотипке мүліктік авторлық және аралас құқықтарды беру туралы шарт жасасудан бас тартқан жағдайда қазылар алқасы конкурс қатысушылары арасынан басқа жеңімпазды таңдайды.
4. Ұсынылған жұмысқа авторлық және аралас құқықтарды қоса алғанда үшінші тұлғалар талаптар, наразылықтар мен талаптар ұсынған жағдайда қатысушы оларды өз атына және өз есебінен шешуге міндетті.
5. Байқау ұйымдастырушылары Басқармамен жасалған келісім-шарт негізінде авторлық сыйақы төлемей ұсынылған материалдарды ақпараттық және жарнамалық-имидждік мақсатта жария түрде пайдалануға (тираждауға, материалдарды жалпыға ортақ мәліметке жеткізуге және т.б.) құқығын өзіне қалдырады.
Әрі қарай

Жоғары интеллекттің тосын 6 белгісі

Кей адамдардың басқаларға қарағанда жоғары интеллектті екенін мінез-құлқынан, әрекеттерінен, ойларынан, ұстанымдарынан байқауға болады. Ақылдылықты анықтаудың тосын 6 белгісін қарап көрейік.

1. Психикалық ауытқушылық.
Британ ғалымдарының зерттеуінше, 8 жасында жоғары интеллекті болған балалар мұндай дертке жиі шалдығады екен. Әсіресе биполяр ауытқушылық көп байқалады. Мұндай адамдарда депрессия, уайым, ауыр балалық шақ немесе есірткінің әсерінен айыға алмау көбірек кездеседі. Эволюциялық тұрғыдан қарасақ та адамзат уайым-қорқыныш және интеллекттің арқасында ғана бүгінге дейін аман жетті. Өйткені үнемі қауіп-қатерді ойлау және одан шығудың жолдарын қарастырды.

2. Либерализм және атеизм
Сатоси Канадзава атты психологтың пайымдауынша, еркін көзқарастағы және дін ұстанбайтын адамдардың интеллекті жоғарылау болады. Оның зерттеуінше, ультраконсерватор жасөспірімдерде IQ 95 болса, либерал көзқарастағыларда 106,5. Діндар жастарда орташа есеппен 97, атеистерде 103 болған. Канадзаваның теориясы бойынша дін және консерватизм адамзаттың көпғасырлық эволюциясының өнімі. Ал жаңа эволюциялық шешімдерге жету үшін түрлі идеяларға ашықтық және басқаша көзқарас керек. Және әлбетте жақсы ой мен логика да керек.

3. Түнгі өмір
Эволюция психологы Канадзава бұл жерде де жоғары интеллектті адамдар қалыпты эволюциялық күн тәртібінен бөлек өмір сүреді дейді. Адамдар бұрын тіршілік үшін тек күннің жарық кезін пайдаланып, түнде тек ұйықтайтын болса, қазіргі жоғары IQ-лі адамдар бұл дәстүрді бұзып, түнгі уақытты пайдалана бастапты. Психологтың зерттеулері де мұны растайды. Ерте жатып, ерте тұратындарға қарағанда түнгі «жапалақтардың» IQ-і жоғары болған.

4. Жалғыздыққа құмарлық
Жоғары интеллектті адамдар жалғыздықтан да ләззат ала алады. Ал адамдардың көбі керісінше достармен, көпшілікпен кездескенді ұнатады. IQ жоғарылар түрлі жобаларды ойлап жүреді де, көпшілікпен кездесіп уақыт құртқылары және алаңдағылары келмейді.
Эволюциялық тұрғыдан қарайтын болсақ, бұрын адамдар бірігіп ғана тіршілік ете алды. Ал ақылды адамдар қашанда жалғыз өздері жеке жол ашуға тырысты. Мұндай адамдар басқаларға қарағанда жаңашылдықты тез қабылдап, тез үйренеді.

5. Басқаларға сенуге бейімділік
Интеллекті жоғары адамдар басқаларға сену бойынша да алда. Тек ағайын-туысқан, достары ғана емес, кез келген саладан сенімді адамдар таба алады. Олар сенімсіз адамдарды, кімдерге қандай істі тапсыруға болмайтынын жақсы сараптай алады. Сондықтан да сенуге тұрарлық адамдарды жақсы анықтай алады.

6. Қимылдың аздығы
Ақылды адамдар аз қозғалады. Білімге құштарлығы төмен адамдар жұмыс аптасы ішінде интеллекті жоғарыларға қарағанда көбірек қимылдайды. Ойшыл емес адамдар интеллектуал істерден тез жалығады да, оның орнына істейтін басқа нәрселер тауып алады. Ал интеллектуал жалқаулар көп қозғалысқа жоқ.