Кешір, бірақ мен бұны қабылдай алмаймын. зікір салу, бақсылыққа жақын. Ал бақсылық деген, отқа, пұтқа табыну — мәжуси түсінігіне сай нәрсе.Исматулланың негізгі ілімі шиғадан бастау алады. Ол Қазақстандағы кең етек жайған сопылықтың Нақышбандия және Иассауия болып бөлінетін ағымдарын таратпақшы болған. Саят Ыбырай, Мекемтас Мырзахмет, Шерхан Мұртаза сынды қайраткерлер мен Қасым Аманжол, Ғалым Боқаш секілді отты жастарды «ата баба жолы», "қазақылық" деген желеумен улап мақстаына жетуге тырысқан. Егер Исматуллашылар Қазақстандағы билікке келген жағдай болса, онда елдегі ахуал дәл Ауғанстандағыдай болар еді. өмірі бітпес тәліптер мен мұсылмандардың партизандық соғысы. Осы тұрғыдан алғанда сопылардың сотталғаны дұрыс деп білем. Онымен қоса, елдің батысында жарылыстар жасап жатқан сыртқы күштеріңдің күшіктері боп саналатын такфир жамағатының да қуғындалғаны дұрыс. Ал салафизм, бахабизм деген ұғымдарыдң бәрі осы такфири жамағаттың ауқымына сиып кетеді. қарапайым Қазақстандықтардың арасындағы адасушылық мынада. кімде кім Исламды ұстанып, дұрыс жүрсе, (сопыларша зікір салмаса), әруаққа сыйынбаса онда ол «вахаб» деген түсінік шыққан. Негізінде вахаб дегендердің арғы жағында такфир, радикал ұғымы жатыр. Яғни, ұлтты мойындамайтын, заңға бағынбайтын, ата ананы құрметтемейтін топ.
ал тыныш жүрген, намазын оқып, оразасын ұстап, ешқандай отқа, суға, әруаққа сыйынбай, елбасын құрметтеп, заңды мойындап, ата анасын құрметтеуді парыз санайтын, тек Аллаға ғана құлшылық ететін қарапайым мұсылманды «вахаб», «террор»", жарылыс жасауы мүмкін" деп бостан-босқа қаралай беру әсірсе сопылықты ұстанатын адамдардың арасында көп көрініс табады. Бұл жердегі кілтипан сопылардың иманының кәміл еместігінде деп білем.
ал тыныш жүрген, намазын оқып, оразасын ұстап, ешқандай отқа, суға, әруаққа сыйынбай, елбасын құрметтеп, заңды мойындап, ата анасын құрметтеуді парыз санайтын, тек Аллаға ғана құлшылық ететін қарапайым мұсылманды «вахаб», «террор»", жарылыс жасауы мүмкін" деп бостан-босқа қаралай беру әсірсе сопылықты ұстанатын адамдардың арасында көп көрініс табады. Бұл жердегі кілтипан сопылардың иманының кәміл еместігінде деп білем.