«Баласын емізген ана» деген екі суретінде де неге баланың басының төбесі тақыр қылып салғанын түсінбедім, шаштар тек жан-жағынан ғана шығып тұр бұйраланып)
Бұрын «Тұран-Түркістан» каналында туған кун құттықтауға өзбектер ылғи өзбекше ән бере беретін, әр өзбек 2-3 әннен… Сонғы 3-4 жылда байқағаным құттықтауға өзбекше ән берілмейтін болыпты, өзбектер сондада қайтпай қазақша ән беріп жүр))
500 адам жақының болса, соның 300ін ғана шақырып 200ін шақырмай қою бейбастық емеспе?))
Өткен жылы группалас қыз тұрмысқа шығып, тойына біздерді телефонмен: келіңдер! -деп айта салды. Біз группаластар ешқайсымыз барған жоқпыз «шақыру қағаз беріп шақырмайма адам деген» -деп. ШАҚЫРМАҒАН ЖЕРГЕ БАРМА, ШАҚЫРҒАН ЖЕРДЕН ҚАЛМА деген)) Біздің ойымыз: ол тойға пәлен адам адам келеді -деп шектеп, қалғандары келсе келер -деп телефонмен айта салғаны ғой -дедік
«Елдің ата-анасы сондай, менің ата-анам маған жағдай жасамады» деп налып отырған кейпіне қарап «Ата-ана саған бәрін бермесе де, бәрін көруге болатын өмір сыйлады ғой!» дегің келеді...Қазіргі таңда қаншама ата-ана қарттар үйін паналап отыр?! Өмір сыйлаған жандарды қалайша тірілей өлтіруге болады?!..
Ата-анаң жынды болса байлап бақ -деген мақал барма еді бір термеде, бас тартуга болмайды әрине. Баланы кішкентайынан ислами тәрбиемен өсіру керек. Адамға жақсылық келседе жамандық келседе өзіне байланысты деп ойлаймын. Сосын өскенде «Мен сені бақтым, енді сен мені БАҚ» -деу дұрыс емес сияқты. Бала өмір бақи бала болып қала береді. Шал кемпір болсаңда, жұмыс істеуге жарамасаңда ауыз сөз айтуға жарайды. Айтқаның — ақыл, өсиет, уағыз болса, бала — ақылшыны, уағызшыны сырттан іздеп әуре болмас еді…
Қартайса жақсы адам дана болар.
Қосылған жеті өзеннің сағасындай.
Қартайса жаман адам заржақ болар.
Ағаштың жанбай қалған шаласындай -демеп па еді бір термеде. Егер көрсеңіздер ана «Алдараспан» театрның "Қарттар үйі" жайында қойған интермедиясында кемпірге қырындап отқан, тілінен қағынып отқан шал ғой))) ондай адам үйінде одан бетер болады. Ондай әкені бала әрине жақтырмайды.
Оны Шыңғыс Айтматовтың «Боранды бекетін»
"Ғасырданда ұзақ күн" кітабында болу керек. Ондағы оқиғадағы мәңгүрт — өз тілін біледі. Тек миында өткен өмірі форматировать етіліп кеткен, өткенді есіне түсіре алмайды. Өз тілін білмейтін мәңгүрттікке қатысы жоқ.
Бір уағыздан құнығу жайында әнгіме естіп едім бұрын. Бір тақуа кісі күнделікті тамағын көлдің жағасында балық аулап табады екен. Қармағын салып қойып балық ілінгенше кітабын оқып отырса қасына бір кісі келіп, амандасып, жөн сұрасып:
— күніне қанша балық аулайсыз? –депті.
— сол, күніне 7-8 балық аулайм, отбасымызбен жейміз, артылғанын сатамыз…
— Аз екен ғой. Былай істейік екеуміз: біреуден қарызға көптеу ақша алып, қайық пен ау сатып алайық бірігіп
— Сосын?
— сөйтейікта көлдің орта жағынан аумен аулайық 100деп тұрып, 7-8 балық ақша болама, одан кейін күндердін күнінде ақшамыз көбейіп үлкендеу қайық сатып аламыз…
— Содан кейін?
— одан кейін тағыда табысымыз көбейеді, кеме сатып алатын жағдайға жетеміз…
— Содан кейін?
— Кеме алған соң жұмысшылар жалдаймыз, содан кейін балық өндіретін база ашамыз, үйтеміз-бүйтеміз…
— Содан кейін?
— содан кейін бар жұмысты жұмысшыларға жегіп қойып демалаамыз…
— Қалай демеламыз?
— жағаға келееміз, ермекке қармақты салып қойееп демаламыз қызық үшін…
— Ал мен не істеп отырмын кәзір? Өйтіп жарты өмірімді өткізгенше...))
ана тақуа кісінін ісі қанағатшылдыққа жататын шығар а? әлде дүниеге қызықпаума
Өткен жылы группалас қыз тұрмысқа шығып, тойына біздерді телефонмен: келіңдер! -деп айта салды. Біз группаластар ешқайсымыз барған жоқпыз «шақыру қағаз беріп шақырмайма адам деген» -деп. ШАҚЫРМАҒАН ЖЕРГЕ БАРМА, ШАҚЫРҒАН ЖЕРДЕН ҚАЛМА деген)) Біздің ойымыз: ол тойға пәлен адам адам келеді -деп шектеп, қалғандары келсе келер -деп телефонмен айта салғаны ғой -дедік
Қартайса жақсы адам дана болар.
Қосылған жеті өзеннің сағасындай.
Қартайса жаман адам заржақ болар.
Ағаштың жанбай қалған шаласындай -демеп па еді бір термеде. Егер көрсеңіздер ана «Алдараспан» театрның "Қарттар үйі" жайында қойған интермедиясында кемпірге қырындап отқан, тілінен қағынып отқан шал ғой))) ондай адам үйінде одан бетер болады. Ондай әкені бала әрине жақтырмайды.
"Ғасырданда ұзақ күн" кітабында болу керек. Ондағы оқиғадағы мәңгүрт — өз тілін біледі. Тек миында өткен өмірі форматировать етіліп кеткен, өткенді есіне түсіре алмайды. Өз тілін білмейтін мәңгүрттікке қатысы жоқ.
Уағызшының мысалға тақуаны кірістірген себебі: нағыз қанағатшыл солар -дегісі келген шығар. Еріншекке теңестіргенім жоқ тақуаны.
— күніне қанша балық аулайсыз? –депті.
— сол, күніне 7-8 балық аулайм, отбасымызбен жейміз, артылғанын сатамыз…
— Аз екен ғой. Былай істейік екеуміз: біреуден қарызға көптеу ақша алып, қайық пен ау сатып алайық бірігіп
— Сосын?
— сөйтейікта көлдің орта жағынан аумен аулайық 100деп тұрып, 7-8 балық ақша болама, одан кейін күндердін күнінде ақшамыз көбейіп үлкендеу қайық сатып аламыз…
— Содан кейін?
— одан кейін тағыда табысымыз көбейеді, кеме сатып алатын жағдайға жетеміз…
— Содан кейін?
— Кеме алған соң жұмысшылар жалдаймыз, содан кейін балық өндіретін база ашамыз, үйтеміз-бүйтеміз…
— Содан кейін?
— содан кейін бар жұмысты жұмысшыларға жегіп қойып демалаамыз…
— Қалай демеламыз?
— жағаға келееміз, ермекке қармақты салып қойееп демаламыз қызық үшін…
— Ал мен не істеп отырмын кәзір? Өйтіп жарты өмірімді өткізгенше...))
ана тақуа кісінін ісі қанағатшылдыққа жататын шығар а? әлде дүниеге қызықпаума
3 курс. Ясауидің кесенесі жақта, артымызда тұрған музей. Ортадағы мен, басыма күмбез киіліп қалыпты))