Жарияланымдар

Elem kazaktarining hazahsha aripterdi zhazu ülgileri

Транслит туралы екі мақалаға барып, сыпай тұрде айтқанда, құсып кеттім. Тұсауларын «біреудің ала жібін аттамасын» деп, ала жіппен кессе кескен шығар. Бірақ менікін олай кеспеген екен. "Қыстырылып жүрсін" деп, дамбалдың резеңкесімен кесіпті.

Тілеуханның айтайын дегені ол емес…
Әрі қарай

Жақсының хаты, Қожекенің посты өлмейді!

Жақсының хаты, Қожекенің посты өлмейді! Егер осыдан соң жаза алмасам, Qojeke рейтингіне байланысты нахқа кетті деп санаңдар, жаманат! Мен өлсем де, қазақтың тілін қолдауға аттыкінсалысқан постым өлмесін!

Менен алалмай жүрген ақыларың болса, алыңдар. Нахқа кеткен адам қайтып келмейді. Минустап, мышкаларыңның,қолдарыңның қышуын қандырып алыңдар.
Әрі қарай

Ендігі кезекте "Хэллоуин қай атамыздан қалған мереке еді?"

Қазақтың сұмырайдай сорлы журналистикасында қозғалатын нео-тізесішыққан тақырыптардың келесісі Хелоуин болса, түнқалмаңыз. «Хэллоуин қай атамыздан қалған мереке еді?», «Хэллоуин сияқты дiнiмiзге, жан-дүниемiзге, ұлттық санамызға, ұлттық тәрбиемiзге жат, ерсi, бүлдiргi мерекелер...», "Қазақтың жастары неге ұлттық мерекемізге қырын қарап, Американың, Еуропаның қазақ мәдениеті мен менталитетіне жат мерекелерін тойлауға әуестеніп алған?"… деген жылаңқы, өтімділігі төмен, жанды сөзі аз мақалалар жазылады. Осы сарындағы мақалаларда «70 жыл бодан болдық» дегендей тіркестердің болуы заңдылық. Потомушто олар бодан болғандарын әлі ұмытпаған на.
Әрі қарай

Казак тілін корлайтындарга карсы турайык

Қ, Ұ, Ү, Ғ, Ң, Һ, Ө,

Ана жақта бір топ қазақ зиялылары, зиялыларға незашто қосылып кеткендер мен саяси ұпай жинауды көздеген саяси жезөкшелер жиналып алып, ҚАЗАҚ тілін қолдау акциясын өткізді. Ұйымдастырушылардың арасында қазақ тілініе шын жаны ашығандар бар, өтірік для галочки жүргендері бар. Оны әркімнің өз ұяты білсін. Бастысы, қазақ тіліне деген қолдаудың бар екендігін көрсетті.
Әрі қарай

Кім қалды?


Эстафеталарың қашан бітеді? Айтыстарың қашан басталады? Айтыссыз күніміз тоқырауға ұшырап отырғанда "Ұнайт, ұнамайт" деп қыртқандарыңа жол болсын, д0стаR.

Қай бұтақ қалды ұнайт ұнамайттамаған?

Ақша — қолдың ізі

— Бұл не?
Саусақтың ізі?
— Оны мен де білемін. Бірақ Бұл не деп тұрмын саған.
Бұл он саусақтың бірінің ізі.
— Атаңның басы. Бұл — ақша.
Қой нах.
— Қоймаймын.
Әрі қарай

Маған Керекинфо ұнамайды

Маған Керекинфо ұнамайды, өйткені адамдар ауыздарына келгендерін құсады, тәртіп жоқ, қазақ тілін бұзып сөйлейді, мәдениетсіздер ойларынай келгендерін жазады. Сайттың администраторы мен модераторлары қайда қарап жүр? Адамдарды тәртіпке шақырмай жүргендері жақсылықтың нышаны емес. Қазақ қазақы ел боламыз деп жүргенде керекинфошылардың істеп жатқан істерін көріп,
Әрі қарай

ВКМ сияқты шпагатқа отыру үшін не істеу керек?


Шпагатка отыру немесе өзімізше айтсақ, VKM сияқты отыру әр адам мен адамтектестердің аяқтарынан келетін шаруа екені Марстан анық. Бірақ ол әр адамда әр түрлі уақыт аралығында іске асады. Мәселенкей, Қарасақ мен Конвикст сияқты бұтағы қатпағандардың шпагатқа отырулары оңай болады. ал Мен не ҚЫЛИЗАМАН сияқты шалдардың шпагатқа отырулары қиын шаруа болады. Бірақ уақыт көрсетер жатар барлығын. Айтайын дегенім бұл емес…
Әрі қарай

Халал той бар ма?

Нах, бастайын.
Жастар дінге бет бұрып, құлшылықтарын жасап, шариғат заңдарын орындап жатқандай көрінеді. Әркім шамасының келгенінше, қалағанынша орындап жатыр на.

Халал той дегеніміз арақсыз өткен той дейді. Мә, на. Арақ болмаса да пибілетіп те той өткізетін болса, олардың тойлары да халал ма? Бұл сөйлем халал тойдың топас ережесіне бір соққы болсын делік.

Көптеген Халал тойда бөтен әйел бөтен еркекпен тіліп тұрып би билейді. Өзбек, татар, үндіс, кавказ билерін шашады. Халал той жасағандардың сенетін шариғаты ондай билерді сайтани әрекет деп таниды. Бірақ халал тойда харам әрекет болады. Бұны халал тойдың топас анықтамасына берілген екінші соққы деп біліңдер, нахтар!
Әрі қарай