Жарияланымдар

Ahi
Аллаһ Тағала былай деді: «Біз сендерді босқа жараттық, әрі Бізге қайтарылмаймыз деп ойлайсыңдар ма?» (Муминун сүресі, 115-116-аяттар).
Ahi
Шал о дүниеге кетті, ал о дүние ғайып әлеміне жатады. Енді Шал ақынның еститініне ғайыпты Білетіннен дәлел әкел! Ал ғайыпты білуші тек Жалғыз Аллаһ
Ahi
Шал ақын ата өзің қолдап, (Қазтуған, Ақтамберді аталар да қарап қалмай)
Аллаһ Тағала Мұхаммед пайғамбарға: «Шынында, өліктерге естірте алмайсың» — деген (Нәміл сүресі, 80-аят). Шал ақын сізді қолдамақ түгілі, тіпті естімейді де не сұрап жатқаныңызды.
Ahi
Темекі де дүнияуи мәселеге жатады, бірақ ол харам, не себепті? Себебі ол денсаулыққа орасан зор зиян тигізеді. Оны дәрігер де, қарапайым халық та біледі. Бұл туралы мына жерлерден оқып алсаңыз болады:
Мына жерден 1
Мына жерден 2
Ahi
Дұрыс емес. Себебі, дүнияуи мәселелердің негізі — халал (рұқсат етілген), тек кейбіріне харам деген тыйым келмесе. Яғни основа в мирском — все халял, исключением является только то, что запретил Аллаһ и Его посланник.
Ал біздің талқылап отырған тағамымыз дүнияуи мәселеге жататыны айтпаса да түсінікті.
Ahi
Демек сіздің айтуыңызша, кез-келген денсаулыққа зиян тигізетін тағамның бәрі харам болғаны ғой? Сізді дұрыс түсіндім бе?
Ahi
Нақтырақ, әлде де нақтырақ. Мысалы, е қоспасы бар тағам жедік делік, одан соң қандай зиян болуы мүмкін?
Ahi
денсаулыққа қай тұрғыдан зиян келтіреді екен? Нақтырақ айтсаңыз
Ahi
«Тыйым салынғандар» дегенді қалай түсінуге болады?
Ahi
Көрдіңіз бе, сізде «кім арабша білмесе, ол ақиқатты да білмейді» деген ақида мықтап бекіген. Бұл өте қауіпті ақида.
Ahi
Осы айтып тұрған сөзіңізді шынайы өз жүрегіңіздегін ақтарып айтты дегенге сене алмаймын. Аллаһ Тағала Құран мен Сүннетті түсірмей тұрған кезде де адамдарға тек Өзіне ғана құлшылық етуге шақыратын елшілер жіберген. Оны сіз жақсы білесіз. Аллаһ Тағала былай деді: «Біз әрбір халыққа: “Аллаһқа құлшылық етіңдер де, Алладан өзгеге сиынудан аулақ болыңдар”, — дейтін елші жібердік» (Нахл сүресі, 36-аят).
Ahi
Құран, хадис және сахабалардың түсінігіне жету үшін арабша білу міндет деп кім айтты? Демек сіздің сөзіңізге сүйенер болсақ, арабша білмеген адам Құран, хадис және сахабалардың түсінігіне жете алмайды, демек ақиқатқа да жете алмайды.
Ahi
Мысалы, осы тұрғанда айтып отырған және соған дәлел қылып келтірген сөздерім жалған ба менің? Өзіңіз айтыңызшы. Мен ешқашан қате жібермеймін демеймін, дегенмен дәл осы айтқаным қате ме?
Ahi
Мен адамдардың ішінде пайғамбардан басқа ешбір кісіні қате жібермейді деп айтпаймын. Қандай да бір адамның өтірік не шын жазатынын сол айтқан әңгімесін Құран, Сүннет және сахабалардың түсінігіне салып қарау қажет: әрқайсысын бөлек-бөлек қарау керек та.
Ahi
Тариқ ибн Шихабтан пайғамбар: «Бір шыбынның себебінен бір адам жәннәтқа, ал екіншісі отқа кірген» — дейді. Адамдар одан: «Иә, Аллаһ елшісі, бұл қалай?!»-деп сұрайды. Сонда пайғамбар: «Бірде екі адам бір дінсіздер тайпасының жанынан өтіп бара жатады. Жанынан өтсең міндетті түрде соған құрбан шалу керек болған бір пұттары бар екен. Сонда пұтқа табынушылар екі жолаушының біріне: «Әйтеуір бір нәрсені құрбандыққа шал» — дейді. «Менде құрбан етерлік ештеңе жоқ»-дейді әлгі адам. Әлгілер қоярда-қоймай: «Тым болмаса бір шыбынды құрбан ет» — дейді. Ол адам шыбынды құрбандыққа шалып еді, оған жолын әрі қарай жалғастыруға рұқсат береді. Осы үшін ол отқа кірген. Кейін отқа табынушылар екінші жолаушыға: «Сен де бірнәрсе болса да құрбандық ет» — дейді. Сонда ол: «Мен тек қана Аллаһқа құрбан шаламын» — дегенінде оның басын кесіп алады. Ал ол болса жәннәтқа кіреді» — деген хадис келген (Ахмад «Әз-зуһд»).
Ahi
Алладан өзге басқа біреуге құрбан шалу — ширк.