Жарияланымдар

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 3 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)



Борхес – қазақтың Сегiз серiсi


Жас қазақ: Неге олай? Аргентин Борхестi оқысаңыз, эфталит, ғұн, галл мен гот секiлдi халықтардың ұрпағына мұра еткен тарихы жоқ, дәстүрлi тарих тек Өлi теңiз жағалауындағы халықтарда ғана бар дейдi. Олардың арабтар мен еврейлер екенi белiгiлi.

Өтежан Нұрғалиев: Борхес – бiздiң заманның Сегiз серiсi. Сендер оның атын ғана бiлесiңдер. Бүкiл қазақтың оңай өлең шығаратын, бес минутта бүкiл тарихты жырлап беретiн
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 2 бөлім.

(Ертайы. Басы — мұнда)




Жас қазақ: Егер шығармаларын жiлiгiн шағып, майын iшiп оқитын, ойлы, терең оқырман қауымы пайда болса, Мұқағали, Жұмекендердiң жұлдызы жаңадан жарқырайды демексiз бе?
Әрі қарай

Мұқағали - ортанқол ақын. Мағауин эгоист. Ахмет, Міржақып - алақан жайғандар. 1 бөлім.

Көвәріп оқығысы келмейтіндерге фабула: Өтежан амигос қазіргі тренд ақын-жазушысымақтардың жаттанды обрызын аршып тастап, оларға басқаша көзқарас ұнсынады.
Негізі, көвәріп болса да іштерің пыспайды.




Менен мықты ақын шықса, қуанар едiм. Бiрақ ондай ақын жоқ («Жас қазақ», №32, 2008)
Әрі қарай

Линкольнның басын берсін, Гранттың тасын берсін!

Қолдан жасалған фото мен монтаждың тарихы – Сиэтлде “Адоуб” ЖШС өзінің “Фотошопақ” атты тауар белгісін тіркегеннен басталды деу авесттік болар еді, Arhun -сстың. Тарихтың тасақ беттерін аударыстырсақ, монтаждау тарихы сонау фотоға түсіру өнері басталған уақыттарға дейін кететін көрінеді.
Әрі қарай

Жадовская vs Асан Қайғы, fight! Мағауин wins!!!

Оля vs Асан, fight! Бджж-бджж! Ы-уу-әқ-қа-қа!

Көвәріп оқуға ерінетін адамдарға фабуласы:
Очм халық барып Мухычқа айтад та, «Мухырло, „Ой түбінде жатқан сөз, шер толқытса шығады“ — Асан қайғыныкі емес!» деп. Оған Мухырло, сонша кітап жазған ғалымның қызығушылығының орнына: "қасымды ауыртпай, жоғалыңдарЧ нақ!" дейді. Ғылыми пактіге қатынасы осындай адамның тарихи
Әрі қарай

HTML - шәйнектерге. 2 сабақ. Ет таситын пяншіктердің мысалы

(Басы — өткен 1 сабақта.)
Сонымен, HTML тілін тереңірек түсіну үшін, оның технологиясын түсіну — кейінірек жалпы оқуды пензесс жеңілдетеді деген болатынбыз, және оған AKY ештеңе демеген болатын. Ендеше, броузер деп аталатын программаның принципін түсіну де біраз көмек болмақ. Нақтың.

Қаззақ болсаңыз, бір-екі садақа, үш төрт тойға қатысуыңыз әбден кәдік. Ендеше бізге — ет үлестіретін сарайдың алдындағы қырықтарды алқымдап қалған жігіт інісінің қызметі қызық.
Очм, бақылап тұрсаңыз, әлгі алқашатаңанә ашық тұрған сарай есігіне сонша жалпақшешейлікпен әрі ромбәкелікпен черттар құсап қарап тұрады. Іштен тарамыс-тарамыс қолдар шығады да, ет толы табақты қолына ұстатады.

— Аға, мұны не істейін? — дейді черт.

— Ой малатаңанәлет, мұны жоқтау айтывотырған қатындар жағына апар! — деп гүж етеді қол иесі.

Черт жүгіріп, табақты апарып тастайды да, қайта келеді. Сарайдан тағы да табақ беріледі.

— Аға, мұны не істейін?

— Алқаш ябадтыбаямайт, мұны коллектив отырған бөлмеге апарасың!

Черт апарып тастап, қайтып келеді. Ішке қарап:

— Аға...-дей берген кезде, әлгі дауыс:

— Кел лібә, бір жүзелуграммдатып жіберейік етпен, өлеміз бе тігейіннің — дейді де, жігіт сарайға кіріп кетеді.

Ендеше біздің броузер деген программамыз да тап осы принциппен жұмыс істейді. Серверден келген мәтіннен, парсер деп аталатын программалық процессор: «Бұл мәтін бұтағыма керек пе?» деп сұрайды. Мәтіндегі HTML тіліндегі арнайы белгі «бұл мәтінді қою қылып көрсет нақ!» дейді. Броузер сәйкесінше мәтінді қою қаріптермен көрсетеді.
Сонымен, сабағымыздың ашетері — HTML тілі мазмұнды қалай көрсету керек екендігі туралы бұйрықтар. 3-ші сабақта қарапайым эксперименттер жасаймыз.
Әрі қарай

HTML - шәйнектерге. 1 сабақ

Хуиметсіздер ме, херметті охуйрмандар. Шәйнектерге арналған HTML сабақтарына хуйш келмепсіздер, ептібайымайдтар!

Қызығы сол шешесс: бұл сабақтарды өзім оқып жүрмін. Сондықтан, шәйнектің — шәйнекке түсіндіргені — академиктердің шәйнекке түсіндіргенінен гөрі методикалық жағынан тиімді сияқты, циклдікәдістемеліккомиссияныңотырысындақаралдысстың.
Әрі қарай

Lazarus-та Цезарь жасаймыз!!!



Хуиметсіздер ме, херметті ламер ағайын мен пақыр апайын!

F0x_kz деген шуақ бастаған дәстүрді үзбей, өз хезегімде Lazarus — арқылы қалайша Цезарь жасауға болатынын әңгімелеп берсем деймін. Себебі, F0x_kz -тің біржақтылығының кесірінен, Бруттың есімі есте қалып, ал сөзге шешеңңдігінің арқасында Клеопатра сынды сұлуды басжіверген Цезарьдің аты өшкелі тұрған сияқты.
Әлсага, Цезарь амигоның қанатты сөздердің бұлағы екені кейбірімізге тарихтан белгілі. Ендеше,
Әрі қарай

Хард-әдебиет. Стратиллат Меңдешев. "Соңғы кеш"

...7 жұлдызды «Шератон» отелінің швейцары есік алдына келіп тоқтаған «шестерка „Жигулиге“ баруға ықылас таныта қоймады. Сосын ба, ол мәшинеден де ешкім шықпай, қақшиған күйі тұра берді. Күзетке хабарлап, қуып жіберсем бе екен деп ойлады швейцар. Сол-ақ екен, отельден администратор жүгіріп шығып, швейцарды жағадан алды:

— Не қарап тұрсың сен! Оңбаған! Бар, аш есігін!

Швейцар құлықсыз ғана, қолдарын салбыратып, еріне-періне машинаға келіп, артқы есігін ашқаны
Әрі қарай

Антижуристік өмір салты. 7. Тележурье түрлері

(Шап тұсы. Басы — мында
)
Кез келген бәле-жаланың жаман аты болады, ұсқынсыз кескіні болады әрі айтып келмейтін жаман қасиеті болады. Солардың бірі, тіпті бірегейі — журиктер. Олар жиылып — журье деп аталатын топ құрайды.
Дегенмен, түрменің быламығын да "ішінде ет бар ма екен?" деп, аударыстырып жейтіндер болады. Ендеше, «уа мұғжыза жан, сонша ғайбаттағаның не, бәлкім ішінде іліп аларлық бір ептібайымайд табылып қалар?» деп, өртеуге апара жатқан журиктердің вагонына жармаспағын. Тексерілген: жоқ! Ал егер қоймайтын болсаң, сипаттап беріп құтылайын шешесс.
1. «Болттар». Бұларда үнемі мақала бар. Бұларда үнемі дайын видесюжет бар. Бұларда үнемі
Әрі қарай