Жарияланымдар

badur9
Отбасының құндылығын атларымыз «Жер дауы мен жесір дауын» бірінші орынға қою арқылы дәлелдеп кеткен. Және қазіргі таңдағы от басы туралы әртүрлі пікірлердің пайда болуы да адамзатың өмірге қайдан, қандай жағдайда жәнен не үшін өмір сүретінін құранда «Раббым мені екі өлтіріп екі тірілтің енді осыдан шығатын жол бар ма дейсіңдер!» деген аятпен «реокорнация» яғни «Екі туып бір қалу» заңдылғын біздердің саутсыз аталған ата-әжелеріміз біздерден әлдеқайда артық білген. Және әйел затының жаны еркек шауқатынсыз өспейтінін, керісінше еркек санасы әйел қан тазлығынан тікелей тазалығы жылынан 44-рет қасиетті таза әйелдерде болатын көңіл суы-«винний уксус»-қа тәуелді екнінде адамзат қауымы білмейді. Сондықтан бір жынысты неке дегенді қалыпты көреді. Жыныстық азық, қуат алмасу туралы генетикалық білім беру жастарға қажет ақ.
badur9
Дұрыс бұл сенің қаныңдағы Діл білімінің тазалығын көрсетіп тұр. Шәкәрәм атамыз таңба ыдыс халықтың үндік несібесі деп ескерткен. Барлық әлем үні құранның құпия 7-үнінен тарайды. Сондықтан осы 7-үн 7-аят азанмен, әрбір ұлтың өз үнімен дәрежеленіп 49-санын беріп болашақта қай елде 49-таңбасы болса сол ел өркениетің ең бигіне көтеріле алады. Ал тіл ғалымдарның латын харпінен көшеміз деген надандығына өздерің сияқты жастарға беретін құпия білім арқылы дәлелдейтініміз хақ! Қазақтың ділі 147 санымен Ал араптың ділі 143 санымен белгіленіп, ал латын тілділер мүлде төменгі сатыда тұр.
badur9
Мені емес Абайды-Шәкәрәмдер сияқты әулиелерді кінәлау керек! Өздерінен шені де аағы да жоғары болшақ хазірет, академик философтар түсінбейтіндей неге құпиялап жазған? О несі ай! Біздің ғұламрымызды мазақ қылғандай?
badur9
Латын әліпбине көшу керек деп бастама көтерген тіл ғалымдарының ДІЛ білімнен ешқандай білімі болмай және біздердің Ханафи масхабы тура жол деген ұғымның өтірік, жалғандығын айқын білдіріп тұр, Қазақ елінің ендігі ұрпақтары әлде қайда бұл таңбалық белгіден өтіп кетіп, қазіргі халқыммыздың ділінде 42-таңба әлде қашан бекіп, енді кері қайтатын болсақ «Алтау араз» болған көпшілік ұлтық сипатын жоғалта бастайды. Мұндай «Шайтандық» ілімге ашық қарсылық білдіру керек!
badur9
Есте сақтау негзінен есту қабілетне байланысты. Әйелдерде «девичий помять» яғни кей жағдайда тез ұмыту да құдайдан берген жақсы қасиет. Ал жалпы ұмытшақтық әйелдерде тойымсыздықтан, өмірге риза болмау және тіл білімінің қуатының әлсіздігі мен тәндік жұпар исітік «По мята» сының азайуынан, жалаңаш, жалаң бас, шаш қиып бас терісінің қалыңдауы мен, шалбармен жүру сияқты әдетерден пайда болады. Еркектерде рухының әлсіреуінен, аруақ қауатын тазарта білмеуден, ынжықтық. ездіктен пайда болады.
badur9
Адам сансы қайда? Сол сияқты, жады, жете, зере, зейін дегендермізді қалай түсінеміз? Бұ ұғымдар қазақта болған ба? Осындай сансыз саулдарды мен жастайымнан іздеп, талай сұрақтарды мандарға қойғанмен тұшымды жауап таба алмағанмын. Енді сол сұрақтарға маған Құдайдың өзі жауабын қайдан табуға жәнен қазақтың бұрынғы өткен аталрымыз жан ғылымының ең жоғары дәрежесін меңгергінін білдірді. Әл-Фараби атамыз сана күшін бірінші орынға қойған екен. Енді біздің барылық пстхолог, философ мамндарымыз шет жұртың ғалымдарының Фрейд сияқтылар еңбегіне сүйеніп сана мида деп осындай бұл ұғымдардың бәрі түгел жоғалған. Адам баласының есте сақтау яғни жады санамен байланысты. Ал сана қанмен яғни қандағы 11-санды жұлдызшамен байланысты. Негінен еркек 70-метал-метелоидтан тұрып рух сипаты ақпарты сақтаушы болса, әйел заты 40-қышқылдықтан тұрып жан сипатты ақпартты сақтаушы. Осының бәрі ұлтық геніміз ділге тәуелді. Ал ми жұмысы адам баласының белгілі бір компютерлік матица яғи ой күшіне тәуелді. Мидағы 21-орынның 5-еуі бос яғни өтірік, теріс ақпарттар болмақ. ...Қысқаша айтқанда әйел көріп ойланады бастың тазалығына тәуелді, ал еркек естіп ойланады, яғни жүрек жұмысынан санаға тәуелді. Сондықтан әйел басына көп салмақ түскендіктен әйел заты басын ерекше қорғап, «Шашы ұзын ақылы қысқа, яғни көру жиілік қуаты қысқа толқынды. Және әйед қағыс естіп, көп жағдайда саңырау. Еркек соқыр, аяғының астындағыны байқамай басындағы тымағын 6-ай іздеуі де мүмкін. Құдай соқырмен саңырауды екі жарты қылып бірін-бірі тәрбиелеу үшін жартып қойған. Сонымен қандай ерекшеліктер бар? Егер бұл тақырып қызықтырса бұл туралы 8-кітапбетнде Абай-Шәкәрім философиясы және жан сырлары туралы жазылған еңбектерді Википидия және глобал сайтынан „Дінің діліңнің, Тілің иманыңның айнасы“ деген тақырыптың маңынан іздеп табуға болады… Келесі жолы жалғасы бар…