Жарияланымдар

«оралман» болма, хан аманатын ұмытпа.

munda birew oramlandar jayli bilay dep jazipti, oralman bolma depti kitay kazakhtarin, bul kalay…
kelu kaynari:
www.elarna.com/oku_kk.php?tur=11&id=111

Нақты қайнарын мына арадан басып коріңіз:

Қосымша қайнары: www.elarna.com/oku_kk.php?tur=11&id=111
Тоте жазу нұсқасы:http://www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111

توتە جازۋ نۇسقاسى: www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111

Мақала жолдаушы: Белгібәй
Мақала апторы: Белгібәй
Аптордың мекен-жайі: Үрімжі

Қазыр қайда барсаң «қазақстанға кетем, ойбай кетем, деисіңдер», бұл не айғай? айғай деген сөз артық кеткен шығар, алайда сендер бір нәрсені ұмытып барасыңдар, үлкен аманатты, үлкен неше ғасырлық тапсырысты ұмытып барасыңдар, ол не тапсырыс? онда осы мәселеге көбірек көңіл бөліп, оны ой елегінен өтікізіп, саралауды ұсынамын.

жа, сөзі қысқартып, оны айтпас бұрын, әйгілі ханымыздың бірі абылайдан сөз қозғайық.
бар қазаққа бір мәлім іс мынау еді, сонау 16-18 ғасырдағы замандарда жан жағындағы беибіт халыққа тынштық бермеи қанға бояған тажауыздығы шектен асқан және қазақты құрту сынды арам ниетте болған, бұддистықты мемлекет діні еткен жұңғар атты үкімет болған-ды. осы құтырынған жұңғарларды мәнжүрләрмен қазақтар оң-солдан қспақтап құртуы салдарынан және қалған жұңғарларға аяқ астынан тараған оба сынды ауырудың тарауы салдарынан сонау қәзіргі құмылдан тартып қәзіргі құлжаға деингі іле-тарбағатай алтайды қамтыған үлкен терөтөря адамы жоқ иенге айналған еді. ресіми деректер аузын айға білеп өзінеше «быр кісдеи» болған жұңғар халқының 50-60% бөлімі қазақ хандығы мен мәнжулердің қолынан жер жастанса, қалған 40% халқы оба ауыруынан түгелдеи апат болғанын алға тартады, шында осы төңіректе еді.

жұңғарды жойғасын, ие далаға қазақ-манжұр үкіметінің өзәрә тартысы басталады. ал иен-дала тарихынан қысқаша дерек бере кетеиін.
ал ол иен даланың барлығы кезінде шыңғысханның баласы шағатай иелігінде, одан оның хан ұрпақтарына моғұлстан елі болып қайта түлеген-ды, алайда шығстан ауған ынтымақты келген ойрат тайпалары өзәрә сұлтан-сұлтан, кеніт-кеніт, бек-бек болып бір бірімен мыңдық болып соғсып жатқан шыңғысхан тұқымды түрік сұлтандарының алауыздығынан пайдаланып, сұлтандарды, кеніт-бектіктерді бөлектеп қырып салады, ықпалды, аруқты келген хан сұлтандарының қайта көтерілуінен қорқып, бүліктен сақтану үшін барлық шыңғысхан тұқымды түрік сүлтәндәрінәр қала, әр кеніттен теріп жинап, ұрпақтарына деиін қырып, шыңғысхан тұқымынан адам қалдырмайды, елді бас-сұлтансыз, ұйтқысыз қалдырады, ал шыңғсхан текті сұлтандардан қалған белгі бар болғаны осы күндегі іледегі хан-сұлтан мазар орындары ғана қалады. қәзіргі кезде жұңғар ойпаты атанған далада жоңғарлар тек өздері ғана болса, оңтұстың моғолыстанда тек сол заманда моғолстан сарыттары атанған бұл күнгі өңтүстік райондағы түрік тектес, түрік тілдес отырықшы сауда-егіншілікпен шұғылданған халықтар ғана қалады, жұңғар оларға адам жіберіп оларды алыстан басқарады. жеті суға деингі моғұлстан елін түгелдеи жұңғарлар иелігіне алады, даланы алғасын, тыныш отырмай, қәзіргі қазақ-өзбек (қазақ-өзбек хандарыда барлығы шыңғысханның жошысынан тараған түрік текті хандар) даласына көз салып, оларғада жылдап-жылдап соғыс салып тонап тұрады, ол уақыттағы орта азядағы қазақ-өзбек хандарының жағдайларыда тым мәз емес еді, оларда сұлтан-сұлтан, кеніт-кеніт, қала-қала болып, өзәрә қырқыста еді, ынтымақсыз қырқстарынан пайдаланған ойрат-қалмақтар олардың талай жерін басып, батсқа едәуір сырғытып, отырған ата мекендерінен жылжып жібереді, ал батыста дәл жұңғарша қазақ даласына көз салып отырған орыстарда бар еді, оларда қазақты әлсірету үшін жұңғарға озық қару-жарақтан көптеп көмек беріп отырады, мақсаты арадан пайда табу еді.
осынау ынтымақсыз жағдайдың алдын ала білген абылай аз уақытта қазақ халқына ес жидырып, сұлтандар, қала-кеніттер басын қосып, қысқа уақытта өз саясатын ұстанып үлгіреді. соңын ала данада, батыр, сәясәткер абылайханның башылығында, манжу-қазақ одағы орынсыз құтырынған жұңғарды жермен жексен етеді, әрі қазаққа бірліктің қандай қүдіретті болатындығыныңда дәмін таттырып үлгіртеді, ғибырат-үлгі етіп, «төртеу түгел болса, төбедегіні келтіреді», қалған жағдай жоғарыдада айтылды.
енді осы мақала өзегіне қайта оралсақ. иен қалған далаға қазақ-манжұр таласы басталды. бәріде бір-бірінен айласын, күшін асырмаққа арбасты, осы ие даладан әр қалай себептерімен өз үлесін алып қалуға тырысты. манжур үкіметі менікі деиін десе онда тұрақты халқы жоқ, жұңғар түгелдеи жойылған, өздері шығстан келген жұңғарды жойып тартып алған келімсек екеніде белгілі, ал қазақ хәлқінікі болса қисынды, дұрыс себептер еді, олар сол аумақтан кезінде жұңғар екпінмен батсқа ауған еді, ол жағдайдан бұрында ағайнды хан шңғыс балалары жошы-шағатай тұқымды хан-сұлтандардың төскеиде малы, төсекте басы қосылып, халқтары айқасып ауып-көшіп жүре беретін заман еді, барлығыда көшпенді түркі тайпал� ры мен сарт атанған аралас түркі халық отырықшылары еді.
тылы бөлек, діні бұддис халқтар жоқ-тын. ал қазыр шығстан келген манжұр үкіметіде оңай халық еместі, армясы күшті, саны көп, бірлікті халық болатын, оларда миың-чиң патшалығы болып кезіндегі бесбәліқ (беижиің) дағы шыңғысхан текті хан тұқымдарын өлтіріп, тұқымын құртып болған еді.
ынтымақсыздығынан әбден тозып, ес жиып босап бара жатқан елдікті қайта бір мәрте нықтай ұстап тұрған абылайхан башылығындағы қазақ халқы мәнжүләрмен осы «жұңғар-қалмақтан қалған» дала үшін тағы мәрте айқасу, қанға бөгісу оңай тимеитіні анық, онсызда батыс жақтан еурөпәнің техникәсін озық оқ-жарақ жасау, адам қыру техникәсін түрік тектілерден заман бұрын үйреніп келген көзі көк, батыстың қәруімен қаруланған орыстарда еурөпәлқтәрғә еліктеп әқсүйексініп анталап, қәйтсем қазақты құртам деп басы қатып тұрған еді.
ал енді абылай не істеу керек? тек көз алдағысы барлық айла-тәсілмен беибіт, деплөмәтиліқ түрде манжу үкіметімен талас басталды, дала иен, онсызда бұрындар қазақ тайпаларының өніп-өскен бағзыда, байырғы ата мекені, әлдімен әртүрлі әдістермен сол өңірлерге жер-жәйлім жетіспеи жатыр деген сәясәтпен (шынында солай еді), бір бөлім қазақ тайпаларын қәзірге іле-тарбағатай-алтай сынды қазақ тайпаларының байырғы өңірлеріне «қуғындайды», ал манжоу үкіметіде қарап қалмай сонан ішкі манжоұрядан сбе-солаңдарды, тұнғандарды ең шұрайлы өлке жетісу оңырының бір ұшы іле өңіріне жарыса орналастыра бастайды, бұл талас әбіләймен жерге талас еді, қәзәқтәрмен осы халықтар алғашында қақтығысыпта тұрады, қазақ ру-тайпаларының ол жерді иелеп алуынан сақтану еді, қазақтардың бәйіргі әтәмекенін бермеи қалу жолындағы күрестері еді, манжоу үкіметі өзіне түгелдеи адал түрде бағыншты болған қәзіргі қашқар, хотан, тұрпан секілді шаһарлардан халықтарды зорлап айдап әкеліп ілеге орналастыра бастайды, бұл тағы бір талас ұшы, ал қазақтарда қарап қалмай, алтай, тарбағатай сынды бос жатқан жерлерге еш қыиндықсыз кіріп кетеді, себебі онда аздаған қалмақ болмаса еш кедергі жоқ еді, ал ең күрделіде, ұзақ уақыттық күрес шұрайлы-құтты іле сынды бұрынғы шағатай хандарынан бергі бар хандардың орталығы болған істрәгетяліқ орны аса маңызды ата-бабаларының ежелгі мекеніне оралу барысы болды, себебі онда қалдық қәлмәқтәрмен манжушыл торғауыттарда бар еді, үкімет күшіде сонда тұратын, алайда абылайдан қалған саясат-міндет, өсиетнәмәсін ұмытпаған қазақ руларыда ақырындап ілеге лек-лек болып келіп, іленің саны ең көп, едәуір күшке ие халықына айналады, әрі құтты ата-мекендеріне қайта ғасыр аттап келіп қайта қоныстанып өсімен абылайдың өсиеті ең соңында, араға 100 неше жыл салып іске асады, соңғы көші 19-ғасырдың соңдарында аяқтайды. ондағы бұрын жұңғар-манжу үкіметтері жағынан күштеп батыс оңырдың оңтұстың қала-кеніттерінен (қашқар, хотан, т.б) ертеректе әкелінген ежелгі түркі тілдес халық (сарыттар (қәзіргі ұйғыр), сарт-отырықшы, сәудәгер түрік халықтардың бұрынғы атауы. р.д) «тараншы (егінші) » атанады.

ақыры абылайханнан өсиет етілген іле-тарбағатай-алтай сынды шұрайлы ата-мекенге қайта оралу тарихымызды ғасыр алдында ғана орындап шықтық, осында бәлен ғасыр болды, өніп өстік, енді, қайта қолға алған мекенді және қолдап тастап қайта кету деген абылай ханның бізге аманаттап-шегелеп кеткен өсиетіне сяма, сол өсиет-аманаттан аттау емеспә? ал берісі туған ата-мекенді уақыттық қиншылыққа бола тастау деген не іс, сірә, не қиыншылық бар, еш қиыншылық жоқ қой? байырғы қайта алған мекеннің гүлденіп, онда халқымыздың мәдениет, ғұрпы, дін-тыл-ділдерін жалғасы ұстанып, қазақ халқымыздың сапалы санын көбеитуге құлшынайық. ата-мекенді гүлдендіреиік! тату-татты болайық. хан аманатын сақтап отырайық, аманаттың берері мол, артында үлкен бақыт бар. қазақтың батысы орынбор-астырахан жәйләсә шығысы сіздер едіңіздер, қазақстанның оралмандарға уизаларын қыиндатып отыру істері осы абылайхан саясаты мен аманатына саятынын да, олардың хан аманатын орындап жүргенінінде бле жүр, түсіне біл, бәріміз де туған ел, өскен мекеннің бір керпіші болып, халық үшін жұмыс істеуге ұмтылайық, рух-жігер, ұрпақ аман болса, сөнбек емессің, хан аманатын үзілмес, бақыт арқанына, бір кезеңге жалғап кетулеріңізге тілектеспін, хан аманатын ұмытпайық, заман-тарих өзгерсе, оған кім де болса өкпе арта алмас, құдай бақытты күндерге жазссын.

белгібәй

كەلۋ قاينارى: www.elarna.com/oku.php?tur=11&id=111
Әрі қарай

www.elanrna.com ga kelingzder.

salem,

www.elarna.com ga kelingzder.
kunine ortasha 500 den astam habar oshar makala oleng shegrama, bar kundi duniyeler joldanip oteradi, jalpi 6 aydan beri bunda 70,000 nan artik makalar engizilgen, bir jiylda 150,000 makala joldanip oteradi… tarata slaingzdar, rahmet.
Әрі қарай

«Айбарлы жолбарыс» Жұмабек Тұрсынды атажұрты күтеді

jumabek
kaynar: ult.kz/article/view?id=808
sports.kz/blogs/blogger/orazov/post/kurz-judyiryiq-jumabek
www.on.kz/u40124/blogpost/35781/
www.on.kz/u40124/blogpost/35781/
vidiolar:
www.youtube.com/watch?v=HbukW3oelNA
www.youtube.com/watch?v=YiLtIVZP5qU
www.elarna.com
ult.kz/article/view?id=808

«Айбарлы жолбарыс» Жұмабек Тұрсынды атажұрты күтеді

Қытай елі «Айбарлы жолбарыс» атаған Жұмабек ережесіз төбелестен 25 рет ақтық шайқасқа қатысып, бәрінде жеңіске жеткен,-деп жазады qamshy.kz. Ол тек Қытай «мықтыларын» ғана емес Тайланд, Оңтүстік Африка, Ресей елдерінің де спорт шеберлерін тізе бүктірген.

Ол туралы қытай журналистері былай деп жазады: «Ол дене бітімі кішкене болғанымен, нағыз күштің иесі. Көп кездесулерде өзінен әлдеқайда денелі қарсыластарын тізе бүктірген. Жұмабек қазақтың баяғы батырларындай сайыс алаңына шыққанда көкжал қасқырды елестетеді. Ол бокс пен күрес техникасын жетік меңгерген, сондай-ақ тек қара күштің ғана емес керемет шеберліктің де иесі».
Ел ағаларына құлаққағыс: Жеңіс төрінде жебесін тартып, «Қара жорғасын» тайпалтып жүрген Жұмабектің атажұртқа оралуына жұмыс жасауға тиіспіз. Егесі жоқ ер емес, елі бар.

Жұмабек Тұрсын, 1986 жылы Іле қазақ автономиялы облысы, Күнес ауданында туылған. Бойы: 1,72 м. Салмағы: 60 кг.

— Жекпе-жектің шебері Жұмабек "Қара жорғаны" да билейді

Жекпе-жектің шебері Жұмабек "Қара жорғаны" да билейді Жақында Қытайдан тағы бір қазақ жігітінің үлкен спортта жүлде алып жүргенін естідік. Қытайдың солтүстігінде орналасқан Іле Қазақ Автономиялы облысының Күнес ауданында 1986 жылы дүниеге келген Жұмабек Тұрсынұлы деген қандасымыз бұл күнде ережесіз жекпе-жектен алдына жан салар емес, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі.

Жұмабектің бойы – 1,72 см, салмағы – 60 келі. Ол қазір бүкіл қытай еліне «Айбарлы жолбарыс» атағымен танылып үлгерді. Жұмабек ережесіз жекпе-жектен бүгінге дейін 25 рет ақтық шайқасқа шығып, бәрінде жеңіске жеткен. Тек Қытай «мықтыларын» емес, Таиланд, Оңтүстік Африка, Ресей елдерінің де спорт шеберлерін тізе бүктірген. Ол туралы қытай журналистері былай деп жазыпты: «Жұмабек дене бітімі кішкене болғанымен, нағыз қара күштің иесі. Көп кездесулерде өзінен әлдеқайда денелі қарсыластарын тізе бүктіреді. Жұмабек қазақтың баяғы батырларындай, жекпе-жек алаңына шыққанда көкжал қасқырды елестетеді. Ол сондай-ақ, бокс пен күрес техникасын жетік меңгерген. Сонымен бірге, қара күштің ғана емес, керемет шеберліктің де иесі».

Жұмабек Тұрсынұлы туралы ақпаратты естігеннен кейін, ғаламтордан төбелесіп жатқан бейнероликтерін іздеп тауып, қарап шықтық. Шынымен қытайлар айтса айтқандай, нағыз батыр екен. Қарсыластарын жайратып тас-тап, жеңіс төрінде қазақтың «Қара жорға» биін билегенде еріксіз разы боласың.

Бір жарым миллиард қытайдан бүгінде бір Жұмабекті жеңетін ешкім табылмапты. Міне, нағыз батыр деп осыны айт. Ол Қытайдағы Legend FC чемпиондық атағын да жеңіп алыпты. Бұл атақ кез келген адамға бұйыра бермейді екен. Қазір RUFF чемпионатында сәтті өнер көрсетіп жүр (чемпионат ішіндегі рекорды – қатарынан 5 жеңіс!). Тіпті, келесі жылы өтетін Super Fight 2013 жарысына жолдама алып қойған екен. Ел ағалары осындай бауырларымызды елге оралуына титтей болса да, өз көмектерін тигізсе дегіміз келеді.

Мәлімет көзі: Күнсұлтан ОТАРБАЙ
tonykok.kz

— Жұдырықпен жаһанды мойындатқан Жұмабек

rss Baq Kz 16 ноября
Baq Kz

АСТАНА. 16 қараша. BAQ.KZ – Қытай елі «Айбарлы жолбарыс» атаған Жұмабек Тұрсын ережесіз төбелестен 25 рет ақтық шайқасқа қатысып, бәрінде жеңіске жеткен. Тек Қытай «мықтыларын» ғана емес Тайланд, Оңтүстік Африка, Ресей елдерінің де спорт шеберлерін тізе бүктірген.

Жұмабек Тұрсын, 1986 жылы Іле қазақ автономиялы облысы, Күнес ауданында туылған. Бойы: 1,72 м. Салмағы: 60 кг.
Ол туралы Қытай журналистері былай деп жазады: « Ол дене бітімі кішкене болғанымен, нағыз күштің иесі. Көп кездесулерде өзінен әлдеқайда денелі қарсыластарын тізе бүктірген. Жұмабек қазақтың баяғы батырларындай сайыс алаңына шыққанда көкжал қасқырды елестетеді екен. Ол бокс пен күрес техникасын жетік меңгерген, сондай-ақ тек қара күштің ғана емес керемет шеберліктің де иесі».

Сержан Сымайыл, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық Университетінің студенті, Жұмабек Тұрсынның сыныптасы:

Жұмабек екеуіміз Күнес ауданына қарасты Октябрь елді мекеніндегі «Жаңарсын» мектебінде бірге оқыдық. Ол кішкентайынан спортқа бейім болды. Дегенмен сабақ үлгерімі де жақсы болатын. Сыныптастармен де берекесі өте жақсы еді. Қазақша күреспен айналысып, дене шынықтыру пәнінің үздігі болып жүрсе де, ешкімге әлімжеттік жасағанын көрмеппін. Кейін 2000-2002 жылдар аралығында Күнес аудандық № 5 орта мектебінде білімін жалғастырды. Сол кезде мектептің дене шынықтыру пәнінің ұстазы Тілеужанның көзіне түсіп, жүйелі тәрбиеленді. Мектепаралық жарыстардан үнемі жүлделі орын алатын. Ең бастысы – оның ұлтжандылығы өте басым еді. Өзі Ішкі Қытайда жүргенімен, отбасы әлі де Күнесте тұрады. Екі інісі бар. Астанаға келгеннен кейін, бір жолы хабарласқанымда, «Қазақстанға келмейсің бе» деп сұрағам. «Шақырса барамыз ғой» деп жауап беріп еді…
Әрі қарай

Tuzep beringderxi mina terkespen, sozderdi, rahmet.

Salem, bawerlar.

men tomende selauyansha text jazam soni tuzep, duristap jazip beringizderxi, rahmet. koxirip, sol kuyinde jondey salsangizdar boldi…

1. Ассаламуғалайкұм, құрметті оқырмандар! ел-арна торабы қазақ тіліндегі ақпарат-йнформатсиа, газет-журналдар жане жаңаліқтармен қамдаушы ең ұлкен тор жұйесі. Бұл торда қазақстандағы 30 дан астам ең ұлкен, ең ықпалды ақпарат-йнформатсиа қамдау жұйелерімен арналарының әр кұн, әр сағаттағы сылауиан арпінде жазылған нұсқасынң біздің тоте жазу тұрдегі нұсқасын лезде ауелгі сылауиан нұсқасімен дерлік ұқсас уақыт, бір қадаммен қамдайды. Мазмұндары: алем жаңалықтары, қазақ елі жаңалықтары, газет-журналдар, аңгіме-романдар, спорт жаңалықтары, ислам ақпараты, ғылым жаңалықтары мен қазақ халқының ұлыттқ құндылықтары.

2. қазақ радиосы | шалқар радиосы, астана радиосы

3. Барлық жаңалықтар мен ең ұздік, пайдалы ақпарат қайнары

4. Дұниеде болып жатқан ең соңғы маліметтер осында…

байланыс
қонақ
басбет

негізгі бет
бұгінгі ақпарат
кешегі ақпарат
жерлік іздеу

осы торды сақтаймын! | осы торды бас бет етемін!

біздың байланыс телефондаріміз:
бас бет | қазақ елі жане дұние жаңалықтары | ел-іші жаңалықтары | спорт жаңалықтары | журналдар | газеттер | ислам | радиолар | телейзорлар | қонақ даптер | жалғанымдар

5.
ақпараттар
хабар агеніттігі(Khabar.kz) ақпараттары
Bnews.kz жаңалықтары
CaspioNet.kz жаңалықтары
қазақпарат(Inform.kz) жаңалықтары
қазақстан арнасы хабарлары
Altaynews.KZ жаңалықтары
газеттер
егемен қазақстан газеті
айқын газеті
алаш айнасы газеті
тұркістан газеті
замана газеті
ана-тіл газеті
даламен қала газеті
халық сөзі газеті
журналдар

қазақ адебиеті журналы
жулдыз журналы
мөлдір-бұлақ журналы
ақиқат журналы

ислам ақпарат
қазақстан мұфтиат ақпараттары
«ислам жане оркениет» газеті
қазақстан Sunna.kz ақпараттары
басқа ақпараттар
намыс ақпарат арнасы
«аламан» спорт газеті
еліміз ақпараты
тәңіртау жаңалықтары
халық торабы жаңалықтары
қазақ адебиеті журналы
Әрі қарай

Дұниедегі ең ұлкен қазақша Тілдегі Ақпарат қайнары

Дұниедегі ең ұлкен қазақша Тілдегі Ақпарат қайнары

Ең ұлкен ақпарат арнасына келіңіздер

Дұниедегі ең ұлкен қазақша Тілдегі бақ — яғыни Ең ұлкен амбебап ақпараттар арнасы еларна сайыты. Бас беті: www.elarna.com/
кірілше беті: www.elarna.com/kz.php
тоте жазу беті: www.elarna.com/tote.php

Бұнда кұніне 400---1000 дана ақпараттар легі қамдалып отырады, ақпараттар мазмұны аса мол, жилыгы жоғары сайыт, еш жаңаліқпен, ақпараттар, басқада құнды дұниелер еларнадан тыс қалмақ емес, дұние ағімімен бірге алға жұрмек болсаңыз, еларнада болыңыздар.

Бұл хабарламаны басқа достарыңызға, таныстарыңызға, йнтернет не басқада жолдар арқылы таратыңыздар, рахімет.

Ассаламуғалайкұм, құрметті оқырмандар! ел-арна торабы қазақ тіліндегі ақпарат-йнформатсиа, газет-журналдар жане жаңаліқтармен қамдаушы ең ұлкен тор жұйесі. Бұл торда қазақстандағы 30 дан астам ең ұлкен, ең ықпалды ақпарат-йнформатсиа қамдау жұйелерімен арналарының әр кұн, әр сағаттағы сылауиан арпінде жазылған нұсқасынң тоте жазу тұрдегі нұсқасын лезде ауелгі сылауиан нұсқасімен дерлік ұқсас уақыт, бір қадаммен қамдайды. Мазмұндары: алем жаңалықтары, қазақ елі аңалықтары, газет-журналдар, аңгіме-романдар, спорт жаңалықтары, ислам ақпараты, ғылым жаңалықтары мен қазақ халқының ұлыттқ құндылықтары.
kazakh.ru kaynaeri: www.kazakh.ru/talk/mmess.phtml?idt=152750
www.kazakh.ru/talk/mmess.phtml?idt=152749

Тег:
elarna
Әрі қарай

қытай қазақтарының Facebook ына келіңіздер!

Ассаламуғалайкұм, құрметті жамағат!

қытай қазақтарының Facebook ына келіңіздер!
айыт адіресі: http://www.kazjel.com
қолфонмен сайытқа шығу адіресі: http://www.kazjel.com/index.php?do=/mobile/

saiyt ati: KazJel.Com, Kazakhtarding aleumettik jelisi. kiskasha «KazJel».
тіркелу:
1. Ге атыңызды жазасыз.
2. Ге елхатіңізді жазасыз.
3. Ке құпиа сифр — паролңызды жазасыз.
4.ке туылған уақытңызды жазасыз.
5. Ке ер-айелді талдайсыз.
6. Ға мекен-жайді талдайсыз.
7. Ге аватар(бас сұретті) шығарасыз, жұктейсіз 500 дан аспау керек.
тіркелу оте қарапайым.

saiyt adresi: http://www.kazjel.com

mobile teleponmen xigiu adresi: http://www.kazjel.com/index.php?do=/mobile/

biz kitay kazakhtari arapsha istetemiz. siz oki alasiz ba? ote ongay toltiru, 1. ge atingiz, 2-ge email, 3. parol, 4. twuilgan wakit, 5. er-ayel talgami, 5. meken-jay 6. avator (bas suret) xigarasiz(500kb dan ulen bolmau kerek)… osilay karapayim…
Әрі қарай