Ғафу етіңіздер… Сіздер кешірсеңіздер Алла да кешіреді ғой!
Эмоциямды жасыра алмау — туа біткен мінезім еді. Дініме қатысы жоқ.
«Иман» журналы жайлы айтпағым, онда Таблиғ жамағаты жайлы жағымды пікірлер жиі жазылады. Басылымның құрылтайшысы Оңғар қажы Өмірбек Дағуатшылардың пайдалы жағын жиі тізбелеп, Исматуллашылар мен сәлафилерді сойып салады. Бұл айтуға тұратын шығар депойлаймын…
Ә, бәсе, бәсе! «Бақсам бақа екен» демекші мынау мақаласымақ Иман журналында жарық көрген екен ғой. Содан алған да, мүфтияттың сайтына қоя салған.
Бұл журнал қандай ағымның сойылын соғатынын білесіздер ме!?
Мүфтиятта істейтіндер көктен түскен жоқ шығар-ау. Өзіміз тәрізді жұмыр басты пенделер ғой. Ол жерде сопылардың да т.б. ағым өкілдерінің қызмет істеп жүргеніне ешкім кепілдік бере алмайды.
Мәселен, Исматуллашылардың мешіт имамы болып жүргендерін көріп жүрміз ғой.
Арабтанып барамыз деу қалай болар екен. Арабтардың салты Исламның келуімен құрдымға кетіп еді ғой… Мекке мүшріктері Мұхаммедке (с.ғ.с.) бабаларының дінінен, дүниетанымынан бас тартқаны үшін қарсы болған жоқ па?
Шәкәрім тіріліп келсе сақалын қырғыздыратын түріміз бар ғой.
Дүмбілез дүние екен!
Бізде әріп танитынның бәрі дін тақырыбына жаза беретін болды ғой.
Біреудің сақалы, біреудің балағы ұнамай қалды ма бітті, сыбай бер! Басқа проблема жоқ-тай!..
Бабаларымыздың пейіл-ниеті таза болған еді ғой. Керісінше біз наданданып барамыз.
Пәк қазақты Батыс бүлдіріп барады. Ендігі қорғаушымыз — Ислам. Толстой шал айтқандай адамзатты құтқаратын дін осы!
Қымызды порошок түрінде шығаруды біздің елдің кәсіпкерлері бастап кетті. Шетелге шығару үшін осылай амалдау керек көрінеді. Осындай минизауыттың біреуі Алматыда бар білемін. Семейден тағы біреуі салынды.
Пакеттегі қымыз ұнтағына қайнақсу құйып ішіп жүретін күн алыс емес секілді.
Уахабшымын деп жүрген ешкімді көрмедік қой. Әрі ондай секта бар дегенді естіген емеспіз…
Ешбір әһли сунна ғалымы уахабшылық деген терминге түсініктеме бермеген.
Ал енді тәкфиршілер немесе хизбутшылар десеңіз онда әңгіме бөлек. Олар туралы фильдер бар, жетіп артылады.
Сол жақта тұрған кісі Абайдың үлкен ұлы Ақылбай ғой. М. Әуезовтың роман-эпопеясында жазушы барлық кейіпкерлерді мұқият суреттеп, тіпті сақалдарының түр-түсіне дейін тәптіштеп жазған. Бір қызығы, Ақылбай туралы суреттеуінде ғана сақал туралы жазбапты. Осыған қарғанда сол жақта тұрған кісі жаратылысынан көсе болуы керек. Суретте де көрініп тұр ғой, бет-әлпеті жып-жылтыр екен!..
Иә, иә! Сақалын еркін өсіріпті. Бәлки, сүннетте сипатталатын сақал осылай болатын шығар, а!?..
Кейбіреулерге «бабаларымыз сақалсыз жүрмеген» десең, «ол заманда қазіргідей қырынатын лезвие, джилет болмаған, сол себепті сақалын өсіруге мәжбүр болған» деп соғады. (Қазақ жігіттері қырынуды Октябрь революциясынан кейін ғана большевиктерден үйренді ғой).
Ал, мына суреттегі Тұрағұл болса байдың баласы, аристократ. Ақсүйек бола тұра ұстара таба алмады дегенге сену қиын.
Жиырмалар шамасында болса да сақалды көрік деп білген (бәлкім сүннет деп түсінген) Тұрағұлға барлық қазақтың баласы ұқсасын.
Эмоциямды жасыра алмау — туа біткен мінезім еді. Дініме қатысы жоқ.
«Иман» журналы жайлы айтпағым, онда Таблиғ жамағаты жайлы жағымды пікірлер жиі жазылады. Басылымның құрылтайшысы Оңғар қажы Өмірбек Дағуатшылардың пайдалы жағын жиі тізбелеп, Исматуллашылар мен сәлафилерді сойып салады. Бұл айтуға тұратын шығар депойлаймын…
Бұл журнал қандай ағымның сойылын соғатынын білесіздер ме!?
Мәселен, Исматуллашылардың мешіт имамы болып жүргендерін көріп жүрміз ғой.
Шәкәрім тіріліп келсе сақалын қырғыздыратын түріміз бар ғой.
Айтпақшы, капустаның құртынан құтқаратын биологиялық әдіс жайлы кеңес бере алмайсыздар ма?
Бізде әріп танитынның бәрі дін тақырыбына жаза беретін болды ғой.
Біреудің сақалы, біреудің балағы ұнамай қалды ма бітті, сыбай бер! Басқа проблема жоқ-тай!..
Пәк қазақты Батыс бүлдіріп барады. Ендігі қорғаушымыз — Ислам. Толстой шал айтқандай адамзатты құтқаратын дін осы!
Пакеттегі қымыз ұнтағына қайнақсу құйып ішіп жүретін күн алыс емес секілді.
Ешбір әһли сунна ғалымы уахабшылық деген терминге түсініктеме бермеген.
Ал енді тәкфиршілер немесе хизбутшылар десеңіз онда әңгіме бөлек. Олар туралы фильдер бар, жетіп артылады.
Кейбіреулерге «бабаларымыз сақалсыз жүрмеген» десең, «ол заманда қазіргідей қырынатын лезвие, джилет болмаған, сол себепті сақалын өсіруге мәжбүр болған» деп соғады. (Қазақ жігіттері қырынуды Октябрь революциясынан кейін ғана большевиктерден үйренді ғой).
Ал, мына суреттегі Тұрағұл болса байдың баласы, аристократ. Ақсүйек бола тұра ұстара таба алмады дегенге сену қиын.
Жиырмалар шамасында болса да сақалды көрік деп білген (бәлкім сүннет деп түсінген) Тұрағұлға барлық қазақтың баласы ұқсасын.