avatar
әдемі шолу!

(видео сілтемелері түзетілді)
avatar
муахаха

сақал арасынан жас тарамдалып
avatar
Біз не көрмедік, Хауа Ана жайлы әжуаға өкпелеген Қарасақалдың кескінін де көріп едік)
avatar
Циклдың соңғы бөлімі фанаттар туралы еді. Кеңесіңе раxмет, бром, осылай істейін!
avatar
Варварилардың болса видеоларын қосшы. youtube-тан сілтемесін алғаннан кейін мындай кодпен қоясың:
<video>http://www.youtube.com/watch?v=esW3OaPmg_M</video>

сілтеменің басы https емес, жәй http болуы керек
сонда осылай шығады
avatar
Қаратаулықтардан Югославия немесе Сербия құрамында ойнаған ең атақты футболшылары кім екен? бұрын Сосьедадта ойнаған Ковачевич очы қаратаулық емес па?
avatar
Жалғасы
avatar
Жалғасы
avatar
Кезінде мектепте істеген едім. Негізі менің мектепте карера қуамын деген мақсатпен емес уақытша жұмыс істедім. Келешек фирмаға немесе жеке кәсіпке кету деген ойым болған. Бірақ мектепте жүргенде де барынша қолдан келгенше адал жұмыс істеуге тырыстым. Өзім әу бастан ішімдікке құмар емеспін және темекі шекпеймін. Бастықтарым көп болды. Директор, оның завучтары және завхоз. Мені қатты қыса бастаса жұмыстан шығара салыңдар мен оған көнбеймін деп есікті жауып шығып кете беремін. Бірақ директор менің ол қылықтарыма ренжіген жоқ. Қайта маған сырттай мұғалімдік оқу оқышы сен жақсы маман боалсың деп көп үгіттейтін. Кейін Мәдениет саласын басқаратын кісіде шақырып бізге келші саған бір клубты берейін деп шақырды. Мен ол кісіні танымаушы едім. Сыртымнан біреу мені сілтепті сол баланың қоқаң соқаңы жоқ жұмыс істей алады деп. Мен сонда ешбіріне жағыну үшін іс қимыл жасап көрмеппін. Тек тапсырма келсе орындаймын, артық жүріс жоқ. Ортамызда ашық жарқын жүріп қалжыңдасып көңілді жүруге тырыстым. Сол жағы бағаланған шығар. Қызмет өсірудің жолдары әр салада әр түрлі негізі.
avatar
Басы. Жалғасы мына жерде
avatar
Пейішбоқтағы жабық қауымдастықта салынған жазбалардың көшірмелері — мына қауымдастықта екенін ескертейін деп едім, әлбетте, ішінде Сатыбалдының жауһарлары да бар.

Бәлки, Жиренше шешен туралы мысалдарын қосу керек болар, көзі ашық, көкіргеі жүн-жүн ағайын баба аурағын алға тартып, құлақтарынан түтін шығып кетпесе...


міні ғо на
avatar
Түркия, Тайланд елдерінде қыс 1-2 ай ғана шығар. Сондықтан олар туризм дамытуға мол мүмкіндіктері бар. Бізде ұшақ қымбат. Киросинді ресейден аламызда сосын өзіміздің елдің ішінен бір қалаға бару өте қымбатқа түседі. Егер ұщақ билеті арзан болып туристтер ұшып қонып жүрсе олда жақсы болар еді. Өзімізде ұшып кете береміз өскеменді көруге ол кезде. Қазір Өскемен табиғатын тв-дан көріп қызығамызда бірақ барып келуге қиынсынамыз. Сақылдаған пойызда 2 күн қайту 2 күн. Біздің вагондарда қайбір жайлы дейсің.
Оның орнына үйреншікті шымкент, алматы тараз жаққа машинамен шуылдап барып келе береміз. Ақша аз жұмсалады жақын жер болғасын.
avatar
Сатыбалды шығармалары социумның соңғы деңгейіне сәл жетпей тұрған қазақтардың өмірінің индикаторы әлде айнасы дер едім. Әдетте ауыл адамдары, немесе ауылдан қалаға келіп тірлік қамымен жүргендердің көзімен, сөзімен өрбитін шығармалар әу дегеннен аяғына дейін бір деммен оқылатын дүниелер. Сатекеңнің хард-әдебиеттің негізін қалағаны, қаззақ әдебиетінің жертөлесінің есігін теуіп кіргендігі туралы жазып плагиаттанбай-ақ қояйын, ол жалпы рецензияға мұқтаж автор емес. Ешкімге ұнауға тырыспаған және тырыспайтын да жан екені көрініп тұр. Сатыбалды клавиатурасынан туған дүниелерге ортақ нәрсе — суреттеу шеберлігі. Жоқ, әнебір күрделі де пафосты тіркестерді шұбалтып алып, табиғатты суреттеп кету емес, жай ғана қарапайым қимыл-қозғалысты, айналадағы заттарды, мимиканы, сөйлеу мәнерін қиыстырып әкеп, көз алдыңа мөлдіретіп сол жерде отырғандай қылып көрсету шеберлігі. Бұған мысал ретінде «Стақандастарым.Арзымқан әже» немесе «Стақандастарым.Тәрен», болмаса тіпті «Стақандастарым» топтамасындағы кез-келген шығарманы алып қарауға болады. Шығармашылығының қарқындап тұрған кезінде Сатыбалдының табынушылары, тіпті еліктеушілері Керекинфо сайтында көп едік. Тіпті Сатыбалды «саусағын шошайтса» да күлетін, одан мән іздейтін құбылыстар орын алып тұрды. Сатыбалды шығармаларының ең бір құнды жері адамның көзі ашық, көкірегі ояу, сөз қадірін түсінушілігі мен өз-өзіне сын көзбен қарау (самокритика) қасиетін, әзілді түсіну қабілетін айқындайтын лакмус қағазы ролін атқаратыны. Егер адамды танығың келсе Сатыбалды жазбаларын оқыт, түсінсе жақсы, түсінбесе жоғарыдағы қасиеттерден жұрдай екенін бағамдай беруге болады деп ойлаймын.
avatar
Тәуелсіздік алғалы газет беттерінен тарихқа қатысты цензура кеткен соң, қазақ тарихы жайындағы талас-тартыстар жаңа қарқынмен өршіді, өршігені соншалық, сол кезде басталған боқжағыстардың түтіні интернет форумдарға өтіп, бүгінде әлеуметтік желілерде әлі жалғасып жатыр. Әттең, уақыт машинасы болғанда, мұның бәріне қалың нүкте қойылып, тарихшылардың тартқан азабы жеңілдер ме еді?! Жеңілдемес пе еді?! Оны білу үшін, Сатыбалдының ғылыми фантастикалық вестерн жанрында жазыған мына туындысын оқу керек шығар.

Автандил Сәкібаев. «Әбілқайыр хан»
(Иә, иә вестерн, Стивен Кингке сәлем айтыңдар, «Темная Башняңдынсс»)
avatar
9 класста оқитынбыз, біздің класстың ұлдары мен параллель класстың ұлдары төбелесетін болды.
Белгіленген күні сабақтан соң екі жақ боп мектептің жанындағы стадионға жиналдық. Ана класстың жігіттері ірі-ірі, бізде негізінен майда-пашақтар.
Алдымен екі класстың «атамандары» төбелесетін болды. Төбелестері төбелес сияқты болмады. Басында бір-біріне кезек-кезек соққы, тепкі беріп жүрді де сосын тұрып қалды. Жалығып кеттік. Екі классқа қатысы жоқ басқалар да жиналып, адам көп боп кетті. Біреу сол жерде жүрген төменгі класстың 2 баласын бір-бірімен төбелестіріп жіберіпті. Бәрі солардың шаңғытып тұрып жұлысып жатқанын көріп кетті. Мен де соны тамашалап тұрғам, арқама бірдеңе кеп тиді. Бұрылып қарасам, анадай жерде Робот (деген кличкасы бар) ұл тұр. Басқа жаққа қарап, ештеңе білмеген адам кейіпімен тұр. Кейінірек көргендер айтты, сол кезде Робот арқамнан тепкен екен. Қысқасы, жаңағы жерде түсініксіз бірдеңе боп кетті — екі атаманның төбелесі сиырқұйымшақтанып кетті, қатысы жоқ левыйлар да қаптап кетті, басында екі жақта топ-топ боп тұрған екі класс та жан-жаққа шашырап, араласып, сондай бірдеңе боп кетті.
Бір кезде байқасам, жаңағы Робот қасына үшінші параллель класстың бір ұлын ертіп алып (ол милицияда учетта тұрған xулиган болатын), біздің класстың ұлдарына бір-бірден қасына барып тиісіп жүр екен — шалып құлатып кетеді, кішкене жүреді де тағы біреуне баоып итеріп жібереді, сәлден соң және біреуіне барып жағадан алып доқ көрсетеді.
Сол сүйтіп жүрген кезде ешкім күтпеген бір жәйт болды. Қайдан шығып қалғанын білмейм, Тышқан жүгіріп келіп Роботтың кеудесінен тепті. Құлататындай күшті соққы болмаса да Нұржанның тепкенінен Робот артқа неғып барып тұрып қалды. Робот та, жанындағы xулиган да не болғанын түсінбей тұрып қалған. Нұржан болса бес-алты қадам жерде төбелесетін адамға ұқсап стойкысын ұстап анаған қарап тұр. Робот солай кішкене тұрды да, не болғанын түсінді ғой дейм, Нұржанды қуа жөнелді. Нұржан тұра қашты. Стадионның қоршауының астында кішкентай тесік бар еді, Нұржан сол жерден зу етіп құтылып кетті.
Бір кезде дарбазадан жүгіріп кіріп келе жатқан милиционерлер көрінді. Бәрі тым-тырақай қашты.
avatar
Қатаң әлеуметтік трагикомедиялық минискетч.
Стамғазы Рубрук. «Рақат өмір»
avatar
Елімізде қай бір жылдары қаптап кеткен бір жемқор бастық, бір үнемқор кадровик және бір маманнан тұратын мекемеде идиллия орнау үшін не керек? Дұрыс. Талант керек. Қандай талант? Мәселе сонда.
Тағы да сол пролетариаттың жайбарақат өмірінің аяқталғанын меңзеген жұқа сатира.
Кәрібай Кастанеда. «Талант»
avatar
«Менде бір Керемет Сюжет бар» қауымдастығындағы Сатыбалдының әңгімелерінің дені алмағайып тоқсандарда өскен аңғал пролетариат өкілінің пысықтың есепшоты, күштінің көті диірмен тартқан заманақырдың жаңа талаптары мен құндылықтар күйзелісінен туған қатаң реал мен әдемі қиял қақтығысынан тұрады.
Финалында әдетте не қатаң реал жеңіп, кейіпкерді орнына қояды, не абсурд қиял жеңіп, әділеттің ақ таңы орнайды.
Әңгіме не жалғыз актіден, кейде екі актіден және бір жыныстық актіден тұратын скетчтер форматында жазылады.
Бастапқы әңгімелерінде «Жұмамұрат Саймон» көбіне қосалқы рөлдерде көрінеді. Мынау оның басты кейіпкер ретінде көрінген алғашқысы да үздігі деп білемін:
Жұмамұрат Саймон. «Шырын жасау» (мультик сыр)
avatar
Жанр классикасы, алғашқы абзацынан бастап, жын ұрған адамша күле бастайсың, бұнсыз жинақ жинақ емес. Үздік!
Пірән-Суан Кафка. «Процесс»
avatar
Әрине, бұл тізімді контраст пен антагонизм шебері Мәкір Цукербергтің «Ассоциалды желі» әңгімесінсіз елестете алмаймын.